Tunning podvozku

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.01  13:42

    « Re: Vymena pruzin

    pruzinu menis obdobynm zpusobem jen ji das mezi dve plochy abys ji stahnul. staci 2 kousky desky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.01  13:40

    « Re: Vymena pruzin

    Ja je menil taky doma , staci ti sverak do ktereho tu pruzinu upnes, ja ho mam maly tak jsm eto resil pres zvedak mezi vraty, tlimic jsem polozil na zem a oprel o zed, zvedak z druhe strany nalezato zapreny o protejsi zed a stahoval jsem tak pruzinu, nachystal jsme si vazaci drat a nim jsme pak to zafixoval na je¨dne strane asi tak o 2 zavit od konce, povolil otocil tlumic abych se dostal na druhou stranu pera, a opetovane stejna postup stahnul tlumic s perem , zafixoval, povolil pero zustalo volne staci sundat misku a dat druhy tlumic.
    Rady, nachystat si vazaci drat dat jej na 2x, jeste jednoho cloveka k ruce kterej pridrzi tlumic aby nevystrelil, povolit si misky predem. jinak asi nic sloziteho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.09.01  13:28

    « Vymena pruzin

    Nazdarek fsichni,chtel bych v domacich podminkach vymenit pruziny a nevim,zda se to da zvladnout.Podotykam,ze sou pruziny navleceny na tlumicich v miskach a to znamena je nejakym zpusobem stlaceny svazat a pak to povolit.Akorat se obavam,ze mi to muze vymlatit zuby z huby,kdyz to svazany prdne.Popiste vase pripadne zkusenosti.Este sem taky slysel o nejaky sade s kackama na konci a zavitovou tyci.Nevite,kde se to da koupit a kolik to stoji?
    Diky Trona
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  16:13

    « Re: Golf III VR6

    MFILIP: My se snad známe? A kterou přítelkyni myslíš (o:? Každopádně jí do toho nic není (o:!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  13:35

    « Re: Golf III VR6

    heled, a co na tvoje zabirani casu VR6-kou rika ta pekna pritelkyne ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  11:49

    « Re: Golf III VR6

    Kooukám, že jsem nenapsal jen dlouhej příspěvek, ale i příliš dlouhý slovo, takže opravuju:
    Částečná sbíhavost
    -výrobce: +1,38(+0,75-+2,00)
    /KaZaN: Levý+0,60Pravý+2.20
    Přesazení-výrobce: 0'00(-0'36-+0'36)
    /KaZaN:tady nevím, v prvním měření je +0'14 a ve druhým není nic,asi se mu to nechtělo měřit nebo to srovnal,nevím,ale zase se změnil o kousek i odklon kol,tak to asi srovnal...
    JInak výčet nových dílů v minulým příspěvku byl jen zkrácený co se podvozku týče (o: je tam toho mnohem víc.. )o:/(o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  11:41

    « Re: Golf III VR6

    Jinej stabilizátor, tím myslíte přesně co? A pomohla by něčemu rozpěrná tyč nahoru do motoru nad tlumiče/pružiny?
    Mimochodem, nyní mám nový:kosti stabilizátoru,komplet ramena-včetně silentbloků a čepů, čepy řízení, 4pružiny -už sem si vzpomněl->G&Msport -3cm, tlm. vzadu KYB, tlm. vpředu Alko, pneu Kumho 205/15/50 V, Alu Dotz Jarama.
    Trápí mne jak jsem již řekl, autu nedělá moc potíž mrsknou předkem o zem, většinou to odnese jen lízátko,ale někdy je to pořádná rána. Potom značné náklony při zatáčení, samozřejmě při prudkým delším zatočení je to znatelnější a to zase lízám rohy nározníků, tedy lízátkem o zem. Obojí mne pěkně štve, hlavně mne neba vždycky když zaparkuju nasazovat vyskákaný lízátko )o:
    Co říkáte na ty GMsport skokany? Znáte je? Je to děs? Alko asi no comment, že. A co KYB na zadku VR6ky? Je to OK? Předpokládám, že mi poradíte sadu Koníků, lišej se nějak? Vyřešej můj problém s náklony? Bude jim fajn s těmi GM? Nebo je lepší řešení od Sachse? Nebo je lepší celej kit podvozku? No jasně, že je, ale zase aby to nebylo za moc korunek.
    Taky mne zajímá, jak je to s odchylkami na zadní nápravě, ta není seřizovatelná (myslím geometrii), čím může být, že tam jsou nějaké odchylky? Co s nimi? Jaká je moc "velká"?Moje hodnoty jsou:
    Celková sbíhavost-výrobce:+2,75(+1,50-+4,00)/KaZ… />Částečná sbíhavost-výrobce:+1,38(+0,75-+2,00)/KaZ… />Přesazení-výrobce:+0'00(-0'36-+0'36)/K… nevím, v prvním měření je +0'14 a ve druhým není nic,asi se mu to nechtělo měřit nebo to srovnal,nevím,ale yase se ym2nil o kousek i odklon kol,tak to asi srovnal
    Odklon kol-výrobce:-1'30(-1'40--1'20)/KaZaN:Lev… 0'08
    Úhel tlaku-výrobce:+0'00(-0'15-+0'15)/KaZaN:+… />Uf doufám, že mne za tolik čísel nezabijete....jsou všecky samozřejmě ze zadku (zadní osy :)
    Mějte se fajn a nepište mi, že sem magor (o: .. jen mám svý auto rád...KaZaN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  11:03

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    Je to třídvířko, kola si nepamatuju (o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  10:35

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    kazan> Není to kombík na 16" kolech?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  10:19

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    to kazan jukni taky na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  10:16

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    te 555, mlucíš předpokládám o těch Sachsech.
    Díky za radu, teda IceKiller děkuje (ten má tohle Fordiště a moc hezký bílý, pokovený skla atd... jezdí ve Zlíně)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  10:10

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    To HUF: Jejej to sem z toho už zblblej, všecko to tlumení, houpání a hopsání.. máš pravdu, měly to bejt tlumiče...psal jsem v rychlosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.01  09:16

    « Re: to alfa33

    Ty PDF na netu jsou k nicemu, nejmin polovina veci se bud vubec nedela, nebo se delaji jine, navic hodne vyprodavaji stare zasoby - proto ty ceny. Vsechno je potreba konzultovat s nima. Vyhodou brzd OMP je cena - jinak nejsou nejlepsi na svete. Kotouce jsou z temperovane litiny, maji jak drazky, tak i vrtani, zadni mivaji (nektere) i upravu proti korozi. Jinak pro super brzdeni ti mohu nabidnout predni trmeny z Integrale EVO, ctyrpistky Brembo pro kotouce 281/28 mm. Pouziva je i GTV 24V - 220k. Vali se mi nekde i trmeny z uzky Integrale s jednopistkama Girling na kotouce 284/22 mm. Brzdi to celkem slusne. Pruziny budeme muset spocitat a nechat udelat, bude potreba dat asi nejakou zalohu. Kola, ktera pouzivaji treba Miciny Evo nebo Integraly Evo (O.Z. Racing) s mrti tenounkych paprsku, jsou idealni pro privod vzduchu k brzdam, ale stoji desnou palbu. Limcace s vnitrni rozlezlou pavucinou jsou k nicemu, ale krasne vypadaji (a vetsinou ani moc nestoji). U kol jde i o material, mam treba limcace Borbet, ktery jsou snad z blata. Zbyly mi tam i kola MOMO 7x16", kovana, velmi slusna, kolem 8.000 bych je nechal. Idealni by bylo, kdybys mi napsal na reznicek@magicseven.cz a domluvime se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.01  16:42

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    Mal som ich na XR2i vzadu, predok ostal seriovy + pruziny Wolf. Jazdilo to ako motokara, tie tlmice boli o 200% lepsie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:58

    « Re: to alfa33

    Magic:Pls. odpověz mi na přísp.172 a 173
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:43

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    Jestli mají ty Koni smysl. 1.6 93 Escort si je ani nezaslouží. Ty Sachsy plynokap. jsou dobré. Dával jsem je na Senatora 3.0 a byly fajn.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:41

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    kazan> Myslíš tlumiče, ne? Plynokapalinové pružiny Sachs by mě teda zajímaly :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:03

    « 93 Escort 1,6EFi

    Chci měnit pružiny na týhle káře.Mám tady nabídku Sach plynokapalinové Přední 2800 zadní 2740 a nebo Coni za 4020 za kus. co radíte?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  14:43

    « Re: Golf III VR6

    Tak to nejsem potěšen, že snížené sport pružiny mne nechaj takhle se vyklánět (o: POřádně mrknu co tam mám a pak pokecáme dál. Díkes
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  17:26

    « Re: Golf III VR6

    kazan> Naklánění v táhlých zatáčkách je spíš pružinama a stabilizátorem. Při slalomu ale jistě hrají roli i tlumiče. Štělovací jsou HP jen ve předu.

    Obávám se ale, že HP na Golfa III nejsou. Zkus Koni.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…