Tunning podvozku
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: Vymena pruzin
Ja je menil taky doma , staci ti sverak do ktereho tu pruzinu upnes, ja ho mam maly tak jsm eto resil pres zvedak mezi vraty, tlimic jsem polozil na zem a oprel o zed, zvedak z druhe strany nalezato zapreny o protejsi zed a stahoval jsem tak pruzinu, nachystal jsme si vazaci drat a nim jsme pak to zafixoval na je¨dne strane asi tak o 2 zavit od konce, povolil otocil tlumic abych se dostal na druhou stranu pera, a opetovane stejna postup stahnul tlumic s perem , zafixoval, povolil pero zustalo volne staci sundat misku a dat druhy tlumic.
Rady, nachystat si vazaci drat dat jej na 2x, jeste jednoho cloveka k ruce kterej pridrzi tlumic aby nevystrelil, povolit si misky predem. jinak asi nic sloziteho. -
« Vymena pruzin
Nazdarek fsichni,chtel bych v domacich podminkach vymenit pruziny a nevim,zda se to da zvladnout.Podotykam,ze sou pruziny navleceny na tlumicich v miskach a to znamena je nejakym zpusobem stlaceny svazat a pak to povolit.Akorat se obavam,ze mi to muze vymlatit zuby z huby,kdyz to svazany prdne.Popiste vase pripadne zkusenosti.Este sem taky slysel o nejaky sade s kackama na konci a zavitovou tyci.Nevite,kde se to da koupit a kolik to stoji?
Diky Trona -
« Re: Golf III VR6
Kooukám, že jsem nenapsal jen dlouhej příspěvek, ale i příliš dlouhý slovo, takže opravuju:
Částečná sbíhavost
-výrobce: +1,38(+0,75-+2,00)
/KaZaN: Levý+0,60Pravý+2.20
Přesazení-výrobce: 0'00(-0'36-+0'36)
/KaZaN:tady nevím, v prvním měření je +0'14 a ve druhým není nic,asi se mu to nechtělo měřit nebo to srovnal,nevím,ale zase se změnil o kousek i odklon kol,tak to asi srovnal...
JInak výčet nových dílů v minulým příspěvku byl jen zkrácený co se podvozku týče (o: je tam toho mnohem víc.. )o:/(o:
-
« Re: Golf III VR6
Jinej stabilizátor, tím myslíte přesně co? A pomohla by něčemu rozpěrná tyč nahoru do motoru nad tlumiče/pružiny?
Mimochodem, nyní mám nový:kosti stabilizátoru,komplet ramena-včetně silentbloků a čepů, čepy řízení, 4pružiny -už sem si vzpomněl->G&Msport -3cm, tlm. vzadu KYB, tlm. vpředu Alko, pneu Kumho 205/15/50 V, Alu Dotz Jarama.
Trápí mne jak jsem již řekl, autu nedělá moc potíž mrsknou předkem o zem, většinou to odnese jen lízátko,ale někdy je to pořádná rána. Potom značné náklony při zatáčení, samozřejmě při prudkým delším zatočení je to znatelnější a to zase lízám rohy nározníků, tedy lízátkem o zem. Obojí mne pěkně štve, hlavně mne neba vždycky když zaparkuju nasazovat vyskákaný lízátko )o:
Co říkáte na ty GMsport skokany? Znáte je? Je to děs? Alko asi no comment, že. A co KYB na zadku VR6ky? Je to OK? Předpokládám, že mi poradíte sadu Koníků, lišej se nějak? Vyřešej můj problém s náklony? Bude jim fajn s těmi GM? Nebo je lepší řešení od Sachse? Nebo je lepší celej kit podvozku? No jasně, že je, ale zase aby to nebylo za moc korunek.
Taky mne zajímá, jak je to s odchylkami na zadní nápravě, ta není seřizovatelná (myslím geometrii), čím může být, že tam jsou nějaké odchylky? Co s nimi? Jaká je moc "velká"?Moje hodnoty jsou:
Celková sbíhavost-výrobce:+2,75(+1,50-+4,00)/KaZ… />Částečná sbíhavost-výrobce:+1,38(+0,75-+2,00)/KaZ… />Přesazení-výrobce:+0'00(-0'36-+0'36)/K… nevím, v prvním měření je +0'14 a ve druhým není nic,asi se mu to nechtělo měřit nebo to srovnal,nevím,ale yase se ym2nil o kousek i odklon kol,tak to asi srovnal
Odklon kol-výrobce:-1'30(-1'40--1'20)/KaZaN:Lev… 0'08
Úhel tlaku-výrobce:+0'00(-0'15-+0'15)/KaZaN:+… />Uf doufám, že mne za tolik čísel nezabijete....jsou všecky samozřejmě ze zadku (zadní osy :)
Mějte se fajn a nepište mi, že sem magor (o: .. jen mám svý auto rád...KaZaN -
"-- skrytý --" 31.08.01 09:16
« Re: to alfa33
Ty PDF na netu jsou k nicemu, nejmin polovina veci se bud vubec nedela, nebo se delaji jine, navic hodne vyprodavaji stare zasoby - proto ty ceny. Vsechno je potreba konzultovat s nima. Vyhodou brzd OMP je cena - jinak nejsou nejlepsi na svete. Kotouce jsou z temperovane litiny, maji jak drazky, tak i vrtani, zadni mivaji (nektere) i upravu proti korozi. Jinak pro super brzdeni ti mohu nabidnout predni trmeny z Integrale EVO, ctyrpistky Brembo pro kotouce 281/28 mm. Pouziva je i GTV 24V - 220k. Vali se mi nekde i trmeny z uzky Integrale s jednopistkama Girling na kotouce 284/22 mm. Brzdi to celkem slusne. Pruziny budeme muset spocitat a nechat udelat, bude potreba dat asi nejakou zalohu. Kola, ktera pouzivaji treba Miciny Evo nebo Integraly Evo (O.Z. Racing) s mrti tenounkych paprsku, jsou idealni pro privod vzduchu k brzdam, ale stoji desnou palbu. Limcace s vnitrni rozlezlou pavucinou jsou k nicemu, ale krasne vypadaji (a vetsinou ani moc nestoji). U kol jde i o material, mam treba limcace Borbet, ktery jsou snad z blata. Zbyly mi tam i kola MOMO 7x16", kovana, velmi slusna, kolem 8.000 bych je nechal. Idealni by bylo, kdybys mi napsal na reznicek@magicseven.cz a domluvime se.