Tunning podvozku
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
"-- skrytý --" 06.09.01 09:31
« Re: Golf III VR6
To, co tvrdi Huf moze byt pravda. Pokial ti nejaky deb** nevybral, musis tam mat dorazy a ak je to tlmicmi, je pocut to tuknutie a aj zmenu v pruzeni. Ak ich mas vybrate, uz musis pustat olej/plyn... Hp je cenove bezkonkurencne, len by mali prehodnotit cenovu politiku pri Imprezach :-( Bilstein je vseobecne uznavany, ale aj za to musis zaplatit... Aklo - keby tak bolo napisane na brzdach Alcon, nuz to by bolo o inom... -
« Re: Golf III VR6
Co je to Alko už tady kdosi vysvětloval.. (o: něco jako, že vyráběj bubny míchaček atd.. a že jsou to prostě nic moc a jediné štěstí které může s nima potkat je, že jsou baleny v SRN a ne Vietnam Poland atd.. (o:
Jinak zastávám taky názor, že Sachs=spolehlivá kvalita a Koníci=kvalita totožná se Sachsem za míň peněz. Aspoň co se názorů co mé ucho zastihly. HR mi nikdo nekomentoval. Slyšel jsem i o Bilsteinech (snad to nekomolím), ale ty nevím jak cenově. -
« Re: Golf III VR6
kazan> Abych se přiznal, tak o ALKO jsem nikdy neslyšel. Znám třeba i MovieStar (top top top class), ale ALKO??? BTW, KYB, to je zase co? Vím, že Gabriel je ksindl, Monroe je sice menší, ale taky jo. Vím, že Sachs nezklame, ale není to bohviečo, že KONI GELB jsou velmi zdařilé, že HP jsou taktéž za ty prachy zlaté, ale ALKO??? -
« Re: Golf III VR6
Tak se hlavně neperte (o:
Jedno je stoprocentní, Alko je *, kterej v kombinaci se sportovníma pružinama nenmá co dělat. Ty by letěly jako první, ale protože to nechci zase látat po kouskách, abych na konec zjistil, že to mám sice z good prvků, ale celkově na houby, tak musí jít všechny tlumiče najednou, tedy i ty KYBy, ikdyž na ty si nestěžuju.
Přesto prověřím, jakej je to přesně typ pružin a jestli jsou doopravdy na VR6 nebo jestli si ze mne dělali podobnou * jako s těma SUPERHYPERSPORT ALKO. -
« Re: Golf III VR6
Nejsem znalec, ale tobe by pomohly tvrdsi pruziny (ty co mas jsou treba na Golfy s lehcim motorem ?), silnejsi stabilizator (seriovy by ale mel stacit spis budou mekky pruziny, kdyz ti kleka celej predek pri brzdeni) a podivej se jestli mas vubec vpredu pryzove dorazy. Tlumice na to maji nepatrny vliv (predpokladam ze jsou plynokapalinove). Zkus odhadnou o kolik se ti auto prohoupne. Rucnim prohoupnutim by to nemelo byt vic ne 2-3cm u snizeneho podvozku (podle vahy dotycneho ktery to bude zkouset). Rozperna tyc jak uz psal mister 555 "pouze" zlepsi vedeni vozu. Geometrie zadni napravy je podle cisel O.K. (nebo K.O. ? :o)). Zkus do mezer v pruzine privazat gumove spaliky a uvidis jestli se to zlepsi, jestli jo tak hura do novych pruzin. -
"-- skrytý --" 04.09.01 08:48
« Re: Golf III VR6
Rozperna tyc hore ti urcite pomoze, lenze len zvysit pevnost a jazdne vlastnosti. Tym, ze zabranis pohybu /pruzeniu/, donutis pracovat pruziny a tlmice efektivnejsie. Stabilizator zase funguje len pri naklonoch kasne, takze zase ti to nepomoze riesit problem. Kedze je to nemec, skus sa kuknut po celych kitoch napr. H&R, alebo si mailni do www.hpsporting.cz , ci tam nieco nerobia pre teba... -
« Re: Vymena pruzin
ja ten zadek delal asi 3 hodky oba a stalo mne to jen dobouhane prsty pri povolovani matic dole na ramenech , dnes uz bych jel taky do servisu tech slov co pritom padlo :-)) davaji se tam samojistici matky s plastem utahnout ji brnkacka ale povolit nejlepsi odsekat . nevim jak je to ale na ostatnich mluvim o fordech a oplech ktere sem delal -
« Re: Vymena pruzin
Není lepší zajet za nějakým dobrým servisákem s vybavením? Mě to dělali kámoši v Barumu (pneuservis s výbavou na opravy aut) a za 2 hodiny to bylo i s tlumičema, geometrií a světly. Stálo mě to asi 1.500Kč kompletně, u celé akce jsem byl a jsou šikovní. Já bych se s tím nesral. Dnes jsem si sám měnil pylový filtr (vzal jsem toho Bosche s aktivním uhlím) a to stačí. Ostatní nechám lidem, kterým věřím. Ne "značkovým servisům"... -
« Re: Vymena pruzin
Ja je menil taky doma , staci ti sverak do ktereho tu pruzinu upnes, ja ho mam maly tak jsm eto resil pres zvedak mezi vraty, tlimic jsem polozil na zem a oprel o zed, zvedak z druhe strany nalezato zapreny o protejsi zed a stahoval jsem tak pruzinu, nachystal jsme si vazaci drat a nim jsme pak to zafixoval na je¨dne strane asi tak o 2 zavit od konce, povolil otocil tlumic abych se dostal na druhou stranu pera, a opetovane stejna postup stahnul tlumic s perem , zafixoval, povolil pero zustalo volne staci sundat misku a dat druhy tlumic.
Rady, nachystat si vazaci drat dat jej na 2x, jeste jednoho cloveka k ruce kterej pridrzi tlumic aby nevystrelil, povolit si misky predem. jinak asi nic sloziteho. -
« Vymena pruzin
Nazdarek fsichni,chtel bych v domacich podminkach vymenit pruziny a nevim,zda se to da zvladnout.Podotykam,ze sou pruziny navleceny na tlumicich v miskach a to znamena je nejakym zpusobem stlaceny svazat a pak to povolit.Akorat se obavam,ze mi to muze vymlatit zuby z huby,kdyz to svazany prdne.Popiste vase pripadne zkusenosti.Este sem taky slysel o nejaky sade s kackama na konci a zavitovou tyci.Nevite,kde se to da koupit a kolik to stoji?
Diky Trona -
« Re: Golf III VR6
Kooukám, že jsem nenapsal jen dlouhej příspěvek, ale i příliš dlouhý slovo, takže opravuju:
Částečná sbíhavost
-výrobce: +1,38(+0,75-+2,00)
/KaZaN: Levý+0,60Pravý+2.20
Přesazení-výrobce: 0'00(-0'36-+0'36)
/KaZaN:tady nevím, v prvním měření je +0'14 a ve druhým není nic,asi se mu to nechtělo měřit nebo to srovnal,nevím,ale zase se změnil o kousek i odklon kol,tak to asi srovnal...
JInak výčet nových dílů v minulým příspěvku byl jen zkrácený co se podvozku týče (o: je tam toho mnohem víc.. )o:/(o:
-
« Re: Golf III VR6
Jinej stabilizátor, tím myslíte přesně co? A pomohla by něčemu rozpěrná tyč nahoru do motoru nad tlumiče/pružiny?
Mimochodem, nyní mám nový:kosti stabilizátoru,komplet ramena-včetně silentbloků a čepů, čepy řízení, 4pružiny -už sem si vzpomněl->G&Msport -3cm, tlm. vzadu KYB, tlm. vpředu Alko, pneu Kumho 205/15/50 V, Alu Dotz Jarama.
Trápí mne jak jsem již řekl, autu nedělá moc potíž mrsknou předkem o zem, většinou to odnese jen lízátko,ale někdy je to pořádná rána. Potom značné náklony při zatáčení, samozřejmě při prudkým delším zatočení je to znatelnější a to zase lízám rohy nározníků, tedy lízátkem o zem. Obojí mne pěkně štve, hlavně mne neba vždycky když zaparkuju nasazovat vyskákaný lízátko )o:
Co říkáte na ty GMsport skokany? Znáte je? Je to děs? Alko asi no comment, že. A co KYB na zadku VR6ky? Je to OK? Předpokládám, že mi poradíte sadu Koníků, lišej se nějak? Vyřešej můj problém s náklony? Bude jim fajn s těmi GM? Nebo je lepší řešení od Sachse? Nebo je lepší celej kit podvozku? No jasně, že je, ale zase aby to nebylo za moc korunek.
Taky mne zajímá, jak je to s odchylkami na zadní nápravě, ta není seřizovatelná (myslím geometrii), čím může být, že tam jsou nějaké odchylky? Co s nimi? Jaká je moc "velká"?Moje hodnoty jsou:
Celková sbíhavost-výrobce:+2,75(+1,50-+4,00)/KaZ… />Částečná sbíhavost-výrobce:+1,38(+0,75-+2,00)/KaZ… />Přesazení-výrobce:+0'00(-0'36-+0'36)/K… nevím, v prvním měření je +0'14 a ve druhým není nic,asi se mu to nechtělo měřit nebo to srovnal,nevím,ale yase se ym2nil o kousek i odklon kol,tak to asi srovnal
Odklon kol-výrobce:-1'30(-1'40--1'20)/KaZaN:Lev… 0'08
Úhel tlaku-výrobce:+0'00(-0'15-+0'15)/KaZaN:+… />Uf doufám, že mne za tolik čísel nezabijete....jsou všecky samozřejmě ze zadku (zadní osy :)
Mějte se fajn a nepište mi, že sem magor (o: .. jen mám svý auto rád...KaZaN