Tunning podvozku
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Tlumiče na Octavii
Když už se tu protřásají tlumiče. Shodou okolností jsem mám v garáži dva nové přední tlumiče z nové Octavie (TDI). Byly vyměněný za tvrdší, čiliže mají najeto asi dvacet kiláků. Nevíte o někom, kdo by měl o ně zájem, případně kolik si za ně můžu říct ? "sgt.bestias@post.cz" -
« Proboha!!0! H&R není rozhodně česká firma!
Vidím ,že o firmě H&R nic moc nevíte. Je to jedna z pouze ze dvou vzájemně srovnatelných firem, která vyrábí pružiny z japonské oceli. Ta první je Eibach a ta druhá je H&R. Eibach je o něco tvrdší a hodí se spíše na závodní dráhu. Firmu H&R v čechách nezastupuje nikdo(alspoň pokud jsem s nimi mluvil), ale individuální dovoz zajišťuje:
[odkaz] S JAMEXEM se to nedá srovnávat, protože jamex je sice o nějakou stovku levnější, ale za půl roku je s nimi konec....
cenově to vychází za sadu na octavii něco kolem sedmi tisíc, takže to zas netí tak moc. Výrazněji se však zlepší vlastnosti vozu až s tlumičema např. KONI Sport-Adjustable, které jsou dnes za cenu cca 20.000,- nebo úplně nejlepší s BILSTEINama, které stojí však něco přes 30.000,- Nutno však podotknout, že mají více-jak dvojnásobný průměr pístnice a to je super!!!!
Pokud máte zájem o H&R, KONI, BILSTEIN tak mailujte na RSD@seznam.cz ,ahoj....RSD -
« Pružiny, tlumiče JAMEX
Když tu mluvíte o H&R, tak tahle firma dělá dost dobrý tlumiče a pružiny, ale dost drahé. Pokud chcete nějakou korunu ušetřit, tak jsou dobré ceny pružin a tlumičů u firmy JAMEX (nevím jak se to s kvalitou, musí se to zkusit). Vyhlídnul jsem si tam např. komplet sadu na Audi 81 snížení 60mm cca za 16.000,- Kč. Pokud je snížení trochu větší, tak doporučují k tomu koupit i extra tlumiče. Standardní tlumiče by při propružení šly nadoraz, což by jim moc neprospělo. -
« Re: Tuning Octavie
Podlozky ? Jestli se chces zabit, proc ne. Jizdni vlastnosti nedela jenom rozchod kol, ale i celkova geometrie naprav(y) - ted nemam na mysli jen odklon a sbihavost, ale i ostatni parametry konstrukce jako takove.
Korektni rozsireni rozchodu je mozne jen vymenou ramen za delsi, ale v urcitych mezich, zhorsi se tim smerova stabilita. -
« Re: Tuning Octavie
Jaký máte kdo názory na podloľky pod kola? Já myslím ľe je to přínos hlavně estetický, já je měl na Pontiacu a proti nepodloľkovýmu jsem ľádný zlepąení jízdních vlastností nepoci»oval, ani v zatáčkách ne. Spíą byly znát větąí kola s nízkoprofilovejma gumama. Ty podloľky pak měli jednu velkou nevýhodu. Při jízdě v "kolejích" od náklaďáků, nebo při průjezdu jakoukoliv podélnou nerovností mi to vľdycky málem vyrvalo volant z ruky. Bylo to hodně nepříjemný, dokonce kdyľ jsem jednou předjíľděl nějakou ąkodovku v asi 140 a vjel sem do protisměru, tak sem si málem rozbil hubu, to ste měli vidět co to s tím autem udělalo. Je fakt, ľe ty podloľky nebyly z nejmenąích, měli ąířku asi 5 cm. Taky si myslím, ľe to musí bejt dost záhul na loľiska a závěsy vůbec, protoľe se tím zvětąuje velikost páky a ty síly a rázy od kol jsou pak nutně větąí. Chlapi co jezdili dřív na ąkodovkách s "otočenejma" diskama (komunistická náhraľka podloľek) tak říkali ľe měněj loľiska častějc neľ normálně. -
« Re: Tuning Octavie
Podvozek na OCTAVII není zase tak drahá záležitost, ale nechápu to , že někdo říká, že je u karoserie Octavie použito stejnýho materiálu jako u starých škodovek. Já už mám na Octavii najeto 60.000, a ještě jsem nezaregistroval nějaké kroucení a vrzání, tak jako jsem to registroval při 30.000 u Favorita a 35.000 u Felicie. Na Octavii vyrábí firma H&R podložky, ale žádná láce. Pružiny H&R jsou v tom poměru nesrovnatelně levnější cca 8.000 s DPH. Dávali jsme i pružiny Eibach ,ale jsou dost tvrdý :-(((
Pokud nechceš měnit tlumiče, dej tam prosím gumové dorazy na pístnice. Jo a k tomu stabilizátoru pro Octavii, tak jeden už vepředu má. Když tam dáš silnější stabilizátor od Eibachu za cca 10.800, tak se objednej k nějakýmu dobrýmu chirurgovi se zádama asi tak na říjen. Dávali jsme to jednomu zákazníkovi na 1.8 turbo a auto je jak žebřiňák. Co na tom , když projede zatáčku o 20-30km víc, když pak chce jet normálně a v autě je to jak na trakaři. Pokud máš zájem, ceník na OCTAVII najdeš na [odkaz]
dík ,čau RSD -
« Tuning Oktavie
Pozor na podlozky na zvetseni rozchodu.U Oktavie je stale jeste pouzivan nekvalitni material (stejne jako u Favoritu,Felic. ktery musel mit v motoru rozpernou tyc,aby nedochazelo k deformaci karoserie)!Ty tlumice pomuzou hodne,ale za velkou cenu.Dale potom vymen pruziny za nizzsi a vinute tlustsim dratem.Na stabilizatoru se da taky hodne dohnat...Horsi je to s prednim nahonem-z toho sportak proste neudelas.Zdravi MAREK - Praha -
« Nova tema
Rad by som si trochu vylepsil podvozok, ale v diskusiach o tunningu pisete hlavne o motoroch. Co to som sa dozvedel na strankach "ladicov" ale vacsinou su to iba informacie typu "vieme to zlesit, bude to super, stoji to tolko a tolko".
Ak mate niekto cas, skusenosti a chut, napiste prosim co vseko sa da vylepsit. Zaujima ma predovsetkym rozsirenie podlozkami, pruziny + tlmice a samozrejme brzdy.
Dik,
Eclipse
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!