Tunning podvozku
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: KONI
magic:> mám malej problém mám P4 a zadky jsou jiný oproti P2 (našel jsem eibach č. 1006.140 ) kolik stojí ? Seš schopnej seznat jenom předek ?Jaký rozdíl v brzdách je mezi OMP a TAROX ? taroxy mají větší výběr ,ale za mastný ceny.Za kolik bys měl ta kotouče a desky? kotouč č.AL4010S,taroxy jdou 3 druhy C83,SJ,G88. Desky jsou dvoje 971C a RS,971 moc studený nebrzdí,ale rozhodně víc než RS.Jak moc jsou tvrdý půjde dolů kotouč,nebo deska,kotouč mám furt původní, lezou dolů Lockheedy. Co říkáš osté vačce 272° zdvih 9.53 29/63 63/29 2000-6000 ot. a 288° zdvih (9,65/10,65)2500-7800 výrobce Piper za jednotnou cenu 170,- GBP samozřejmě při 288 jsou nutné další úpravy motor má najeto 70.000 km. Co ty na to ? -
« Re: Dlouhý šrouby
Vcelku asi nic moc, akorát že původní plecháče, na které to bylo šroubama osazované, měly tu délku úchytu manší - nevím, jak se tomu správně ríká, prostě byly tenší v tom místě, kde tím ty šrouby prochází. Teď tam jsou krásné lité disky a mají ten "prostředek" drobátko tlustší... -
« Dlouhý šrouby
Zdar, nevíte někdo, kam na dlouhý šrouby? Koupil jsem autíčko a ten XXXCENSOREDXXX co ho měl předtím, tak obul krásný široký elektrony, ale nějak mu to nevyšlo se šroubama, tak tam nechal původní :(((( Měřit rozíly budu dneska, zatím mě spíš zajímá, kam se vůbec obrátit (samozřejmě chytřejší budu, až budu znát rozměry). Díky. Bitovod -
« KONI
magic> Tak jsem v sobotu namontoval místo sériových BOGE Automatic (70.000 km) žlutý KONI + sil. bloky,auto v zatáčkách sedí jako přibitý zlepšila se mě jistota při rychlým průjezdu, má lepší kontakt s vozovkou a líp kopíruje,ty Boge byly tak tvrdý jako Koni v nejtvrdším nastavení a špatně se jeden vracel,pak jseme zjistili, že mám dost unavený péra (tak o 2-3 cm níž než originál) to tam dali pěkný bláto.Poohlídnu se po něčem,nabídli mi sportovní Koni na celý auto za 5.000 kč ,jenže mám P4 tak zadek budu muset prodat,nebo jestli máš tip na něco lepšího.zdar Alfa33 -
"-- skrytý --" 28.06.01 13:39
« Re:
Krivka prubehu tlumice je mi znama z knihy "Diagnostika motorovych vozidel" - vydavatel SPSS Rychnov n. Kn jako ucebnice pro tentyz obor (1984). Jde v podstate o to. ze tlumic ma vystouplou nerovnost na vozovce okopirovat a nema spadnout do diry. Mozna jsem to napsal ponekud nesrozumitelne - nejde o to, ze po stlaceni se nema vratit do puvodni polohy (rikejme ji treba D 0), ale nema jit z polohy D 0 natahnout do delky (snadno). Na stelovatelnych tlumicich se vetsinou upravuje poloha pistnice vuci obtokovemu bocnimu ventilu (ale snad jen u dvojcinnych tlumicu). Jinak veskere testovaci stolice pracujici na principu vibraci zavrhuji, nebot mam zato, ze jsou k nicemu (stejny zdroj - myslim tim tu ucebnici). Jedine rozumne vysledky testovani tlumicu jsou na "padaci stolici", kde se auto zvedne do vysky 0,5m a brutalne shodi dolu, pricemz cidlo meri vykmity karoserie. Vzhledem k brutalite teto metody a zvazeni jejiho dopadu na bezne auto ve srovnani s cenou beznych novych tlumicu, se tato zkouska u nas uz snad ani nepouziva.