Tunning podvozku
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« daji se ke zkracenym pruzinam montovat seriove tlumice ?
Eibach pruziny - Každý PRO-KIT je možno volitelně instalovat spolu se sériovými tlumiči i se všemi známými výměnnými tlumiči, pokud odpovídají sériové koncepci ..... toto tvrdi eibach ale co praxe ... mate nekdo zkusenosti ? -
"-- skrytý --" 23.07.01 15:38
« to alfa33
Eibach opravdu nedela patricne pruziny na Q4 a K&N taky ne. Pokud by je nedelali ani u BW, tak by nezbzvalo, nez je udelat. Protoze to auto nema homologaci, nenasel jsem ani soutezacky nebo kopcovy pera. Zkusim jeste BW, jinak udelat je by stalo do 15 tisic. Kotouce: Tarox neznam a nemam s nima zkusenosti. Myslim si ale, ze co se tyka jejich tzv. profi kitu se 6 pistkama, jsou moc laciny na to, aby fungovaly obdobne jako Brembo, Alcon nebo AP. Od OMP dostanes na 33 Q4 jen ty "maly" brzdicky (teplotni rozsah 100 - 600 °C, puvodni rozmer kotoucu 239/22) za 880,- resp: 980,- Kc (jsou tam 2 druhy, musi se to vzit podle vzorku - treba obkreslit) predni a 700,- zadni. Soucinitel treni by mel byt pres 0,4, takze by mely slajfovat asi o 30% lip, nez originaly. Sada kotoucu na predek stoji 3400,- Kc, ale jsou to jiny, nez uvadis. Ty uz se nedelaji. Ceny jsou primo od OMP, tedy bez papiru od nas. Pokud bys jej vyzadoval, tak pricti cca 20%. U brzd jsou dulezity i kola, pokud mas plny, tak tam moc vzduchu nepujde a chtelo by to jiny. Za par penez bych ti mohl nabidnout pouzity 6x15" Zender, cena by byla asi kolem 6-8000,-. Jsou to ale s vetrakama (vypadaji skoro jako O.Z.) -
"-- skrytý --" 23.07.01 14:13
« Re: Brzdy.
Zaujimave, mna sa dealer pytal na typ oblozenia a potom volal do fabriky. No a Mintex 1155, ktory mi za 9000km zlikvidoval povodne, si teraz ani neskrtne. Predpokladam, ze na okruhu by dostali viac zabrat, ale aj tak sa mi to nezda. Feroda budu OK, v UK teraz letia 2000-ky, ktore bohuzial na stare dvojpiesty neexistuju :-( Takze si skripem dalej a plasim chodcov :)) -
« Bez nadpisu
Tak to díky za varování, ale já už bych si nekoupil ani jedny. A my jsme měli právě ty s 40 drážkami. Jediné, co na nich asi fungovalo, byl vzhled, protože to v kole vypadalo fakt pěkně. Já mám přece jen kotouče radši na brždění. Němec (kam jezdím pro díly a vozím jim křídla) teď bude zkoušet feroda od Sandtlera, tak uvidíme. Protože ty originál brzdy jsou fakt neuvěřitelné. Nafoukl jsem mu předváděcí WRX na 1.25 a tak uznal, že musí udělat něco i s brzdami. A Aleš má teď na autě desky originál STi (růžové). Zatím jsou prý v pohodě -
« Re: KONI
magic:> mám malej problém mám P4 a zadky jsou jiný oproti P2 (našel jsem eibach č. 1006.140 ) kolik stojí ? Seš schopnej seznat jenom předek ?Jaký rozdíl v brzdách je mezi OMP a TAROX ? taroxy mají větší výběr ,ale za mastný ceny.Za kolik bys měl ta kotouče a desky? kotouč č.AL4010S,taroxy jdou 3 druhy C83,SJ,G88. Desky jsou dvoje 971C a RS,971 moc studený nebrzdí,ale rozhodně víc než RS.Jak moc jsou tvrdý půjde dolů kotouč,nebo deska,kotouč mám furt původní, lezou dolů Lockheedy. Co říkáš osté vačce 272° zdvih 9.53 29/63 63/29 2000-6000 ot. a 288° zdvih (9,65/10,65)2500-7800 výrobce Piper za jednotnou cenu 170,- GBP samozřejmě při 288 jsou nutné další úpravy motor má najeto 70.000 km. Co ty na to ? -
« Re: Dlouhý šrouby
Vcelku asi nic moc, akorát že původní plecháče, na které to bylo šroubama osazované, měly tu délku úchytu manší - nevím, jak se tomu správně ríká, prostě byly tenší v tom místě, kde tím ty šrouby prochází. Teď tam jsou krásné lité disky a mají ten "prostředek" drobátko tlustší... -
« Dlouhý šrouby
Zdar, nevíte někdo, kam na dlouhý šrouby? Koupil jsem autíčko a ten XXXCENSOREDXXX co ho měl předtím, tak obul krásný široký elektrony, ale nějak mu to nevyšlo se šroubama, tak tam nechal původní :(((( Měřit rozíly budu dneska, zatím mě spíš zajímá, kam se vůbec obrátit (samozřejmě chytřejší budu, až budu znát rozměry). Díky. Bitovod