Tunning podvozku
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: tlumiče + pružiny
Už jsou namontovaný a super čekaly jsme že to bude měkčí nebo houpavý ale jeto ok fakt byly jsme dost překvapeni už se těším na 28 října na okruh ted jsem tm dal jiný pneu 265/35 na obě nápravy a blatníky jsou tak tak jinak dej vědět a pojedem se projet ted uvažuji o upravě motoru na 275PS a 420Nm tuhle středu jdu domluvit úpravu zatím čau -
« Re: daji se ke zkracenym pruzinam montovat seriove tlumice ?
Hufnágl> Mám Audi 80, r.v.85, ty sériové plyňáky SACHS mám na předku, vzadu mám výškově nastavitelné SACHS Racing. A ten zadek, i s těmito tlumiči v kombinaci s EIBACH Pro-Kit, moc tuhý není. A jestli jde o to, že by snad došlo k max. propružení, tak to se mi snad ještě nestalo (a to jsem s tím jel i rally "Ve stopě Valašské rally" :) -
« Re: daji se ke zkracenym pruzinam montovat seriove tlumice ?
Eibach PRO-KIT mám na autě asi 2 roky a se sériovými plynovými SACHS SUPER. Nemám s tím žádné problémy. Akorát jsem si myslel, že ty pružiny budou o něco tvrdší. Jak jsem se později dozvěděl, u těchto pružin jde o zlepšení jízdních vlastností, ale se zachováním komfortu, jako u sériových, takže na nějaké závodění to není. -
« Re: daji se ke zkracenym pruzinam montovat seriove tlumice ?
mam tam Monroe sensatrac a maji najeto cca 5 tis km. tak nevim jestli ty vlastnosti budou lepsi nebo spise horsi ? fakt nevim a nezbyva nez to risknout / je to ale 2 tis. za prehozeni pruzin a jestli to nebude dobre tak dalsi 2 za zpetne prehozeni :o( / -
"-- skrytý --" 24.07.01 08:11
« Re:
Nuz v tom pripade si prosim cislo a obratom ho zaslem aj s podakovanim do Federal Mogul CZ, kde mi pred 1 1/2rokom odpisali, ze nic take na 2piesty neexistuje. Skusil som aj cez kamosov z Octavia Cupa, dokonca som aj faxoval obkresleny vzor oblozenienia, ale nic, co by pasovalo nenasli. Tak jazdim na UK Mintexoch, ktore priserne skripu, ale brzdia statocne /a devastuju kotuce/. -
« daji se ke zkracenym pruzinam montovat seriove tlumice ?
Eibach pruziny - Každý PRO-KIT je možno volitelně instalovat spolu se sériovými tlumiči i se všemi známými výměnnými tlumiči, pokud odpovídají sériové koncepci ..... toto tvrdi eibach ale co praxe ... mate nekdo zkusenosti ? -
"-- skrytý --" 23.07.01 15:38
« to alfa33
Eibach opravdu nedela patricne pruziny na Q4 a K&N taky ne. Pokud by je nedelali ani u BW, tak by nezbzvalo, nez je udelat. Protoze to auto nema homologaci, nenasel jsem ani soutezacky nebo kopcovy pera. Zkusim jeste BW, jinak udelat je by stalo do 15 tisic. Kotouce: Tarox neznam a nemam s nima zkusenosti. Myslim si ale, ze co se tyka jejich tzv. profi kitu se 6 pistkama, jsou moc laciny na to, aby fungovaly obdobne jako Brembo, Alcon nebo AP. Od OMP dostanes na 33 Q4 jen ty "maly" brzdicky (teplotni rozsah 100 - 600 °C, puvodni rozmer kotoucu 239/22) za 880,- resp: 980,- Kc (jsou tam 2 druhy, musi se to vzit podle vzorku - treba obkreslit) predni a 700,- zadni. Soucinitel treni by mel byt pres 0,4, takze by mely slajfovat asi o 30% lip, nez originaly. Sada kotoucu na predek stoji 3400,- Kc, ale jsou to jiny, nez uvadis. Ty uz se nedelaji. Ceny jsou primo od OMP, tedy bez papiru od nas. Pokud bys jej vyzadoval, tak pricti cca 20%. U brzd jsou dulezity i kola, pokud mas plny, tak tam moc vzduchu nepujde a chtelo by to jiny. Za par penez bych ti mohl nabidnout pouzity 6x15" Zender, cena by byla asi kolem 6-8000,-. Jsou to ale s vetrakama (vypadaji skoro jako O.Z.) -
"-- skrytý --" 23.07.01 14:13
« Re: Brzdy.
Zaujimave, mna sa dealer pytal na typ oblozenia a potom volal do fabriky. No a Mintex 1155, ktory mi za 9000km zlikvidoval povodne, si teraz ani neskrtne. Predpokladam, ze na okruhu by dostali viac zabrat, ale aj tak sa mi to nezda. Feroda budu OK, v UK teraz letia 2000-ky, ktore bohuzial na stare dvojpiesty neexistuju :-( Takze si skripem dalej a plasim chodcov :)) -
« Bez nadpisu
Tak to díky za varování, ale já už bych si nekoupil ani jedny. A my jsme měli právě ty s 40 drážkami. Jediné, co na nich asi fungovalo, byl vzhled, protože to v kole vypadalo fakt pěkně. Já mám přece jen kotouče radši na brždění. Němec (kam jezdím pro díly a vozím jim křídla) teď bude zkoušet feroda od Sandtlera, tak uvidíme. Protože ty originál brzdy jsou fakt neuvěřitelné. Nafoukl jsem mu předváděcí WRX na 1.25 a tak uznal, že musí udělat něco i s brzdami. A Aleš má teď na autě desky originál STi (růžové). Zatím jsou prý v pohodě
Mne se zda, ze je to az moc, ze to auto nemuze mit dostatecny pritlak na tyto gumy, ale mozna je to OK. Napis zkusenosti.