M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
matuS 14.03.04 19:01
« Bez nadpisu
tak mam za sebou prvych jarnych 100km :)
V sobotu bolo celkom prijemnych 5st, tak som ukecal kamosa co ma jawu 350, vz. 639, ci by ju nedal do kopy, a on dal a ja som dneska vyrazil.
Nasukal som do handier zimne vlozky a isiel som.
Parada. Jediny problem boli ruky, napriek tomu ze mam fakt hrube zimne rukavice mi mrzli konceky prstov, a ked som raz isiel 15km v kuse rychlostou pre jawu zavratnou 110km/h, tak som v dedine skoro spojku nestlacil :) -
« Bez nadpisu
S tou zarukou je to snad jasny, cim ji koupis pozdeji, tim dele bude platit. o tom neni zadna. Ze je motorka nova je absolutne jasny. V opacnem pripade by to byla predvadecka a to jsme s penezma uplne nekde jinde.
No a ze chces jezdit ted, chapu, ale ryze ekonomicky je to komfortni reseni. Kazdopadne preji dobry kup, hodne velikou zivotnost zadni gumy, a malou zemskou pritazlivost >:D -
« Re: Re: Re: Fazer vs. VTR
Neber to prosim osobne, ale ted ti nikdo moc velkou slevu neda, zacina sezona. Ted kupuji motorky nedockavci a prachaci. Pockej si na podzim. V cechach jsou bezne slevy na podzim u malejch zoufalech dyleru co maji motorky skladem a uz koupeny hodne veliky. Na masinu za 400 000,-KC dostanes po trocha ciratech a mesicni hre nervu 100 a vic tisic slevu. Kdyz nechas dylera vycukat a nejsi moc nazhavenej, rezignuje. -
matuS 10.03.04 08:36
« Re: Re: Fazer vs. VTR
tiez si myslim ze fazer je celkovo lepsia, vsestrannejsia motorka.
napisal som im mail nech mi poslu na VTR cenovu ponuku aj s leasingom a poistenim a je to dalsi bod pre hondu.
Rok vyroby 2003 mi predaju za 345.000sk (normalna cena 375.000sk) - to mam najlepsiu araiku zdarma a potom este dolezitejsia vec je leasing a poistenie.
Leasing u yamahy ma vyjde na urokoch na tri roky cca 19%, u hondy 8% (ano, za tri roky pri 50% akontacii preplatim 27.000sk) a potom poistka - u yamahy 47.000sk/rok u hondy 28.000sk/rok.
to su vsetko sakra rozdiely. len tie ceny u hondy si este musim overit, lebo mi ten tipek nenapisal napr aky je poplatok za leasing, aka je spoluucast na poistke a aka je kupna cena motorky po skonceni leasingu.
O tyzden je v BA autosalon, aj motorky, tak obehnem hondu a aj yamahu, skusim yamahe ukazat tu ponuku od hondy, keby dokazali vybavit podobne podmienky tak fazer na 100%
Inac tusim ze prof ma VTR, prof co ty na tu masinu hovoris? Kolko vydrzis sediet v sedle v kuse? -
« Re: Fazer vs. VTR
Jak by rekl klasik: "Tento zpusob zimy zda se mi ponekud nestastnym!" BTW: ted k predmetu. Ja bych volil Fazera (pokud teda myslis litroveho). Nejen proto, ze je bliz ke mnou preferovane skupine (cestaky), ale taky tolik nezere, ma vetsi nadrz, lepe se na nem sedi, lepe na nej chytnes kufry/text. brasny a ten motor i kdyz je to R4 to Hondi V2 hrave predci ve vsech ohledech, krom toho zvuku bohuzel, ale kdyz tam nechas originalni koncovku tak te to ani tak stvat nebude. Proste ten Fazer je mnohem vsetranejsi tzn. i praktictejsi motorka. VTR je vic jednoucelove zamerena. -
matuS 08.03.04 19:36
« Bez nadpisu
neviem co sa deje s pocasim, ale uz by snad mohlo byt aj teplo nie?
Co chvila je jar, a u mna to s motorkou vyzera velmi nadejne.
Fazer ma stale drzi, ale v poslednej dobe ma navrtava Honda VTR1000 Firestorm.
Cenovo su na rovnakej urovni. Honda je troska slabsia (aj vykon aj tocak) ale moze mi to byt jedno, pretoze je to silne ajtak dost.
Pravdupovediac jedine co ma na Honde skutocne laka je ten zvuk motora. Dva hrnky su dva hrnky, R4 nebude mat so ziadnym ladakom taky krasny zvuk.
Inac VTR je povazovany za sportovu motorku a to mi tiez nehra do karat, viac sa mi paci cestovno-sportovy fazer.
Ale ten zvuk mi neda spat -
« Bez nadpisu
Že Innomotor je takový AAA v motorkách je pravda, ale bohužel musím reagovat na názor, že ty jsi zákazník tak proč by ti nevyšli vstříc-------------NEVYŠLI!!! Chtěl jsem za plnou ! zálohu odvést motocykl to servisu v Honda MCH a byl jsem nařčen z toho, že jim tak akorát vyměním nové díly za staré a podobně. A navíc ani ta plná záloha (tedy respektive cena motorky) jim nebyla dost.......Prostě u AAA, promintě Innomotor nic takového neexistuje, alespoň na podzim tomu tak bylo a pochybuju, že je to jinak...................PS: Ve Vrbově ulici - Yamaha to samozřejmě šlo a dnes mám od nich krásného Transalpa,,,,,,,,,,,,,takže * YOU INNOMOTOR. -
"-- skrytý --" 01.03.04 19:07
« Re: hlásim sa ! (to: našrot)
pallas: až to bude aktuální, tak sem dám taky vědět. Zatím to moc aktuální není, protože na to nejsou nikde peníze, leda by se našel nějaký trhlý sponzor, co by potřeboval ulít aspoň 300tis. (minimálně, optimálně aspoň třičtvrtě milionu)... BTW: to by se ti kvůli měření chtělo jezdit ze Slovenska až do Prahy? -
matuS 07.02.04 02:11
« Re: Potrebuju radu
ano, jednoznacne servis.
niekde som cital taku radu, ze sa dohodnes s predavajucim - zoberie sa motorka do servisu a ak je OK (v takom stave ako on tvrdi), tak ty zaplatis prehliadku a motorku kupis, ak nebude OK, tak predavajuci plati prehliadku.
mozno uz vtedy uvidis, ci sa predavajuci neprezradi... -
« Re: Potrebuju radu
Lucky: Hele, když nemáš zkušenosti, vezmi stroj, kterej chceš koupit do servisu. Hondu k Hondě, Yamahu k Yamaze. Zaplatíš pár korun a získáš názor člověka, kterej vidí motorky každej den. A prodávající bude jistě souhlasit, pokud má čistý svědomí. Jinak stará a stokrát omletá pravda: koupě ojetiny vždy znamená nějaký další investice... -
matuS 05.02.04 22:47
« Re: Potrebuju radu
podobnu otazku pred par dnami pisal niekto na www.motorkari.cz, a odpoved znela priblizne nasledovne: v prvom rade, ked ma motorka nieco najazdene, nesmie vyzerat ako nova. To sa po 40.000km nikomu nepodari, kazdemu to raz padne, oskre sa to od konarov a podobne, takze super vyzerajuca nalestena motorka totalne bez skrabancov bude novo nalakovana - po havarii.
treba pozerat ci ma originalne diely - plexi, budiky, predne svetlo, smerovky, kapotaze - tieto veci su velmi drahe, a po havarii sa zvacsa kupuju NONAME aby sa usetrilo.
Treba pozriet ci stupacky niesu navarene (lahko sa pri nehodach lamu) ci ram nieje udrety alebo lesteny (po nehode)
urcite by som ojetinu odniesol do servisu, kde ju zmeraju ci je rovna, kazdopadne by si to mal citit aj na skusobnej jazde, ktoru urcite chci - uz som cital o pripadoch kde kupujuci sa na motorke nepresiel! - to nepochopim.
co sa tyka poctu KM, tak to musis vediet odhadnut sam, ked ma niekto pekne moto z 1994, tak urcite nebude mat najazdenych 20.000km..., je to napr vidno na kotucoch ako su zjazdene.
toto vsetko je krasna teoria a ako vidis, dobre ju ovladam, ale napriek tomu by som si sam nedovolil kupovat ojazdenu motorku. preto je dobre mat nejakeho kamosa skuseneho motorkara, ktory ma skusenosti a dobre ti poradi.
kazdopadne, vela stastia a mnoho km bez nehod!
Poriadne som si obhliadol VTR a sadol si na neho (fazera mali bohuzial len 6tku). Celkom pohoda, ale po rozhovore s predajcom som VTR zavrhol kvoli prevadzkovym nakladom, povinne prehliadky su po 5.000km a 2 rozvodove retaze sa menia po cca 15.000km.
Fazer ma vymeny 10.000km a rozvodova retaz sa meni podla toho ako su natiahnute kladky, takze pri dobrom zachadzani to vydrzi dlhsie.
jo, pravdepodobne kupim v presove, je to sice troska od ruky, ale predajca bol prijemny clovek motorkar. Povedal ze motorku su schopni doviez zadarmo do BA.