M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Neandrtálcovy!!!!
Hele ! Pověz mi jednu věc. Uspokojuje tě to když píšeš jako hovado ? Myslím že to v hlavě nemáš v pořádku. Asi ale nejsem sám kdo si to myslí a někdo v tvým okolí ti to už určitě řekl. Vyděl jsem spousty blbců, ale co ty seš za OSLA to svět nevyděl. Podle mně má tráva větší IQ než ty. Ta tráva asponˇ dokáže každýho zhulit , kdežto ty dokážeš každýho otrávit. -
« Re: gsf 600 Bandit
Doufám, že jsem se svejma výrazama o 600 někoho nedotknul, to by mě mrzelo. Jinak spotřeba u 1200 ve městě a při prasení 7-7,5 l, Při cestě Praha-Marseilles-Monte Carlo-Milano-St. Moritz-Innsbruck-Praha (3500km) s bagáží 6 l. Jinak s 1200 řadit moc nemusíš, ale samozřejmě dle libosti můžeš. A jestli jsi už měl pár plasťáků a stejskalo by se ti, věř mi, že 1200 jich spoutu "udělá".Každopádně na oba doporučuju tlumič řízení, pak je to klasa. Navíc u 1200 můžeš dát na přední kolečko o 1-2 zoubky navíc a motor to bez úprav dotlačí až na 280km/h. Jinak společná vyjížďka by byla super. Čau, Dědek. -
« Re: gsf 600 Bandit
Myslím, že nemusíš mít obavu z výdrže motoru, není to totiž klasickej vzducháč, ale olejovo-vzduchové chlazení, který má suzuki dost vymakaný a odskoušený. Nosným chladícím médiem je olej (chce to proto dost kvalitní a taky ho měníš po 6000km) a ten je ochlazovanej vzduchem. Tento systém je patrnej i na tom, že proti klasickýmu vzducháči má motor na válcích jen drobný žebrování, narozdíl od třeba XJRek nebo ZR 7. Spotřeba se mi pohybuje celkem bez potíží těsně kolem 6ti litrů. Co se údržby týče, tak bandita sem tam umeju, naleštím bandu a v předepsaných intervalech vyměním olej, filtr, a profouknu vzducháč. Gumy zatím držej a vypadá to, že snesou tak 12000km možná i víc. To samozřejmě závisí na stylu, a já to moc "nedřu". Až budeš mít Bandita, tak nezapomeň napsat a někam vyrazíme je protáhnout. To platí i pro Deda. Zatím se mějte fajn. Pavel K. -
« Re: gsf 600 Bandit
Prave jsem se vratil z dovolone, proto bych chtel podekovat jak Dedovi tak i Tobe za pomerne vycerpavajici komentar k Banditovi. 600 Bandita chci predevsim proto, ze jsem jiz v minulosti vlastnil nekolik plastaku (GPX GSXR-W, VFR 750 F)
a jiz jsem se dosti nabazil rychlosti. Pri jizde ve skupine, kdy je temer vzdy vyhlasen "tajny zavod" si clovek dopredu neuvedomuje jak hrozne mohou byt dusledky takovychto vyjizdek. Proste ty kone svadi k rychle jizde, byt si to nikdo predem nepripousti. Motorek se vzdat nechci, proto padla volba na nejakeho nahace a nejvice se mi (vzhledove libi Bandit). Jedinou obavu mam z toho vzduchem chlazeneho motoru, i kdyz vim ze treba Hondy CB 750 najedou desetitisice km bez sahnuti. Jeste by me zajimala spotreba, bezna udrzba atd... diky Bobrs -
« Re: gsf 600 Bandit
Myslím, že největší problém je co od Bandita očekáváš, podle toho pak padne volba na šestku nabo na dvanáctku. Já mám šestku a jsem s ní naprosto spokojenej a absolutně splňuje moje představy o cestovní pohodlné motorce a navíc také moje představy o designu. Pokud se chceš svižně svézt a nevadí Ti řadit (podle mě by byla nuda neřadit), tak ti šestka celkem v pohodě stačí. Dá se sní i absolutně bez potíží cestovat ve dvou s kuframa (z vlastní zkušenosti). Motor umí jet jak na točák tak na výkon. Při pohodovým cestování si bez potíží vystačíš se šestkou a sem tam pětkou. Fakt pohoda. Šestka točí při stovce 5000 otáček a bez potíží táhne kopec nekopec, pětka pak už nezná absolutně žádné překážky. Do otáček jde v pohodě a můžeš jet i docela slušnou střelbu. Minulý týden jsem jel s manželkou naloženej kuframa jih šumavy a rakouský kopce (Dachstein) a spotřeba se dostala bez potíží kolem 5,5 litru. Ovladatelnost je velice sympatická a nezáludná, snese i dost krutý náklony. Pochopitelně se to dá těžko srovnávat s e supersportem, ale to by ani nemělo význam Bandita je tourer a je třeba ho tak brát. Dvanástka je pochopitelně větší tahoun, ale srovnám-li hodnoty, tak to není až tak velikej rozdíl, samozřejmě pokud přesedneš z dvanáctky na šestku, tak Ti bude připadat, že to při stejných otáčkách není ono a v tom je právě ten problém, dvanáctka má plněj točák při 4.500 otáčkách a šestka při 9.500 otáčkách. Takže prostě potřebuje trochu víc točit. Pozor ale co se týče životnosti, tak se jeví šestka jednoznačně výhodněji. Za prvé má spodek motoru a převodovku z dvanáctky a tudíž je předimenzovaná, což rozhodně neuškodí a za druhé líp se chladí, protože má prakticky shodně výkonné olejové čerpadlo a shodnou velikost olejového chladiče. Jinak mám namontovanej teploměr oleje od firmy RR (k dostání je v RUCO MOTORCYCLES Praha za cca 1.980,- Kč, nebo v Německu, potíž je v tom, že v RUCU už ho dost dlouho neměli) a teploty se pohybují následovně: od nahození tak cca do pěti kilometrů se ohřeje na šedesát stupňů (doporučené otáčky do pěti tisíc kvůli dosažení provozní teploty oleje), pak poměrně rychle dosáhnete běžné provozní teploty 80 - 84 stupňů (toto je závislé na okolní teplotě), z této teploty se to nehne ani při hodně ostré jízdě. Ve městě při popojíždění (což není příliš časté ale s kuframa se moc daleko neprorvete) se teplota vyhoupne na 120 stupňů. Pozor ale toto je teplota oleje, který má poměrně velkou tepelnou rezervu a navíc u olejejáčů je to naprosto normální, protože se oběhem oleje chladí. Jediné co by podle mě potřebovala šestka posílit je přední odpružení. Ve dvou a s nákladem jde čas od času na doraz a nedá se seřídit, ale pomoc je poměrně snadná: progresivní pružiny od WP. Jinak pokud o Banditovi uvažuješ vážně a líbí se Ti současnej design, tak neváhej a kupuj ještě tenhle rok, příští bude již novej model, jak dvanáctka tak šestka budou mít zvedlej trochu výkon, ale hlavně budou mít BOHUŽEL jinej design, na můj vkus až příliš sportovní a neklasickej. Komentáře jsou dost rozpačitý a odezva spíš negativní. Štastnou volbu Ti přeji. Pavel K. -
« Re: gsf 600 Bandit
No to je na trochu delší lokte, to bych se upsal. Navíc mezi 1200 a 600 je diametrální rozdíl. Pochopil jsem, že chceš 600. O tom vím jen tolik, že rozdíl ve svezení je několikanásobně větší než rozdíl v ceně. Od každýho, kdo má 600 jsem nejdýl po 2 letech slyšel, že už ho sere, že chce 1200. Já jsem na něm jel jen pár kiláků a oproti 1200 je to fakt sračka a ani mi nepřišlo, že by v zatáčkách byl ovladatelnější. Kdyby jsi chtěl něco vědět o 1200, dej číslo, já ti brnknu -
« gsf 600 Bandit
Viděl jsem zde příspěvky, týkající se Bandita, příští sezónu uvažuji o jeho koupi, proto bych byl vděčný za jakýkoliv příspěvek o tomto motocyklu. Zajímali by mne všechny klady i zápory, především, zda se motor uchladí i ve velkých vedrech při popojížděním městrem, spotřeba, údržba atd.. Předem díky Bobrs -
« Bandit
Monorack nemám, teprve chystám. Teploměr taky nemám, ale docela bych ho snes, poraď, kde ho splašit. Kolikrát mám v Praze pocit, že se mi ten motor musí vypařit. Zato mám koncovku Laser a krásnější zvuk jsem ještě neslyšel (ne, že bych byl do mojí kočičky zahleděnej!).Dokonce to líp pouští do otáček. Na pětku přes 10.000 ot. a tachometr mi dávno nestačí. (pozn.:je do 260 km/h).
Zdravím, Dědek -
« Re: Kufry na Bandita
Taky si myslím, že ty trubkáče jsou lepší a moc to nezmrvěj. Používáš monorack s topcasem, nebo mas jenom boky? Já se teď usilovně snažím sehnat monorack,ale zatím bez úspěchu. Kdyby jste někdo věděl tak mi prosim dejte kontakt. Moto S+P ho bude mít až v září. Máš na dvanáctce namontovanej teploměr oleje? Je to docela super věcička. Pavel K.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!