M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
rbaron > hehe, skodovkari jsou pohodari - to je fakt dobry vtip ;-). Ja mam nekdy az pocit, ze tim, ze si nekteri lide koupili Octavii TDI, podepsali nejaky zavazek, ze predjedou uplne vsechny a budou na silnici delat nejvetsi prasarny, jake si lze predstavit. :-(. -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
prof: Mě prostě baví, když jedu kolem tý padesátky kolem nádraží, různý oktávky s křídlama tě furt vyzývaj na souboj a frčí to kolem tebe kilo a pak potkám někoho, kdo mi řekne, že v bavoráku jezdí machři a škodovkáři jsou pohodáři. Většinou nevím, co mám na to říct. -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
Úplně obecně se však rozeznávají lidi na takový, co když si sednou za volant (čehokoliv), tak se jim přepne myšlení na pocit, že musí jet jak nejrychleji to jde a hlavně předjet cokoliv před sebou uvidí, a to za každou cenu a bez ohledu na cokoliv. Pak jsou lidi, kteří jezdí, protože z jakéhosi důvodu musí, a tak jezdí tak, aby dojeli, to jest rozumně, plynule, relativně ohleduplně, v žádném případě se nedá říct, že pomalu. Jedná se o nejméně rizikovou skupinu. Poznají se podle toho, že když dojedou kilometrovou kolonu náklaďáků cca 20 km před cílem, jednoduše se uvelebí v sedadle a v klidu již dohrkají za tím posledním náklaďákem do cíle své cesty. Ti první, o kterých je řeč naopak pokládají za osobní prohru, pokud by do cíle dorazili později, než áviista nebo škůdkař, kterej má celou tu kolonu na svědomí. No a poslední jsou ti, kteří ať dělají co dělají, jednoduše se jezdit nikdy nenaučí, jelikož k tomu nemají potřebné předpoklady. Je přitm jedno, jestli jezdí denně nebo jen jedenkrát za měsíc na hřbitov. Tragický na tom je to, že lidé z této poslední, ale i z první zmňované skupiny, pracují i jako řidiči autobusů a nebo tahačů, což se dá kvalifikovat skoro jako obecné ohrožení už v okamžiku, kdy vezmou do ruky klíčky od auta. Pokud tito z poslední skupiny dojedou zmiňovanou kolonu, poznají se podle toho, že buď váhají a nevědí, jestli mají začít předjíždět nebo ne, mohou také začít předjíždět, ovšem v tom nejnevhodnějším místě a nejnevhodnějším způsobem a nebo obvykle tvoří čelo takové kolony. Přeju vám hezkej den :-) -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
našrot: Souhlas, bývá to vidět i na pohled, protože jejich auta jsou značně zdevastovaný. Pravda je taková, že stará sedma za cenu kolem 100 tKč nabízí toho komfortu za ty peníze opravdu hodně. Provozní náklady už taková sranda nejsou. Za Skovýho meďáka ze stejnýho roku vypálíš skoro dvojnásobek. -
"-- skrytý --" 13.04.03 15:12
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
rbaron: ještě podle mých zkušeností se ty bavorákisti dělí na dvě skupiny - na ty, kteří chtějí ukázat, že na něj mají a na ty, kteří na něj mají. Ty první se poznají podle toho, že mají buď tu nejlevnější trojku nebo tu nejdražší sedmičku... -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
prof: Lidi se obecně nemaj soudit podle toho, čím jezdí. Bavoráci se obecně považujou za potřeštěné vzteklinky, většinou na silnici dost naserou bezohledným chováním. A vida, od tý doby, co těch lidí pár znám, třeba zrovna Keysera nebo mýho tátu, musím říct, že takhle se ale soudit nemá. Nakonec je jich jenom pár, ale ta jejich 318 s rychlými pruhy a hlasitou muzikou prostě píchnou do očí a nedaj zapomenout :o))) -
« Ostuda az na pudu ;-)
Chcete se pobavit? Medved motorkar si poridil novou masinu - to uz tady bylo. Jel s ni na evidencku a pro znacku. Vsechno vyridil (dve hodiny to trvalo - pakaz jedna urednicka :-)), nasedl na Intrudera, navrcel ho a vyrazil. Na prvnim semaforu projel mezi autama az dopredu, na zelenou vyrazil - parada. druhy semafor - Medved prvni uprostred rychleho pruhu. Zelena - Medved za to zatahl a Intros chcipnul. Rychly start - brbrbr vrrrrr - hura. Medved pousti spojku - chciiiip. Medved startuje - brbrbrbr. Medved premysli, jak hezky vyhodil ctvrt melounu a co vsechno udela prodejci. Seseda z Intrudera a .... z auta za Medvedem vystupuje postarsi pan - prichazi k Medvedovi, shyba se a otvira mu kohout od benzinu se slovy "ted uz by to melo jet". Medved, rudy az na zada dekuje, startuje a odjizdi. :-)). -
« Re: Kola
rbaron: Zdar Pepane! Já jsem na tu tvou geniální motorku (jako správnej Čech) nijak neplival. Jen jsem se k tomu postavil realisticky, protože ve mně prostě ty "Amícký" pocity nějak nevzbuzuje... Asi si už nedokážu nic pořádně prožít. Ale uznávám, že když se ti to svalí na nohu, bude to na tuty "maximální požitek na hranici smyslů", na kterej jen tak nezapomeneš. I když na to ti stačí i menší mašina. Zdraví netučnej navrčenej realistickej přízemní Pepan č.2! -
« Re: Kola
RB: V tomhle případě je to jen o tom šíleným nápadu něco takovýho udělat. Určitě to začalo tak, že když může bejt takovej BossHoss, nebo jak se to píše, s 350kovou V8, proč by nešlo něco podobnýho s 8litrovou V10kou? No, a výsledek je libovej, alespoň já ho oceňuju. Kdesi jsem zahlíd video, jak na tom maník přihrčel na jakýsi pódium a pak to demonstrativně potůroval a bylo dobře vidět, jak s tím ten krouťák cloumá. Kdo jel na motorce s podélně uloženým motorem ti potvrdí, že se jedná o vyjímečnej pocit, při akceleraci ze zatáčky na jednu stranu tě to pokládá a na druhou se to zvedá. I když tohle se zrovna moc nenaklání, tak to je určitě dobrá šílenost. -
« Re: Kola
motorkar: Jenom potvrzuješ českou snahu na všechno plivnout a jako první probírat u zajímavýho stroje otázky jako "když se to nabourá" nebo "to musí žrát jako svině".
Od Amíka by zase člověk neslyšel nic jinýho než "Úžasný stroj" nebo "Maximální prožitek na hranici smyslů".
Občas mám osobní dilema, kterej z nich je lepší, jestli českej tučnej navrčenej Pepan nebo voskově pohodový americký Butch z přihlouplého golfového klubu.