M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: motorky
motorkar: Retez s o-krouzky je pri vyrobe "zevnitr" namazanej na celou svoji zivotnost. Mazadlo je prave temi o-krouzky utesneno. Benzin ty o-krouzky rozezere, vnitrek retezu odmasti a muzes ho potom asi vyhodit. Presne jak to popsal Maxima.
Jinak co ja vim, tak benzin se nepouziva ani na obycejne retezy, protoze pouze odmastuje. Petrolej je lepsi protoze odmastuje, ale zaroven trochu maze (snad to vysvetli nejakej chemik).
Nicmene na o-krouzky patri jenom specialni pripravky. Zkusim ten Castrol, cos doporucil, snad delaji i cistic. I kdyz mam pocit, ze je to "voskovej" pripravek (wax), se kterejma nemam prilis dobrou zkusenost z biku - retez se sice moc nezasira, ale zase rezne.
-
« Re: motorky
2 maxima: Pozdě - už jsem nejmíň 2x řetěz v benzínu umyl. Teď už jenom ověřím, jestli jsi měl pravdu a dám pak vědět:-))). Po těch reakcích tady budu řetěz přece jen raději "předpírat" v petroleji a pak to prostříknu čističem řetězů. BTW, co je teda za kapalinu ten čistič řetězů ve spreji, když je na něm výslovně uvedeno "určen pro O-kroužkové řetězy"? Dokáže řetěz docela slušně odmastit, a přitom ale nerozpustí a nevymyje ten tuk "uvnitř"? Mě se to selským rozumem nějak moc nezdá... -
« Re: motorky
Meda: Kardan je v pohodě, míval jsem XJ900 Diversion a ještě si to pamatuju: čistý ruce, žádný napínání, mazaní, kontrolování každejch 500km... Jen jednou za 24000km vyměnit 2dcl oleje. Řetězy (sekundární, to jsou ty k zadnímu kolu samozřejmě:-))) jsou na dnešních motorkách už výhradně o-kroužkové. Takovej řetěz je zevnitř (osičky článků) čímsi namazanej a na každý osičce jsou na obou koncích o-kroužky, který to cosi uvnitř těsní. Takovej řetěz při správný péči vydrží i 20000km. -
« motorky
Zajímavý téma, ale jak tak koukám, moc si tu o motorkách člověk nepokecá:-)) Jedinej konkrétní zmíněnej typ byl Tomahawk a Boss Hoss, což ani nejsou motorky...Motorkář: NIKDY NEČISTI ŘETĚZ S O-KROUŽKY BENZÍNEM, takovej řetěz je zevnitř namazanej a ty o-kroužky to těsní. Benzínem 1. zničíš o-kroužky, 2. vypláchneš mazivo z řetězu a pak už jen otevřeš popelnici, vhodíš řetěz a zavřeš popelnici:-))) -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
tomcat > NEKTERI jsem psal - jsem alibista, vis? ;-).Moje videni sveta (na silnici) je jednoznacne : "vsichni jsou *, co me chteji zabit". To me naucili pred dvaceti lety v autoskole a bohuzel to plati cim dal tim vic :-(. A nikdo mi ho nenaboura! :-)). Ted mi doslo, ze moje videni sveta nenabouras jedine tim, kdyz nabouras ;-). Ale to je slovni humor - kvuli me nemusis, ja to preziju ;-). -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
rbaron > hehe, skodovkari jsou pohodari - to je fakt dobry vtip ;-). Ja mam nekdy az pocit, ze tim, ze si nekteri lide koupili Octavii TDI, podepsali nejaky zavazek, ze predjedou uplne vsechny a budou na silnici delat nejvetsi prasarny, jake si lze predstavit. :-(. -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
prof: Mě prostě baví, když jedu kolem tý padesátky kolem nádraží, různý oktávky s křídlama tě furt vyzývaj na souboj a frčí to kolem tebe kilo a pak potkám někoho, kdo mi řekne, že v bavoráku jezdí machři a škodovkáři jsou pohodáři. Většinou nevím, co mám na to říct. -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
Úplně obecně se však rozeznávají lidi na takový, co když si sednou za volant (čehokoliv), tak se jim přepne myšlení na pocit, že musí jet jak nejrychleji to jde a hlavně předjet cokoliv před sebou uvidí, a to za každou cenu a bez ohledu na cokoliv. Pak jsou lidi, kteří jezdí, protože z jakéhosi důvodu musí, a tak jezdí tak, aby dojeli, to jest rozumně, plynule, relativně ohleduplně, v žádném případě se nedá říct, že pomalu. Jedná se o nejméně rizikovou skupinu. Poznají se podle toho, že když dojedou kilometrovou kolonu náklaďáků cca 20 km před cílem, jednoduše se uvelebí v sedadle a v klidu již dohrkají za tím posledním náklaďákem do cíle své cesty. Ti první, o kterých je řeč naopak pokládají za osobní prohru, pokud by do cíle dorazili později, než áviista nebo škůdkař, kterej má celou tu kolonu na svědomí. No a poslední jsou ti, kteří ať dělají co dělají, jednoduše se jezdit nikdy nenaučí, jelikož k tomu nemají potřebné předpoklady. Je přitm jedno, jestli jezdí denně nebo jen jedenkrát za měsíc na hřbitov. Tragický na tom je to, že lidé z této poslední, ale i z první zmňované skupiny, pracují i jako řidiči autobusů a nebo tahačů, což se dá kvalifikovat skoro jako obecné ohrožení už v okamžiku, kdy vezmou do ruky klíčky od auta. Pokud tito z poslední skupiny dojedou zmiňovanou kolonu, poznají se podle toho, že buď váhají a nevědí, jestli mají začít předjíždět nebo ne, mohou také začít předjíždět, ovšem v tom nejnevhodnějším místě a nejnevhodnějším způsobem a nebo obvykle tvoří čelo takové kolony. Přeju vám hezkej den :-) -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
našrot: Souhlas, bývá to vidět i na pohled, protože jejich auta jsou značně zdevastovaný. Pravda je taková, že stará sedma za cenu kolem 100 tKč nabízí toho komfortu za ty peníze opravdu hodně. Provozní náklady už taková sranda nejsou. Za Skovýho meďáka ze stejnýho roku vypálíš skoro dvojnásobek. -
"-- skrytý --" 13.04.03 15:12
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
rbaron: ještě podle mých zkušeností se ty bavorákisti dělí na dvě skupiny - na ty, kteří chtějí ukázat, že na něj mají a na ty, kteří na něj mají. Ty první se poznají podle toho, že mají buď tu nejlevnější trojku nebo tu nejdražší sedmičku... -
« Re: Ostuda az na pudu ;-)
prof: Lidi se obecně nemaj soudit podle toho, čím jezdí. Bavoráci se obecně považujou za potřeštěné vzteklinky, většinou na silnici dost naserou bezohledným chováním. A vida, od tý doby, co těch lidí pár znám, třeba zrovna Keysera nebo mýho tátu, musím říct, že takhle se ale soudit nemá. Nakonec je jich jenom pár, ale ta jejich 318 s rychlými pruhy a hlasitou muzikou prostě píchnou do očí a nedaj zapomenout :o))) -
« Ostuda az na pudu ;-)
Chcete se pobavit? Medved motorkar si poridil novou masinu - to uz tady bylo. Jel s ni na evidencku a pro znacku. Vsechno vyridil (dve hodiny to trvalo - pakaz jedna urednicka :-)), nasedl na Intrudera, navrcel ho a vyrazil. Na prvnim semaforu projel mezi autama az dopredu, na zelenou vyrazil - parada. druhy semafor - Medved prvni uprostred rychleho pruhu. Zelena - Medved za to zatahl a Intros chcipnul. Rychly start - brbrbr vrrrrr - hura. Medved pousti spojku - chciiiip. Medved startuje - brbrbrbr. Medved premysli, jak hezky vyhodil ctvrt melounu a co vsechno udela prodejci. Seseda z Intrudera a .... z auta za Medvedem vystupuje postarsi pan - prichazi k Medvedovi, shyba se a otvira mu kohout od benzinu se slovy "ted uz by to melo jet". Medved, rudy az na zada dekuje, startuje a odjizdi. :-)). -
« Re: Kola
rbaron: Zdar Pepane! Já jsem na tu tvou geniální motorku (jako správnej Čech) nijak neplival. Jen jsem se k tomu postavil realisticky, protože ve mně prostě ty "Amícký" pocity nějak nevzbuzuje... Asi si už nedokážu nic pořádně prožít. Ale uznávám, že když se ti to svalí na nohu, bude to na tuty "maximální požitek na hranici smyslů", na kterej jen tak nezapomeneš. I když na to ti stačí i menší mašina. Zdraví netučnej navrčenej realistickej přízemní Pepan č.2!