M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: motorky
BoB_: Uznávám, že to není úplně čistý, ale najezdil jsem na motorce spousty kilometrů a byl jsem mnohokrát přehlídnut. Když jedu normálně, svítim normálně, když jedu fofrem po dálnici a chci aby si mě všimnul i ten poslední aviatik, mám rozhodně větší šanci když svítím dálkovým (jen ve dne a jen na motorce!). Brzdit z 200 na 90 (náhle předjíždějící aviatik či škůdkař) je na motorce trochu jinej adrenalin než v autě se všema vychytávkama jako ABS, ESP atd (ani ty zkratky všechny neznám). Prostě mě nebaví dělat stojky na řidítkách každejch 20km :-)) Ale teď mám stejně enduro, takže když už jsem nucenej jet kousek po dálnici, je mým královstvím spíš odstavnej pruh:-)). -
« Re: motorky
Maxima: plechovkari si te vsimnou a ostatni naseres.
Me osobne staci, jak blbe sviti normalne Fabie
a ty jeste rad, at se pres den sviti dalkama :-)
By me zajimalo, kdo schvaloval a navrhoval predni
i zadni svetla u Fabky. Predni sviti dvema paprsky
(jeden normalne, druhy slabsi nahoru) a zadni
brzdovky sajnujou jak o zivot... -
« Re: motorky
MatuS: Tak to je podle mýho názoru nejlepší volba z dané kategorie. K těm světlům: jen jsem nevěděl že sosovka je čočka:-)). Čočky jsou v pohodě, svítí hezky a neřekl bych že jsou míň vidět. Jinak když jsi na silnici rychlej, je dobrý ve dne svítit dálkovejma, plechovkáři i ostatní účastníci provozu si tě pravděpodobněji všimnou. -
matuS 24.04.03 01:26
« Re: motorky
no ja som uz na 99.99% rozhodnuty na velkeho fazera :-) tu r6 som len spomenul kvoli dizajnu.
sosovkove svetlomety - ziarovka je schovana za sustavou sosoviek, cele svietidlo je velmi male, t.j. cez den protiiduci vidi len maly svetelny bod, zato v noci ty vidis normalne. klasicke svetlo je halogen odzrkadleny do zrkadla to sa premieta na cestu, takze svetelny bod je vidiet. kukni si napr svetlo alfy 166 (sosovkove) a pozri si c5, to ma klasicke. myslim ze aj novy benz CLK ma sosovkove svetla, kym Sklasse ma klasicke premietacie. -
« Re: motorky
MatuS: Diversion 900 byla nejpohodlnější motorka kterou jsem měl a zbavil jsem se jí proto, že jsem přestal na motorce cestovat na dlouhý vzdálenosti. Je to perfektní turista ale na hraní a blbnutí to moc není. Teď mám XT 600 a učím se jezdit mimo silnice, zatím mě to baví, ale stroj jsem vybral špatně. Prodám to a podívám se po něčem víc do terénu, v srpnu by měla vyjít TT600RE, což je vlastne TT600 s el. startérem. Našlapovat motorku někde v půli stráně v lese se mi fakt nechce, na to už jsem starej. Jinak R6 je hezká, dravá, lehká, fakt jede, ale mě se na sportovních motorkách špatně sedí. Nikdy si na to nezvyknu. Kdybych chtěl motorku na silnici, volil bych určitě Fazer nebo Hornet (600 i 1000(900), podle peněženky). Jede to stejně jako supersporty a vydržíš na tom sedět i dýl než půl hodiny:-). A jedna otázka na závěr: co jsou sosovkove svetlomety? -
« Re: motorky
Motorkar, Kon: Ty čističe (Castrol, Wurth...)by neměly být agresivní ke gumovým o-kroužkům, takže by nemělo dojít k vymytí maziva zevnitř řetězu. Nicméně po aplikaci čističe je potřeba řetěž znovu namazat, bílý O-R Kettenspray Castrol se mi jeví jako nejlepší. Osobně to čištění vynechávám, prostě jen mažu a to často a ze všech stran. Nové mazivo spláchne to staré:-)) Po namazání je potřeba nechat spray chvíli (15 min) zavadnout, míň ho skončí na zadním kole a spolujezdcových zádech. Ale stejně se ráfek špiní, ale aspoň je nakonzervovanej, že jo.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!