M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Řazení
MatuS: Je to možný, jen mi to přišlo jako zajímavá alternativa. I když testům v časopisech z principu nevěřím:-))). Každá věc potřebuje svůj vývoj a jestli se osvědčí, to ukáže čas, zatím to může být jen nezvyklý. Podobný řazení mělo v šedesátých letech Volvo, neuchytilo se to, dneska tuhle převodovku najdeš u Hondy, Nissanu, Audi a já nevím u kterých značek ještě. -
« Re: motorky
Motorkar: Mám svýho favorita: BMWR1150GS, ale na to si ještě budu muset chvíli počkat. Fazer se mi jeví jako ideální volba, 600 stačí, 1000 je samozřejmě větší legrace. Na obou jsem jezdil a můžu jen doporučit. Fazer byl vždycky jen s polokapotou, u 600 se asi vyplatí počkat do příštího roku, budou zřejmě výrazný změny včetně verze bez kapoty. Uvidíme…. A svezení na Enfieldu bych si taky nechal líbit, jen tak pro zajímavost. Taky existuje Enfield Taurus, což je dieselovej stabilák zamontovanej v motorkovým rámu. Prej to jede 80km/h a žere kolem 1,5l/100km. To bych taky chtěl zkusit:-)) -
« Re: motorky
Prof: To je fakt, po zimě je potřeba zase vyrobit mozol na zadku. Když nám to ježdění vydrží do důchodu, myslím že budeme radši jezdit na něčem ovladatelnějším a lehčím než na cruiseru. Jen ty ženský budeme muset vyřešit nějak jinak, protože na choppera se rozhodně lákají nejlíp. Zabahněnym endurem se mi opravdu nedaří dělat dojem:-))) Naháče jsou krásný, líbí se mi ze všech motorek nejvíc, ale kapota je potřeba, nedá se nic dělat. A VFR je příkladem výborně vymyšlený kapoty. I když i na toho naháče se dá zvyknout. A Wildstara jsem vrátil tak brzy, protože funguje skoro stejně blbě jako HD. Ale pozor, to co napíšu dál platí i pro ostatní velký cruisery na kterých jsem jel (Sportster 883, Dyna Super Glide, VN1500, VL1500, XV1600) Jsou prostě moc velký, těžký, mají malý výkon, třesou se (to už nejsou good vibrations), mají stupačky extrémně nízko takže se nedá zatáčet i kdyby se to v zatáčkách tak nevlnilo, posez který vypadá jako pohodlný je extrémně nepohodlný atd… Na některejch menších se kousek popojet dá, ale z VFR se ti nebude chtít přesednout na cruisera. -
« Re: motorky
Kon: Z chopperů a cruserů se mi líbí jen zajímavý „stavby“, ale je to jako s tuningem u aut. Rád se podívám, ale nejsem tak zažranej abych experimentoval se svým strojem. Taky by se mi líbila tebou popsaná motorka (jen ten sportsteří design mě nebere), tak něco takovýho vymyslíme, budeme to prodávat a vyděláme těžký prachy:-))))) Jo a W650 je myslím dost neobyčejná motorka, je krásná a docela fajn se na tom jede. -
matuS 26.05.03 06:00
« Re: Řazení
maxima> o tom burgmanovi som cital v casaku. zvozili to pod zem. to zadne rameno tam ma zlozitu sustavu ozubenych kolies, takze len ten mechanizmus vazi asi 50kg. radi to pomaly, je to proste nieco ako prve automaticke prevodovky. cela motorka je tazka ako svina a ide pomaly. proste zvozili to :-) -
« Re: motorky
2prof: Mě berou naháči, ale máš pravdu o té rychlosti nad 120. Už nad 100 to není nic moc. Proto naháč se štítkem. A s tím se už jezdit dá, na druhou stranu je to vždycky kompromis mezi velikostí štítku (nemusí to být moc vidět) a jeho účinností. 2maxima: Takže jdeš do fazera? Taky o něm uvažuju jako o příští volbě (ale jen o 600). On už se dodává jenom s tou polokapotáží? -
« Re: motorky
maxima: To je legrace, ale ne hned jako první jízda po zimě :-(. Mě se cruisery líbí, ale tak do důchodu, až už nebudu mít na co ty holky přilákat :-). Tohle mě vyhovuje především tím, že se dá jet relativně velmi svižně a přitom v závětří a "teplíčku". Když jsem byl kluk, tak jsem na různejch ještěrech vymrznul ve vaťáku na 100 let dopředu. Moc nechápu naked-drivery. Jsou to nádherný motorky, ale pro mě je jízda bez kapotáže do 120 pohoda a nad 120 utrpení. Sedět vzpřímeně na pospas včelám, mouchám, a všemu bordelu, co lítá ve vzduchu bych asi nemohl. -
« Re: motorky
maxima: Pekna sbirka. Ale musis uznat, ze cruisery vypadaji bajecne. A to se pocita. Hodne lidi ma motorku hlavne pro zabavu, ne na denni jezdeni.
Me osobne by se libila motorka co vypada jako Sportster, ma ergonomii klasicky motorky (UJM), vazi 200 kg a da se s ni jezdit po dalnici i po polnich cestach:-))
A cim dal tim vic me pritahujou "obycejny" motorky typu Kawasaki W650. -
« Re: motorky
Meda: Na chopperech se nedá jezdit. Jediný vyjímky jsou Virago 750 a 1100 a VT1100 rok cca 1995. Intruder je aspoň hezkej, na rozdíl od ostatních. Motorky jsou moje práce, jel jsem na lecčems včetně těch chopperů (například wildstara jsem mohl půjčenýho na celý víkend a vrátil jsem ho za hodinu). Postupně jsem vlastnil: CB750Four, CB750Seven fifty, FJ1200, XJ900 Diversion a teď mám XT600, ale to už mě nebaví, zrovna ho prodávám. Další motorka bude FZS600 nebo 1000 - podle financí. Z toho si můžeš udělat dobrej úsudek, co se mi líbí:-)))) -
« Řazení
Jako ortodoxní příznivce automatu u aut bych CVT u motorky bral jako zajímavou alternativu. Jel jsem na T-Max 500, což vypadá jako skůtr, ale technikou je to spíš motorka a musím říct, že to bylo moc příjemný. V zatáčkovitejch úsecích jsem v pohodě stačil mým nahoruadolu zběsile řadícím kolegům na silničních motorkách. Na rovince jsem byl pochopitelně pomalej, jede to asi 170. Jo a Burgman 650 má CVT s možností manuální volby 6ti "kvaltů". To by mohlo bejt ještě zajímavější. -
« Re: motorky
KON, meda: Já jsem chtěl něco morálně mladýho. Neseděly mě 4 karburátory v době, když je vícebodová stříkačka standart. Musím říct, že jsem spokojenej. Choper je bomba, ale toho si koupím, až budu velkej. Mým favoritem zůstává Wildstar, i když mě maximálně odrazuje tím, že je vzduchem chlazenej. Ne že by mě řazení na motorce nebavilo, ale že bych bez něj nemohl být, to se říct nedá. Ale jak jsem říkal, jsem spokojenej a je to přesně to, co jsem si představoval. Jinak jako kompenzace k amerikám to je skvělý. Dělám to úplně obráceně, než harlejisti, jezdím americkejma autama a na japonský motorce. -
matuS 22.05.03 03:32
« Re: motorky
ja mam na skutri CVT a hovorim, na motorku NIKDY!!!
stale to ma tie iste otacky, pripadam si ako na vysavaci, hoci motorka ide celkom pekne, tak o sportovej jazde nieje ani reci, lebo si nemozes podradit, ist do cerveneho pola, brzdit motorom sa neda atd...CVT je dobre na setrenie paliva a pre tych co su lenivi radit, ale na motorku, na ktorej sa jazdi pre potesenie, to jednoznacne nepatri.