M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: motorky
Meda: Zas takova propast to není, podle mých výpočtů 8 let:-). Kejvu mám taky, v absolutně původním stavu vč. výfuků, zadního světla, funkčního ampérmetru atd... Taky se občs z nostalgie svezu, ale je mi vždycky trochu trapně když za sebou vídím ten namodralý oblak:-)). Vůbec mám moc rád veterány, jen mi chybí čas a hlavně trpělivost se do nějakýho pustit. Takže se na ně chodím jen dívat:-). -
« Re: motorky
maxima > no vidis, ja smrdim s Jawou obcas na silnici dodnes. Semtam si vyjedu protahnou kostru na kejve a je to super. Az budu "velkej" ;-) tak je zacnu davat dokupy. Zatim kupuju vraky Jaw a CZ a u toho prehrabovani se v nich si vzdycky bajecne odpocinu. Jinak koukam, ze mezi nami asi bude neprekonatelna propast veku ;-). V roce 1991 ja uz mel nekolikate bzukadlo japonske provenience a pomalu me to prestavalo bavit. Na Jawach jsem zacinal tak kolem roku 1977 - kdyz mi bylo 12 ;-) a koncil nekdy v 87-88 na vysoky, kdyz jsem si kupoval prvniho zaponce - Hondu CX500. -
« Re: motorky
Kon, Meda: No jo, tak já už přestanu do těch cruiserů a chopperů rejpat:-)) Každýmu holt vyhovuje něco jinýho, nezbejvá než konstatovat, že já bych si něco takovýho v životě nekoupil. A to jsem v dobách, kdy jsem smrděl po silnících s Jawou (do 1991), po chopperu toužil (konkrétně po Intruderu 1400). Naštěstí pak bylo všechno jinak:-)))) Jo, a taky se mi líbí, když je vidět motor, takovejch mašin je spousta. -
« Re: motorky
KON > vic jak 120 (spis bych rekl vic jak 80) jezdi ti, co maji osklive motorky (aby je nebylo moc videt) ;-). Kdo ma chopprika tak si bubla 80 a je spokojeny. I kdyz v sobotu jsem ponekud spechal z projizdky na Jested, tak jsem to vzal po dalnici a jel jsem 140 v kuse - taky to slo. Bez plexi a v otevrene prilbe. Trochu to hucelo ale zadny extra problem to nebyl. -
matuS 28.05.03 05:44
« Re: motorky
KON, ale co sa tyka kapoty, tak s maximom na to mame rovnaky nazor - nahac je super, ale musia tam byt aspon male bikinky vpredu, lebo na naozajstnom nahaci mas pri 120km/h za hodinu-dve o 5cm dlhsie ruky. preto fazer, lebo motor je nahym, ale vpredu je to pekne vyriesene aby to odsmerovalo vzduch od hrude.
napr na horneta tiez zozenies dopredu maly stitok, ale vyzera to otrasne, a co som pocul, tak to robi turbulencie rovno pri hlave... -
« Re: motorky
Maxima: Co se tyce cruiseru mas samozrejme ve vsem pravdu. Presto na techhle motorkach spokojene jezdi miliony lidi. A nerikej, ze by sis obcas taky rad nenatahl nohy:-))
Verim, ze kapotovany motorky jsou super. Ovsem pro me je asi pase cokoli, co ma zakrytovanej motor - uzitny vlastnosti musi jit stranou.
Prof: Ja zatim vic jak 120 nejezdim. A treba ani nikdy nebudu. -
« Re: Řazení
MatuS: Je to možný, jen mi to přišlo jako zajímavá alternativa. I když testům v časopisech z principu nevěřím:-))). Každá věc potřebuje svůj vývoj a jestli se osvědčí, to ukáže čas, zatím to může být jen nezvyklý. Podobný řazení mělo v šedesátých letech Volvo, neuchytilo se to, dneska tuhle převodovku najdeš u Hondy, Nissanu, Audi a já nevím u kterých značek ještě. -
« Re: motorky
Motorkar: Mám svýho favorita: BMWR1150GS, ale na to si ještě budu muset chvíli počkat. Fazer se mi jeví jako ideální volba, 600 stačí, 1000 je samozřejmě větší legrace. Na obou jsem jezdil a můžu jen doporučit. Fazer byl vždycky jen s polokapotou, u 600 se asi vyplatí počkat do příštího roku, budou zřejmě výrazný změny včetně verze bez kapoty. Uvidíme…. A svezení na Enfieldu bych si taky nechal líbit, jen tak pro zajímavost. Taky existuje Enfield Taurus, což je dieselovej stabilák zamontovanej v motorkovým rámu. Prej to jede 80km/h a žere kolem 1,5l/100km. To bych taky chtěl zkusit:-)) -
« Re: motorky
Prof: To je fakt, po zimě je potřeba zase vyrobit mozol na zadku. Když nám to ježdění vydrží do důchodu, myslím že budeme radši jezdit na něčem ovladatelnějším a lehčím než na cruiseru. Jen ty ženský budeme muset vyřešit nějak jinak, protože na choppera se rozhodně lákají nejlíp. Zabahněnym endurem se mi opravdu nedaří dělat dojem:-))) Naháče jsou krásný, líbí se mi ze všech motorek nejvíc, ale kapota je potřeba, nedá se nic dělat. A VFR je příkladem výborně vymyšlený kapoty. I když i na toho naháče se dá zvyknout. A Wildstara jsem vrátil tak brzy, protože funguje skoro stejně blbě jako HD. Ale pozor, to co napíšu dál platí i pro ostatní velký cruisery na kterých jsem jel (Sportster 883, Dyna Super Glide, VN1500, VL1500, XV1600) Jsou prostě moc velký, těžký, mají malý výkon, třesou se (to už nejsou good vibrations), mají stupačky extrémně nízko takže se nedá zatáčet i kdyby se to v zatáčkách tak nevlnilo, posez který vypadá jako pohodlný je extrémně nepohodlný atd… Na některejch menších se kousek popojet dá, ale z VFR se ti nebude chtít přesednout na cruisera. -
« Re: motorky
Kon: Z chopperů a cruserů se mi líbí jen zajímavý „stavby“, ale je to jako s tuningem u aut. Rád se podívám, ale nejsem tak zažranej abych experimentoval se svým strojem. Taky by se mi líbila tebou popsaná motorka (jen ten sportsteří design mě nebere), tak něco takovýho vymyslíme, budeme to prodávat a vyděláme těžký prachy:-))))) Jo a W650 je myslím dost neobyčejná motorka, je krásná a docela fajn se na tom jede. -
matuS 26.05.03 06:00
« Re: Řazení
maxima> o tom burgmanovi som cital v casaku. zvozili to pod zem. to zadne rameno tam ma zlozitu sustavu ozubenych kolies, takze len ten mechanizmus vazi asi 50kg. radi to pomaly, je to proste nieco ako prve automaticke prevodovky. cela motorka je tazka ako svina a ide pomaly. proste zvozili to :-) -
« Re: motorky
2prof: Mě berou naháči, ale máš pravdu o té rychlosti nad 120. Už nad 100 to není nic moc. Proto naháč se štítkem. A s tím se už jezdit dá, na druhou stranu je to vždycky kompromis mezi velikostí štítku (nemusí to být moc vidět) a jeho účinností. 2maxima: Takže jdeš do fazera? Taky o něm uvažuju jako o příští volbě (ale jen o 600). On už se dodává jenom s tou polokapotáží?