M O T O C Y K L Y

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.03  14:08

    « Re: motorky

    Kdyz jste u toho, tak mne by se libila Suzuki SV 650, moc krasny a ovladatelny stroj. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.03  13:37

    « Re: motorky

    Meda: Zas takova propast to není, podle mých výpočtů 8 let:-). Kejvu mám taky, v absolutně původním stavu vč. výfuků, zadního světla, funkčního ampérmetru atd... Taky se občs z nostalgie svezu, ale je mi vždycky trochu trapně když za sebou vídím ten namodralý oblak:-)). Vůbec mám moc rád veterány, jen mi chybí čas a hlavně trpělivost se do nějakýho pustit. Takže se na ně chodím jen dívat:-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.03  10:33

    « Re: motorky

    maxima > no vidis, ja smrdim s Jawou obcas na silnici dodnes. Semtam si vyjedu protahnou kostru na kejve a je to super. Az budu "velkej" ;-) tak je zacnu davat dokupy. Zatim kupuju vraky Jaw a CZ a u toho prehrabovani se v nich si vzdycky bajecne odpocinu. Jinak koukam, ze mezi nami asi bude neprekonatelna propast veku ;-). V roce 1991 ja uz mel nekolikate bzukadlo japonske provenience a pomalu me to prestavalo bavit. Na Jawach jsem zacinal tak kolem roku 1977 - kdyz mi bylo 12 ;-) a koncil nekdy v 87-88 na vysoky, kdyz jsem si kupoval prvniho zaponce - Hondu CX500.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.05.03  10:04

    « Jawa

    včera jsem jel poprvé na nečem silněším - na Jawě 350, předtím jsem jezdil jenom na 50-kách (Simson,Derbi apod.) Je to docela velkej rozdíl, hlavně váhově.....příště se možná svezu na 125 Kymco...ale jinak fajn....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.03  15:00

    « Re: Řazení

    MatuS: Souhlas, vždycky se něco k vylepšení najde. Dnes jsem se byl konečně svézt na Hornetu 900 a Fazer is the best. Líp jede odspodu, líp brzdí a je na něm takovej stabilnější pocit na rovině i v zatáčkách. Jediný plus pro Horneta bylo měkčí řazení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.03  14:52

    « Re: motorky

    Kon, Meda: No jo, tak já už přestanu do těch cruiserů a chopperů rejpat:-)) Každýmu holt vyhovuje něco jinýho, nezbejvá než konstatovat, že já bych si něco takovýho v životě nekoupil. A to jsem v dobách, kdy jsem smrděl po silnících s Jawou (do 1991), po chopperu toužil (konkrétně po Intruderu 1400). Naštěstí pak bylo všechno jinak:-)))) Jo, a taky se mi líbí, když je vidět motor, takovejch mašin je spousta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.03  08:05

    « Re: motorky

    KON > vic jak 120 (spis bych rekl vic jak 80) jezdi ti, co maji osklive motorky (aby je nebylo moc videt) ;-). Kdo ma chopprika tak si bubla 80 a je spokojeny. I kdyz v sobotu jsem ponekud spechal z projizdky na Jested, tak jsem to vzal po dalnici a jel jsem 140 v kuse - taky to slo. Bez plexi a v otevrene prilbe. Trochu to hucelo ale zadny extra problem to nebyl.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.05.03  05:45

    « Re: Řazení

    maxima, vzdy sa da nieco vylepsit :-)

    zostihlia masinu o 10 kil, spravia troska iny uhol vidlice, naladia motor na lepsi krutak dole atd...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.05.03  05:44

    « Re: motorky

    KON, ale co sa tyka kapoty, tak s maximom na to mame rovnaky nazor - nahac je super, ale musia tam byt aspon male bikinky vpredu, lebo na naozajstnom nahaci mas pri 120km/h za hodinu-dve o 5cm dlhsie ruky. preto fazer, lebo motor je nahym, ale vpredu je to pekne vyriesene aby to odsmerovalo vzduch od hrude.

    napr na horneta tiez zozenies dopredu maly stitok, ale vyzera to otrasne, a co som pocul, tak to robi turbulencie rovno pri hlave...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.03  02:48

    « Re: motorky

    Maxima: Co se tyce cruiseru mas samozrejme ve vsem pravdu. Presto na techhle motorkach spokojene jezdi miliony lidi. A nerikej, ze by sis obcas taky rad nenatahl nohy:-))

    Verim, ze kapotovany motorky jsou super. Ovsem pro me je asi pase cokoli, co ma zakrytovanej motor - uzitny vlastnosti musi jit stranou.

    Prof: Ja zatim vic jak 120 nejezdim. A treba ani nikdy nebudu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.03  09:54

    « Re: Řazení

    MatuS: Pokud vím, žáné velké změny se na Fazeru 1000 pro rok 2004 neplánují. Upřímně taky nevím co bych na tomhle stroji vylepšil, ale oni už něco vymyslí:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.05.03  05:52

    « Re: Řazení

    ja to beriem.

    co sa tyka fazera, nevies nahodou kedy sa bude upgradovat 1000? ja by som do toho isiel asi februar 2004, cakat sa mi rok nechce, ale keby mal vyjst novy v marci, tak mesiac pockam :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  11:23

    « Re: Řazení

    MatuS: Je to možný, jen mi to přišlo jako zajímavá alternativa. I když testům v časopisech z principu nevěřím:-))). Každá věc potřebuje svůj vývoj a jestli se osvědčí, to ukáže čas, zatím to může být jen nezvyklý. Podobný řazení mělo v šedesátých letech Volvo, neuchytilo se to, dneska tuhle převodovku najdeš u Hondy, Nissanu, Audi a já nevím u kterých značek ještě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  11:07

    « Re: motorky

    Motorkar: Mám svýho favorita: BMWR1150GS, ale na to si ještě budu muset chvíli počkat. Fazer se mi jeví jako ideální volba, 600 stačí, 1000 je samozřejmě větší legrace. Na obou jsem jezdil a můžu jen doporučit. Fazer byl vždycky jen s polokapotou, u 600 se asi vyplatí počkat do příštího roku, budou zřejmě výrazný změny včetně verze bez kapoty. Uvidíme…. A svezení na Enfieldu bych si taky nechal líbit, jen tak pro zajímavost. Taky existuje Enfield Taurus, což je dieselovej stabilák zamontovanej v motorkovým rámu. Prej to jede 80km/h a žere kolem 1,5l/100km. To bych taky chtěl zkusit:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  10:51

    « Re: motorky

    Prof: To je fakt, po zimě je potřeba zase vyrobit mozol na zadku. Když nám to ježdění vydrží do důchodu, myslím že budeme radši jezdit na něčem ovladatelnějším a lehčím než na cruiseru. Jen ty ženský budeme muset vyřešit nějak jinak, protože na choppera se rozhodně lákají nejlíp. Zabahněnym endurem se mi opravdu nedaří dělat dojem:-))) Naháče jsou krásný, líbí se mi ze všech motorek nejvíc, ale kapota je potřeba, nedá se nic dělat. A VFR je příkladem výborně vymyšlený kapoty. I když i na toho naháče se dá zvyknout. A Wildstara jsem vrátil tak brzy, protože funguje skoro stejně blbě jako HD. Ale pozor, to co napíšu dál platí i pro ostatní velký cruisery na kterých jsem jel (Sportster 883, Dyna Super Glide, VN1500, VL1500, XV1600) Jsou prostě moc velký, těžký, mají malý výkon, třesou se (to už nejsou good vibrations), mají stupačky extrémně nízko takže se nedá zatáčet i kdyby se to v zatáčkách tak nevlnilo, posez který vypadá jako pohodlný je extrémně nepohodlný atd… Na některejch menších se kousek popojet dá, ale z VFR se ti nebude chtít přesednout na cruisera.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.03  10:02

    « Re: motorky

    Kon: Z chopperů a cruserů se mi líbí jen zajímavý „stavby“, ale je to jako s tuningem u aut. Rád se podívám, ale nejsem tak zažranej abych experimentoval se svým strojem. Taky by se mi líbila tebou popsaná motorka (jen ten sportsteří design mě nebere), tak něco takovýho vymyslíme, budeme to prodávat a vyděláme těžký prachy:-))))) Jo a W650 je myslím dost neobyčejná motorka, je krásná a docela fajn se na tom jede.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.05.03  06:00

    « Re: Řazení

    maxima> o tom burgmanovi som cital v casaku. zvozili to pod zem. to zadne rameno tam ma zlozitu sustavu ozubenych kolies, takze len ten mechanizmus vazi asi 50kg. radi to pomaly, je to proste nieco ako prve automaticke prevodovky. cela motorka je tazka ako svina a ide pomaly. proste zvozili to :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.03  08:05

    « Re: motorky

    Viděli jste v posledním Supermotu srovnávací test uralu a enfielda? Ten enfield je nakonec docela zajímavá motorka, na tom bych se fakt chtěl někdy zkusit projet. Sice moc nebrzdí, ale to není stroj na nějaký závodění...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.03  08:02

    « Re: motorky

    2prof: Mě berou naháči, ale máš pravdu o té rychlosti nad 120. Už nad 100 to není nic moc. Proto naháč se štítkem. A s tím se už jezdit dá, na druhou stranu je to vždycky kompromis mezi velikostí štítku (nemusí to být moc vidět) a jeho účinností. 2maxima: Takže jdeš do fazera? Taky o něm uvažuju jako o příští volbě (ale jen o 600). On už se dodává jenom s tou polokapotáží?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.03  06:59

    « Re: motorky

    maxima: Proč jsi vrátil Wildstara tak brzy?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…