M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
matuS 17.06.03 04:32
« bocny stojan
namontovali mi na skuter bocny stojan, lebo centralny sa mi zlomil a nemali nahradu.
je to pekne nahovno!
v lavotocivych zakrutach teraz obcas s nim skrem o zem (dufam ze to aspon robi iskry) ale najhorsie je to s parkovanim. totiz specialitka - kedze to nema rychlosti, tak tam nemoze byt poistka na zastavenie motora pri vysunutom stojane a zaradenej rychlosti, takze to z bezpecnostnych dovodov vymysleli tak ze staci ked motorku postavis a stojan sa sam zaklapne spat. no a tym ze to nema rychlosti, tak na kopci sa parkuje asi viete ako - ak to postavim celom ku kopcu, tak zacne cuvat aj so stojanom skrabajucim o zem, ak postavim zadkom ku kopcu, tak sa stojan normalne zaklapne a motorka padne... proste uplne nahovno. uz aby som bol doma... -
« Létající havěť
Čau motorkáři! Z jinýho soudku: když se v podvečer vrátíte z vyjížďky a jste celí olepení rozpláclým hmyzem (je zajímavý, že je to asi naše specialita, přijde mi, že v Německu té havěti tolik není), provádíte okamžitou kompletní očistu sebe i stroje? Hledí helmy je nutnost (včera asi v 10 večer jsem po cca 100km skoro neviděl), ale jinak to už nějak přestávám stíhat a ukládám motorku jak prase s tím, že se k umytí dostanu tak jednou za týden. Ale mám z toho trochu výčitky, jestli ty hmyzí vnitřnosti třeba nemůžou nějak "naleptat" hliníkové díly... Jak jste na tom s očistou vy? -
matuS 10.06.03 04:15
« Re: yoshimura
KON> cez vikend som nad tym rozmyslal a skusal som presne to co si mi teraz napisal, t.j. ze som za jazdy rovno len potlacil trosku riaditka a naozaj ma prekvapilo, ako motorka lahko zatocila, ale na tu druhu stranu! :-)
chce to cvik, pretoze ked som to skusal na jamach, tak zatlacil som pravou rukou a teda telo sa pripravilo ze jamu obidem zlava, ale ono ju to chcelo obehnut sprava...ale motorka naozaj zatacala omnoho sviznejsie, len si to musim natrenovat. dikes za tip.
co sa tyka obrazku toho skutru - ja hento moc neviem spravit, pretoze moja masina ma velke kolesa a podla mna ma aj vyssie sedadlo od stupaciek. ak si sadnem ako henten manik - zahyb kolena takmer na sedacke - tak nedociahnem na "stupacku" a noha mi len tak vysi a necitim sa vobec bezpecne, tak to nerobim.
ano chcem prejst zo skutra na fazera. po 40.000km na skutri sa na to celkom citim :)
-
« Re: enduro
Jo jo, problémy se nevyhnou nikomu… I když o tomhle jsem nevěděl. Ta 660 se montuje jen do ATV. Je to výbornej motor, bohužel v případě Tenere dalece předběhl to ostatní. Tak snad to Yamaha napraví teď tou novinkou a postaví kolem výbornýho motoru odpovídající podvozek. Uvidíme:-)... GS znamená GS500E? -
« Re: enduro
maxima: Tak to jo. Radsi zustanu u spolehlivejch japoncu a BMW. Mimochodem, druha generace F650tek mela zezacatku priserny problemy se vstrikovanim paliva, takze ani peclivejm Nemcum se problemy nevyhybaji...
Tak jako tak, tenhle rok dojezdim na GS a neco jinyho budu asi shanet az pristi jaro.
Do ceho vlastne Yamaha tu 660ku dneska montuje? Vim, ze to prodavaji MZte a montujou do ATV (ctyrkolek), ale nechapu proc to nedavaji do nejakyho vlastniho modelu. Proc vlastne prestali delat Tenere? -
« Re: enduro
Když Pegaso vylezlo na trh, všichni byli nadšení. Skutečně na tehdejší dobu velmi pružný motor (na enduro), dobrá ovladatelnost na silnici...ale jen do chvíle, než to ujelo pár kilometrů. Je až neuvěřitelný, co všechno se může na takový motorce vysypat... Soused si jí tenkrát koupil novou, tuším v roce 97, najel za sezonu asi 7000 a reklamovalo se tuším CDI, startér 2x, alternátor a nakonec tekoucí vidle. Bramborák tyhle potíže myslím neměl, Pegaso není levný jen tak pro nic za nic. Yamaha bude 660, vodník, jednoválec, pětiventil (takový motor už mají), a bude ve dvou provedeních - enduro a supermoto, v září by to mělo být k vidění na výstavě v Miláně. Jak tě tak poslouchám, být tebou , přemýšlel bych o tom Transalpu. BTW vím o jednom docela pěkným F650 za cca 120t... -
« Re: enduro
Maxima: Diky za nazory. O BMW jsem taky uvazoval, ale prvni generace byla skoro totozna s Pegasem, takze jsem uvazoval spis o ty Aprilii (kvuli cene samozrejme). Novy F650 je pro me bohuzel prilis drahy a moc se mi nelibi ten "strakatej" hip design. Co ti konkretne vadilo na Pegasu, jinde ho lidi az na par drobnosti celkem chvali.
Co presne bude ta Yamaha 660 (jednovalec, vodnik?)? Nepotrebuju vylozene terenni motorku, spis motorku, ktera je dobra na silnici, ale vydrzi bez problemu par kilometru po lesnich cestach a rozbitym asfaltu. -
« noha dolu
Nazdar motorkari, dneska jsem pri ceste Pha-JHradec a zpet potkal neuveritelny mraky motorkaru, vetsina na chopperech, co se deje? A jeste by me zajimalo, kdyz jsem jim uhybal aby se vesli, tak potom nekteri oklepavali nohu, to se jako dekuje, nebo meli jenom neco v nohavici :-)? Ja abych vedel, az konecne taky budu mit vlastni a jezdit vic po Cechach, zatim jsem jezdil jen na dovoleny u more a od ty doby chci motorku! :-) Jak to tady ale ted ctu, musim se hodne ucit, hodne ucit. -
« Re: enduro
Ted jsem se vratil ze Slovinska na svym Xt600e a muzu rict, ze jezdit na tom vic jak 400km denne je velice narocne na pr*el. Jinak to jezdi pekne, ale pro me tak do 110. Do mesta a okolo to nema chybu. Na ty dalce zase ale spotreba 4.5-4.9.
Ale do Norska v lete beru svyho Diverzna...