M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Sestistovka enduro
Flare: KLR650 je drzak, jezdi na tom lidi kolem sveta a pouziva je i US Army. Nejspis vyrad z vyberu XT600, prece jen ma o dost slabsi motor nez ostatni a neni levnejsi. Vice info o XT ti jiste doda Maxima.
Tezko rict kterou, kazda ma svoje vyhody a vsechny se delaji +-20 let. Zkus jak ti ktera sedi a uvidis. Ja se rozhodoval letos mezi DR650 a KLR650 a nakonec jsem vzal GS500. A to pouze proto, ze jsem pred tim na zadny motorce nesedel a obe endura na me byla pro zacatek dost vysoka
Se 173 cm budes mit s jejich vyskou asi docela problem, pokud jses taky zacatecnik. Mozna idealni pro tebe bude DRko, je lehci nez KLR, trochu nizsi a navic se da celkem jednoduse snizit o dalsich par centimertu. O Honde nic moc nevim, moc se mi nelibi, ale zase Honda je Honda...
Pokusim se najit link na ten srovnavaci test ze Supermota. -
« Re: Sestistovka enduro
Dikec, da se jeste nekde sehnat ? :-) .. No s tou Kawou, docela me od ni lidi odrazuji, ze neni "drzak", ze jsou obecne docela poruchovy. Jinak je mi jasny, ze XT, DR i NX jsou koncepcne docela stary masiny (treba az 20 let) a proto jsou docela levny, rozhoduju se, ze ji koupim ted na podzim s vyprodejema nebo si pockam na novej model (mozna ta XT660 ale nikde o ni neni ani radecek). Ta BMW je paradni, ale o 100k drazsi a na to uz nemam. Chci neco 1/3 teren (lehkej, polni cesty, sotolina) 2/3 silnice 2hy tridy a Praha; tj. lehci masinu (mam 173 cm/65 kg) a hlavne s velkou kubaturou jen zacinam, ale necekam, ze se budu nejak zasadne motorkam venovat (upgradovat az na 1300ku nekdy :); spis z toho chci mit bezva relaxaci a nechci se nekde zabit = nehledam top speed ani extra vykon. Mentalne nemam problem koupit si vybehovejsi ale odzkousenej model, ale zase pokud bude uplne novy vodnik pak ..mno :-) Znas to ... -
« Re: Sestistovka enduro
Flare: Mozna bys mel do vyberu zaradit jeste Kawasaki KLR650. Ma vodni chlazeni, slusnej vykon, prijatelnou cenu a hlavne dobrou povest (jeden z oblibenych stroju svetovejch cestovatelu).
Hodne zalezi na co budes motorku pouzivat. Pokud chces neco opravdu lehkeho a obratneho do terenu, tak se spis poohlidni po Suzuki DR-Z400.
Pokud hledas univerzalni cestak, nejlepsim kompromisem je asi BMW F650GS (az na tu cenu).
Ja osobne jsem docela zvedavej pristi rok na novou Yamahu XT660, o ktery tady referoval Maxima. To by mohla byt trefa do cerneho. Prece jen DR, XT, KLR i NX uz maji za zenitem...
Jo, jeste by mozna stal za uvahu MZ Mastiff 660, ten ma ten yamahackej vodou chlazenej motor uz ted. -
« Sestistovka enduro
Nazdarek, stojim pred rozhodovanim o nove motorce a chci 4takt enduro, lehke a obratne; vicemene jsem skoncil na Suzuki DR650, Yamaha XT600 a nebo Honda NX 650 Dominator. Mate nekdo nejake zkusenosti konkretne s temahle masinama ? Co servisy v Praze ? Uvitam jakekoli info - u Suzi se mi moc nelibi, ze je malo servisu, ta Honda zase neni moc hezka, Yamaha je zase nejslabsi :-) Budu vdecny za jakekoli rady, klido i na flare@flare.cz Dik ! -
matuS 09.07.03 05:10
« Re: karbec ci striekacka
maxima>all the best, hlavne ziadne nehody a pady...
co myslis pod tym, ze laser ujde? myslis, ze arrow by bol lepsi?
KON> zatial co citam casak, tak vela motoriek co maju striekacky maju dost problemy s naladenim, najme co sa tyka problemu, ked pridavas len velmi malicko, vtedy striekacka rada funguje sposobom ON-OFF, teda bud brzdi motorom, alebo to prida viac ako chces. ale uz su motorky, co maju striekacky a vyjadrili sa, ze to ide ako s perfektne naladenymi karbcami. -
« Re: karbec ci striekacka
MatuS: Laser taky docela ujde, ani jsem nevěděl, že dělají tenhle systém s dvojí koncovkou. Oba Fazery mají karburátory, 600 bude pravděpodobně od příštího roku stříkačka (motor R6). Jinak navzdory všem úvahám o příští motorce jsem si udělal radost už teď. Od pátku mi stojí v garáži BMW R1150GS. -
matuS 08.07.03 06:17
« Re: yoshimura
axima, mal si pravdu, yoshimura robi aj fazer, ma na neho 2 koncovky: tri-oval a aj ten rc3 ci ako sa to vola.
uz mam aj nejake zbezne infosky aj o tom laseri, vola sa to duotech a vymenis len koniec koncovky na ktorej je namontovana ta vypln - jedna koncovka ma atest pre EU, cize s nou ma colnici musia pustit vsade, ta druha je hlucna a nema atest. vymena je zevraj zalezitostou par minut. obrazky ako sa to meni som este nevidel, inac koncovka je tradicka t.j. stainless, carbon alebo titan. titanova stoji presne 1000dolarov, takze do tej by som isiel. zatial sa mi ten laser pozdava najviac, aj ked omnoho radsej by som isiel do yoshimury ale chcem jazdit okrem slovenska najme v rakusku a rakuski colnici a polisi su vazne * takze... zivot je tazky :-) a do bezpasoveho vstupu este aspon 3 roky... -
« Re: bocny stojan
MatuS > ubrousena pruzina policajta, poradne zbrousene srouby vyfuku a podrene stupacky (zespodu) se u nas chopperistu povazuji za dukaz nejvetsiho machrovstvi ;-). Pri parkovani v kopci je ten bocni stojan fakt naprd. Ja vetsinou v kopci parkuju "nastorc" (pokud to jde).
K te nove yamaze XT660 ... vime neco blizsiho ? Je to nastupce XT600 nebo spis XTZ660 ?