M O T O C Y K L Y

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.07.03  11:47

    « Re: Sestistovka enduro

    Tak jsem vcera procetl hodne anglickych testy te DR-Z400 a fakt dostala jen to nejlepsi hodnoceni. On ten rozdil v hmotnosti proti DR650 neni zase az tak velkej, asi jen 20 kg. Jinak myslim, ze mas pravdu, ze na silnici prvni tridy nebo nedejboze na dalnici to asi bude jako letet na kosteti, ze to moc nad 100 km/h pohodlny uz nebude. Jinak designove je fakt povedena a cenovy rozdil zase tak velky neni. Nizsi hmotnost a obratnost me laka (ne ze bych porad chtel litat po lese, to ne) ale pris chci primarne motorku na relaxaci a ne na dlouhy cestovani (rozhodne na na nutny cesty jako do prace, nakup :)


    Na DR650 jsem se byl svest a je to prijemny stoj, bezprostredni dojem je takovy, ze je tezsi nez vypada (ale to je tim, ze nejsem jak Rambo) ale da se na tom asi i svizne/obratne jezdit. Trosku me matlo hlucnejsi razeni a to ze chybi otackomer je neodpustitelny, protoze motor je fakt tichej.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.03  19:44

    « Re: Sestistovka enduro

    Suzuki DR-Z400 (Kawasaki KLX400 je naprosto totez ale v zelenem) je jedno z nejlepsich silnicne legalnich endur, pokud chces pravou motorku do terenu, ve vsech testech ma super hodnoceni. Je mnohem lehci nez DR650, lepsi odpruzeni atd. DR650 je spis na silnici a na lesni cesty, do opravdovyho terenu je moc tezka.

    DR-Z400 se zase hodi min na silnice a dalnice, (malo vykonnej motor, mala vaha), a je hodne vysoka (vyska sedla 935mm). Suma sumarum, pokud nechces vetsinu casu litat jenom v lese, DR650 je pro Tebe urcite vhodnejsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.03  17:27

    « Re: Sestistovka enduro

    XTR660 nikde nenajdeš, ještě nebylo oficiálně představeno. Zřejmě se poprvé objeví na výstavě v Miláně v září. O DR 400 vím jen to, co se dá vyčíst z prospektů, takže vlastně nic:-). Maximální výkon či krouťák jsou hodnoty zajímavý, ale rozhodně z nich nepoznáš, jestli se ti na tom bude dobře jezdit. Pro pocit z jízdy je důležitej průběh, ne maximum výkonu či krouťáku. Snížit jde každý sedlo, ale nedělal bych to, čím sedíš vejš, tím lepší přehled ve městě mezi autama i v terénu. Do motoru bych v záruce fakt nevrtal, i jen kvůli otevřenýmu neoriginálnímu filtru ti nemusí uznat nárok na záruční opravu… Motory se sice většinou nesypou, ale náhoda je blbec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.03  14:43

    « Re: Sestistovka enduro

    To XTR660 nemuzu na webu nikde dohledat :-) Jinak jeste me zaujala Suzuki DR-Z400S (jel jste na tom nekdo ?); je to evidentne novejsi masinka nez DR650 ... uz jen tim ze ma digitalni palubku treba, plus uz je chlazena vodou. Otazka je, nakolik se projevi nizsi tocak (o dost), vykon je stejnej (40 koniku).

    Ke snizovani, no jelikoz nemam dva metry tak me spis zajimalo, jestli je sance to nejak snizit.

    Souhlasim s tim, ze pretryskovavat se mi to moc nechce, ale treba u auta je vzduchovy filtr docela fajn vec, treba by to pomohlo ...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.03  00:00

    « Re: Sestistovka enduro

    Vidím že to tu žije a jsem rád. Díky za gratulace k nový mašině, zatím jsem si jí moc neužil, byl jsem teď tejden pryč. KON: ten zobák tam je jen na parádu, asi aby bylo gééso z dálky poznat:-), designérská klička nebo vzpomínka na zvedlej enduro blatník.. MatuS: Arrow je rozhodně lepší než Laser. Laser je taková konfekce, Arrow libůstka. Flare: Jak jsem tě tak četl, vyplatí se ti počkat do příští sezóny na XTR660. Zřejmě to bude fakt dobrý. Na XT600 jsem jezdil skoro 2 sezóny, ale za prvý je to vývojově veterán a za druhý má vážně málo výkonu. Takže do města a na krátký projížďky fajn, osvědčilo se I v zimě a je levný (hlavní výhoda). DR650 je dost podobný, jen přeci jen trochu líp jede, ale fakt jen trochu. Dominátor je dobrej ale nelíbí se mi. Zajímavá alternativa by mohla být TT600RE, což je dobře známý TT600 ale se startérem (trochu víc teréní motorka). K pneu: teréní pneu na silnici strašně rychle odrovnáš a navíc je na nich při vyšší rychlosti motorka nestabilní. Výška sedla: PŘECE NECHCEŠ SNIŽOVAT ENDURO!?! Jiný výfuk: mnohem hezčí zvuk, výkonově žádný efekt, možná se trochu polepší krouťák v nízkejch otáčkách. Na koně navíc je potřeba ještě otevřenej filtr a trysky a jehla a pružinky do karbce. Ale určitě kup zadní nosič a kufřík. Jsou to podle mýho názoru drahý koně, navíc ztratíš tovární záruku. Jo a jeden hezkej MuZ stojí na bazaru v Yamaze v Praze. Jestli to nemáš daleko, stojí za shlédnutí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.03  00:00

    « Re: karbec ci striekacka

    MatuS: Tenhle problém se u prvních stříkaček v motorkách projevoval, ale dá se s tím žít. Odměnou ti je hladkej a rovnoměrnej nárůst výkonu. Nový motorky tím stejně už většinou netrpí....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.03  19:02

    « Re: Sestistovka enduro

    Tak s tim otackomerem je to docela neprijemny, respektive u motorky skoro za 200.000 Kc bych cekal, ze to bude samozrejmost. Bohuzel se mi na webu nikde nedari najit detailni pohled na budiky.

    Jinak jak jsi psal o prislusenstvi, souhlasim s tim, ze ten palivomer je u takhle maly nadrze asi o nicem, nastesti v Cechach jsou benzinky docela vzdycky blizko. Videl jsem ale manika na AfriceTwin, co mel misto jednoho bocniho kufru 10 litrovy kanystr a vypada lo to hodne cool; jenze Afrika uz je docela krava velika a tezka :)

    K tomu pretryskovani, kolik vykonu se tim da ziskat a ma to smysl vubec delat ? O vyfuku jsem uvazoval spis z hlediska peknyho zvuku nez ze bych chtel honit koniky. Ale zase jestli se za par korun da z toho dostat treba 5 koni navic, hmm, proc ne :)

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.03  00:00

    « Re: Sestistovka enduro

    Diky!

    Na DRko je asi vhodny dokoupit zadni nosic a ochrannej plech motoru (oboji original Suzuki). Pokud by sis ji nechal snizit (coz ti udela na pozadani dealer), musis jeste dokoupit kratsi bocni stojanek. Taky asi neni marny namontovat centralni stojan. S pretryskovanim karburatoru a ladakem klidne muzes par mesicu pockat.
    Seriova nadrz je docela mala, ale pokud neplanujes delsi trasy, mela by ti stacit. A pokud ne, da se sehnat vetsi.

    Co se tyce budiku, nema DRko ani otackomer, pouze rychlomer a pocitac kilometru. Otackomer sice u tyhle motorky neni uplne nutnej, ale stejne je to trochu ostuda a nemel by u zadnyho motoru chybet.

    Palivomer podle me moc nechybi, stejne by byl dost nepresnej a u takovy pidinadrze vlastne ani nema moc vyznam. Mnozstvi paliva v nadrzi se da dost dobre odhadnout podle denniho pocitace kilometru (akorat ho musis pri kazdem tankovani vynulovat), u techhle stroju je spotreba docela konstantni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.03  09:33

    « Re: Sestistovka enduro

    No jak jsem psal, bud si to ted vezmu na leasing (coz se mi moc nechce) a pak jsem na 95% rozhodnut pro tu Suzuki nebo si pockam az na pristi sezonu. POcitam, ze tak od zacatku dubna uz se da jezdit, ne ?:)


    Endura jsou bezva, uz jen kvuli policajtum, preci jen vzit to nekde kus pres pole tak jim muzu tak maximalne zamavat. Na druhou stranu se spis hodne tesim na brumlani si to 80kou nekde po druhy tride a uzivani si (ono i choppery maj asi neco do sebe, ale nulova prakticnost).


    S tim sedlem u Suzuki jsem taky neco slysel, ale asi u zadnyho endura to neni naka zasadni vyhra a muj zadek si i na MTB neco vytrpel, kor kazda prvni jarni vyjizdka je jak ztrata panenstvi :)

    Co nejake zkusenosti s doplnokou vybanou ? Docela nerad bych na motorku cpal nejaky kufry, desne ji to hyzdi, ale tankvak je celkem fajn na nejakou cestu nekam. Co ale treba vyhrivany hefty nebo neco dalsiho ? Docela me stve, ze vsechny endura v tyhle tride nemaj ani pitomou kontrolku na benznin, jen jednu kontrolku na blinkry a prastary budiky ... resp. moje kazdy auto proslo peknou davkou tuningu, jak je to s tuningem na masinu ? Mozna by se mi libil ladeny vyfuk, nic hlucnyho ale neco pekne brumlavyho (neprijdu o zaruku ?); co prestavba na xenon (Bervid dela prestavby pekny); co pneumatiky (da se jezdit v pohode na trochu vic drapacich) - doporucite naky znacky ? ... Chtel bych si udelat takovy "rozpocet", jak se pro neco nadchnu, tak tim pak ziju.

    No uz se tesim na prvni poradnou masinu, vsechno ostatni byly jen takovy plivatka ala Jawa 50 :)

    Jinak preju hezkej vikend !

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.03  19:30

    « Re: Sestistovka enduro

    Jo, presne. Taky chci enduro, i kdyz hlavne na cestovani. Sice jezdim v 95% po silnici, ale na tech zbylejch 5% silnicni motorka fakt neni (i kdyz uz jsem i s GS500 najezdil par desitek kilometru po lesnich cestach).

    Vyska sedla DR650 se da nastavit celkem jednoduchou zmenou nastaveni odpruzeni, ale ztratis trosku zdvihu. Vyska sedla se tim snizi z normalnich 885mm na 845mm. Dalsi moznosti je pouziti "geloveho" sedla z originalni nabidky Suzuki, je trosku nizsi nez normalni, ale zase je pry hodne nepohodlne. Ostatne i standardni sedlo je pry dost spatny, a vetsina lidi, co jezdi delsi trasy kupuje druhovyrobu.

    No zajdi do kramu a sedni na to a uvidis. Odpruzeni je dost mekky a tak si motorka dost klekne az na ni sednes. Mozna ti bude i seriove nastaveni vyhovovat.

    O XT66O se tady zminoval Maxima, na podzim bude pry verze enduro a supermotard. Takze nejspis neco jako je MZ Mastiff/Baghira/Black Panther (maji tentyz motor).

    Dej vedet, jaks vybral a kde. Muze se mi to pristi rok hodit:-) Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.03  09:20

    « Re: Sestistovka enduro

    Presne se trefujes do toho, k cemu dochazim. Resp. enduro rozhodne chci, protoze chci vypadnout mimo silnici obcas a taky jsou o dost hezci :-) Opravdu k tomu DR650 smeruju asi, jednak je z nich nejlevnejsi a druhak je opravdu nejlehci. Trosicku me odrazuji ty servisy, ale jinak asi stejne neni moc kam mezi temahle 4ma kouskama sance slapnout vedle. K tomu snizeni DRka, tam jde myslim nejak snizit sedlo trosku, ze jo ? ... S Hondama mam jen ty nejlepsi zkusenosti (autama) ale Dominator uz mi prijde i designove trochu out.


    K te nove yamaze XT660 ... vime neco blizsiho ? Je to nastupce XT600 nebo spis XTZ660 ?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  23:06

    « Re: Sestistovka enduro

    Flare: KLR650 je drzak, jezdi na tom lidi kolem sveta a pouziva je i US Army. Nejspis vyrad z vyberu XT600, prece jen ma o dost slabsi motor nez ostatni a neni levnejsi. Vice info o XT ti jiste doda Maxima.

    Tezko rict kterou, kazda ma svoje vyhody a vsechny se delaji +-20 let. Zkus jak ti ktera sedi a uvidis. Ja se rozhodoval letos mezi DR650 a KLR650 a nakonec jsem vzal GS500. A to pouze proto, ze jsem pred tim na zadny motorce nesedel a obe endura na me byla pro zacatek dost vysoka
    Se 173 cm budes mit s jejich vyskou asi docela problem, pokud jses taky zacatecnik. Mozna idealni pro tebe bude DRko, je lehci nez KLR, trochu nizsi a navic se da celkem jednoduse snizit o dalsich par centimertu. O Honde nic moc nevim, moc se mi nelibi, ale zase Honda je Honda...

    Pokusim se najit link na ten srovnavaci test ze Supermota.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  21:23

    « Re: Sestistovka enduro

    Dikec, da se jeste nekde sehnat ? :-) .. No s tou Kawou, docela me od ni lidi odrazuji, ze neni "drzak", ze jsou obecne docela poruchovy. Jinak je mi jasny, ze XT, DR i NX jsou koncepcne docela stary masiny (treba az 20 let) a proto jsou docela levny, rozhoduju se, ze ji koupim ted na podzim s vyprodejema nebo si pockam na novej model (mozna ta XT660 ale nikde o ni neni ani radecek). Ta BMW je paradni, ale o 100k drazsi a na to uz nemam. Chci neco 1/3 teren (lehkej, polni cesty, sotolina) 2/3 silnice 2hy tridy a Praha; tj. lehci masinu (mam 173 cm/65 kg) a hlavne s velkou kubaturou jen zacinam, ale necekam, ze se budu nejak zasadne motorkam venovat (upgradovat az na 1300ku nekdy :); spis z toho chci mit bezva relaxaci a nechci se nekde zabit = nehledam top speed ani extra vykon. Mentalne nemam problem koupit si vybehovejsi ale odzkousenej model, ale zase pokud bude uplne novy vodnik pak ..mno :-) Znas to ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  21:01

    « Re: Sestistovka enduro

    Flare: V Supermotu 12/2002 byl srovnavaci test Aprilie Pegaso, BMW F650GS, Kawasaki KLR650 a Suzuki DR650 a Yamahy XT600.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  20:48

    « Re: Sestistovka enduro

    Flare: Mozna bys mel do vyberu zaradit jeste Kawasaki KLR650. Ma vodni chlazeni, slusnej vykon, prijatelnou cenu a hlavne dobrou povest (jeden z oblibenych stroju svetovejch cestovatelu).

    Hodne zalezi na co budes motorku pouzivat. Pokud chces neco opravdu lehkeho a obratneho do terenu, tak se spis poohlidni po Suzuki DR-Z400.

    Pokud hledas univerzalni cestak, nejlepsim kompromisem je asi BMW F650GS (az na tu cenu).

    Ja osobne jsem docela zvedavej pristi rok na novou Yamahu XT660, o ktery tady referoval Maxima. To by mohla byt trefa do cerneho. Prece jen DR, XT, KLR i NX uz maji za zenitem...

    Jo, jeste by mozna stal za uvahu MZ Mastiff 660, ten ma ten yamahackej vodou chlazenej motor uz ted.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  16:08

    « Sestistovka enduro

    Nazdarek, stojim pred rozhodovanim o nove motorce a chci 4takt enduro, lehke a obratne; vicemene jsem skoncil na Suzuki DR650, Yamaha XT600 a nebo Honda NX 650 Dominator. Mate nekdo nejake zkusenosti konkretne s temahle masinama ? Co servisy v Praze ? Uvitam jakekoli info - u Suzi se mi moc nelibi, ze je malo servisu, ta Honda zase neni moc hezka, Yamaha je zase nejslabsi :-) Budu vdecny za jakekoli rady, klido i na flare@flare.cz Dik !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  12:07

    « Re: Re:...

    Ty vado, tak to je sila, prepokladam ze to ten clovek asi nerozdejchal. O duvod vice proc si uz nekupovat masinu :-((
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.07.03  05:10

    « Re: karbec ci striekacka

    maxima>all the best, hlavne ziadne nehody a pady...

    co myslis pod tym, ze laser ujde? myslis, ze arrow by bol lepsi?



    KON> zatial co citam casak, tak vela motoriek co maju striekacky maju dost problemy s naladenim, najme co sa tyka problemu, ked pridavas len velmi malicko, vtedy striekacka rada funguje sposobom ON-OFF, teda bud brzdi motorom, alebo to prida viac ako chces. ale uz su motorky, co maju striekacky a vyjadrili sa, ze to ide ako s perfektne naladenymi karbcami.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  02:05

    « Re:...

    Dalsi fotecky. Tentokrat hlavne na tema proc nenosit tenisky...
    www.geeky.net/~chris/photos/mc/bloodng… />

    PS: Pouze pro silne nervy, nedivejte se na to pokud mate prave pred obedem (nebo prave po nem).
    Ja vim, ze je to nechutny, ale treba to nekomu pomuze...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  19:55

    « Re: karbec ci striekacka

    Matus: Fazer 600 bude od pristiho roku urcite strikacka, motor z R6 tam davaji prave kvuli tomu (starej nesplnuje novy emisni limity). Ostatni karburatorovy motorky ceka brzo stejnej osud...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…