M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Sestistovka enduro
No chopper je praktickej asi jako sekacka na travu :-) .. no asi az bude clovek stare (a to ze jsem rocnik 75') tak k tomu dojde, ale vzhledem ke stavu ceskych silnic a zejmena ulic v Praze je to naprd.Ten XV Warrior je brutalni stroj, hlavne ten vyfuk vypada jak od nakladaku :) jeste k tem endurum, je mi jasny, ze koupit novou masinu je risk vzdycky, ale sam se nevyznam v tom ani za mak, a radsi nez koupit ojety krap (treba za tech 120k) tak je snad lepsi si rok pockat a koupit novou, kde vim, ze nebudou problemy. Bohuzel je dost tezky sehnat nekoho kdo do toho vidi a pak ho tahat po bazarech :) -
« Re: Sestistovka enduro
Meda: nedám pokoj a nedám:-))). Choppery a cruisery prostě nemám rád, nemůžu si pomoct. I když vyjímka by se našla, předevčírem jsem absolvoval krátký svezení (asi 1/2 hodiny) na XV 1700 Warrior a jak by řekl můj moravský kamarád, Kurňa to jede jako oheň:-)) A dokonce to docela zatáčí (v mezích možností samozřejmě). Jen ty nohy dopředu mě rozčilovaly, ale celkově příjemný překvápko. -
« Re: Sestistovka enduro
maxima > tak ty nedas pokoj? ;-) Potvoro jedna stvacska! Stejne az si dukladne naklepes cemr na endurku a dostanes rozum (rozumej - bude ti ke ctyriciti) tak u chopperu skoncis (pokud ti tvoje kolena po endurech jeste dovoli vyskrabat se na neco jineho nez na sedadlo v aute) :-))))). -
« Re: Sestistovka enduro
Uvidíme, jak to bude vypadat, doufám že Yamaha nezklame. Ta Baghira je vážně exot a cena není zas tak nízká, kdyby nebyla v tak dobrým stavu, řekl bych, že je vzhledem k roku výroby vysoká:-)) Jen pro ilustraci: před dvěma týdny jsem prodával XT600E, rv. 2002, nebouranou, najeto 7000km a byl jsem rád, že jsem dostal 120tis. Díly by se na MuZ taky měly dát sehnat, funguje tu dovozce (Moto S+P ve Zdicích). Ale stejně bych asi pro začátek doporučil Japonce, je s nima nejmíň problémů. Až najezdíš pár tis km, budeš mít o moc víc jasno, k jaký motorce tě srdce táhne. Není nad vlastní zkušenosti, každýmu se líbí něco jinýho. Jedině bych si dovolil doporučit neztrácet čas s chopperama:-) -
« Re: Sestistovka enduro
Flare: Jen pro upresneni, Baghiru navrhoval Japonec (byvaly zamestanec Yamahy) a znacku snad vlastni nejakej obri malayskej konglomerat. Se starejma dvoutaktama to asi nema moc spolecnyho.
Motor predpokladam seridi a spravi kazdej Yamaha servis, a zbytek je par trubek a celkem unifikovanejch dilu. -
« Re: Sestistovka enduro
Ty jo, tak to si pockam na tu Yamahu, to co pises ani hodne dobre a navic duben je idealni cas na nakup (plus na jejich servisy mam dobry reference). Doufam jen, ze bude mit rozumny budiky a nezapomenou zase na nejaky prvky jako je palivomer nebo otackomer :-) Ta Baghira nevypada zle na obrazku, ale jestli je to relativne exot, pak proc je takova cena (resp. mozna prave ze je to exot :-) a druhak jak je to pak servisovany/nahradni dily ? Pocitam, ze MZ je porad MZ = byvaly vychodonemecky vyrobce 150 a 250ek ? -
« Re: Sestistovka enduro
Informace mám z dobrýho zdroje:-). Oficiální představení týhle motorky proběhne až v únoru 2004 (verze supermotard v dubnu) a ještě ten měsíc by měla být na trhu. Technický data nevím, ale špatný to nebude. Snad jen že to má mít dvojitý výfuk pod sedlem - dnes tak moderní prvek. Otazníkem je i cena, ale neměla by se vymykat konkurenci, očekává se cca 220tis, ale to je opravdu jen dohad. Jo a ta Baghira je v super stavu, najeté km jsou pravda. Vypadá fakt zajímavě, je to pro někoho, kdo hledá nějakýho exota. Moc jich tu jezdit nebude:-). -
« Re: Sestistovka enduro
Flare: Jasne, chapu vyhody novy motorky, ale za podivani nic nedas. Ja nevim, jestli je ta Baghira bourana a s pretocenym tachakem nebo ji nekdo 5 let susil v garazi a je jako nova. Nova Yamaha 660 bude asi lepsi, ale urcite nebude pod 200 tisic.
Moc informaci o Baghire nemam, ani jsem ji snad na zivo nevidel. Kazdopadne jsem o ni neslysel nic spatneho, prej ma docela dobry odpruzeni, brzdy a celkem pohodlny sedlo. -
« Re: Sestistovka enduro
KON: koukal jsem na tu Baghiru a nevypada zle zase tak, ale jak jsem psal niz, nejde mi o to zase nejak usetrit a radsi si koupim neco novyho. Navic znacka MZ ve me nevyvolava nejak zasadne pozitivni emoce :-) ... Jak jsi psal motor je Yamahy, to asi bude ok, ale co kvalita toho zbytku ?:) Jinak podle webu je 98 prvni rok, kdyz se Baghira delala, a prvni model typicky ma sve mouchy ne ? -
« Re: Sestistovka enduro
Flare: Urcite stoji za prohlidnuti i ta ojeta MZ 660 Baghira, co nabizi Maxima. Na fotce (www.yamaha.cz v sekci bazar) to vypada docela dobre, cena 109 tisic za rocnik 98 je slusna.
Pokud je v dobrym stavu (s 3303km by mela byt v super stavu), tak bych ji bejt tebou hned bral. Uzijes si motorku jeste letos a navic usetris 100 tisic:-) -
« Re: Sestistovka enduro
No pokud to bude konecne se vstrikovanim a za rozumny peniz, pak to bude jasna volba. Stejne me prekvapuje, ze na webu neni ani tuk, ani tecka nikde o tom ani ve svete - i u novinek co budou za 2 roky se obcas neco probleskne :)Nemas tucha, jake by to mohlo mit parametry ? Vykon/vaha ? Kde vlastne to info beres ?:) -
« Re: Sestistovka enduro
Xt600e ma na silnci vyhodu nizsi spotreby nez treba to Domino (moje xt tak 4,6-4,8), za min uz jenom asi bavor. Jinak motor fakt neni moc silny (2 lidi s kuframa nic moc), ale taky asi zalezi na zajeti. Svezl jsem se na xt a to skoro nejelo, to moje kdyz jsem ho kupoval (najeto 4000) jezdilo lip a ted co jsem najel daslsi asi skoro 4000 je to uplne jina masina. Predtim nechtelo tahat odspodu, vic zralo atp. -
« Re: Sestistovka enduro
No vyska nic moc, resp. pripadal jsem si jako vosa na bombonu :-) Ale to je spis tim, ze moje predchazejici motorka (pred deseti lety) byla Jawa 50 ... takze je to dost tezky srovnavat. Prima na ty DR650 je to, ze mekky perovani (ale to je asi u vsech endur) totalne vsechno absorbuje a prestoze sedlo je jen na horskym kole (uzky, dlouhy, nepohodlny moc) tak to nijak zasadne netluce to zadku. Nebude asi na nejaky vylomeniny (skoky apod.) protoze je fakt tezsi na me aspon - ale ze by se mi nejak pravracela na bok to ne, proste kdyz jsem zastavil tak na jednu nohu doslapnes skoro na celou aniz by to byl nejakej zasadni naklon.Motor mi prisel ze tahne slusne (jako blazen na muj vkus) ale to je tim, ze fakt jsem dlouho na nicem poradnym nesedel, jen obcas si neco nekde pujcil na par metru. -
« Re: Sestistovka enduro
flare: DR-Z400 je vicemene silnicne legalni motokrosova motorka. I 20 kilo je v terenu znat, prece jen tyhle stroje maji teziste dost vysoko. I kdyz je otazka kolik oba stroje vazi doopravdy, protoze udajum vyrobcu se casto neda moc verit (obcas ubiraji i desitky kil).
Ja bych videl jako hlavni nevyhodu 4stovky na silnici malej motor, kroutak je prece jen o dost mensi, taky ma opravdu malou nadrz. Na 650ce me laka prave ten kroutak odspoda, nechci vysokootackovej motor.
Jak ti sedela vyska?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!