M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: ABS
ABS tam mám, ale ještě bez toho posilovače (mám model 2001) a zatím jsem nenašel odvahu to vyzkoušet, ale chystám se na to. Problém je v tom, že jsem se celý roky snažil brzdit tak, aby přední kolo neblokovalo (pochopitelně). Vyzkouším to možná už zítra, když bude hezky, pojedu se svézt. Jinak ten servomotor u brzd EVOII je elektrickej, takže by měl fungovat se zapnutým klíčkem i když motor neběží. -
« Re: Ad klasicky boxery
Dvouventily mi připadají strašný, protože jsem zvyklej hlavně na japonce, kde motor reaguje okamžitě na plyn v širokym rozsahu otáček. Což ty starý boxery neumí, ale na cestu kolem světa to asi nevadí. A nebo ten kousek na kterým jsem jel byl nějakej rozhašenej, slyšel jsem o potížích se synchronizací karburátorů, ale detaily neznám.
-
matuS 30.07.03 06:38
« ABS
s ABSkom na masine som este nesiel, ale som o tom cital, no a manici to napisali asi takto (skusalo sa to len na motorkach BMW): na cestnych verziach je to paradna vec, ale kedze je tam servo motor (posilovac) este stale nevyriesili jemny prechod medzi nebrzdenim a lahkym brzdenim, takze redaktor sa stazoval, ze niekedy potreboval iba pribrzdit a zastavil na mieste :-) ale pochvalovali to najme ked potrebujes naozaj rychlo zastavit, pretoze ono si to rozdeluje brzdne sily medzi predok a zadok, takze to brzdi na max a zadok ta nepredbieha.
potom to skusali na nejakej terennejsej verzii a tam to zvozili, pretoze ak ti v terene nahodou zhasne motor, tak si v rici, pretoze servomotory prestanu fungovat a ty jednoducho nezabrzdis (ide to brzdit ale STRASNE tazko.) takze tolko z casaku :) -
« Ad klasicky boxery
Maxima: Klasicky dvouventily a "hrozny"? Jak pro koho:-) Takovi ti silenci, co na GSkach cestujou kolem sveta na ty starsi modely nedaji dopustit. V pohode to vydrzi statisice kilometru a kdyz se to posere nekde v pousti, tak se to da celkem bez problemu na kolene spravit.
Novej model je sice mnohem lepsi, ale zase podstatne slozitejsi a drazsi. Mimochodem, jak se ti zamlouva ABS? -
« Re: Garaze v Praze a bezpecnost obecne
Já mám vlastní garáž, takže tenhle problém neřeším. Ale variant je víc: v hlídaných garážích skutečně bývají místa pro motorky. Pokud tam nejsou zabetonovaný oka, dá se koupit oko ABUS (1000kč) k přišroubování do podlahy. Je to hodně bytelný, když se to jednou přišroubuje, musí se to pak z podlahy vysekat. Oko je sklopný, má plastovej kryt takže se dá přejíždět (třeba autem). Dobrý řetězy jsou dost drahý (ABUS cca 4000,-) ale aspoň trvá trochu dýl než je zloděj přeřízne. Nevýhoda je jejich váha a neskladnost, blbě se vozí. Některý motorky mají pod sedlem místo na tzv. U-zámek, to je docela praktický a odolný. Zámky na kotouč jsou sice skladný, ale ne moc pevný a navíc se vsadím že ho aspoň jednou za rok sám přehlídneš, rozjedeš se a zničíš ho (někdy i kotouč). Teď jsem taky někde zahlíd MOTOBOX, stojí to asi 30tis, je to plechový, hezky provedený, dá se to převézt na vozejku za autem a můžeš to postavit kdekoliv na parkoviště a přišroubovat k zemi (po dohodě s majitelem parkoviště samozřejmě). Elektronický alarmy jsou na prd, jsou s nima jen problémy (vybitá baterka apod). Závěrem nutno říct, že statisticky se motorky proti autům skoro vůbec nekradou, ale když ti jí někdo moc bude chtít šlohnout, povede se to přes všechno zajištění. -
« Re: a co ducati?
Kon: Taky se mi BMW vždycky líbily, hlavně boxery i když ty klasický dvouventily jsou dost hrozný. Kdysi jsem uvažoval o R80GS a absolvoval na něm krátkou zkušební jízdu. Hned jsem si to rozmyslel, protože tam byl sice mohutnej nástup krouťáku, ale ve 3000ot to skončilo a dál už nic. Čtyřventily jsou mnohem lepší, charakter boxera zustává. Nevím co budu říkat příští rok, ale teď mám pocit, že mi Géesko vydrží trochu dýl než předchozí motorky (max 2 roky). -
« Re: Garaze v Praze a bezpecnost obecne
No, to je problem. Pokud vim, tak existuji v Praze garaze, kde mas motorku v kleci a jeste je tam zabetonovany oko na zamek. Mam pocit, ze tuhle vybavu maji na Hajich, ale radeji hod dotaz (nebo projdi starsi dotazy) na www.motorkari.cz. Ja parkuju u rodicu v garazi. Mam to autem 15min a na kole 25min. U panelaku jsem parkoval pres noc jednou a pri me vrozene paranoie jsem mel motorku strcenou v krovi pod oknem do loznice a tenkym spagatkem privazanou k ruce ;-). Kdyz jezdim do prace, mam ji na firemnim parkovisti privazanou solidnim retezem k solidnimu zabradli, v prednim kotouci zamek a zamcene rizeni. -
« Garaze v Praze a bezpecnost obecne
Kdyz uz se bavime o novych masinach, jak resite bezpecnost ..jednak garazovani, mate v Praze nekdo nejaky typ, kde by se dala masina dat, rekneme do 1000 Kc/mesic a byla v bezpeci relativne ? ... Druha vec je, co vsechno pouzivate za retezy, zamky kotoucu, alarmy ? Docela by me zajimalo co vsechno si budu muset k motorce poridit. -
« Re: a co ducati?
Maximo, nevis zase neco noveho o te Yamaze XR660R ? :-) Budu te prubezne prudit, rad bych ji hned v unoru koupil, tak kdyztak muzes nekomu udelat kseft, pokud tam mas zname ... jakakoliv informace se sikne, nejlip fotka, uz se tesim na pristi rok, uz aby to bylo. -
« Re: a co ducati?
Maxima: Me se bavoraky vzdycky libily, a to jak klasicky boxery, tak rada K. Porad jsou super, snad jen v posledni dobe zacinaji bejt nektery modely na muj vkus zbytecne vystredni (F650CS, Rockster). Mam rad klasiku, treba "nahata" R1150R se mi moc libi.
Kazdopadne to tvoje GSko je jedna z nejlepsich motorek vubec, vsude o ni pisou jen v superlativech. Na dalsich deset let mas vystarano:-)) -
« Re: a co ducati?
Na BMW jsem nezapomněl, pochopitelně, a jsem s ním spokojenej moc a moc i když jsem zatím najel jen asi 1000km (o podrobný zkušenosti a dojmy se v případě zájmu rád podělím). Po dlouhý době se na něco zase chodím dívat do garáže, když prší. To, že jsem si bramboráka pořídil, je způsobený tím, že už jsem těch Japonců vlastnil docela dost a přišla touha po něčem odlišném. Což R1150GS opravdu je a na rozdíl od jiných odlišných (třeba HD) taky funguje a dobře funguje. Ale stejně musíš týhle mašině sem tam něco odpustit (nebo si z toho udělat přednost:-)) Takže i když zrovna jezdím na BMW a moooooooc se mi to líbí, pořád považuju japonský motorky za obecně nejdokonalejší:-)))) -
« Re: a co ducati?
Taky bych si Itala nepořídil, Guzzi Le Mans je krasavice ale musíš být opravdu fanda značky aby sis to koupil. Týhle motorce se toho musí hodně odpustit (nemám to z vlastní zkušenosti, ale znám dobře jednoho Guzzimaniaka). Pokud chce někdo bezproblémově jezdit, měl by pořídit japonce, v motorkách nemají konkurenci....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!