M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
matuS 26.05.04 11:05
« Re: Re: parada
dakujem! :)
ano, naozaj ide skvelo. nieje problem brusit stupacky.
v piatok idem na 1000km prehliadku.
uz to obcas tocim az do 10.000ot a je to neuveritelne co to robi.
inac od 7000ot vyssie, ked radim bez spojky tak to ide pomaly lahsie ako so spojkou. vela ludi radi vo vysokych otackach bez spojky, ale napr predajca mi povedal ze by sa to nemalo robit. tak teraz neviem. -
matuS 14.05.04 13:50
« parada
No je to parada, co vam budem hovorit :)
je to silna krava, a to idem s plynom len cca do 1/4 a tocit mozem do 5000, a ziadne auto nestiha. :)
najviac co ma prekvapilo je ta manevrovatelnost, trocha som sa bal tych 231kg, ale fakt je ten, ze uz po 20km som vedel ist krokom s nohami v stupackach. -
matuS 05.05.04 16:34
« Re: Re:
maxima, diky za odpovede, utvrdil som sa ze pojdem na to inak.
jedine na ten tlmic riadenia mame iny nazor, ale zatial to necham tak, je to vela penazi.
s najvacsou pravdepodobnostou si tam dam ladak, laser duotech (vymenitelne vnutro), uz sme sa tu o tom bavili. stoji 16.000sk a je to titan.
dalej si tam dam spravit alarm, este neviem jeho cenu a za zvysok si kupim nejake kravinky. asi ten tank protector a zrejme tie stuple, hoci sa mi vobec nepacia, ale zrejme je to lepsie ako zlomit plasty ked mi to niekde padne.
jazdit este nejazdim, motorku idu v pondelok zobrat do prahy, v utorok je ready, no a potom uz len zalezi na mne ako si to vyriesim s casom a pojdem si ju prebrat. predpokladam ze vo stvrtok.
tesim sa a bojim zaroven :) -
« Re:
Ty jo, to je otázek, ale rád odpovím:-)
Tank protektor: lepí se na nádrž, abys jí neodřel bundou (zip...), je skutečně karbonovej a hezkej. Jestli se ti zdá drahej, dá se koupit obyč silikonová samolepka, bude stát tak 300-400.
Cockpit cover je karbonovej rámeček kolem budíku, taky hezký, ale jen na parádu.
Chain guard je kryt hnacího řetezu, hliník je hezkej, karbonovej podle mě nevynikne. Orig je z černýho plastu.
Kryt chladiče je opět hezkej, obzvlášť v kombinaci s hliníkovym krytem řetězu, ale opět jen na parádu.
Rear fender je opravdu blatníček nad kolem. Zbytečnost.
Sub cowling je spodní kapotka, co se mi tak líbí, takže no comment:-))
Flip up screen je stejně vysoký jako origo plexi ale je na konci vytočený nahoru, aby to proud vzduchu házelo vejš. Dal bych tam touring screen, je vyšší, může se hodit.
Tlumič řízení je super věc, Ohlins obzvlášť, na okruhu téměř nezbytnost, pro srovnání cena v čechách:16500kč včetně DPH
Engine guard jsou dvoje, jedny takový trubky kolem motoru, a nebo ty špunty. Dost důležitá součástka, dal bych tam ty špunty.
Sport rack je zadní nosič, ten originál není nic moc.
Všechny tyhle položky můžeš zkouknout na www.yamaha-motor-acc.com
Kufry. To je složitá otázka. Jestli budeš cestovat ve 2, potřebuješ je. Ale měj na paměti, že boční a zvlášť ten horní kufr vždycky dost nepříjemně ovlivňujou jízdní vlastnosti. Takže jestli budeš jezdit sám, dal bych dozadu jen nosič, max jeden kufr a pořídil si tašku na nádrž. Tam se vejde spousta věcí a neovlivňuje to tolik těžiště.
Můj Fazer by vypadal takhle:
Touring screen, tankprotektor nějaký obyč., engine guard špunty, sub cowling:-)), zadní nosič a tlumič řízení. Kdybych chtěl utrácet, tak alu chain guard a radiator cover.
A už vlastně jezdíš? Jestli ne, tak se máš vážně na co těšit. Fazer 1000 je vážně super stroj. Já už mám za sebou letos asi 3000km, což je na mě hodně slušnej výkon. -
matuS 03.05.04 13:19
« Bez nadpisu
maxima, mam si vybrat vybavu za 30.000sk, odvoz bude asi 2.500sk
co si mam vybrat? :)
budem ti davat otazky, lebo neviem co je toto vsetko:
co je to tank protektor? je tu karbonovy, cena 1700sk
co je to cocpit cover? 900sk
carbon chain guard rozumiem, mam zobrat? 2800sk
alebo hlinikovy, 3000sk
mam zobrat hlinikovy kryt chladica? 5500sk
rear fender, to je taky ten maly spolerik za tlmiacou pruzinou nad kolesom, ze? to sa mi zda blbost, a stoji to 10.000
je tu flip up screen, mam tomu rozumiet ze je nastavitelny? cena 3700sk
alebo touring screen smoke - ten je asi vyssi, cena 3700sk, akurat ze ja mam 170cm, takze mne asi bude stacit original.
potom je tu sub-cowling, predpokladam ze to je ten spoilerik ktory sa tak tebe paci, ten stoji 13.000sk, takze to asi nie.
no este tlmic riadenia ohlins, 23.000sk, to je dost, a to asi pri mojom style jazdy potrebovat nebudem.
este je tu engine guard - to su tie stuple, keby mi to padlo? alu look stoja 4000sk
a sport rack to je co? cena 5400sk
ja rozmyslam, ze zoberiem tie lacne polozky, ochranu chladica+retaze+budikov, zatmavene plexi, a dam si nejaky zadny a bocne kufre.
co ty na to? -
« Bez nadpisu
Ad Fazer:Tak to jsi dobře udělal, pánové Petro jsou fakt f pohodě:-). Objednal sis taky tu kapotku pod motor? Je neuvěřitelně sexy:-)
Ad chrobák: Je to nádherný auto, docela dost jsem v něm najezdil a měl jsem ho hodně rád. Ale doba je jiná. Teď se na nejakej pěknej kousek rád podívám (i s trochou sentimentu), ale představa že frčím chrobákem do Holandska a druhej den zpátky se mi nepáčí ani trochu:-)) -
« Bez nadpisu
"Pokrok" je relativní pojem, nebo spíš jen iluze. Dnešní auta jsou možná trochu pohodlnější a dostupnější než kdysi, ale myslím, že před těma 40 lety měl člověk z jízdy v Chrobáku mnohem intenzivnější zážitky než dneska v nejnovějším Mercedesu. Nemluvě o tom, že ježdění autem je s houstnoucím provozem čim dál menší zábava...
Taky si moc nedokážu představit, že třeba za 40 let bude někdo s bůhvíjakou radostí sbírat a restaurovat nějaký ty dnešní "dokonalý" popelnice. Zato Brouk přežije na věky. -
matuS 13.04.04 20:21
« chrobak
viem ze sa to sem moc nehodi, ale uz sme sa tu bavili to vw chrobak, len som chcel povedat, ze dnes som ho po zime prvykrat natocil a bol sa previezt (ked som mu sprcol benzin do sania, chytil na prvy krat, auto je vyrobene v case ked sa este nemci snazili :-) ) a hoci som na nom spravil len asi 2km, az po presadnuti spat do normalneho auta si clovek uvedomi, ako ide pokrok, ako velmi je tych 40 rokov vyvoja na aute citit :) -
« Re: Re: Re:
Lucky: Na normální ježdění převážně po silnici nafoukni předek 1,8-2,0, zadek 2,0-2,3. Při jízdě v terénu je ideální tlak nižší, dá se jít až na 1,3 a 1,6. Naopak při jízdě ve dvou nebo při velkym fofru se hodí nafouknout pneu trochu víc. Klidně 2,2 a 2,6. Předpětí pruziny se nastavuje hákovým klíčem z origo nářadí. Útlum nevím, jestli je nastavitelnej. Zvládneš to sám, ale pokud nemáš žádný zkušenosti je lepší si nechat poradit někde v servisu. Obecně platí, že pro normální ježdení je ideální nastavení z továrny (pokud nemáš 140kg).
Tak som nahodil svoje oblecenie a isiel v strese (velmi nerad jazdim na masine na vode) do Sale v tom dazdi a zime.
Topanky bohuzial nepremokave nemam, trocha mi do nich natieklo a slabo som sa obliekol, tak som po 2.5 hodinach v mokrom sedle pekne prechladol. V nedelu bolo totalne krasne a ja som sa zmohol akurat na umytie masiny, lebo ani dnes sa este necitim aby som si na nu sadol :-(
Co ma ale najviac prekvapilo ze som po ceste stretol asi 10 cestovatelov, magorov ako mna :), navyse jedneho osamoteneho harleyaka ktory mal cez hlavu a tvar len satku...