M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nove XT660R venku !
No ty fotky jsou dost maly, ale co se mi nelibi
- svody spodem, ale to maji dakarsky masiny bezne
- jestli to chapu, nema otackomer
- ty dva vejfuky se mi taky nelibi
Motor vypada jako oziveny XTZ se 4ventilovou palici, bude to asi zivejsi nez my xt, ale zase to ma kataky a strikacku, coz je vyhoda v civilizovanym svete, ne vsak uz nekde na
"vychode" nebo v Africe na ceste. A 46k nic moc, to ma bavorak vic.
Ted me bude zajimat, kolik to jednak bude stat, taky az to uvidim a jaky bude sedlo. XT sice nic moc, ale par set km se da vydrzet... -
« Nove XT660R venku !
Tak konecne uz je znamo jak vypada nove XT, kouknete na [odkaz] (francouzsky, ale super fotky), nemecky pak [odkaz]
Muj prvni dojem je takovy, ze je rozhodnuto, tohle se mi rozhodne NElibi :-) ty svody k vyfukum jsou docela osklivy, parametry motoru mi prijdou taky nic moc (ale neumim ani nemecky ani francouzsky), prolezu jeste anglicky stranky ... co vase dojmy ?
-
« Re: BMW F650 GS Dakar
Matus: no ja jsem koukal na CAC Leasing a z te jejich kalkulacky byly rozdily v navyseni mezi 30% a 70% sice v desetinach procent, ale preci. Souhlasim ale, ze lepsi nez setrit a pak koupit je vzit leasing ...
A ted z jineho soudku, koukal jsem ze Honda udelala akci na Transalpa z puvodni ceny 255 000 Kč na 229 900 Kč (cena platná od 11.8. 2003, více informací u autorizovaných dealerů prej). Za to je chvalim, to je 10% dolu. -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Matus: 10% az 15% uroku u leasingu je OK, ne "sialene lacne":-)) Jinak treba pro lidi jako ja, co se zrovna netopi v penezich, myslim 30% leasing smysl ma. Nejhorsi varianta mi prijde vrazit vsechny uspory do motorky a potom nemit na provoz, kupovat ojety gumy apod. (Coz evidentne neni tvuj pripad:-)) -
matuS 30.08.03 16:26
« Re: BMW F650 GS Dakar
flare, ja ked som robil vypocet leasingu, tak som leasingovkam napisal a oni mi spravili vypocet na mieru. ja som po nich neziadal, aby mi spravili vypocet na 30% ale na 50 a 70% to bolo tak sialene lacne, ze nieje o com. a dneska sa moc setrit na uctoch neoplati (nizke uroky) -
« Re: BMW F650 GS Dakar
KON: ale jo, proc ne .. ale vsechny tyhle "danovy" veci maji jeden hacek, musis mit z CEHO to odepsat, tj. pokud budes mit jen naklady a zadne vynosy tak mas smulu :)
No ale ted vazne, uz jsem natukl par lidi okolo, jestli by mi masinu na firmu nekoupili, s tim, ze se o "dane" nejak rozumne podelime. Staci kdyz firma provozuje cokoli kde se nekam jezdi a uz muzes mit motorku :-) Ono 22% + odpisy jsou docela husta castka, podle mych odhadu pokud je firma v provoznim zisku bych mohl dostat aspon 15-20% slevu a to za to stoji ne ?
Jinak pujcovnu motorek jsem hledal, asi ani zadna neni ... je to docela rizikove. Ale napada me jeste jedna vec - mate sve motorky pojistene ? A pokud jste z Prahy, jake mate zkusenosti s parkovanim v nejakych spolecnych garazi ? Parkovani resim snad jeste vic nez nakup nove (soucasny stav KTM vs. BWM, a cekam s cim prijde Yamaha :))) ... ale garazovani mi neda spat. Mate teda pojistku proti poskozeni/nehode i ukradeni ? -
« Re: BMW F650 GS Dakar
MATUS: obecne mas pravdu v tom, ze je levnejsi (o dost) pojistka, ale bohuzel neni pravda, ze leasing je vyhodnejsi - udelal jsem si model a nejnizsi urok je u 30% akontace a kupodivu roste s vyssi akontaci a dokonce u 70% akontace je vyssi nez u 10% (to ted dela Yamaha a Honda special nabidku). Uspora je ale v te pojistce docela zajimava. ... Bohuzel nejsem podnikatel, ale prej snad 2/3 masic v CR jsou jako podnikatelsky, kde se rovnou odepise cele DPH. -
matuS 28.08.03 10:39
« Re: BMW F650 GS Dakar
leasing ma v cechach zmysel, pretoze zvacsa dostanes k leasingu velmi vyhodnu poistku (BOHUZIAL na slovensku toto zatial neplati, resp som nenasiel lepsiu poistku ako cca 9%) a teda ak zlozis akontaciu 70% tak mas mesacnu splatku velmi nizku a je aj velmi nizky koeficient, takze sa oplati napr leasovat na 4 roky a potom masinu predat a leasovat novy model. ak si podnikatel a platca dph, tak po 4 rokoch mas motorku aj odpisanu v uctovnictve = dalsie dost velke usetrenie -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Jo, presne. Provozovat motorku zas tak strasny nejni. Ale provozovat motorku a auto uz cloveka pomalu zrujnuje.
Mozna se na auto pristi rok taky vykaslu a radsi koupim poradnou motorku:-)) Auto se sice obcas docela hodi, ale neni to ve srovnani s motorkou zadna zabava... -
« Re: BMW F650 GS Dakar
KON: myslim, ze tva matematika je spravna, nastesti nebudu muset brat leasing s takhle nizkou akontaci a tak 200 dam dokupy, takze pocitam, ze bych nemusel platit vic nez 3000 + pojistka, pak tak do 3k benzin + servis/gumy. Samozrejme vybaveni je jina story, to bude chtit vycashovat ... no neni to konicek ale drahej kun docela. Nastesti je to levnejsi nez zivit auto, kteryho jsem se uspesne zbavil, tak doufam, ze se to v nejhorsim vyrovna :) -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Netvrdim, ze F650 je buhvijak predrazena, ale ze za podobny penize koupi clovek u japoncu prece jen o "par valcu a brzdovejch kotoucu" vic.
Flare: Nechci bejt pedant, ale rozdil je urcite vetsi nez par stovek mesicne. Neznam presne detaily leasingu, ale odhadem F650 na leasing, 30%akontace=80000Kc + 36*7000Kc. Dale garaz cca 10000Kc rocne.
Pokud najedes 10000km rocne tak dalsich min. 10000Kc pocitej na gumy, 15-20000 benzin, neco padne na udrzbu (i nova motorka potrebuje obcas seridit, vymenit olej a retez), obleceni, vybava atd. Suma sumarum tahle sranda rozhodne vyjde na vic jak 10000 mesicne. -
« Re: BMW F650 GS Dakar
No o penezich ani nemluv :)) .. resp. neco mam a neco jeste musim dat dohromady, ale je to tak, ze kdyz se pak vydam z penez, tak nebudou dalsi na to hned neco opravovat atd. ... Ten Dakar fakt levny neni a jak se tak koukam po tom co chci za motorku (uz asi 3-4 mesice) tak porad zvysuju sve naroky a tim i cenu .. docela drsny :)
No ted vazne, urcite se budu brat naky leasing a pokud uz je to pak 3500 nebo 3800 mesicne uz nikoho nezabije skoro.
K tomu razeni na GS - vcera jsem pak mluvil s klukem z Francie co ma Dakara 2003 a rikal, ze opravdu uz je to lepsi nez 2001-2002, mozna nekde jen posunuli neco v prevodovce. Na GS650 je pekna recenze na [odkaz] .. -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Kon: Jinak F650Dakar opravdu levný není, zvlášť když někdo začíná a musí koupit ještě oblečení a výbavu (podle mých zkušeností min. 30tis, ale to jsou ty horší věci na trhu, takže spíš 50tis.) Vůbec jsou motorky hrozně drahej kůň, takže když tady kolega Flare mluví o nový motorce, předpokládám, že na to má:-))) No a když na to máš, pak F650 zas tak drahý není:-))) -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Flare: Kvalty nevypadávají, když je dobře zařadíš. Což znamená, že musíš dořazovat pořádně, nestačí jen špičkou cvrnknout do řadičky aby tam kvalt sám skočil. V takovym případě trefíš falešnej neutrál, nebo tam kvalt skočí ale hned vypadne. A taky jsem se svezl na kamarádově GS1150 r.v. 2003 (já mám 2001) a s tou převodovkou museli něco udělat. Nikde jsem se o tom nedočetl, ale ten letošní model řadí mnohem líp. Mimochdem XT mi dělalo to samý, jen chod řadičky byl kratší.