M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nove XT660R venku !
Ted mam (na zimu) domluvene u JPMoto komplet serizeni karburatoru. Budu davat KN filtry (vyhodim airboxy), DynoJet kit, mam nove (pootevreny ;-) ) vyfuky. Takze to bude potrebovat na brzdu - a tu prave JPMoto ma. Jednani s nimi vzdycky bylo prijemnejsi nez treba v DKRacing v Podoli. BTW pan majitel driv jezdil na Intruderu, ted sel do HD :-).
Kdepak bydlis, ze mas JPMoto skoro za rohem? Ja to z Klanovic taky nemam daleko ;-). -
« Re: Nove XT660R venku !
Meda: Diky. Jde mi hlavne o nejakej slusnej servis, ventily si asi tezko budu serizovat sam. Bohuzel jsem toho zatim moc pozitivniho o dealerech Suzuki neslysel:-(( JPMoto mam skoro za rohem.
U Intrudera menis asi jen olej, gumy a brzdovy desticky, ne? -
« Re: Nove XT660R venku !
Jestli chces zustat u Suzuki - zkus tohle : [odkaz]
S chlapikem, co za tim je, dost casto jezdim - zadna imaginarni osoba, byvaly motokrosar. Pohodovej, akorat vozi motorky mimo dealerskou sit, takze se na nej nevstahuji kartely apod ;-). Tudiz ho "oficialni" dovozci nemuzou ani citit :-). Bodejd by jo, kdyz jim jde pod cenu.
Se servisem to je horsi - pote, co jsem se temer na vlastni kuzi presvedcil o "kvalitach" Svoboda-kont na Hajich v Praze, navstevuji (ale sporadicky - vetsinu veci si delam sam) JPMoto v Ujezde nad Lesy (Praha 10). -
« Re: Nove XT660R venku !
Flare: Jakou motorku budu mit pristi rok netusim.
Bude zalezet hlavne na penezich. Ale jednovalec asi ne, nejradsi bych turistickej dvouvalec, co zvladne lehci teren (sotolinove cesty). Nejradsi bych Suzuki V-Strom 650 (pokud se bude delat). V nouzi mozna i silnicni SV650:-) Nebo nejakou ojetinu (TDM850, Transalp...). -
« Re: Nove XT660R venku !
No ty fotky jsou dost maly, ale co se mi nelibi
- svody spodem, ale to maji dakarsky masiny bezne
- jestli to chapu, nema otackomer
- ty dva vejfuky se mi taky nelibi
Motor vypada jako oziveny XTZ se 4ventilovou palici, bude to asi zivejsi nez my xt, ale zase to ma kataky a strikacku, coz je vyhoda v civilizovanym svete, ne vsak uz nekde na
"vychode" nebo v Africe na ceste. A 46k nic moc, to ma bavorak vic.
Ted me bude zajimat, kolik to jednak bude stat, taky az to uvidim a jaky bude sedlo. XT sice nic moc, ale par set km se da vydrzet... -
« Nove XT660R venku !
Tak konecne uz je znamo jak vypada nove XT, kouknete na [odkaz] (francouzsky, ale super fotky), nemecky pak [odkaz]
Muj prvni dojem je takovy, ze je rozhodnuto, tohle se mi rozhodne NElibi :-) ty svody k vyfukum jsou docela osklivy, parametry motoru mi prijdou taky nic moc (ale neumim ani nemecky ani francouzsky), prolezu jeste anglicky stranky ... co vase dojmy ?
-
« Re: BMW F650 GS Dakar
Matus: no ja jsem koukal na CAC Leasing a z te jejich kalkulacky byly rozdily v navyseni mezi 30% a 70% sice v desetinach procent, ale preci. Souhlasim ale, ze lepsi nez setrit a pak koupit je vzit leasing ...
A ted z jineho soudku, koukal jsem ze Honda udelala akci na Transalpa z puvodni ceny 255 000 Kč na 229 900 Kč (cena platná od 11.8. 2003, více informací u autorizovaných dealerů prej). Za to je chvalim, to je 10% dolu. -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Matus: 10% az 15% uroku u leasingu je OK, ne "sialene lacne":-)) Jinak treba pro lidi jako ja, co se zrovna netopi v penezich, myslim 30% leasing smysl ma. Nejhorsi varianta mi prijde vrazit vsechny uspory do motorky a potom nemit na provoz, kupovat ojety gumy apod. (Coz evidentne neni tvuj pripad:-)) -
matuS 30.08.03 16:26
« Re: BMW F650 GS Dakar
flare, ja ked som robil vypocet leasingu, tak som leasingovkam napisal a oni mi spravili vypocet na mieru. ja som po nich neziadal, aby mi spravili vypocet na 30% ale na 50 a 70% to bolo tak sialene lacne, ze nieje o com. a dneska sa moc setrit na uctoch neoplati (nizke uroky) -
« Re: BMW F650 GS Dakar
KON: ale jo, proc ne .. ale vsechny tyhle "danovy" veci maji jeden hacek, musis mit z CEHO to odepsat, tj. pokud budes mit jen naklady a zadne vynosy tak mas smulu :)
No ale ted vazne, uz jsem natukl par lidi okolo, jestli by mi masinu na firmu nekoupili, s tim, ze se o "dane" nejak rozumne podelime. Staci kdyz firma provozuje cokoli kde se nekam jezdi a uz muzes mit motorku :-) Ono 22% + odpisy jsou docela husta castka, podle mych odhadu pokud je firma v provoznim zisku bych mohl dostat aspon 15-20% slevu a to za to stoji ne ?
Jinak pujcovnu motorek jsem hledal, asi ani zadna neni ... je to docela rizikove. Ale napada me jeste jedna vec - mate sve motorky pojistene ? A pokud jste z Prahy, jake mate zkusenosti s parkovanim v nejakych spolecnych garazi ? Parkovani resim snad jeste vic nez nakup nove (soucasny stav KTM vs. BWM, a cekam s cim prijde Yamaha :))) ... ale garazovani mi neda spat. Mate teda pojistku proti poskozeni/nehode i ukradeni ? -
« Re: BMW F650 GS Dakar
MATUS: obecne mas pravdu v tom, ze je levnejsi (o dost) pojistka, ale bohuzel neni pravda, ze leasing je vyhodnejsi - udelal jsem si model a nejnizsi urok je u 30% akontace a kupodivu roste s vyssi akontaci a dokonce u 70% akontace je vyssi nez u 10% (to ted dela Yamaha a Honda special nabidku). Uspora je ale v te pojistce docela zajimava. ... Bohuzel nejsem podnikatel, ale prej snad 2/3 masic v CR jsou jako podnikatelsky, kde se rovnou odepise cele DPH. -
matuS 28.08.03 10:39
« Re: BMW F650 GS Dakar
leasing ma v cechach zmysel, pretoze zvacsa dostanes k leasingu velmi vyhodnu poistku (BOHUZIAL na slovensku toto zatial neplati, resp som nenasiel lepsiu poistku ako cca 9%) a teda ak zlozis akontaciu 70% tak mas mesacnu splatku velmi nizku a je aj velmi nizky koeficient, takze sa oplati napr leasovat na 4 roky a potom masinu predat a leasovat novy model. ak si podnikatel a platca dph, tak po 4 rokoch mas motorku aj odpisanu v uctovnictve = dalsie dost velke usetrenie