M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Parkování v dodávce
Teda když už s motorkou fláknu, tak je na kolech během asi tak půl vteřiny, a to zejména díky záchvatu síly z nasranosti. A může vážit kolik chce. V Mostě jsem kdysi spadnul s FJ1200 a tenhle minimálně 250kg těžkej autobus jsem zvednul sám i se zlomenou klíční kostí:-)... -
« Re: Parkování v dodávce
lezela na levy strane - levou rukou za levy riditko (plnej pravej rejd) a pravou rukou za ram pod sedlem. Pravou nohou jsem zalozil zadni kolo a kolenem jsem si pomoh - je to nacvicenej postup z Intrudera. Konec koncu B12 je taky Suzuki tak co? ;-). -
« Re: Parkování v dodávce
No na zvedani se teda tesim no :-) Jinak docela jsem se musel smat, v manuale ke KTM pisou jak stavit masinu na hlavni stojan: prislapnout pravou nohou stojan k zemi, levou rukou chytit levy riditko a pravou odklopit nakpavacku a tahem za ni v horni poloze motorku tahem dat na stojan :-) To je asi jako ze ses skoro na bobku a neco tam kutis se startpakou, docela pohled asi musi bejt ...
KON: co ten parking ?:) -
« Re: Parkování v dodávce
Meda: Bandit má přes 200. Jak si to zvedal? Oběma rukama za spodní řidítko nebo zadkem ala
www.pinkribbonrides.com/dropped.html?
Taky dost záleží, jestli má motorka padací rámy apod.;jakmile je už trochu nakloněná, je vyhráno.
Flare: Neboj, určite tu svojí mašinku občas sbírat budeš:-)) Zvlášť když začínáš a ještě chceš jezdit po lesích. Ta moje silnička byla letos na zemi 3x, vždy v nulový rychlosti, z toho pouze jednou mojí vinou. Na příští motorku dám rozhodně padáky! -
« Re: Parkování v dodávce
Ja mam pocit, ze to zvedani je spis o grifu nez o sile. Pred mesicem jsem zvedal nejaky holce B12 - nevim kolik vazi, ale 200 asi mit bude - a slo to celkem v pohode. Pred tim to rvali jeji kamosi a ve dvou to nezvedli. Introse zvedam bezne ;-). Toho uz mam natrenovaneho ;-). Nastesti ne svyho :-)). -
« Re: Parkování v dodávce
KON: pravdepodobne asi az na jare, resp. ted bych zustal uplne bez penez, to neni dobry :-( .. ale jestli mas nejakej typ na dobry parkovani tak ti budu moc vdecen a lahev neceho dobreho te nemine :)Jinak BMW GS 650 ma asi tech 190 kg, KTM ma "jen" 150 kg ... a jedno ktera z nich to bude, jen nerad bych ji nekdy zvedal ze zeme :) -
« Re: Parkování v dodávce
Flare: 150kg? BMW tezko, spis skoro 200. Az to budes jednou zvedat ze zeme (a to urcite budes), tak to poznas... Vaha neni vsechno. Enduro ma oproti cruiserum vys teziste a sedlo a staci maly klopytnuti a neurdzis to. Videl jsem instruktazni video, kde sedesatileta zenska celkem v pohode postavila BMW R1100, zatimco ja zvednul svoji pullitrovou Suzuki jen s vypetim vsech sil az po 5ti minutovem boji. Holt vyhoda boxeru - motorka nikdy uplne nelezi. Ale zase si muzes rozkrapnout hlavu valce:-( (Maximo, doufam, ze mas na GSku padaky)
Flare, budes kupovat masinu jeste letos nebo az na jare? S parkovanim ti muzu mozna poradit. -
« Re: Parkování v dodávce
Ten motobox je docela zajimavy, ale sance, ze bych si ho dal pred panelak je bohuzel docela asi mala :)
O tom najizdeni do dodavky jsem pak premyslel, je pravda, ze to asi neni nic moc pohodlneho, ale zase u endura se 150 kg je to jednodussi nez u cruiseru se 250 kg. Docela ale vtipne jsem videl na Inetu par odkazu na lidi, co na zimu parkujou masinu v predsini v sestym patre panelaku :) -
« Re: Parkování v dodávce
flare: Na parkování v dodávce (ač jsem to nikdy nepraktikoval) bych viděl 2 hlavní problémy:
1. U nás se všechno proflákne, tj. za chvíli bude všeobecně známo, že v té dodávce máš motorku. A dostat se do dodávky není zase až tak velký problém... Odstranilo by se to snad tím zmíněným parkováním na hlídaném parkovišti.
2. Zajíždění a vyjíždění. Někde snad na motorkářích jsem četl, že 50% pádů motorek se stane při manipulaci na místě. Podle mně pravidelné zajíždění do dodávky a vyjíždění z ní si o nějakou "drobnou" nehodu přímo říká. Možná se to dá naučit (soutěžáci a prodejci motorek to taky nějak musí převážet), ale představa, že couvám po nějaké rampičce, zavrávorám, fuj... -
« Bez nadpisu
Postoval jsem tohle i na motorkari.cz, ale mozna vas to taky zaujme :-) ... jelikoz me trapi parkovani v Praze, napadla me takova pitomost trosku, koupit stary VW Transporter, Tranzit nebo neco podobnyho (pojizdny rv. 85-88 jsou tak za 20-30k) a zaparkovat ho nejak rozumne a masinu parkovat v nem .. teda samozrejme ze by to asi chtelo upravit jak zabezpeceni masniny (navarit do vnitrku nakladniho prostoru nejaky uchyty na retezy atd.) a samozrejme poradne zabezpecit i tu dodavku (nejlip si odnest baterku, jedno kolo), volant nebo tak neco. No a prislusne ji vyzdobit napisy ve stylu "Preprava chemickych hnojiv" nebo "Likvidace rtuti" nebo "Svoz medicinskeho odpadu" aby do toho nikho ani nenapadlo list ... no a pouzit to jako pojizdnou garaz.
Premyslel jste o tom nekdo nebo je to uz moc ujety ?
Napada me pak uplne ujete tohle soupnout na placeny hlidany parkoviste, na masinu netece a navic se da rozumne zabezpecit i ta dodavka prostorovymi cidly atd.
Co vas k tomu napada ? :)) -
« Re: Nove XT660R venku !
Laděný výfuky se z originálního příslušenství nikdy nenabízejí, nesplňují totiž předpisy a to si továrna na triko nevezme. Takže bude potřeba počkat na neorigo výrobce. Mimochodem ty origo koncovky nejsou vůbec ošklivý... Na živo jsem jí viděl v Maďarsku... -
« Re: Nove XT660R venku !
maxima: a nevis, jestli nebude Yamaha delat nejake original kity na ten svickovej vejfuk, tj. jestli by nesel narovnat nejak ? Pokud by to bylo 205k za enduro tak je to docela jeste ok cena (za novy model, novy motor atd.). Hlinikovy kryt pod motor by toho mohl docela hodne vyresit take. Kde uz ji maji nazivo ?? -
« Re: Nove XT660R venku !
XT660 jsem už viděl zrovna včera naživo, docela se mi to líbilo. Svody výfuku vedený pod motorem moc hezký nejsou, ale existuje sexy hliníkovej kryt pod motor, myslím že bude plexi v různých barvách, kryty rukou… Cena není zatím stanovena, upravený odhad je 205t enduro, 225t motard. Ceny jsou bez záruky prosím. Pozitivní je, že plasty nejsou křehký ABS, ale takový ty měký co se používají u motokrosů, takže se při prvním škobrtnutí na polní cestě nerozlámou. Jo a výkon je 48k, ne 46.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Nová V-Strom 650 je konečně na světě!
www.suzukicycles.com/Products/DL650K4/
Momentálně je to asi můj favorit. Není to sice buhvíjaká krása, ale pro moje potřeby asi ideální kompromis.
P.S. Flare, s parkováním se brzo ozvu, musím nejdřív zjistit jestli mají ještě volnej flek.