M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
-
matuS 06.10.03 14:28
« Re: vstřikování x karburátory
hm, podla mna celkova prisposobivost pocitaca na dane podmienky.
nizsie emisie tiez, prezimovanie podla mna nie, ale urcite zabezpecuje vyssi vykon. karburator sa nevie nicomu prisposobit, ale ECU zbiera hodnoty od bohatosti zmesi, cez teplotu vzduchu a tlak v airboxe atd atd, takze sa prisposobuje... -
matuS 06.10.03 11:52
« Re: Prodejci motocyklů
nasrot> ano, podobne to bolo aj u nas v praci, ked som namiesto 125ccm zobral 150ccm, tak to nebol rozdiel v max rychlosti, ale bol tam iba rozdiel v krutiacom momente, t.j. omnoho lepsie sa mi to rozbehlo do kopca atd...
ked to beries ako popojizdadlo, tak to chapem :) -
matuS 06.10.03 11:51
« Re: zaujimavy link
toto vam v cechach zavidim, mate kopec servisov a kopec info na inete, odporucania...
ked pozeram slovenske weby, tak asi 2% z motorkarov maju nove masiny, inak su to vsetko 10 a viac rocne sroty, ktore servisuju na kolene alebo u znamych. lenze ja budem musiet servisovat novu motorku u autorizovaneho servisu, a ktore su dobre a ktore su zle... o tom nikde nic nieje! :-( -
matuS 06.10.03 11:49
« Re: zaujimavy link
KON> mna len prekvapilo ze na tom ta masina nebola lepsie ako ine motorky...od znacky BMW a aj od tej ceny by som to ocakaval.
inac su tam zaujimave clanky, napr co sa tyka pulzov vo vyfukovom systeme - az teraz som pochopil preco je dolezite pretryskovat karbce ked menis koncovku.
len rad by som vedel, ze ked to dam u predajcu pretryskovat, ci to vobec oni vedia, a ci to urobia spravne...
myslite ze k tlmicu by mal byt nejaky graf, ako ma technik pretryskovat? alebo podla coho to vlastne oni robia? dost pochybujem ze maju dynometer... -
"-- skrytý --" 05.10.03 21:46
« Re: Prodejci motocyklů
matuS: zrychlení je fakt potřeba, to souhlasím - u aut preferuji to samé (tedy zrychlení na 200 do 15s, jinak to není auto ;o)) ), ale nějak se mi za ubrání 1,5s na šedesátku nechce platit dvojnásobek, zvlášť, když neočekávám, že bych ten skútr měl nějak extra dlouho a u těch levnějších cena neklesá tak rapidně. Ještě uvidím. BTW: jezdil jsem na kámošově Aeroxu 100vce a že by to jelo líp než např. Gilera Runner 50tka se říct nedalo.. spíš hůř. Akorát holt i ve dvou jel pořád 70-80, což ta Gilera ne. Ale já bych stejně jezdil v 90% případů sám jen s minibaťůžkem s tužkou, blokem, papírovýmy kapesníky a PPC ;o) -
"-- skrytý --" 03.10.03 21:47
« Re: Prodejci motocyklů
matuS: to je fakt.. nebo bigfoot ;o)
maxima: na mě ty silnější motorky moc nejsou - jel jsem na skůtru 85, oči pomalu protlačené na temeni, řídítek se držel zuby nehty abych neuletěl ;o)) Je fakt, že na takovou Jižní spojku nebo magistrálu je padesátka pomalá, ale kdybych po nich nejezdil (což se skútrem dá), tak by potřeba nebyla. A pořád ta investice do řidičáku... ;o)
take supersporty (600ccm) maju dneska vsetky vstrekovacky a tie sa prebudzaju vyssie ako 6000ot...
skor boli problemy so vstrekovanim pri malom otvoreni akceleratora, ked ecu nedokazalo davkovat v malom a tak motorka "cukala"
maxima mi ale povedal, zevraj to uz ma drviva vacsina motoriek vyriesene.
inac, dost sa ti cudujem. myslim ze prave tu by bolo celkom namieste tvoje pochybovacne mrmlanie o zbytocnost elektroniky v dopravnych prostriedkoch :-)