M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: vstřikování x karburátory
matuS: Je pravda, že elektroniku nemiluju. Zapalování a stříkačky se ale dělají již dostatečně dlouho na to, aby netrpěly vysokou nespolehlivostí. A taky koho by pořád bavilo hrát si s hladinama a synchronizací podtlaků? Na takový věci, jako elektronicky ovládaný přívěry výfuku a proměnný dýlky sání a časování ventilů je podle mýho ještě brzy a navíc jejich přínos je v porovnání s komplikovaností a možnou poruchovostí skoro zanedbatelný (u motorky), Super sporty jsou supersporty a ty musejí hlavně jet, nicméně i u nich se krouťák pomaličku posunuje i tam, kde bys ho v minulosti jen stěží hledal. Miluju chod svý 800i 1999, která mi vyhovje ve všech směrech. Asi jsem ten segment zákazníků, pro který byla zkonstruovaná. Od 5 tis to jde jak čert a během cestovky mě moc lidí nepředjíždí, takže si myslím, že cestuju docela svižně. -
matuS 06.10.03 21:10
« Re: vstřikování x karburátory
prof> nemyslim si, ze prave striekacka ma k dobru pruznost motora.
take supersporty (600ccm) maju dneska vsetky vstrekovacky a tie sa prebudzaju vyssie ako 6000ot...
skor boli problemy so vstrekovanim pri malom otvoreni akceleratora, ked ecu nedokazalo davkovat v malom a tak motorka "cukala"
maxima mi ale povedal, zevraj to uz ma drviva vacsina motoriek vyriesene.
inac, dost sa ti cudujem. myslim ze prave tu by bolo celkom namieste tvoje pochybovacne mrmlanie o zbytocnost elektroniky v dopravnych prostriedkoch :-) -
-
matuS 06.10.03 14:28
« Re: vstřikování x karburátory
hm, podla mna celkova prisposobivost pocitaca na dane podmienky.
nizsie emisie tiez, prezimovanie podla mna nie, ale urcite zabezpecuje vyssi vykon. karburator sa nevie nicomu prisposobit, ale ECU zbiera hodnoty od bohatosti zmesi, cez teplotu vzduchu a tlak v airboxe atd atd, takze sa prisposobuje... -
matuS 06.10.03 11:52
« Re: Prodejci motocyklů
nasrot> ano, podobne to bolo aj u nas v praci, ked som namiesto 125ccm zobral 150ccm, tak to nebol rozdiel v max rychlosti, ale bol tam iba rozdiel v krutiacom momente, t.j. omnoho lepsie sa mi to rozbehlo do kopca atd...
ked to beries ako popojizdadlo, tak to chapem :)