M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
matuS 14.10.03 14:09
« Re: vstřikování x karburátory
KON> ad ja: jo, rozmyslal som nad tym. lenze to by som musel ist do uplne inej motorky ako je fazer, a to ja nechcem.
velke rozdiely medzi malym a velkym fazerom niesu. velky ma par konikov navyse ale rozdiel v kubature vyuziva najme na zvysenie kr.momentu, ktory ma navyse v polovicnych otackach ako fzs600. takze sa domnievam, ze jazda na velkom bude kludnejsia ako na roztocenej 600vke.
dalsia vec je, ze fzs1000 proste vyzera omnoho dospelejsie a vyvazenejsie ako 600vka.
ak mas rychlu linku, kukni [odkaz] a stiahni si video "most". je to fzs600 a do 180km/h to ide ako z praku. takze ako si napisal - oba fazery su vrazedne :-)
ja si verim, lebo viem ze som kludny vodic a predsa len uz tu premavku citam o dost lepsie ako ked som na motorke nikdy nesedel, tak dufam ze budem OK... -
« Re: vstřikování x karburátory
Prof: Savage má něco do sebe. Jinak já se zase reálně obávám, že pokud někdy "zhřeším" a svezu se třeba na VFR, tak vezmou moje zásady (motor musí bejt vidět, nechuť k plastům ... blá, blá) rychle za svý. Je mi jasný, že z VFR není skoro žádná cesta zpět (ani výš). Takže radši dál od takovejch mašin:-)) -
« Re: vstřikování x karburátory
MatuS: Jó Hornet 900? Taky supr motorka, ale na mě zatím opravdu moc výkonná a drahá. Na takový mašině bych si připadal trapně, když by mě předjížděla pomalu každá Felicie a Jawa 350:) A taky už je cenově úplně někde jinde. Honda CB750 se za posledních 10 let vůbec nezměnila a snad láká klidnější jezdce něž H9. Prostě výhodná koupě jako ojetina; proč dávat 220k za novou, když stejnou krasavici seženeš za 120k? CB je prostě nestárnoucí klasika, co před 30 lety změnila svět, Hornet už je "jen" takovej spotřební "šrot". A upřímně, komu 72 koníků nestačí?
A co Ty, jdeš na beton do FZS1000? Pokud jo, tak to je supr volba, jen bych se asi být tebou rozmýšlel, jestli není jako první větší sroj přece jen bezpečnější FZS600 (teda spíš míň vražednej).
Já budu něco kupovat až potom, co omrknu novinky v březnu na výstavě motorek v Praze. -
matuS 13.10.03 18:46
« Re: vstřikování x karburátory
KON> tocit? no, ja rozpravam o hornet900
H9: 110k@9000 & 92Nm@6500
CB750: 72k@8500 & 61Nm@7500
a to ma hornet o 19kg suchej vahy menej (a pritom je to vodnik, cb je vzduchac)! hornet je o 40.000 drahsi. (je to dost penazi, to beriem, to je najkvalitnejsia helma a kvalitne boty)
keby som to velmi zjednodusil, tak mi pripada ze CB je taka lacna verzia horneta :-)
btw hornet ma striekacku, ci ju ma aj CB neviem.
ale CB bude drziak, to suhlasim, lebo to neni lietacia motorka, to je fakt taky cruiser.
tvoj posledny odstavec ma pobavil :) -
« Re: vstřikování x karburátory
To MatuS: Hmm, Hornet spíš ne. Super stroj, ale asi ne pro me. Moc válcu, ventilu a karburátoru, moc se to musí točit.
Navíc na motor není extra hezkej pohled, starší model má malou nádrž a novej je docela drahej.
Vysoko vedený výfuky mi taky moc neimponujou, budu montovat cestovní kufry. CB750 je sice taky čtyřvál, ale aspon má hydroštely
a krouták odspoda, jako ojetina se mi zdá jako lepší kup než Hornet.
Víc než Hornet by se mi líbíla nová CBF600. A ješte spíš CBF500 - je to hezký, nenáročný a spolehlivý. Netrhá to asfalt, ale
pro mě by stačila, ješte pár let se stejně potřebuju učit.
Ale jak se znám, tak když náhodou uvidím "toho správného" Horneta (nebo cokoli jiného), tak ho bez přemýšlení vezmu.
U aut jsem si taky vždy poctivě a svědomitě vybral nějakej model a pak stačil jedinej pohled
a já koupil něco jiného:-)
Třeba naposled moc nescházelo a místo GS500 jsem vzal Mazdu MX5, a ve hře byl ještě Savage a Buell Blast. A přitom jsem vlastně
původně sháněl KLR650... -
« Re: vstřikování x karburátory
Maxima: Díky. Pokládám CB750 za jednu z nejkrásnějsích motorek vůbec. Prostě klasickej naháč, co nestárne. Perfektní skoro bezůdržbovej motor, známej držák. Jediný větší mínus týhle mašiny je pro mě vyšší hmotnost. Každopádně z ojetin asi můj favorit.
Původně jsem chtěl "nabeton" nějaký cestovní enduro, ale začínám se této myšlenky pomalu vzdávat. Bohužel se mi motorky typu Transalp moc vzhledově nelíbí a nutit se do něčeho jen kvůli praktičnosti je asi blbost (zvlášť u věcí, co ze svý podstaty praktický stejně nejsou:). -
« Re: vstřikování x karburátory
Já bych šel už jenom do vstřikování, pokud mám v úmyslu motorku běžně používat. Samozřejmě, že zásahy do programu možný jsou, ale musí k tomu člověk mít důvod. Pokud to má 100 koní, musí být opravdu člověk frajer, aby mohl o sobě říct, že je má pod kontrolou všechny. Obvykle, než se je naučí zkrotit, tak se buď zabije a nebo ho to přestane bavit a přejde na nějakou tu kategorii, kde hraje roli spíš krouťák, nejlépe ři 100 otmin.
-
« Re: vstřikování x karburátory
Kon: Jestli je ve tvém výběru taky CB750, jdi do ní! Dá se koupit za dobrou cenu, je to vynikající "standardní motorka", je i hezká a výborně se na ní jezdí. Jen musíš pořešit nějaký plexi. Teda pokud nemáš sportovní ambice. Měl jsem jí v sezónách 94 a 95 a dodnes na ní vzpomínám se slzou v oku:-)