M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: vstřikování x karburátory
Maxima: To ona by se zablokovala, kdybys o to stál. Používat s Dualem při brždění páčkou ještě nožní brzdu je docela dost zákeřná záležitost, když na to člověk není zvyklej. Jinak proti tomu nic nemám, nohou brzdím jen velmi vyjímečně, protože, jak už jsem psal, to moc velkej efekt nevidím. -
« vyjížďka
Pro všechny, kteří to tu nejen čtou, ale taky jezdí a nemají to do Prahy daleko: Zítra je ukončovací vyjížďka sezony pořádaná Jawa klubem (mimochodem na Jawách už Jawa klub nejezdí, smradu M2T se tedy není třeba obávat). Sraz mezi 9 a 10 na náměstí Barikád, podrobnosti na www.jawaklub.cz Počasí má bejt super!!!!! -
« Re: vstřikování x karburátory
Prof: No ona zadní brzda u motorky slouží spíš k přibržďování, když nechceš při jízdě po městě, aby tě spolujezdec kloval do hemy:-). „Takový lehký něco“ znamená, že máš problém zadní kolo zablokovat i když chceš? To by byla chyba. Bez dualu se brzdí oběma současně, dual to udělá za tebe. Měl jsem možnost se svézt na Blackbirdu, může se zdát, že když brzdíš přední brzdou a pak ještě šlápneš na zadní, nepozoruješ moc velkej rozdíl, protože zadní vlastně přibržďovala už před tím. Můj dojem z dualu byl velmi pozitivní, amatér (já) zastaví jako profesionál:-). -
« Re: vstřikování x karburátory
maxima: Dík, už jsem to tu říkal, že jsem spokojenej. Jen bych se chtěl informovat od někoho, kdo má taky ten Hondí brzdovej systěm Dual, jak mu brzdí zadní brzda. Mě se zdá, že jen symbolicky. Zvykl jsem si brzdit jen páčku a funguje to skvěle. Ale zadní brzda, to je jen takový lehký něco, co nelze nazvat bržděním.
-
« Re: vstřikování x karburátory
Prof: A jaký jsou ty tvoje další 4 stroje?
Jó, když bych mohl mít aspoň 3 kousky, tak mám skoro po starostech. Ale to by bylo moc snadný, výzva je vybrat jen tu jednu holku pro všechno. Nakonec je to spíš psychologickej problém než technickej, před 70 lety byl víceméně jeden druh motorky a jeden druh auta a bylo po problémech:-) Dneska místo motorek a aut kupujeme "fundura a cruisery a crossovery a ...". A ještě tomu říkáme pokrok:-)) -
« Re: vstřikování x karburátory
VFR je fakt dobrá, i když ten V-Tec není doopravdy V-Tec jako u aut. (Budu se muset mírnit, už jsem tu v poslední době pochválil 2 hondy, což je vzhledem k mý osobní averzi ke křídlu na nádrži divný:-)). Naproti tomu Savage je ozajstny hnoj i mezi choppery. Jawa 350 má pomalu lepší jízdní vlastnosti a podobnej výkon:-) -
matuS 14.10.03 14:09
« Re: vstřikování x karburátory
KON> ad ja: jo, rozmyslal som nad tym. lenze to by som musel ist do uplne inej motorky ako je fazer, a to ja nechcem.
velke rozdiely medzi malym a velkym fazerom niesu. velky ma par konikov navyse ale rozdiel v kubature vyuziva najme na zvysenie kr.momentu, ktory ma navyse v polovicnych otackach ako fzs600. takze sa domnievam, ze jazda na velkom bude kludnejsia ako na roztocenej 600vke.
dalsia vec je, ze fzs1000 proste vyzera omnoho dospelejsie a vyvazenejsie ako 600vka.
ak mas rychlu linku, kukni [odkaz] a stiahni si video "most". je to fzs600 a do 180km/h to ide ako z praku. takze ako si napisal - oba fazery su vrazedne :-)
ja si verim, lebo viem ze som kludny vodic a predsa len uz tu premavku citam o dost lepsie ako ked som na motorke nikdy nesedel, tak dufam ze budem OK... -
« Re: vstřikování x karburátory
Prof: Savage má něco do sebe. Jinak já se zase reálně obávám, že pokud někdy "zhřeším" a svezu se třeba na VFR, tak vezmou moje zásady (motor musí bejt vidět, nechuť k plastům ... blá, blá) rychle za svý. Je mi jasný, že z VFR není skoro žádná cesta zpět (ani výš). Takže radši dál od takovejch mašin:-)) -
« Re: vstřikování x karburátory
MatuS: Jó Hornet 900? Taky supr motorka, ale na mě zatím opravdu moc výkonná a drahá. Na takový mašině bych si připadal trapně, když by mě předjížděla pomalu každá Felicie a Jawa 350:) A taky už je cenově úplně někde jinde. Honda CB750 se za posledních 10 let vůbec nezměnila a snad láká klidnější jezdce něž H9. Prostě výhodná koupě jako ojetina; proč dávat 220k za novou, když stejnou krasavici seženeš za 120k? CB je prostě nestárnoucí klasika, co před 30 lety změnila svět, Hornet už je "jen" takovej spotřební "šrot". A upřímně, komu 72 koníků nestačí?
A co Ty, jdeš na beton do FZS1000? Pokud jo, tak to je supr volba, jen bych se asi být tebou rozmýšlel, jestli není jako první větší sroj přece jen bezpečnější FZS600 (teda spíš míň vražednej).
Já budu něco kupovat až potom, co omrknu novinky v březnu na výstavě motorek v Praze. -
matuS 13.10.03 18:46
« Re: vstřikování x karburátory
KON> tocit? no, ja rozpravam o hornet900
H9: 110k@9000 & 92Nm@6500
CB750: 72k@8500 & 61Nm@7500
a to ma hornet o 19kg suchej vahy menej (a pritom je to vodnik, cb je vzduchac)! hornet je o 40.000 drahsi. (je to dost penazi, to beriem, to je najkvalitnejsia helma a kvalitne boty)
keby som to velmi zjednodusil, tak mi pripada ze CB je taka lacna verzia horneta :-)
btw hornet ma striekacku, ci ju ma aj CB neviem.
ale CB bude drziak, to suhlasim, lebo to neni lietacia motorka, to je fakt taky cruiser.
tvoj posledny odstavec ma pobavil :) -
« Re: vstřikování x karburátory
To MatuS: Hmm, Hornet spíš ne. Super stroj, ale asi ne pro me. Moc válcu, ventilu a karburátoru, moc se to musí točit.
Navíc na motor není extra hezkej pohled, starší model má malou nádrž a novej je docela drahej.
Vysoko vedený výfuky mi taky moc neimponujou, budu montovat cestovní kufry. CB750 je sice taky čtyřvál, ale aspon má hydroštely
a krouták odspoda, jako ojetina se mi zdá jako lepší kup než Hornet.
Víc než Hornet by se mi líbíla nová CBF600. A ješte spíš CBF500 - je to hezký, nenáročný a spolehlivý. Netrhá to asfalt, ale
pro mě by stačila, ješte pár let se stejně potřebuju učit.
Ale jak se znám, tak když náhodou uvidím "toho správného" Horneta (nebo cokoli jiného), tak ho bez přemýšlení vezmu.
U aut jsem si taky vždy poctivě a svědomitě vybral nějakej model a pak stačil jedinej pohled
a já koupil něco jiného:-)
Třeba naposled moc nescházelo a místo GS500 jsem vzal Mazdu MX5, a ve hře byl ještě Savage a Buell Blast. A přitom jsem vlastně
původně sháněl KLR650...
kua, tomu sa hovori robit vysnenu pracu...
ja som velky zanietenec do lietania, celkom teoreticky ovladam navigaciu atd, takze sme si pokecali, a on mi povedal, ze vidi ze som zanieteny a ze preco si neurobim kurz. stoji to 150.000sk, mohol by som lietat nekomercne lety s jednomotorovym vrtulovym strojom...sakrys.
prenajom stroja stoji 4.000sk/hod v bratislave, to je 4 miestne lietadielko, ale napr v poprade maju 2 miestne za 2.500 na hod. pozeral som si aj orientacne ceny, tak stare cessny zacinaju na 65.000euro bez cla a dph...
najlepsia bola mama, ked som jej toto povedal, tak sa normalne zlakla :), paradoxne sa zlakla este viac ako ked som jej povedal ze idem kupit motorku.
tak to len aby ste vedeli ake mam sny po kupe motorky :)