M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: zpet k motorkam
matuS: Kdesi jsem narazil na měření na brzdě, kolik takový výfuky přidají. Bylo tam asi půl koně, někde to bylo ještě horší, než s originálem. Když už bych něco takovýho dělal, tak fakt jenom kvůli tomu zvuku (to dokážu pochopit) a vždy tak, aby taková přestavba byla beze stopy vratná zpět. -
matuS 27.10.03 10:03
« Re: zpet k motorkam
fazer ma naozaj krasny vyfuk (cely pochromovany) ale nechcem ho tam z dovodu ze je naozaj STRASNE tichy. tu motorku nieje pocut, pokial je na volnobehu, huci to tichsie ako auto.
Loud pipes, save lives hovoria ozici, a ja s tym suhlasim.
ty to mas prof jednoduchsie, aj so seriovymi laufami tie pollitrove hrnky narobia krasny ramus (zboznujem ten zvuk, preto chcem ocina prehovorit na tu moto-guzzi)
takze tak. este jedna vec stoji proti seriovemu laufu - vazi okolo 8kg, ladak do 3kg... -
« Re: zpet k motorkam
Taky bych je tam nechal, když je tam v Japonsku namontovali. Příčí se mi už když má motorka jinej výfuk. Je to série, tak by to mělo sérií zůstat. Když na to člověk nešáhne a nechá to tak, jak to je, tak nakonec zjistí, že má unikátní věc, protože všichni ostatní se s vervou pustili do všech možnejch i nemožnejch úprav. -
« Re: zpet k motorkam
Matus: Chromovej sprej je nanic. Taky mam rad poradny chromovy zrcatka. Ovsem ty originalni Fazerovsky proste maji "plastovej" tvar at jsou cerny nebo chromovy. Mozna by to chtelo sehnat jiny. No ale kdyz tam nechas original, tak se taky svet nezbori. Holt se smir s tim, ze Harley z toho stejne nikdy nebude:-)) -
"-- skrytý --" 26.10.03 23:02
« Re: Řízení
KON: no, je fakt, že zatím mám asi tak 50 negativních důvodů k dalšímu návrhu a asi 2 pozitivní ;o) V diplomce už jsem to lehce (aby se nikdo moc neurazil ;o) ) zavrhnul, ovšem nechal jsem si tam alibistickou větičku, že kdyby se to kompletně přepracovalo (jak, to už tam není ;o) ), tak by to možná k něčemu bylo :o)) Ještě s tím uvidím - chce si to pořádně rozmyslet, jestli by se to opravdu dalo používat jako takový větší skůtr nebo ne - takhle zatím spíš vidím, že ne, ale to se taky může změnit - ostatně pro příklad uvedu, že konečná varianta toho zavěšení má číslo 9 :o)) a vyšla by cca o 30% levnější a o 20% lehčí než původní :o)) -
matuS 26.10.03 10:52
« Re: zpet k motorkam
hm, lenze to by bolo asi narocnejsie na hmotnost, a aj by to bolo drahsie. to radsej investovat do lepsich zrkadiel :-)
tak ma napadlo, na oktaviu sa daju kupit take chromove napodobneniny zrkadiel (aby to vyzeralo ako maju audiny S radu). teda predpokladam, ze sa to nalepi na zrkadlo, alebo? spominam to, lebo by som to eventuelne chcel na fazera, lebo on ma zrkadla cierne a v chrome by to imho vyzeralo pekne. ako to tak spravit? -
« zpet k motorkam
Co rikate na helmu s integrovanym zpetnym zrcatkem
od firmy Reevu (www.reevu.com)? Na fotkach to neni moc patrny, ma to nahore na tememi zabudovanej takovej "periskop", co ukazuje situaci za vama, podobne jako v aute vnitrni zrcatko. Zajimava myslenka. -
« Re: Řízení
Nasrot: Pokud myslis, ze je ten dalnik k nicemu, tak proc se s tim chces patlat? Shrn v diplomce duvody proc tudy cesta nevede a zkus navrhnout neco originalniho, co podle Tebe smysl ma. Treba Velorex pro 21.stoleti nebo co ja vim...
Pokud to neudelas, tak podle toho cos popsal (deformacni zony, airbag, ESP, ABS...) ti vyjde nejakej nefunkcni samohyb, co vazi 800kg a stoji 800 tisic. Jeste stesti, ze to nikdo nepostavi a nebude v tom muset jet:-)) Promin ten sarkasmus, ale myslim to konstruktivne (kdysi jsem o studiu stejneho oboru jako Ty na strojarne uvazoval). -
"-- skrytý --" 25.10.03 17:37
« Re: Řízení
KON: ani tak nejde o jízdu vedle sebe, jako spíš o parkování - pořád to zabere poloviční místo co normální auto. Jinak pro to město to samozřejmě chce trochu jiné uspořádání než co dělá ten Peraves (ty prostě uvádím jako příklad, protože dneska jsou snad jediní, kdo typický dálník dělají). Ale dálník se sedlem jako na motorce už není dálník. Nakonec, osobně si stejně myslím, že je to vozítko k ničemu (pokud jako plus neberu malé odpory a tedy malou spotřebu a to, že může být užší a menší než auto pro 2), ale nesmím to říkat před konzultantem nahlas :o) - hlavně taky proto, protože to má motocyklové pneumatiky a nikdo nevyrábí zimní silniční motopneu ;o) Takže bych chtěl vidět nějakého borce, jak v tom jede s lyžema na střeše třeba jen do Pece lyžovat ;o) I když ono by stačilo samotné typické zaspání silničářů při náhlém nikým zcela neočekávaném prosincovém sněžení v Praze :o) Takže pokud bych to přeci jen možná někdy v budoucnu vyráběl (když už se tomu věnuji), tak asi opět jako nějaké takové módní vozítko. -
"-- skrytý --" 25.10.03 17:26
« Re: Řízení
matuS: všechny "otevřené" motorky se navrhují tak, aby jezdec v případě nehody motorku co nejdříve a nejlepším směrem opustil. Pokud se však jedná o dálník nebo nějak kapotovaný motocykl (třeba ta BMW C1), tak tam to samozřejmě nejde (leda nějaký katapult jako ve stíhačkách ;o) ), takže tam jsou třeba pásy a airbagy a deformační zóny. -
matuS 24.10.03 21:32
« Re: Mohli uzákonit jedinou větu:
prof> ved ale takto to aj funguje, nie?
problem je v tom, ze ludia sa podla toho jednoducho nespravaju. vacsina ludi potrebuje mat nad sebou tvrdu ruku, inac niesu schopni sa spravat bezpecne voci svojmu okoliu.
zo slovenska je jeden priklad so zimnymi gumami - tento zakon bohuzial presiel v zmenenej forme a zimne gumy povinne nebudu. povinne svietenie ale preslo a aj u vas, a musim povedat, ze je to rozhodne lepsie ako predtym (ked porovnam 2 roky dozadu). dokonca vela aut svietilo cez den aj ked to nebolo povinne (motorkari na to troska nadavaju)
v australii ludia nesvietili az dokial nebola uplna tma, a v ulickach s hustym stromoradim sa mi neraz stalo, ze som auto na hlavnej zbadal neskorej ako by som si zelal... takze tak.
PS: Nechces ocka radsej prehovorit na H-D Sportster 1200? (ja vim - sere se to, nechladi, blbe jezdi, nebrzdi,...ale stejne je to supr Motorka :-)). A asi jedinej stroj u kteryho ma nekonecny predelavani a vylepsovani smysl.