M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: zpet k motorkam
Výměnou koncovky výfuku o záruku nepřijdeš. Teda u Yamahy určitě ne. Problém je v tom, že by se měly přetryskovat karburátory, dát jinej vzduch filtr atd. aby to k něčemu bylo. Když se tohle neudělá, dost často se nějakej ten koník ztratí. Pak už ale na záruku můžeš zapomenout. Zvuk je věc jiná, je jasný že když to řve, má člověk POCIT, že to i líp jede i když opak bývá pravdou. -
matuS 27.10.03 19:12
« Re: zpet k motorkam
KON: Navic, jak tvrdil Maxima tak muzes zapomenout na zaruku... Kazdopadne to bude chtit spis neco homologovanyho; se zavodnima koncovkama muzes mit poradny problemy na hranicich.
so zarukou este neviem ako to je, zrejme zalezi od dohody s dealerom. ked som bol pred 2 rokmi v suzuki, tak povedali ze zmenou laufu o zaruku nepridem...
co sa tyka homologizacie - samozrejme, uz sme tu o tom aj s maximom kecali, chcem vyfuk s menitelnou vlozkou, jedna je homologizovana a druha je hlucna...
orig.koncovku si necham, maxima povedal ze ju odomna ajtak nikto nekupi :) -
matuS 27.10.03 19:07
« Re: zpet k motorkam
KON>Radovy motory delaji s otevrenejma laufama akorat protivnej kraval
to je asi otazka vkusu. mne staci ze ten zvuk bude hlbsi. samozrejme ako dvojval to nebude ale stale lepsie ako original.
Nechces ocka radsej prehovorit na H-D Sportster 1200? (ja vim - sere se to, nechladi, blbe jezdi, nebrzdi,...ale stejne je to supr Motorka :-)). A asi jedinej stroj u kteryho ma nekonecny predelavani a vylepsovani smysl.
no, lenze ja som taky antitalent. som bol rad ze som ten olej na chrobaku vymenil a aj to mi ujo pomahal (alebo ja jemu? :-) ) ja chcem spravit iba par malych zmien a potom sa len vozit.... :) -
« Re: zpet k motorkam
Jeste dodam, ze jako ojety se obvykle mnohem lip prodavaji "stock" stroje (samozrejme jsou vyjimky). Takze si originalni koncovku radsi uschovej, pokud budes brzo prodavat. Navic, jak tvrdil Maxima tak muzes zapomenout na zaruku...
Kazdopadne to bude chtit spis neco homologovanyho; se zavodnima koncovkama muzes mit poradny problemy na hranicich. -
« Re: zpet k motorkam
Matus: Poradny brumlani patri spis k veckovejm cruiserum, to je symfonie! Radovy motory delaji s otevrenejma laufama akorat protivnej kraval. Ok, mozna je to trochu bezpecnejsi, ale kdo to ma porad poslouchat:-) Proto se mi na radovejch ctyrvalcich spis libi, kdyz jen tak tise seveli a slysis klapot ventilu.
PS: Nechces ocka radsej prehovorit na H-D Sportster 1200? (ja vim - sere se to, nechladi, blbe jezdi, nebrzdi,...ale stejne je to supr Motorka :-)). A asi jedinej stroj u kteryho ma nekonecny predelavani a vylepsovani smysl. -
« Re: zpet k motorkam
matuS: Kdesi jsem narazil na měření na brzdě, kolik takový výfuky přidají. Bylo tam asi půl koně, někde to bylo ještě horší, než s originálem. Když už bych něco takovýho dělal, tak fakt jenom kvůli tomu zvuku (to dokážu pochopit) a vždy tak, aby taková přestavba byla beze stopy vratná zpět. -
matuS 27.10.03 10:03
« Re: zpet k motorkam
fazer ma naozaj krasny vyfuk (cely pochromovany) ale nechcem ho tam z dovodu ze je naozaj STRASNE tichy. tu motorku nieje pocut, pokial je na volnobehu, huci to tichsie ako auto.
Loud pipes, save lives hovoria ozici, a ja s tym suhlasim.
ty to mas prof jednoduchsie, aj so seriovymi laufami tie pollitrove hrnky narobia krasny ramus (zboznujem ten zvuk, preto chcem ocina prehovorit na tu moto-guzzi)
takze tak. este jedna vec stoji proti seriovemu laufu - vazi okolo 8kg, ladak do 3kg... -
« Re: zpet k motorkam
Taky bych je tam nechal, když je tam v Japonsku namontovali. Příčí se mi už když má motorka jinej výfuk. Je to série, tak by to mělo sérií zůstat. Když na to člověk nešáhne a nechá to tak, jak to je, tak nakonec zjistí, že má unikátní věc, protože všichni ostatní se s vervou pustili do všech možnejch i nemožnejch úprav. -
« Re: zpet k motorkam
Matus: Chromovej sprej je nanic. Taky mam rad poradny chromovy zrcatka. Ovsem ty originalni Fazerovsky proste maji "plastovej" tvar at jsou cerny nebo chromovy. Mozna by to chtelo sehnat jiny. No ale kdyz tam nechas original, tak se taky svet nezbori. Holt se smir s tim, ze Harley z toho stejne nikdy nebude:-)) -
"-- skrytý --" 26.10.03 23:02
« Re: Řízení
KON: no, je fakt, že zatím mám asi tak 50 negativních důvodů k dalšímu návrhu a asi 2 pozitivní ;o) V diplomce už jsem to lehce (aby se nikdo moc neurazil ;o) ) zavrhnul, ovšem nechal jsem si tam alibistickou větičku, že kdyby se to kompletně přepracovalo (jak, to už tam není ;o) ), tak by to možná k něčemu bylo :o)) Ještě s tím uvidím - chce si to pořádně rozmyslet, jestli by se to opravdu dalo používat jako takový větší skůtr nebo ne - takhle zatím spíš vidím, že ne, ale to se taky může změnit - ostatně pro příklad uvedu, že konečná varianta toho zavěšení má číslo 9 :o)) a vyšla by cca o 30% levnější a o 20% lehčí než původní :o)) -
matuS 26.10.03 10:52
« Re: zpet k motorkam
hm, lenze to by bolo asi narocnejsie na hmotnost, a aj by to bolo drahsie. to radsej investovat do lepsich zrkadiel :-)
tak ma napadlo, na oktaviu sa daju kupit take chromove napodobneniny zrkadiel (aby to vyzeralo ako maju audiny S radu). teda predpokladam, ze sa to nalepi na zrkadlo, alebo? spominam to, lebo by som to eventuelne chcel na fazera, lebo on ma zrkadla cierne a v chrome by to imho vyzeralo pekne. ako to tak spravit?