M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: taliani
MAXIMA > tak jsem se ptal kamarada, ktery ma tu Guzzi Nevadu 750, na ktere jsem ja za pul sezony pred dvema lety najel 3000 bez problemu, on na ni ma najeto 80000. Kupoval ji pred sesti lety, kdyz mela najeto 35000. Za tech sest let se mu nic - tvrdil ze doslova nic nepo*ralo. Meni olej, filtry, svicky, gumy a jednou gufera v prednich vidlich.
S tou Brevou coby motorkou pro holky - co takhle si pockat na Brevu 1000 - to uz mozna bude pro kluky ;-). -
matuS 29.10.03 19:31
« Re: taliani
maxima>brevu som este nazivo nevidel, urcite sa na nu pojdem pozriet.
zastavas nazor, ze ajked ocino na motorke nikdy nesedel, ma zacat na bmw? jemu sa bmw velmi paci, chcel by ju velmi, len ja ho stale brzdim, lebo sa mi to zda troska moc velke na zaciatok. hm?
asi to spravime tak, ze ju ja zoberiem na testovaciu jazdu a uvidime...btw som zvedavy ci daju.
prof> to mas pravdu, ze sa mu nepaci co mne :-)
napr vcera ked som videl to SV650, papierovo sa mi to zdalo ako idealna masina na zaciatok, a pritom sa mi aj celkom pacila. ocino povedal, ze jemu sa nepacila :-)
to staci, urcite by som ho netlacil do kupy motorky ktora by sa jemu nepacila, ved on na nej bude jazdit (ale on by sa zatlacit ani nedal :-) ) -
« Re: taliani
MAXIMA: Já jsem jednou na závodech v hledišti vyslechl chlápka, kterýmu mohlo být tak 60 let, kterej mě nabádal, abych něco koupil pro kluky, který byli se mnou, že už musej začínat od mala a takový ty kecy. Pak mi sdělil, že si na starý kolena pořídil R6 a že to je nejlepší , co kdy měl, sice prej na to tu svou nohu s 12ti šroubama pomalu skládá, ale potom prej je to pohoda a pořádný svezení. Tak jsem dumal, kde se v něm bere ten elán. Když pak začal už mimo mě probírat ježdění s tou svoji partou, tak jsem jen zaslechl, jak říká, že jízda na motorce nad 120 km/h je sebevražda a že to kolem tý stovky úplně stačí. Potom jsem zase dumal, co za R6 to asi má, když je na tom do 120ti bomba svezení. To jen že tu probíráte "tatíkovský stroje". Myslím, že opravdovým kriteriem pro výběr stroje pro tatíka nikdy nemůže bejt to, po čem touží jeho syn. -
« Re: taliani
Guzziny jsou poruchovější než běžná produkce, ale aspoň se na nich dá normálně jezdit, na rozdíl od HD. Sypou se takový drobnosti, jako třeba spínač stojánku, gufero kardanu a pod., což nepotěší, ale ani tě nenechá stát. Ducny jsou víc v poho, ale jak už bylo řečeno mnohokrát, pravidelnej a důslednej servis je potřeba, hlavně výměny rozvoďáků. Nicméně pro začínající tatíky naprosto špatná volba:-). Ale stejně je Breva motorka pro holky, zkus se na ní někde posadit a uvidíš... Jako typicky tatíkovský stroje bych viděl: BMw R1150R, Honda CB Sevenfifty a nebo něco víc muscle: Suzuki GSX1400, Yamaha XJR1300. Kromě toho Bawa jsem na všech jezdil, na CB a XJR i delší dobu a jsou to pohodový stroje. A pokud mohu soudit podle endura R1150GS, bude ten naháč taky v pohodě. Žádnej extrém, dobrej posaz, když chceš tak to i jede ale nerve ti to řidítka z rukou. -
« Re: taliani
matuS > myslis Ducati Breva? ;-). Ja bych velkou vahu povidani HD-typka moc neprikladal. Ze by nekdy Moto Guzzi byly poruchove - to jsem nejak nezaslechl. Nota bene, Breva 750 ma podedeny pohon (motor, prevodovka, kardan) z Nevady 750 a to jsou nesmrtelne stroje. Ode me je to sice take JPP (co se Brevy tyce), ale ja jsem alespon pul sezony odjezdil prave na Nevade 750 - a bylo to skoro jak na Intruderu ;-) - bez problemu. -
matuS 28.10.03 19:17
« taliani
bol som dneska v predajni suzuki, kecal som s predajcom a bol tam aj taky tipek v harley style obleceni a ked som spomenul brevu, tak ten harleyak zalomil rukami, ze ked mali tu brevu v nejakom sk moto-casopise (ani neviem ze nejaky existuje) tak sa im 3x pokazila.
nakolko vazne sa daju brat taketo reci? on ju netestoval, cize JPP (v tom casopise ma zevraj znamych).
o talianoch nemam ziadne iluzie (alfa :-) ) ale na druhu stranu so skutrom som najazdil mnozstvo km v najhorsich podmienkach a nikdy ma nenechala niekde visiet (okrem defektu)
ducati je poruchova? mne sa zda ze nie, narocnejsia na servis, to ano, to vsetci hovoria, ale poruchova imho nie. co vy na to?
celkom sa mi pre otca zapacila SV650 (165kg sucha vaha) ale jemu sa nepaci, takze nic... -
« Re: zpet k motorkam
Já jsem to pochopil už kdysi dávno, když jsem sháněl motorky v původnm stavu (takový ty ročníky 36 - 46) To byl unikát, pokud se to povedlo. Pak jsem to pochopil, když jsem kupoval a prodával ojetiny, kdy nejlíp šly na odbyt ty, který vypadaly jako bys je přivezl z fabriky a to, že s nima někdo jezdil, bylo vidět jen podle ujetých km na tachometru. Jakmile to má jen detail, co dává tušit lidovou tvořivost, tak byl konec. No a naposled jsem to pochopil, kdy kamarád sháněl originl výfuky na jednu z prvních H 750 Four a vyplázl za ně něco okolo 20 tis. A to mu přišly po dlouhým shánění z Ameriky, protože v Japonsku už nebyly. -
« Re: zpet k motorkam
Prof: Konečně někdo, kdo ocení dobrej sériovej stav. Jsem poslední dobou až alergickej na tuning čehokoliv. Ojetou motorku s orig vejfukem skoro nekoupíš. A kdyby aspoň tuneři investovali do kvalitních věcí, ale on si každej stočí vejfuk doma na koleně a pak se diví, že to má díry v krouťáku. To samý u aut. Miluju starý Camara (kdysi jsem jedno míval r.v.1976), po Praze jich pár jezdí, ale ANI JEDNO jsem neviděl v origo stavu. Proč na to ty lidi dávaj třeba křídlo jak vejškovka z Boeingu, vždyť je to hnus fialovej.... O Corvettách radši ani nemluvím... -
« Re: zpet k motorkam
Výměnou koncovky výfuku o záruku nepřijdeš. Teda u Yamahy určitě ne. Problém je v tom, že by se měly přetryskovat karburátory, dát jinej vzduch filtr atd. aby to k něčemu bylo. Když se tohle neudělá, dost často se nějakej ten koník ztratí. Pak už ale na záruku můžeš zapomenout. Zvuk je věc jiná, je jasný že když to řve, má člověk POCIT, že to i líp jede i když opak bývá pravdou. -
matuS 27.10.03 19:12
« Re: zpet k motorkam
KON: Navic, jak tvrdil Maxima tak muzes zapomenout na zaruku... Kazdopadne to bude chtit spis neco homologovanyho; se zavodnima koncovkama muzes mit poradny problemy na hranicich.
so zarukou este neviem ako to je, zrejme zalezi od dohody s dealerom. ked som bol pred 2 rokmi v suzuki, tak povedali ze zmenou laufu o zaruku nepridem...
co sa tyka homologizacie - samozrejme, uz sme tu o tom aj s maximom kecali, chcem vyfuk s menitelnou vlozkou, jedna je homologizovana a druha je hlucna...
orig.koncovku si necham, maxima povedal ze ju odomna ajtak nikto nekupi :) -
matuS 27.10.03 19:07
« Re: zpet k motorkam
KON>Radovy motory delaji s otevrenejma laufama akorat protivnej kraval
to je asi otazka vkusu. mne staci ze ten zvuk bude hlbsi. samozrejme ako dvojval to nebude ale stale lepsie ako original.
Nechces ocka radsej prehovorit na H-D Sportster 1200? (ja vim - sere se to, nechladi, blbe jezdi, nebrzdi,...ale stejne je to supr Motorka :-)). A asi jedinej stroj u kteryho ma nekonecny predelavani a vylepsovani smysl.
no, lenze ja som taky antitalent. som bol rad ze som ten olej na chrobaku vymenil a aj to mi ujo pomahal (alebo ja jemu? :-) ) ja chcem spravit iba par malych zmien a potom sa len vozit.... :) -
« Re: zpet k motorkam
Jeste dodam, ze jako ojety se obvykle mnohem lip prodavaji "stock" stroje (samozrejme jsou vyjimky). Takze si originalni koncovku radsi uschovej, pokud budes brzo prodavat. Navic, jak tvrdil Maxima tak muzes zapomenout na zaruku...
Kazdopadne to bude chtit spis neco homologovanyho; se zavodnima koncovkama muzes mit poradny problemy na hranicich.
Uz ani nevim, na cem jezdim ;-). O Nevade nevim nic - vsechno zpet. Ale motorka je to hezka :-).