M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Zima?
Kon: Skoro žádný. Kdysi jsem zkoušel vyhřejvaný vložky do rukavic. Hřálo to, to jo, ale byly takový neohrabaný, chtělo to asi o číslo větší rukavice. Protože když je rukavice těsná, prsty se hůř prokrvujou/zahřejvaj, takže prsty zároveň zahřejváš a škrtíš:-). Navíc ti všude vedou nějaký dráty. Vyhřejvaný hefty jsou z tohoto pohledu lepší, zase ale hřejou jen zespodu. Druhá věc je, že většina moto nemá žádnou zástrčku. Dá se dodělat, ale elektrika motorky s tím nepočítá a zrovna v zimě není polovybitá baterka nic moc (do báwa si můžeš koupit silnější altík). Moje rada je nakoupit fakt kvalitní oblečení na moto (ne čínský nebo pakistánský napodobeniny, i když vypadají na první pohled podobně). Bunda a kalhoty ideálně s Goretex membránou, spodní tenký kalhoty a vršek s membránou Gore windstopper. A pak je spousta doplňků jako nákrčníky, nákoleníky, vložky do rukavic, opět s Windstopperem. Není to úplně laciný, ale funguje to. Když se takhle oblečeš, můžeš v pohodě jezdit i v –15. Jedinej problém bejvá s mrznoucím xichtem a mlžením přilby. BMW oblečení mě moc nebere, jsou to dobrý, ale pouze průměrný věci za neprůměrný peníze a třeba tu jejich otvírací helmu bych si na kedlubnu nedal. -
« Re: Zima?
matuS: Z meho pohledu nejde ani tak o to kdy, sleze snih, ale kdy jeste silnicari soli, protoze nemam to srdce prohanet masinu za x stovek tisic (potazmo skutra v cene ojeteho osobaku) po mokrych nasolenych silnicich. Znam par takovych, kteri na to serou, ale ty jejich motorky pak taky podle toho vypadaji :(. Jedine co v zime vytahnu je stara CZ typ 471, jeste nez sem nedavno vyrazneji upgradoval, jezdil sem na ni imrvere, zima nezima, snih nesnih, sul nesul :). Ted to holt budu muset resit nejak jinak, nejlepe jinymi druhy dopravy, rekl bych ze nejezdit ale bude idealni :)). -
« Re: Zima?
kostey: Ja osobne autem nejezdim z jednoho hlavniho duvodu, nemam ho! Vzdycky radeji zainvestuju do neceho jednostopeho, i kdyz vetsina tehle investici by kolikrat vystacila i na nekolik dvoustopych priblizovadel. Proc tomu tak je, netusim. Mozna mam nejakou uchylku :)). Jinak to, ze mi v aute nebude v zime zima neni naplast na to, ze me rizeni auta nebavi, stat v zacpach, jezdit v kolonach za nakladakama/kloboukarema, nemit kde parkovat, pri soucasnem stavu provozu na nasich silnicich je to proste otrava :(. A "zima" je tu nastesti jen 3-4 mesice v roce :). A i ten pojem zima je dosti relativni. -
« Re: taliani
Meda: Ale jo, kejva jako veterán je v pohodě. Mít doma pro potěchu oka a občas se kousek svézt je ale něco jinýho než jezdit:-) Právě ta 477 byla moje první, takže na ní vzpomínám s jistou dávkou nostalgie, tenkrát to pro mě byl taky nejlepší stroj na světě. Na Jawě se možná naučíš, že nemůžeš jet všude na plny plyn, ale taky to, že dvoutakt tě pořád postrkuje dopředu i když zaklapneš plyn (hlavně jednoválec 250), že můžeš brzdit absolutně necitlivě, protože brzdy jsou prostě otřesný (vyjímkou není ani kotoučovka typu 639), že se motorka v zatáčkách vlní jak had (to není správný i když některý japonci to dělají taky), že se to dá do zatáčky naklopit jen trochu, protože origo pneu byly naprosto neuvěřitelný, že když chceš zařadit, musíš málem sundat nohu ze stupačky, že spojka při prvním raním rozjezdu škubne tak, že tě málem shodí (638, 639), dokonce i na hlavní stojan se staví jinak, než normální motorky (nemá tu páku, na kterou se postavíš) a tak…:-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
ked som isiel na 900rr, tak som bol po jazde spoteny, ale neviem ci to bolo teplom :)