M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Adventure
Milo: Vzhledem k tomu, co od te motorky pozadujes, bys mel sahnout po F650GS. Z tehle bucharu ma nejpohodlnejsi sedlo, v normalnim terenu se taky neztrati, teda pokud s tim nechces denodenne projizdet rolety na motokrosove trati a skakat 10m skoky na to to zas neni (prece jen ma mokrou vahu 192kg) a vypadava mu pri tom predni svetlo z uchytu. Navic to jede hodne slusne i po asfaltu, ma to dobre jizdni vlastnosti a spotreba nepresahne 4l i pri hodne svizne jizde, takze na 17l nadrz to ma slusny akcni radius. No a priplatkova vybava je hodne rozsahla napr. ABS, vyhrivane rukojete, vyssi plexi, kufry atd. Jo ma to jen jednu malou pizku na krase, docela to vibruje, ale to asi kazdy buchar. Jo a jeste neco, vzhledem k tomu ze to je docela mala a lehka motorka, je na ni strasne citit spolujezdec. -
« Bez nadpisu
Mno, ja som prave v USA, takze si ten slovensky casopis nekupim :-)
Problem je v tom, ze nechcem velke litrove enduro. a z tych 600-viek neviem ci daky stroj ma kardan. ani bmw f650 ho nema..a na velke GSko zase nemam ja :-(
Ale aj tak sa asi najviac priklanam k tej 650gs .. akurat, mate s nou niekto skusenosti mimo spevnenej cesty?
Milo -
"-- skrytý --" 14.10.04 13:38
« Re: Re: Adventure
matuS má pravdu. Či som kúpil drahú DID, či lacnú CZ, vždy mi vydržala jednu sezónu a bola natiahnutá. A to som ju nemilosrdne mazal. Teraz mám XLV 750R a je to super. Nielen pre kardán, ale aj motor má ploché charakteristiky a max. hodnoty v podstatne nižších otáčkach v porovnaní s Transalpom alebo Afrikou. Skrátka na cestovanie. Ale to sedadlo...Na tandem jedine dievča - je nalepená ako pijavica. Jednovalce som jazdil KLR - nesedela mi (bola stará, rozhrkaná), XL - nič moc, Canyon - ten Rotax je hrozne ťažký, XR - totálna špica do hory, Dominátor - perfektný do mesta, XT - najlepší jednovalec na svete, je tak pružný, že nepotrebuje prevodovku (len tie nízke otáčky zlikvidujú rozvodovú reťaz). Samozrejme to treba brať s rezervou - sú to len moje subjektívne pocity. -
"-- skrytý --" 14.10.04 12:44
« Re: Re: Farba na výfukové kolená
Cestou popri letisku som sa díval ako vyťahujú vetrone. Keď som sa pozrel dole, vchádzal som do zákruty po vonkajšej krajnici. Inak celkom v pohode - nohy mi ostali na motorke a pod chrbtom som dral odtrhnutý kufor. Poučenie: za jazdy sa dívať pred seba! -
matuS 14.10.04 09:10
« Re: Adventure
odporucam ti kupit si ten slovensky motoristicky casopis (teraz si neviem spomenut na meno :-) ) je tam test tychto endur.
jedine co ja mozem povedat: nebral by som apriliu, kvoli nenormalne drahym nahradnym dielcom (svetlo 20.000, nadrz 71.000sk!!!, napr u bmw je nadrz 25.000sk)
ale co je najdolezitejsie, nechcel by som urcite nic s retazou! Ja nechapem ako mozu napr na Varana, co je povazovany za dost slusny cestovny stroj, retaz. to chcu aby to clovek v dazdi mazal kazdych 100km?
takze BMW.... -
« Adventure
Zdravim vsetkych,
Uz dlhsiu dobu uvazujem o kupe cestneho endura, nieco co by sa dalo oznacit ako 'adventure.' Chcem s tym jazdit dlhe trasy a preto to musi byt pohodlne a aspon ako tak sa spravat na ceste. A samozrejme chcem mat moznost s tym ist aj do lahsieho terenu. Ale nesmie to byt moc velke, daka 600-vka alebo tak.
Rozmyslam o tychto strojoch: ktm 640 Adventure (prilis vysoke a nepohodlne, ale presne taky stroj by som chcel), Kawasaki KLE500 alebo KLR650, BMW F650GS, Aprilia Pegaso, atd.
Ake mate s tymito (alebo podobnymi) motorkami skusenosti??? Zaujima ma pohodlie, spravanie na ceste a v terene, ale aj dostupnost dielov a doplnkov.
Vdaka,
Milo -
"-- skrytý --" 13.10.04 16:58
« Farba na výfukové kolená
Páni, tak som elegantne ukončil sezónu - asi 50 m ryhami v asfalte. Aspoň budem mať v zime čo robiť. Pri tej príležitosti sa chcem spýtať: nevie mi niekto poradiť čiernu farbu (najlepšie polomatnú) na výfuky a zvody? Už som skúšal kadečo, ale tá teplota... -
"-- skrytý --" 20.09.04 06:55
« Re:
Tak inšpirácia? Trojkolka nie je na preteky, ale na výhliadkovú jazdu. Môžem ti povedať, že motor T603 a prevodovka z Tatraplánu (k vôli náprave s torzkami) je super. Výhodnejšie riešená je prevodovka T613, ale T603 má krajší motor (a navyše boli 3 ks v garáži). A keď si predstavíš čelný náraz s poltonou železa za chrbtom, tak máš aj adrenalín... -
"-- skrytý --" 17.09.04 13:26
« Bez nadpisu
:o No zajímavý příspěvky. Jo jinak nazdárek lidičky.
Sice sem si nepřečet všech 30 nabízených listů, ale i tak je to tu zajímavý.
>:-[] 100%-tní motorkář nejsem, ale líbí se mi ty "jednostopačky". Některý kousky co sou k vidění, sou obdivuhodný - nehleděna to i ty kousky co na nich předváděj.
:*) Na fichtlu sem začal jezdit asi tak ve dvanácti.
8-s S autem po čtrnáctým roce a teď mě chytla "třístopačka" (tříkolka). >:-[]
Dotáhnul sem od kámoše "torzo" staré tříkoly a předělávám ji. Je to šestistovečka - ale stačí. Z nejhoršího sem ji dal do provozu a ozkoušel.
8) Je to nářez.
:!: Teď mě ale chybí inspirace. :!:
:?: Neví někdo z vás nějaký odkaz na www-stránky kde by byla nějaká fotečka? :?:
Předem díky a všem hodně pevný nervy s jejich miláčkama.
:-! Píďa DSK -
« VFR 800i
Ahojte, po přečtení celé této diskuze jsem zjistil, že prof je majitelem tohoto stroje, můžeš mi prosím napsat svůj názor po delší době ježdění, co se týká jízdy, duálního systému brzd, poruchovosti a případně jestli jsi někdy nejezdil na předchozím modelu- VFR 750, jestli ten rozdíl mezi něma stojí opravdu za cca 50-100k, díííky >:D -
"-- skrytý --" 06.08.04 20:24
« Re: Re: Re: Re: Re: parada
Matusi, prece jen jsi chumaj. Jsi zrejme nejchytrejsi ze vsech, vsichni technici z Yamahy ti nesahaji po kotniky >:D
Pise se doslova:
Nejdulezitejsi obdobi zivotnosti vaseho motocyklu je obdobi prvnich 1000 km....Behem prvnich 1000 km nesmi byt prilis zatezovan. V tomto obdobi se vyvarujte jizdy na plny plyn...
1. 0-600 km: nevytacejte motor nad 5000 ot/min.
2. 600-1000 km: Nevytacejte motor nad 6000 ot/min.
Po ujeti 1000 km vymente motorovy olej a filtr.
3. Nad 1000 km je mozne vyuzivat plny vykon.
O nejakem pridavani otacek po 1000 jeste pred prvni vymenou tam neni nic, je to podle mne pekna blbost, ale ty to asi vis lepe.
Cili ne ty po mne, ale ja po tobe bych tu motorku nechtel, huntujes ji, uplne zbytecne- 1000km je nalitano za par dni.
A ze by muj fazerek byl linej.... ze takovou hloupost vypustis z dutinky... ale ale
A jestli jsi stale presvedcen, ze pred prvni vymenou oleje muzes dat plnej kotel 11000, tak me unavujes a dal se o tom nebavim -
-
matuS 06.08.04 19:37
« Re: Re: Re: Re: parada
pri vsetkej ucte, ale nechcel by som motorku zabehnutu po tebe, pretoze je dost mozne ze bude leniva.
zabeh - to nieje, ze do 1000km to tocis do 7.000 a potom ked daju cisty olej tak tomu nakotlis 11.500ot.
zabehavat znamena postupne zvysovat poziadavku vykonu na motor a jeho sucasti.
t.j. prvych 600km to treba drzat do 6-7.000 (teraz si nepamatam kolko tam bolo) a potom postupne zvysovat otacky, matematicky to vychadza kazdych 100km mozes zvysit otacky o 1.000.
Preto kratko pred prehliadkou som si obcas dovolil nechat ist rucicku az po 10.000ot
moje moto ide skvele, ma aj skvelu spotrebu
kazdopadne to ci mam pravdu zistim neskorej podla spotreby oleja.
kamarat ma na fzs1000 16.000km a berie mu poldeci na 1000km, co sa mi pri tychto kilometroch zda dost. Motorku nezabehaval on...tipujem ze je to nespravnym zabehom.