M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
Že Innomotor je takový AAA v motorkách je pravda, ale bohužel musím reagovat na názor, že ty jsi zákazník tak proč by ti nevyšli vstříc-------------NEVYŠLI!!! Chtěl jsem za plnou ! zálohu odvést motocykl to servisu v Honda MCH a byl jsem nařčen z toho, že jim tak akorát vyměním nové díly za staré a podobně. A navíc ani ta plná záloha (tedy respektive cena motorky) jim nebyla dost.......Prostě u AAA, promintě Innomotor nic takového neexistuje, alespoň na podzim tomu tak bylo a pochybuju, že je to jinak...................PS: Ve Vrbově ulici - Yamaha to samozřejmě šlo a dnes mám od nich krásného Transalpa,,,,,,,,,,,,,takže * YOU INNOMOTOR. -
"-- skrytý --" 01.03.04 19:07
« Re: hlásim sa ! (to: našrot)
pallas: až to bude aktuální, tak sem dám taky vědět. Zatím to moc aktuální není, protože na to nejsou nikde peníze, leda by se našel nějaký trhlý sponzor, co by potřeboval ulít aspoň 300tis. (minimálně, optimálně aspoň třičtvrtě milionu)... BTW: to by se ti kvůli měření chtělo jezdit ze Slovenska až do Prahy? -
matuS 07.02.04 02:11
« Re: Potrebuju radu
ano, jednoznacne servis.
niekde som cital taku radu, ze sa dohodnes s predavajucim - zoberie sa motorka do servisu a ak je OK (v takom stave ako on tvrdi), tak ty zaplatis prehliadku a motorku kupis, ak nebude OK, tak predavajuci plati prehliadku.
mozno uz vtedy uvidis, ci sa predavajuci neprezradi... -
« Re: Potrebuju radu
Lucky: Hele, když nemáš zkušenosti, vezmi stroj, kterej chceš koupit do servisu. Hondu k Hondě, Yamahu k Yamaze. Zaplatíš pár korun a získáš názor člověka, kterej vidí motorky každej den. A prodávající bude jistě souhlasit, pokud má čistý svědomí. Jinak stará a stokrát omletá pravda: koupě ojetiny vždy znamená nějaký další investice... -
matuS 05.02.04 22:47
« Re: Potrebuju radu
podobnu otazku pred par dnami pisal niekto na www.motorkari.cz, a odpoved znela priblizne nasledovne: v prvom rade, ked ma motorka nieco najazdene, nesmie vyzerat ako nova. To sa po 40.000km nikomu nepodari, kazdemu to raz padne, oskre sa to od konarov a podobne, takze super vyzerajuca nalestena motorka totalne bez skrabancov bude novo nalakovana - po havarii.
treba pozerat ci ma originalne diely - plexi, budiky, predne svetlo, smerovky, kapotaze - tieto veci su velmi drahe, a po havarii sa zvacsa kupuju NONAME aby sa usetrilo.
Treba pozriet ci stupacky niesu navarene (lahko sa pri nehodach lamu) ci ram nieje udrety alebo lesteny (po nehode)
urcite by som ojetinu odniesol do servisu, kde ju zmeraju ci je rovna, kazdopadne by si to mal citit aj na skusobnej jazde, ktoru urcite chci - uz som cital o pripadoch kde kupujuci sa na motorke nepresiel! - to nepochopim.
co sa tyka poctu KM, tak to musis vediet odhadnut sam, ked ma niekto pekne moto z 1994, tak urcite nebude mat najazdenych 20.000km..., je to napr vidno na kotucoch ako su zjazdene.
toto vsetko je krasna teoria a ako vidis, dobre ju ovladam, ale napriek tomu by som si sam nedovolil kupovat ojazdenu motorku. preto je dobre mat nejakeho kamosa skuseneho motorkara, ktory ma skusenosti a dobre ti poradi.
kazdopadne, vela stastia a mnoho km bez nehod!