M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Řazení
MatuS: Je to možný, jen mi to přišlo jako zajímavá alternativa. I když testům v časopisech z principu nevěřím:-))). Každá věc potřebuje svůj vývoj a jestli se osvědčí, to ukáže čas, zatím to může být jen nezvyklý. Podobný řazení mělo v šedesátých letech Volvo, neuchytilo se to, dneska tuhle převodovku najdeš u Hondy, Nissanu, Audi a já nevím u kterých značek ještě. -
« Re: motorky
Motorkar: Mám svýho favorita: BMWR1150GS, ale na to si ještě budu muset chvíli počkat. Fazer se mi jeví jako ideální volba, 600 stačí, 1000 je samozřejmě větší legrace. Na obou jsem jezdil a můžu jen doporučit. Fazer byl vždycky jen s polokapotou, u 600 se asi vyplatí počkat do příštího roku, budou zřejmě výrazný změny včetně verze bez kapoty. Uvidíme…. A svezení na Enfieldu bych si taky nechal líbit, jen tak pro zajímavost. Taky existuje Enfield Taurus, což je dieselovej stabilák zamontovanej v motorkovým rámu. Prej to jede 80km/h a žere kolem 1,5l/100km. To bych taky chtěl zkusit:-)) -
« Re: motorky
Prof: To je fakt, po zimě je potřeba zase vyrobit mozol na zadku. Když nám to ježdění vydrží do důchodu, myslím že budeme radši jezdit na něčem ovladatelnějším a lehčím než na cruiseru. Jen ty ženský budeme muset vyřešit nějak jinak, protože na choppera se rozhodně lákají nejlíp. Zabahněnym endurem se mi opravdu nedaří dělat dojem:-))) Naháče jsou krásný, líbí se mi ze všech motorek nejvíc, ale kapota je potřeba, nedá se nic dělat. A VFR je příkladem výborně vymyšlený kapoty. I když i na toho naháče se dá zvyknout. A Wildstara jsem vrátil tak brzy, protože funguje skoro stejně blbě jako HD. Ale pozor, to co napíšu dál platí i pro ostatní velký cruisery na kterých jsem jel (Sportster 883, Dyna Super Glide, VN1500, VL1500, XV1600) Jsou prostě moc velký, těžký, mají malý výkon, třesou se (to už nejsou good vibrations), mají stupačky extrémně nízko takže se nedá zatáčet i kdyby se to v zatáčkách tak nevlnilo, posez který vypadá jako pohodlný je extrémně nepohodlný atd… Na některejch menších se kousek popojet dá, ale z VFR se ti nebude chtít přesednout na cruisera. -
« Re: motorky
Kon: Z chopperů a cruserů se mi líbí jen zajímavý „stavby“, ale je to jako s tuningem u aut. Rád se podívám, ale nejsem tak zažranej abych experimentoval se svým strojem. Taky by se mi líbila tebou popsaná motorka (jen ten sportsteří design mě nebere), tak něco takovýho vymyslíme, budeme to prodávat a vyděláme těžký prachy:-))))) Jo a W650 je myslím dost neobyčejná motorka, je krásná a docela fajn se na tom jede. -
matuS 26.05.03 06:00
« Re: Řazení
maxima> o tom burgmanovi som cital v casaku. zvozili to pod zem. to zadne rameno tam ma zlozitu sustavu ozubenych kolies, takze len ten mechanizmus vazi asi 50kg. radi to pomaly, je to proste nieco ako prve automaticke prevodovky. cela motorka je tazka ako svina a ide pomaly. proste zvozili to :-) -
« Re: motorky
2prof: Mě berou naháči, ale máš pravdu o té rychlosti nad 120. Už nad 100 to není nic moc. Proto naháč se štítkem. A s tím se už jezdit dá, na druhou stranu je to vždycky kompromis mezi velikostí štítku (nemusí to být moc vidět) a jeho účinností. 2maxima: Takže jdeš do fazera? Taky o něm uvažuju jako o příští volbě (ale jen o 600). On už se dodává jenom s tou polokapotáží?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Verim, ze kapotovany motorky jsou super. Ovsem pro me je asi pase cokoli, co ma zakrytovanej motor - uzitny vlastnosti musi jit stranou.
Prof: Ja zatim vic jak 120 nejezdim. A treba ani nikdy nebudu.