M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: motorky
Meda: Zas takova propast to není, podle mých výpočtů 8 let:-). Kejvu mám taky, v absolutně původním stavu vč. výfuků, zadního světla, funkčního ampérmetru atd... Taky se občs z nostalgie svezu, ale je mi vždycky trochu trapně když za sebou vídím ten namodralý oblak:-)). Vůbec mám moc rád veterány, jen mi chybí čas a hlavně trpělivost se do nějakýho pustit. Takže se na ně chodím jen dívat:-). -
« Re: motorky
maxima > no vidis, ja smrdim s Jawou obcas na silnici dodnes. Semtam si vyjedu protahnou kostru na kejve a je to super. Az budu "velkej" ;-) tak je zacnu davat dokupy. Zatim kupuju vraky Jaw a CZ a u toho prehrabovani se v nich si vzdycky bajecne odpocinu. Jinak koukam, ze mezi nami asi bude neprekonatelna propast veku ;-). V roce 1991 ja uz mel nekolikate bzukadlo japonske provenience a pomalu me to prestavalo bavit. Na Jawach jsem zacinal tak kolem roku 1977 - kdyz mi bylo 12 ;-) a koncil nekdy v 87-88 na vysoky, kdyz jsem si kupoval prvniho zaponce - Hondu CX500. -
« Re: motorky
Kon, Meda: No jo, tak já už přestanu do těch cruiserů a chopperů rejpat:-)) Každýmu holt vyhovuje něco jinýho, nezbejvá než konstatovat, že já bych si něco takovýho v životě nekoupil. A to jsem v dobách, kdy jsem smrděl po silnících s Jawou (do 1991), po chopperu toužil (konkrétně po Intruderu 1400). Naštěstí pak bylo všechno jinak:-)))) Jo, a taky se mi líbí, když je vidět motor, takovejch mašin je spousta. -
« Re: motorky
KON > vic jak 120 (spis bych rekl vic jak 80) jezdi ti, co maji osklive motorky (aby je nebylo moc videt) ;-). Kdo ma chopprika tak si bubla 80 a je spokojeny. I kdyz v sobotu jsem ponekud spechal z projizdky na Jested, tak jsem to vzal po dalnici a jel jsem 140 v kuse - taky to slo. Bez plexi a v otevrene prilbe. Trochu to hucelo ale zadny extra problem to nebyl. -
matuS 28.05.03 05:44
« Re: motorky
KON, ale co sa tyka kapoty, tak s maximom na to mame rovnaky nazor - nahac je super, ale musia tam byt aspon male bikinky vpredu, lebo na naozajstnom nahaci mas pri 120km/h za hodinu-dve o 5cm dlhsie ruky. preto fazer, lebo motor je nahym, ale vpredu je to pekne vyriesene aby to odsmerovalo vzduch od hrude.
napr na horneta tiez zozenies dopredu maly stitok, ale vyzera to otrasne, a co som pocul, tak to robi turbulencie rovno pri hlave...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!