M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: motorky
MatuS: Jsem pražák, ale s motorkou není problém dofrčet kamkoliv, dokonce je to zábava:-). Slevu Ti dá každej dealer různou, ale obvykle to nebude víc než 5%. Ale samozřejmě se dá pak ještě mluvit o slevách na příslušenství, oblečení, servis atd… Výfuk: pokud nechceš laďák kvůli výkonu (je ho tam stejně víc než jeden potřebuje), pak ho klidně namontuj hned na novou motorku, jediný co je opravdu potřeba nastavit je bohatost směsi na karburátorech (práce asi na 15min). Nevím jak u stříkačky, snad by si s tím měla poradit sama. V Rakousku, Německu a Švýcarsku skutečně někdy prudí kvůli otevřeným výfukům, hlavně na hranicích. Nemusíš být vpuštěn do země, opravdu už se to několikrát stalo. Elegantní řešení nabízí ARROW, otevřená koncovka má ještě tlumící vložku, která se dá snadno vyndat a v případě potřeby zas namontovat zpět. Jo a moc bych nepočítal s tím, že ti nějaký dealer vezme orig koncovku zpět (nebo ti za ní nabídne hodně málo), jako náhradní díl je to prakticky neprodejná věc. Když už někdo zboří výfuk, řeší to obvykle laďákem – stojí zhruba 30-50% originálu, bývá lehčí a má mnohem hezčí zvuk… -
« Kymco 125
Tak jsem se včera svezl na tom Kymcu 125, na to že je to jen 125 je to docela žihadlo, oproti tý Jawě 350 ukrutněj rozdíl. No je to holt 4-takt, to se hned pozná, taky to o hodně líp brzdí a vůbec je to dost živý. A pěkneě se na tom jede. Musím říci, že se to tajwancům povedlo. -
matuS 03.06.03 11:59
« Re: motorky
campagnolo> ale ako som pisal, ja koncovku vobec nechcem kvoli vykonu a preto sa nechcem pozerat po nejakej extra vykonovej variante. jedine co od koncovky chcem je agresivnejsi zvuk, to jedine ma zaujima. ja bohuzial nemam skusenosti s tymto ale co citam motorkarov.cz, tak tam sa tusim spominalo ze na vacsinu koncoviek retuning motora nepotrebujes, treba to najme ak menis aj zvody. ale ako hovorim, neviem. ale este jedna vec - v pripade ladaku na vykon sa hovori, ze ak to nezladis s motorm, tak motor strati tah v nizsich otackach.(v extremnom pripade odpalis vyfukove ventily ale to snad len vtedy ak koncovku nemas vobec) no lenze prave fazer ma vo vyfukovej sustave klapku, ktora v nizsich otackach vytvara protitlak - exup, tak snad tam netreba zmenu inych casti vobec.
co sa tyka nakupu, ja nemozem kupovat v zime, lebo vtedy este nebudu prachy a do dalsej zimy cakat nemienim :-) -
« Re: motorky
Sleva: Zalezi na tom zda motocykl ma dyler jiz zakoupen a ma v nem ulozene penize. Pak je zde moznost handlovani o sleve. Jeste lepsi je to, je-li to motocykl lonske vyroby. Pak zalezi na tom jak drahy motocykl chces koupit. U biku za cenu kolem 500 000,- muze byt sleva v pohode 50-60 tis. a je-li dyler hodne zoufaly da to i o litr min. To ovsem plati pro zimni obdobi. Ted je nakup motorky z ekonomickeho hlediska nejmene vhodny. Nejlepsi je pozdni podzim a zima.
Zalezi taky je-li to dyler z Prahy co ma velke prodeje a nebo nejaky zoufalec z Horni Dolni co za kazdy prodany bike dekuje panu bohu a ma z ceho zaplatit najem nebo zamestnance.
Ladak:Hodne se mluvi a ladacich a malo jiz o uprave sani, vymene trysek. O uprave hlavy a celeho vyfuku mluvit nebudu, to je extrem.
V zasade pouha vymena koncovky je ve sve podstate tak trochu nedodelana uprava. Kazdopadne by melo dojit ke sladeni motoru s koncovkou. To ale nikdo nedela. V urcitych otackach to lepe jde za plynem a to staci. U litrovych stroju diru ve vykonu dozene kroutak u slabsich to muze poznat i laik, ze odspodu netahne tak jak driv. Ale rve to a o to tu jde. Odkoupeni originalni koncovky zalezi jen a jen na dylerovi. Pravne ani jinak k tomu zavazan neni. Ja osobne mam Bandita 1200 z roku 1996 (jeden z prvnich v republice) a mam kevlarovou koncovku Micron, karburatorovy kit, hlavu GSX-R a filtr kit. Na brzde vykon 114kW.
Jezdeni s neschvalenou koncovkou na zapade je v pohode az do doby, nez nejakej policajt vyleze s auta a strci ti kus dratu do koncovky. -
matuS 03.06.03 05:17
« Re: motorky
maxima> neva, aj 600vka je urcite fasa.
ty si odkial vlastne? ked sa na tom naucim jazdit :-) aby sme dali spicha niekde.
inac ked sme pri kupovani novej motorky, tak mi poradte:
1. aku zlavu mam pri kupovani ziadat?
2. ja by som chcel dat na novu masinu hned ladak (kvoli zvuku, nie vykonu), na cene mi az tak nezalezi - kedze ide len o koncovku, tak by som sa mal vojst do 20.000kc uz za znackovy ladak, cize radsej dam 20.000 za yoshimuru ako 10.000-15.000 za nieco robene na "kolene"
takze k tomuto bodu mam 2 podotazky: od ktoreho ladica koncovku? ako mozem zistit, ktora koncovka ma aky zvuk? na jednej strane chcem aby to bolo viacej agresivne ako je orig.koncovka, pretoze ta je velmi ticha (chcem to kvoli bezpecnosti najme), ale zasa ak pojdem do rakuska, nechcem aby ma hned na colnici otocili ze je to nelegalne.
druha podotazka: myslite ze mozem predajcu ukecat, nech mi motorku doda bez orig.tlmica? t.j. ze ho napr odomna odkupi za cenu nahradneho dielu s tym ze mi tam on namontuje ten ladak (cize bude mat orig.tlmic ako nahradny diel, ktory niekde urcite preda, a zarobi aj na predaji ladaka+praca) -
matuS 03.06.03 05:06
« Re: motorky
maxima> tych 30kg som nahodil schvalne, lebo sice v suchej hmotnosti to je len 19kg, ale 1000 bude mat vacsi objem oleja aj chladiacej kvapaliny, mozno aj vacsiu baterku, takze to moze vzrast na tych 25-30kg
asi pred mesiacom som cital, co to vlastne sucha hmotnost je. to su
vsetky kvapaliny vysate, od baterky, cez nadrz, olej, chladiacu zmes az po hydrauliku z brzd a spojky, proste vsetko. ani kvapka tam nieje... -
« Re: motorky
Díky všem, oceňuji váš přístup, skoro to u motorkářů vypadá, že když se člověk zeptá, tak mile odpoví -))). Nemám co dodat, koupím ojetý 600 a dám vědět. Ńa značku se nebudu upínat, spíš se nechám ovlivnit konkrétním kusem a přístupem servisu, já si na motorce toho moc sám neudělám a pochybuju, že můj dvorní mechanik by se do toho rád pouštěl. Ale nejsem si jistý, zda to stihnu letos, mám rozkuchanou Felicii a nedostal jsem ještě účet za lak a čalounění, takže možná si budu dělat radost až za rok. Ale třeba to vyjde.
mi dost pomohla ziskat vic jistoty v zatackach a vyhybacich manevrech, tj. chces zatocit doprava, natoc riditka DOLEVA. Do ted jsem zatacel tak nejak intuitivne, trosku kolenama, trosku riditkama a nebylo to ono.
Jak zatacite Vy?