M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Sestistovka enduro
Presne se trefujes do toho, k cemu dochazim. Resp. enduro rozhodne chci, protoze chci vypadnout mimo silnici obcas a taky jsou o dost hezci :-) Opravdu k tomu DR650 smeruju asi, jednak je z nich nejlevnejsi a druhak je opravdu nejlehci. Trosicku me odrazuji ty servisy, ale jinak asi stejne neni moc kam mezi temahle 4ma kouskama sance slapnout vedle. K tomu snizeni DRka, tam jde myslim nejak snizit sedlo trosku, ze jo ? ... S Hondama mam jen ty nejlepsi zkusenosti (autama) ale Dominator uz mi prijde i designove trochu out.
K te nove yamaze XT660 ... vime neco blizsiho ? Je to nastupce XT600 nebo spis XTZ660 ? -
« Re: Sestistovka enduro
Flare: KLR650 je drzak, jezdi na tom lidi kolem sveta a pouziva je i US Army. Nejspis vyrad z vyberu XT600, prece jen ma o dost slabsi motor nez ostatni a neni levnejsi. Vice info o XT ti jiste doda Maxima.
Tezko rict kterou, kazda ma svoje vyhody a vsechny se delaji +-20 let. Zkus jak ti ktera sedi a uvidis. Ja se rozhodoval letos mezi DR650 a KLR650 a nakonec jsem vzal GS500. A to pouze proto, ze jsem pred tim na zadny motorce nesedel a obe endura na me byla pro zacatek dost vysoka
Se 173 cm budes mit s jejich vyskou asi docela problem, pokud jses taky zacatecnik. Mozna idealni pro tebe bude DRko, je lehci nez KLR, trochu nizsi a navic se da celkem jednoduse snizit o dalsich par centimertu. O Honde nic moc nevim, moc se mi nelibi, ale zase Honda je Honda...
Pokusim se najit link na ten srovnavaci test ze Supermota. -
« Re: Sestistovka enduro
Dikec, da se jeste nekde sehnat ? :-) .. No s tou Kawou, docela me od ni lidi odrazuji, ze neni "drzak", ze jsou obecne docela poruchovy. Jinak je mi jasny, ze XT, DR i NX jsou koncepcne docela stary masiny (treba az 20 let) a proto jsou docela levny, rozhoduju se, ze ji koupim ted na podzim s vyprodejema nebo si pockam na novej model (mozna ta XT660 ale nikde o ni neni ani radecek). Ta BMW je paradni, ale o 100k drazsi a na to uz nemam. Chci neco 1/3 teren (lehkej, polni cesty, sotolina) 2/3 silnice 2hy tridy a Praha; tj. lehci masinu (mam 173 cm/65 kg) a hlavne s velkou kubaturou jen zacinam, ale necekam, ze se budu nejak zasadne motorkam venovat (upgradovat az na 1300ku nekdy :); spis z toho chci mit bezva relaxaci a nechci se nekde zabit = nehledam top speed ani extra vykon. Mentalne nemam problem koupit si vybehovejsi ale odzkousenej model, ale zase pokud bude uplne novy vodnik pak ..mno :-) Znas to ... -
« Re: Sestistovka enduro
Flare: Mozna bys mel do vyberu zaradit jeste Kawasaki KLR650. Ma vodni chlazeni, slusnej vykon, prijatelnou cenu a hlavne dobrou povest (jeden z oblibenych stroju svetovejch cestovatelu).
Hodne zalezi na co budes motorku pouzivat. Pokud chces neco opravdu lehkeho a obratneho do terenu, tak se spis poohlidni po Suzuki DR-Z400.
Pokud hledas univerzalni cestak, nejlepsim kompromisem je asi BMW F650GS (az na tu cenu).
Ja osobne jsem docela zvedavej pristi rok na novou Yamahu XT660, o ktery tady referoval Maxima. To by mohla byt trefa do cerneho. Prece jen DR, XT, KLR i NX uz maji za zenitem...
Jo, jeste by mozna stal za uvahu MZ Mastiff 660, ten ma ten yamahackej vodou chlazenej motor uz ted. -
« Sestistovka enduro
Nazdarek, stojim pred rozhodovanim o nove motorce a chci 4takt enduro, lehke a obratne; vicemene jsem skoncil na Suzuki DR650, Yamaha XT600 a nebo Honda NX 650 Dominator. Mate nekdo nejake zkusenosti konkretne s temahle masinama ? Co servisy v Praze ? Uvitam jakekoli info - u Suzi se mi moc nelibi, ze je malo servisu, ta Honda zase neni moc hezka, Yamaha je zase nejslabsi :-) Budu vdecny za jakekoli rady, klido i na flare@flare.cz Dik ! -
matuS 09.07.03 05:10
« Re: karbec ci striekacka
maxima>all the best, hlavne ziadne nehody a pady...
co myslis pod tym, ze laser ujde? myslis, ze arrow by bol lepsi?
KON> zatial co citam casak, tak vela motoriek co maju striekacky maju dost problemy s naladenim, najme co sa tyka problemu, ked pridavas len velmi malicko, vtedy striekacka rada funguje sposobom ON-OFF, teda bud brzdi motorom, alebo to prida viac ako chces. ale uz su motorky, co maju striekacky a vyjadrili sa, ze to ide ako s perfektne naladenymi karbcami.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Vyska sedla DR650 se da nastavit celkem jednoduchou zmenou nastaveni odpruzeni, ale ztratis trosku zdvihu. Vyska sedla se tim snizi z normalnich 885mm na 845mm. Dalsi moznosti je pouziti "geloveho" sedla z originalni nabidky Suzuki, je trosku nizsi nez normalni, ale zase je pry hodne nepohodlne. Ostatne i standardni sedlo je pry dost spatny, a vetsina lidi, co jezdi delsi trasy kupuje druhovyrobu.
No zajdi do kramu a sedni na to a uvidis. Odpruzeni je dost mekky a tak si motorka dost klekne az na ni sednes. Mozna ti bude i seriove nastaveni vyhovovat.
O XT66O se tady zminoval Maxima, na podzim bude pry verze enduro a supermotard. Takze nejspis neco jako je MZ Mastiff/Baghira/Black Panther (maji tentyz motor).
Dej vedet, jaks vybral a kde. Muze se mi to pristi rok hodit:-) Dik.