M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
Ad Fazer:Tak to jsi dobře udělal, pánové Petro jsou fakt f pohodě:-). Objednal sis taky tu kapotku pod motor? Je neuvěřitelně sexy:-)
Ad chrobák: Je to nádherný auto, docela dost jsem v něm najezdil a měl jsem ho hodně rád. Ale doba je jiná. Teď se na nejakej pěknej kousek rád podívám (i s trochou sentimentu), ale představa že frčím chrobákem do Holandska a druhej den zpátky se mi nepáčí ani trochu:-)) -
« Bez nadpisu
"Pokrok" je relativní pojem, nebo spíš jen iluze. Dnešní auta jsou možná trochu pohodlnější a dostupnější než kdysi, ale myslím, že před těma 40 lety měl člověk z jízdy v Chrobáku mnohem intenzivnější zážitky než dneska v nejnovějším Mercedesu. Nemluvě o tom, že ježdění autem je s houstnoucím provozem čim dál menší zábava...
Taky si moc nedokážu představit, že třeba za 40 let bude někdo s bůhvíjakou radostí sbírat a restaurovat nějaký ty dnešní "dokonalý" popelnice. Zato Brouk přežije na věky. -
matuS 13.04.04 20:21
« chrobak
viem ze sa to sem moc nehodi, ale uz sme sa tu bavili to vw chrobak, len som chcel povedat, ze dnes som ho po zime prvykrat natocil a bol sa previezt (ked som mu sprcol benzin do sania, chytil na prvy krat, auto je vyrobene v case ked sa este nemci snazili :-) ) a hoci som na nom spravil len asi 2km, az po presadnuti spat do normalneho auta si clovek uvedomi, ako ide pokrok, ako velmi je tych 40 rokov vyvoja na aute citit :) -
« Re: Re: Re:
Lucky: Na normální ježdění převážně po silnici nafoukni předek 1,8-2,0, zadek 2,0-2,3. Při jízdě v terénu je ideální tlak nižší, dá se jít až na 1,3 a 1,6. Naopak při jízdě ve dvou nebo při velkym fofru se hodí nafouknout pneu trochu víc. Klidně 2,2 a 2,6. Předpětí pruziny se nastavuje hákovým klíčem z origo nářadí. Útlum nevím, jestli je nastavitelnej. Zvládneš to sám, ale pokud nemáš žádný zkušenosti je lepší si nechat poradit někde v servisu. Obecně platí, že pro normální ježdení je ideální nastavení z továrny (pokud nemáš 140kg).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
co si mam vybrat? :)
budem ti davat otazky, lebo neviem co je toto vsetko:
co je to tank protektor? je tu karbonovy, cena 1700sk
co je to cocpit cover? 900sk
carbon chain guard rozumiem, mam zobrat? 2800sk
alebo hlinikovy, 3000sk
mam zobrat hlinikovy kryt chladica? 5500sk
rear fender, to je taky ten maly spolerik za tlmiacou pruzinou nad kolesom, ze? to sa mi zda blbost, a stoji to 10.000
je tu flip up screen, mam tomu rozumiet ze je nastavitelny? cena 3700sk
alebo touring screen smoke - ten je asi vyssi, cena 3700sk, akurat ze ja mam 170cm, takze mne asi bude stacit original.
potom je tu sub-cowling, predpokladam ze to je ten spoilerik ktory sa tak tebe paci, ten stoji 13.000sk, takze to asi nie.
no este tlmic riadenia ohlins, 23.000sk, to je dost, a to asi pri mojom style jazdy potrebovat nebudem.
este je tu engine guard - to su tie stuple, keby mi to padlo? alu look stoja 4000sk
a sport rack to je co? cena 5400sk
ja rozmyslam, ze zoberiem tie lacne polozky, ochranu chladica+retaze+budikov, zatmavene plexi, a dam si nejaky zadny a bocne kufre.
co ty na to?