M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Sestistovka enduro
Tak jsem vcera procetl hodne anglickych testy te DR-Z400 a fakt dostala jen to nejlepsi hodnoceni. On ten rozdil v hmotnosti proti DR650 neni zase az tak velkej, asi jen 20 kg. Jinak myslim, ze mas pravdu, ze na silnici prvni tridy nebo nedejboze na dalnici to asi bude jako letet na kosteti, ze to moc nad 100 km/h pohodlny uz nebude. Jinak designove je fakt povedena a cenovy rozdil zase tak velky neni. Nizsi hmotnost a obratnost me laka (ne ze bych porad chtel litat po lese, to ne) ale pris chci primarne motorku na relaxaci a ne na dlouhy cestovani (rozhodne na na nutny cesty jako do prace, nakup :)
Na DR650 jsem se byl svest a je to prijemny stoj, bezprostredni dojem je takovy, ze je tezsi nez vypada (ale to je tim, ze nejsem jak Rambo) ale da se na tom asi i svizne/obratne jezdit. Trosku me matlo hlucnejsi razeni a to ze chybi otackomer je neodpustitelny, protoze motor je fakt tichej. -
« Re: Sestistovka enduro
Suzuki DR-Z400 (Kawasaki KLX400 je naprosto totez ale v zelenem) je jedno z nejlepsich silnicne legalnich endur, pokud chces pravou motorku do terenu, ve vsech testech ma super hodnoceni. Je mnohem lehci nez DR650, lepsi odpruzeni atd. DR650 je spis na silnici a na lesni cesty, do opravdovyho terenu je moc tezka.
DR-Z400 se zase hodi min na silnice a dalnice, (malo vykonnej motor, mala vaha), a je hodne vysoka (vyska sedla 935mm). Suma sumarum, pokud nechces vetsinu casu litat jenom v lese, DR650 je pro Tebe urcite vhodnejsi. -
« Re: Sestistovka enduro
XTR660 nikde nenajdeš, ještě nebylo oficiálně představeno. Zřejmě se poprvé objeví na výstavě v Miláně v září. O DR 400 vím jen to, co se dá vyčíst z prospektů, takže vlastně nic:-). Maximální výkon či krouťák jsou hodnoty zajímavý, ale rozhodně z nich nepoznáš, jestli se ti na tom bude dobře jezdit. Pro pocit z jízdy je důležitej průběh, ne maximum výkonu či krouťáku. Snížit jde každý sedlo, ale nedělal bych to, čím sedíš vejš, tím lepší přehled ve městě mezi autama i v terénu. Do motoru bych v záruce fakt nevrtal, i jen kvůli otevřenýmu neoriginálnímu filtru ti nemusí uznat nárok na záruční opravu… Motory se sice většinou nesypou, ale náhoda je blbec. -
« Re: Sestistovka enduro
To XTR660 nemuzu na webu nikde dohledat :-) Jinak jeste me zaujala Suzuki DR-Z400S (jel jste na tom nekdo ?); je to evidentne novejsi masinka nez DR650 ... uz jen tim ze ma digitalni palubku treba, plus uz je chlazena vodou. Otazka je, nakolik se projevi nizsi tocak (o dost), vykon je stejnej (40 koniku). Ke snizovani, no jelikoz nemam dva metry tak me spis zajimalo, jestli je sance to nejak snizit. Souhlasim s tim, ze pretryskovavat se mi to moc nechce, ale treba u auta je vzduchovy filtr docela fajn vec, treba by to pomohlo ... -
« Re: Sestistovka enduro
Vidím že to tu žije a jsem rád. Díky za gratulace k nový mašině, zatím jsem si jí moc neužil, byl jsem teď tejden pryč. KON: ten zobák tam je jen na parádu, asi aby bylo gééso z dálky poznat:-), designérská klička nebo vzpomínka na zvedlej enduro blatník.. MatuS: Arrow je rozhodně lepší než Laser. Laser je taková konfekce, Arrow libůstka. Flare: Jak jsem tě tak četl, vyplatí se ti počkat do příští sezóny na XTR660. Zřejmě to bude fakt dobrý. Na XT600 jsem jezdil skoro 2 sezóny, ale za prvý je to vývojově veterán a za druhý má vážně málo výkonu. Takže do města a na krátký projížďky fajn, osvědčilo se I v zimě a je levný (hlavní výhoda). DR650 je dost podobný, jen přeci jen trochu líp jede, ale fakt jen trochu. Dominátor je dobrej ale nelíbí se mi. Zajímavá alternativa by mohla být TT600RE, což je dobře známý TT600 ale se startérem (trochu víc teréní motorka). K pneu: teréní pneu na silnici strašně rychle odrovnáš a navíc je na nich při vyšší rychlosti motorka nestabilní. Výška sedla: PŘECE NECHCEŠ SNIŽOVAT ENDURO!?! Jiný výfuk: mnohem hezčí zvuk, výkonově žádný efekt, možná se trochu polepší krouťák v nízkejch otáčkách. Na koně navíc je potřeba ještě otevřenej filtr a trysky a jehla a pružinky do karbce. Ale určitě kup zadní nosič a kufřík. Jsou to podle mýho názoru drahý koně, navíc ztratíš tovární záruku. Jo a jeden hezkej MuZ stojí na bazaru v Yamaze v Praze. Jestli to nemáš daleko, stojí za shlédnutí. -
« Re: Sestistovka enduro
Tak s tim otackomerem je to docela neprijemny, respektive u motorky skoro za 200.000 Kc bych cekal, ze to bude samozrejmost. Bohuzel se mi na webu nikde nedari najit detailni pohled na budiky. Jinak jak jsi psal o prislusenstvi, souhlasim s tim, ze ten palivomer je u takhle maly nadrze asi o nicem, nastesti v Cechach jsou benzinky docela vzdycky blizko. Videl jsem ale manika na AfriceTwin, co mel misto jednoho bocniho kufru 10 litrovy kanystr a vypada lo to hodne cool; jenze Afrika uz je docela krava velika a tezka :)K tomu pretryskovani, kolik vykonu se tim da ziskat a ma to smysl vubec delat ? O vyfuku jsem uvazoval spis z hlediska peknyho zvuku nez ze bych chtel honit koniky. Ale zase jestli se za par korun da z toho dostat treba 5 koni navic, hmm, proc ne :) -
« Re: Sestistovka enduro
Diky!
Na DRko je asi vhodny dokoupit zadni nosic a ochrannej plech motoru (oboji original Suzuki). Pokud by sis ji nechal snizit (coz ti udela na pozadani dealer), musis jeste dokoupit kratsi bocni stojanek. Taky asi neni marny namontovat centralni stojan. S pretryskovanim karburatoru a ladakem klidne muzes par mesicu pockat.
Seriova nadrz je docela mala, ale pokud neplanujes delsi trasy, mela by ti stacit. A pokud ne, da se sehnat vetsi.
Co se tyce budiku, nema DRko ani otackomer, pouze rychlomer a pocitac kilometru. Otackomer sice u tyhle motorky neni uplne nutnej, ale stejne je to trochu ostuda a nemel by u zadnyho motoru chybet.
Palivomer podle me moc nechybi, stejne by byl dost nepresnej a u takovy pidinadrze vlastne ani nema moc vyznam. Mnozstvi paliva v nadrzi se da dost dobre odhadnout podle denniho pocitace kilometru (akorat ho musis pri kazdem tankovani vynulovat), u techhle stroju je spotreba docela konstantni. -
« Re: Sestistovka enduro
No jak jsem psal, bud si to ted vezmu na leasing (coz se mi moc nechce) a pak jsem na 95% rozhodnut pro tu Suzuki nebo si pockam az na pristi sezonu. POcitam, ze tak od zacatku dubna uz se da jezdit, ne ?:)
Endura jsou bezva, uz jen kvuli policajtum, preci jen vzit to nekde kus pres pole tak jim muzu tak maximalne zamavat. Na druhou stranu se spis hodne tesim na brumlani si to 80kou nekde po druhy tride a uzivani si (ono i choppery maj asi neco do sebe, ale nulova prakticnost).
S tim sedlem u Suzuki jsem taky neco slysel, ale asi u zadnyho endura to neni naka zasadni vyhra a muj zadek si i na MTB neco vytrpel, kor kazda prvni jarni vyjizdka je jak ztrata panenstvi :)Co nejake zkusenosti s doplnokou vybanou ? Docela nerad bych na motorku cpal nejaky kufry, desne ji to hyzdi, ale tankvak je celkem fajn na nejakou cestu nekam. Co ale treba vyhrivany hefty nebo neco dalsiho ? Docela me stve, ze vsechny endura v tyhle tride nemaj ani pitomou kontrolku na benznin, jen jednu kontrolku na blinkry a prastary budiky ... resp. moje kazdy auto proslo peknou davkou tuningu, jak je to s tuningem na masinu ? Mozna by se mi libil ladeny vyfuk, nic hlucnyho ale neco pekne brumlavyho (neprijdu o zaruku ?); co prestavba na xenon (Bervid dela prestavby pekny); co pneumatiky (da se jezdit v pohode na trochu vic drapacich) - doporucite naky znacky ? ... Chtel bych si udelat takovy "rozpocet", jak se pro neco nadchnu, tak tim pak ziju. No uz se tesim na prvni poradnou masinu, vsechno ostatni byly jen takovy plivatka ala Jawa 50 :) Jinak preju hezkej vikend !
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Ja bych videl jako hlavni nevyhodu 4stovky na silnici malej motor, kroutak je prece jen o dost mensi, taky ma opravdu malou nadrz. Na 650ce me laka prave ten kroutak odspoda, nechci vysokootackovej motor.
Jak ti sedela vyska?