M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: BMW F650 GS Dakar
Hehe, jak se to rika: "Az nakonec prijel japonec" ?:) .. Treba s autama mam s japoncema super zkusenosti (konkretne Honda Civic), u motorek to mozna bude to same.
Docetl jsem se, ze ty GSka (i maly i velky) maj tuhy razeni (ty jsi nize psal ze ma dlouhy razeni) a obcas vypadava kvalt, pozorujes neco podobnyho ? Ze se to tam musi kopat natvrdo nebo ze by vypadavala prej zejmena jednicka a dvojka ? -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Spokojenej jsem hodně moc, hlavně proto, že jsem přesně věděl, co kupuju. Nejhorší je, když čekáš něco, co ten stroj ani umět nemůže. To pak bývají velká zklamání. Tzn. že rozhodně nemám v plánu honit GS třeba v Mostě na okruhu:-) Nicméně GS 650 se mi jeví jako jedna z ideálních možností pro začátek, je dražší, ale ne o moc než srovnatelná konkurence. Ale stejně si neodpustím: japonec je japonec:-))) -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Maxima: tak to jo, 1150 je naprosto neskutecna motorka, kdyz jsem prolejzal BMW stranky tak jsem na ni jen tak ze zajmu koukal a to je fakt kus, ale vaha 230 kg a jeji velikost by me drzela v ucte :-) Jsi spokojeny predpokladam ..
K te GS 650 ... jeji design je trochu netradicni ale vzhledem k tomu, ze je to ve stejne +/- financni kategorii tak mi prijde, ze se ani nejak zasadne nepriplaci za to, ze je to BMW.
-
« Re: BMW F650 GS Dakar
Flare: GS jsem koupil, ale to velký (boxer 1150)a splnil si tak svůj dávný sen. Ale měl jsem možnost se svézt na F650 z roku 1998, což je ještě před zásadnější inovací, a i tak mi to přišlo dost dobrý. Příjemnej posaz, výkon OK, klopit se dalo až na okraj pneu. V terénu/na polní cestě jsem ho nezkoušel. Jediná výtka: takový dlouhý řazení, oproti japoncům, kde stačí pohnout řadičkou jen kousek a kvalt ham hned klapne, je to trochu nezvyk, ale nic zásadního. Myslím že je to dobrá volba i za ty peníze. -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Flare: Pokud se ti F650 libi a jses ochotnej zaplatit extra priplatek za modrobilej kruh, tak s BMW asi neprohloupis. No urcite je to lepsi volba nez KTM, je praktictejsi, asi dyl vydrzi a snad se i bude snaz prodavat jako ojetina. Motor byl puvodne vyrabenej Rotaxem, hlavni zmena je, ze BMW ma ted 4 ventily, Aprilia porad 5.
Taky jsem koukal, ze Honda zlevnila Transalpa z 255 na 229 tisic. Mohli jeste trochu ubrat, ale i tak lepsi neco nez nic:-) -
« BMW F650 GS Dakar
Neprojel jste nekdo tuhle krasku ? Resp. i jen "obycejne" GS ? ... prestoze ten design je docela hodne specificky, je cenove skoro stejne jako to "moje" KTM a o dost vic cestovnejsi a prijde mi i kultivovanejsi. Precetl jsem hodne kB textu a recenzi a celkem krome drobnosti se vsichni shoduji ze je to super stroj (od roku 2000 uz by mel mit BMW motor a ne Aprilii) se vstrikovanim atd. A prestoze to neni klasika BMW (boxer, kardan) tak vyznivaji recenze docela fajn ... co Vase nazory ?:)
Maxima: mas asi recht, ze to KTM je divocina trochu, mozna ji fakt necham az jako druhou masinu nekdy az nasbiram vic zkusenosti. Jinak mel jsem pocit, ze jsi psal, ze sis BMW koupil, je to tak ? Primo GS ?
Jinak rozdil mezi klasika GS a Dakerem by melo byt jen v par drobnostech, rozhodne me celkem laka "bavorak" :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!