M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
matuS 28.08.03 10:39
« Re: BMW F650 GS Dakar
leasing ma v cechach zmysel, pretoze zvacsa dostanes k leasingu velmi vyhodnu poistku (BOHUZIAL na slovensku toto zatial neplati, resp som nenasiel lepsiu poistku ako cca 9%) a teda ak zlozis akontaciu 70% tak mas mesacnu splatku velmi nizku a je aj velmi nizky koeficient, takze sa oplati napr leasovat na 4 roky a potom masinu predat a leasovat novy model. ak si podnikatel a platca dph, tak po 4 rokoch mas motorku aj odpisanu v uctovnictve = dalsie dost velke usetrenie -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Jo, presne. Provozovat motorku zas tak strasny nejni. Ale provozovat motorku a auto uz cloveka pomalu zrujnuje.
Mozna se na auto pristi rok taky vykaslu a radsi koupim poradnou motorku:-)) Auto se sice obcas docela hodi, ale neni to ve srovnani s motorkou zadna zabava... -
« Re: BMW F650 GS Dakar
KON: myslim, ze tva matematika je spravna, nastesti nebudu muset brat leasing s takhle nizkou akontaci a tak 200 dam dokupy, takze pocitam, ze bych nemusel platit vic nez 3000 + pojistka, pak tak do 3k benzin + servis/gumy. Samozrejme vybaveni je jina story, to bude chtit vycashovat ... no neni to konicek ale drahej kun docela. Nastesti je to levnejsi nez zivit auto, kteryho jsem se uspesne zbavil, tak doufam, ze se to v nejhorsim vyrovna :) -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Netvrdim, ze F650 je buhvijak predrazena, ale ze za podobny penize koupi clovek u japoncu prece jen o "par valcu a brzdovejch kotoucu" vic.
Flare: Nechci bejt pedant, ale rozdil je urcite vetsi nez par stovek mesicne. Neznam presne detaily leasingu, ale odhadem F650 na leasing, 30%akontace=80000Kc + 36*7000Kc. Dale garaz cca 10000Kc rocne.
Pokud najedes 10000km rocne tak dalsich min. 10000Kc pocitej na gumy, 15-20000 benzin, neco padne na udrzbu (i nova motorka potrebuje obcas seridit, vymenit olej a retez), obleceni, vybava atd. Suma sumarum tahle sranda rozhodne vyjde na vic jak 10000 mesicne. -
« Re: BMW F650 GS Dakar
No o penezich ani nemluv :)) .. resp. neco mam a neco jeste musim dat dohromady, ale je to tak, ze kdyz se pak vydam z penez, tak nebudou dalsi na to hned neco opravovat atd. ... Ten Dakar fakt levny neni a jak se tak koukam po tom co chci za motorku (uz asi 3-4 mesice) tak porad zvysuju sve naroky a tim i cenu .. docela drsny :)
No ted vazne, urcite se budu brat naky leasing a pokud uz je to pak 3500 nebo 3800 mesicne uz nikoho nezabije skoro.
K tomu razeni na GS - vcera jsem pak mluvil s klukem z Francie co ma Dakara 2003 a rikal, ze opravdu uz je to lepsi nez 2001-2002, mozna nekde jen posunuli neco v prevodovce. Na GS650 je pekna recenze na [odkaz] .. -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Kon: Jinak F650Dakar opravdu levný není, zvlášť když někdo začíná a musí koupit ještě oblečení a výbavu (podle mých zkušeností min. 30tis, ale to jsou ty horší věci na trhu, takže spíš 50tis.) Vůbec jsou motorky hrozně drahej kůň, takže když tady kolega Flare mluví o nový motorce, předpokládám, že na to má:-))) No a když na to máš, pak F650 zas tak drahý není:-))) -
« Re: BMW F650 GS Dakar
Flare: Kvalty nevypadávají, když je dobře zařadíš. Což znamená, že musíš dořazovat pořádně, nestačí jen špičkou cvrnknout do řadičky aby tam kvalt sám skočil. V takovym případě trefíš falešnej neutrál, nebo tam kvalt skočí ale hned vypadne. A taky jsem se svezl na kamarádově GS1150 r.v. 2003 (já mám 2001) a s tou převodovkou museli něco udělat. Nikde jsem se o tom nedočetl, ale ten letošní model řadí mnohem líp. Mimochdem XT mi dělalo to samý, jen chod řadičky byl kratší.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!