M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Parkování v dodávce
flare: Na parkování v dodávce (ač jsem to nikdy nepraktikoval) bych viděl 2 hlavní problémy:
1. U nás se všechno proflákne, tj. za chvíli bude všeobecně známo, že v té dodávce máš motorku. A dostat se do dodávky není zase až tak velký problém... Odstranilo by se to snad tím zmíněným parkováním na hlídaném parkovišti.
2. Zajíždění a vyjíždění. Někde snad na motorkářích jsem četl, že 50% pádů motorek se stane při manipulaci na místě. Podle mně pravidelné zajíždění do dodávky a vyjíždění z ní si o nějakou "drobnou" nehodu přímo říká. Možná se to dá naučit (soutěžáci a prodejci motorek to taky nějak musí převážet), ale představa, že couvám po nějaké rampičce, zavrávorám, fuj... -
« Bez nadpisu
Postoval jsem tohle i na motorkari.cz, ale mozna vas to taky zaujme :-) ... jelikoz me trapi parkovani v Praze, napadla me takova pitomost trosku, koupit stary VW Transporter, Tranzit nebo neco podobnyho (pojizdny rv. 85-88 jsou tak za 20-30k) a zaparkovat ho nejak rozumne a masinu parkovat v nem .. teda samozrejme ze by to asi chtelo upravit jak zabezpeceni masniny (navarit do vnitrku nakladniho prostoru nejaky uchyty na retezy atd.) a samozrejme poradne zabezpecit i tu dodavku (nejlip si odnest baterku, jedno kolo), volant nebo tak neco. No a prislusne ji vyzdobit napisy ve stylu "Preprava chemickych hnojiv" nebo "Likvidace rtuti" nebo "Svoz medicinskeho odpadu" aby do toho nikho ani nenapadlo list ... no a pouzit to jako pojizdnou garaz.
Premyslel jste o tom nekdo nebo je to uz moc ujety ?
Napada me pak uplne ujete tohle soupnout na placeny hlidany parkoviste, na masinu netece a navic se da rozumne zabezpecit i ta dodavka prostorovymi cidly atd.
Co vas k tomu napada ? :)) -
« Re: Nove XT660R venku !
Laděný výfuky se z originálního příslušenství nikdy nenabízejí, nesplňují totiž předpisy a to si továrna na triko nevezme. Takže bude potřeba počkat na neorigo výrobce. Mimochodem ty origo koncovky nejsou vůbec ošklivý... Na živo jsem jí viděl v Maďarsku... -
« Re: Nove XT660R venku !
maxima: a nevis, jestli nebude Yamaha delat nejake original kity na ten svickovej vejfuk, tj. jestli by nesel narovnat nejak ? Pokud by to bylo 205k za enduro tak je to docela jeste ok cena (za novy model, novy motor atd.). Hlinikovy kryt pod motor by toho mohl docela hodne vyresit take. Kde uz ji maji nazivo ?? -
« Re: Nove XT660R venku !
XT660 jsem už viděl zrovna včera naživo, docela se mi to líbilo. Svody výfuku vedený pod motorem moc hezký nejsou, ale existuje sexy hliníkovej kryt pod motor, myslím že bude plexi v různých barvách, kryty rukou… Cena není zatím stanovena, upravený odhad je 205t enduro, 225t motard. Ceny jsou bez záruky prosím. Pozitivní je, že plasty nejsou křehký ABS, ale takový ty měký co se používají u motokrosů, takže se při prvním škobrtnutí na polní cestě nerozlámou. Jo a výkon je 48k, ne 46.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
O tom najizdeni do dodavky jsem pak premyslel, je pravda, ze to asi neni nic moc pohodlneho, ale zase u endura se 150 kg je to jednodussi nez u cruiseru se 250 kg. Docela ale vtipne jsem videl na Inetu par odkazu na lidi, co na zimu parkujou masinu v predsini v sestym patre panelaku :)