M O T O C Y K L Y
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Řízení
No to je kravina s těma řidičákama. Jestli by neměli taky odstupňovat řidičáky na auta. Osobně bych navrhoval: od 18 do 21 let řízení pouze za dohledu rodičů, od 21 do 30 oprávnění řídit auto pouze do 1.5l, od 30 do 45 do 2.0l, od 45 do 60 bez omezení, od 60 výš zase jen do 1.5l, starší lidé mají totiž pomalejší reflexy. To by mohlo projít v našem zas... parlamentu projít, co říkáte? Jo a samozřejmě jsem zapomněl na zavedení luxusní daně na motorky s objemem motoru nad 350ccm a na auta nad 1l... Sorry, že jsem se tak rozkecal, ale v týhle zemi fakt už není nic normálního.... -
matuS 24.10.03 14:33
« Re: ocino
mne sa ta breva paci preto, lebo ma suchu hmotnost 180kg. vykon akurat, tocak tiez OK a krasny zvuk dvojvalca. je to imho ideal pre zaciatocnika. a navyse fakt stylova motorka!
s tou 1150tkou som si taky isty neni, najme ta hmotnost tam zohra velku rolu - a cena samozrejme tiez.
z japoncov sa ocinovi paci intros...co ty na to? je to vhodne na zaciatok? -
« Re: Řízení
KON. S tím souhlasím. Jinak se podívej, co mi přišlo mailem: MINISTERSTVO ZPŘÍSNÍ PODMÍNKY PRO ŘÍZENÍ TĚŽKÝCH MOTOCYKLŮ
Podmínky pro řízení těžkých motocyklů se po vstupu České republiky do Evropské unie zpřísní. Teď lze získat řidičský průkaz na motocykl s výkonem nad 25 kilowatt nebo s výkonem nad 0,16 kilowatt na kilogram hmotnosti v 21 letech. V budoucnosti ale bude jednadvacetiletý uchazeč o řidičský průkaz na silný motocykl potřebovat aspoň tříletou praxi v řízení lehčích motorek. Jinak bude moci na těžký stroj usednout až ve 24 letech. Opatření by mělo zvýšit bezpečnost na silnicích a snížit počet obětí nehod právě silných motocyklů. /www.ihned.cz/ Další dementní nápad soudruhů, co vedou tuto zemi do záhuby dávám do jiný rubrky o naštvanejch řidičích. Já se z těch dementů poseru! (sorry - neomlouvám se těm dementům, ale účastníkům této jinak kultivované diskuze za použití silného výrazu !!!) Voni jsou asi díky chlastu a tomu pocitu nadřazenosti zcela mimo reál. Maj totálně vyvinutou schopnost hledat příčiny nežádoucích jevů tam, kde nejsou a podle toho taky vypadají jejich návrhy jejich řešení.
-
« Re: Řízení
Prof: No jo, já beru Cobru jako Američana. Sice to mělo původně něco společnýho s Anglií, ale to je historie, taktéž nepočítám evorpský bastly s motorem z BMW apod.
Když jsi narazil na Mustanga. Není populární jenom kvůli povedenému jménu. Prostě to bylo to správný auto ve správnej čas (přišlo v době, kdy dorůstali "babyboomers" silný poválečný ročníky). Taky mi dlouho vrtala jejich popularita hlavou, kromě fastbacku ala Bullit se mi moc nelíbily. A každá další generace byla jen horší a horší. I ve všech srovnávacích testech byl Mustang snad vždy poražen lepším a hezčím Camarem. Přesto se Mustangů v posledních letech prodávalo myslím 4x víc než Camar a Firebirdů. Mustang je prostě fenomén těžící hlavně z nostalgie. Jeho další nezanedbatelná výhoda v USA je jeho praktičnost na denní ježdění - vzpřímená poloha za volantem, líp se do toho leze a líp se v tom žere a pije kafe než v Camaru:-)
Sorry, že kecám mimo téma rubriky. -
« Re: Řízení
KON: To jsou pěkný kousky, ale jestli jsi měl někdy tu čest s Velorexovou keckou, tak na tříkolku, která navíc jezdí pozadu, s klidem a rád zapomeneš. Jako recese, dobrý, ale na to byl spíš opravdu lepší Velorex. Cobra má především podivnej původ. Je to vlastně angličan, svařenej z trubek s ami motorem V8. Takovej malinko prasopejsek :-) Vždycky mě napadá otázka "No a co má bejt?" Takovej podobnejch vehiklů, bylo splácanejch kupa, akorát Cobra se zalíbila a vyhrávala závody.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Je dost pravdepodovny, ze nikdo z tech, co ty zakony bastli nikdy na motorce nejel.
A treba si chteli splhnout u EU a tak opsali nejvetsi pitomosti ze zakonu vsech clenskejch zemi. Obavam se, ze buzerace neni zdaleka konec a spis se bude jeste zhorsovat. Kdyz si volime takovy voly a nejsme je schopni uhlidat ani v Praze, co asi budou delat v Bruselu?
Proc si konecne nevezmeme priklad ze zemi, kde veci fungujou, s ridicakama se zadny strachy nedelaji a pritom se tam jezdi mnohem lip a bezpecnejc nez tady? V Evrope to nejspis nebude... (ciste muj osobni nazor, hodne lidi to vidi opacne).
Mimochodem ridicak na motorku jeste nemam. Jak dlouho jeho ziskani vlastne trva? Dva tejdny nebo vic? A je to vubec k necemu, nebo je to akorat ztrata casu a penez jako u aut.