Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Rozmnozeni klicu
vyrobení klíčů je otázka tak max 2 minut pokud mam v ruce originál :o)...... a udelat klíč podle zámku se taky dá :o) .... imobilizér překonáš tím, že nahradíš původní řídící jednotku vlastní jednotkou, která imobilizer nemá :o) a je to .... vectra se veze na Ukrainu ... ale to je moc slozite tak ti to vetsinou nalozi na odtahovku a nekde ve stodole si s tim pak v klidu pohrajou .. -
« Rozmnozeni klicu
Ahoj.
Mam jeden dotaz:
Ukradli mi moji milovanou Vectru (2.0i CDX).
A chci se zeptat, jak hodne jednoducha by pro pachatele byla vyroba rezervnich klicu, kdyz by u sebe mel original?
Byl to klasickej imobilizer a seriovej alarm, co Oplove montuji.
Diky za info
Boss.
-
« Re: Vectra 2.0 i - A - otačkoměr + startování
Při takovejhlech závadách diagnostika mlčí, když se to stane jen někdy. A taky to připojení na diagnostiku něco stojí a ne zrovna málo!!! Jinak měl jsem kdysi Kadetta s jednobodovým vstřikováním a taky se občas stalo, že nechtěl naskočit sytič, tak jsem lehce povrchově rozebral vstřikovadlo, objevil klapku sytiče a pořádně jsem rozhejbal a promazal její táhýlko a od tý doby OK. Byla to čistě mechanická záležitost, takže by diagnostika stejně mlčela. -
« Vectra 2.0 i - A - otačkoměr + startování
All: Zdravim...mam drobnej problem s otačkomerem. V okamžiku kdy zapnu stěrače na cyklovač, me při sepnutí poklesne otáčkoměr. Celý sem to prohledal, ale nic. Není to pravidelný...fakt nevim. Jo a druha věc. Čas od času mě nesepne automatickej sitič při startu, musim startovat přez plyn a chvilku s tím šmudlat plynem nez se v pohodě sepne a drží tech obvyklejch cca 850 otáček. HELP ME ... Dik -
« Elektrony
Chtěl bych Vám - Oplákům nabídnout jestli se někomu nehodí sada elektronů originál Opel z Calibry nebo Vectry V6. Jsou to 15", obuté na 205/55R15. 2ks pneu sjeté a 2ks maj takovejch 80% (předek - zadek). Ráfky jsou maximálně zachovalé, stříbrná barva. Cena komplet 7.000,- Praha. e-mail: zadek524@seznam.cz -
« Re: Palubka
Mam stejny problem (viz prispevek "Pocitac"). Nejprve musis vypacit sroubovakem mrizky ventilace (1 vlevo a 2 uprostred palubni desky) a modul s ovladacem osvetleni (vlevo), potom povol 6 sroubu krycich ramecku ventilace (3 za mrizkami ventilace, 1 za ovladacem osvetleni a 2 vedle volantu) a oba ramecky ventilace (levy spolecne s konektorem ovladace osvetleni) "vytahni" z palubni desky, povol 2 zbyle srouby po stranach pristrojove desky, pristrojovou desku vyklon a odpoj konektor od modulu TID/MID (26 pin). Ted muzes celou pristrojovou desku vyjmout a vymontovat (2 nebo 4 sroubky) modul TID/MID.
Provadel jsem to zrovna vcera a neni to tak hrozne, jak to na prvni pohled vypada.
Preji hodne trpelivosti. -
« Re: Pocitac
No, v tomto ti ja neporadim, ale chcem aj ja domontovat do mojej palub. pocitac a musim vymenit display a ostatne somariny. Ak sa ti to podari tak sem nezabudni hodit postup co vsetko k tomu treba a co to este obnasa. Najlacnejsie to budes mat urcite z vrakaca. -
« Pocitac
Na me Beckove Vectre 2.0 16V (2.0XEV) mi display v palubce nezobrazuje vsechny segmenty, vypada to hrozne a da se to jen obtizne cist. Asi cely modul vymenim, ale uvazuji, ze si sezenu i blok pocitace - moje Vectra ho nema. Nevim, jestli to pujde pouhym osazenim modulu a jeho propojenim s ovladanim v "packach", ani to, jaky modul pocitace mam shanet (Vectra B jich mela mozna vic typu. Diky za radu. -
« otackomer
Mam jednu z prvnich Beckovych Vecter, motor 1.6 jeste osmiventil (X16SZR) - a na palubce neni otackomer. Koupil jsem jinou palubku s otackomerem, je to z 1.6 16V, ale otackomer ukazuje hodnoty asi 4x mensi nez skutecnos (rucicka se sice hybe, ale malo). Neporadi nekdo co s tim? Na te palubce je nejaka elektronika, treba to pujde nastavit, ale nepodarilo se mi ji rozdelat...
Diky, patrik -
"-- skrytý --" 06.05.01 12:12
« Re: Kuzelovy filtr K&N na 2.5 V6
Ta spotreba bola mimo mesto, vsak :-) Pretoze kolega na 2.6 V6 v meste nejde pod 14 :-) A mimo mesto pod 16 :-) ale to jazdi po dialnici 200kmh, ten pocit z vykonu je predpokladam subjektivne pozorovanie... Ja som na Omegu 2.5V6 dal iba filter KN a jedine co som spozoroval, ze sa vyrazne zlepsila "kultura chodu" motora. Inak nic :-) Ale mne to staci :) -
« Kuzelovy filtr K&N na 2.5 V6
Nahodil jsem na svoji dvaapulku kuyel od K and N a je to parada .... pri vetsich otackach ma sani yvuk jak 5 litrovy 8 valec :o) .... ma to lepsi tah od nizsich otacek ..... no a asi sel na horu i vykon a spotreba dolu ...... nevim eko ale nikoliv pomalou jizdou jsem vylel celou nadrz z prumernou spotrebou 7.9litru podle PC . Nevite kolik se vejde do vectry benzinu .... posledne mi uz vynechaval motor a jen tak tak jsem dojel na pumpu a veslo se tam pouze 55,4 litru ... podle papiru by tam melo vejit 60 , ne ? -
« Re: Zase jeden dotaz na Tigru.
S rozvoďákem ti vyměněj i kladky po kterých to jezdí tj. dvě vodící a jednu napínací. Cena za komplet se skutečně pohybuje okolo 5-6000 Kc. Interval výměny je oficiálně 60 000 km ale já to měnil koncem roku po téměř 90 000 km a v pohodě. -
« Zase jeden dotaz na Tigru.
Potreboval bych vymenit rozvodovy remen. Kdyz jsem se na to ptal v servisu Opel, bylo mi receno, ze krome remenu je treba vymenit jeste nejake plastove tycky nebo neco v tom smyslu. A za to cele chteji neco kolem 6500Kc. Nevite nahodou nekdo o co se jedna? A jeste jaky je interval vymeny? Tigra je r.v.95, 1.4/16V.
Dik. -
« Re: Al disky na Tigru
Myslim ze je blbost kupovat ojazdene disky, nikdy nevies co s nimi ten majitel pred tebou absolvoval, ci rad prechadzal cez obrubniky, alebo hladal na ceste kazdy kanal a vymol ...
Potom by si mohol byt neprijemne prekvapeny ked ti v pneuservise povedia ze jedno koleso sa uz neda dobre vyvazit, lebo ten disk hadze. Skus radsej pozret nejake nove a lacne aj ked neskor, alebo zobrat tie starsie disky a dat si ich bez gumy prevazit. Za ten hluk, lozisko a capy ti to urcite stoji. -
« http://pneu.web3.cz
! PNEU-KATALOG ! AKTUALIZACE !
nový web-design, testy-12 letních pneu z časopisu AUTO TIP, přibyly další odkazy u jednotlivých pneu na testy (včetně nápovědy s umístěním), u některých pneu jsou i podrobné firemní popisy - obrázky (odkazy na ně najdete ve stručném popisu pneu), zprovozněna další rubrika - odkazy (včetně firem, které poskytují slevy apod.
web je jeste castecne ve vystavbe (tydenni update), proto nejsou dosud jeste funkcni vsechny odkazy - budete-li mit jakekoliv pripominky nebo doplnující udaje, rad uvitam vase rady a pokusim se vse co nejrychleji doplnit - dcs@mail.cz -
« Al disky na Tigru
Omlouvam se vsem za prispevek, ale pripada mi zbytecne zakladat dalsi tema pro Tigru. Je nas malo :-(. Tak me prosim nekamenujte, kdyz se sem obcas vnutim s dotazem. Shanim AL disky na Tigru. Poradte nekdo. Na nove bohuzel nemam. Financne sem vykrvacel pri koupi Tigra. Diky -
« To> skdd
Tak mam tie Aquilly, zatial vsetko OK, uvidim casom ako sa ujmu. Tie Aquilly su v jednom bode uplne perfektne. Ako moje byvale Continentalky maju taky vystupok z gumy pri hrane disku a tym keby uz niekto parkoval na obrubniku, takaspon nedodrbe disk. To je celkom fajn, predsa 16 disky nieco stoja. BTW neviete kto u nas distribuuje disky MOMO ? Na jednom kolese mi v pneuservise zabudli dat stredovu krytku a uz sa nikdy nenasla. -
pallas 23.04.01 11:44
« Re: titel,skdd
andy220: s tym suhlasim, profil pod 50 na nase cesty je vylozena frajerina, a zrut penazi, ci uz na diely, ale aj na samotne pneu. Naviac tych co sa vezu trebars na 245/19" 40 po Blave, skor lutujem, nez by som im zavidel... jeden prehliadnuty kanalovy dekel a chlapec ma zarobene, alebo v horsom pripade (ak ma znizene pruziny) je to na navstevu zubara, resp. k chirurgovi zosit jazyk :-)) -
"-- skrytý --" 23.04.01 11:21
« Re: zorb
Ak mas TIS vyhladaj pomocou regeditu slovo hostname, bude tam unknown alebo nieco take (alebo localhost), zmaz to na prazdny retazec a TIS ti pojde. Ak ich najdes viac (vyskytov slova hostname) tak je to ten v Bell&H... nepamatam si to presne. Ak toto nebude fungovat, tak sa pozriem. -
« Re: titel,skdd
Michal sevas,dlho si sa neozval,vela robis a zabudas.no dobreho frajera s vytahovackou na falce by som aj ja chcel stretnut.Pokial viem je na to specialny pripravok ktory sa upvevni na naboj a postupne vylisuva falc smerom von.Ale s tym vela nespravis,ze vraj na brutal rozchody sa prevaraju uplne ine falce,ale kto to urobi tak aby to nehnilo,raz ked zvaras porusis strukturu(aj ked CO2)a nikdy to nepozinkujes a neosetris ako je to s fabriky takze jednoznacne to musi zacat hnit.Videl som calibru s takou upravou a po troch rokoch boli zadne zhrdzavene a to este na calibru nezozenies nahradny diel iba samotny falc,ako sa da na A vectru.Ale myslim si ze seriozny upravcovia davaju uplne ine vylisky prednych blatnikov,ale ako spravia zadne aby to nehnilo??!Vies aj Dusan dal na mojej byvalej dvetisicke upravit falce,ale ich iba zaklepali dnu,a zadny som mal uplne zbruseny po zvar.Ale aj tak sa iba na A vectru vosli dozadu na 7.5x16palcove s ET 25(neskor 28,lebo som ich musel dat zosustruzit,lebo dreli o falc,ked to prepruzilo pri vytocenom volante)s 205x50x16 zadok,predok 205x45x16 gumami.Aj tak to stale lizalo falce.To je maximum co zmestis na A vectru.B vectra vyzera ze ma viac von falce tak tam by sa malo viac vojst,ale rozhodujuce je ET(offset).Takisto aj na calibru sa vojde toho viac.Fakt cim vacsi disk,mensie ET=tensia guma a na nasich cestach ide od geometrie,capov,tlmicov a diskov do *.NA NASE CESTY MAX 5O-KU PROFIL!!!!!Mal som s toho mory,verte -
"-- skrytý --" 20.04.01 17:50
« Re: Re:
Aquila nieeeee! Nechod s tym na obrubnik, nikdy!!! Kamos to mas na fiate bravo ci bravo ci ako sa to vola ta 3dv sranda, 5 ci 6x s tym isiel na obrubnik a kord praskol na 2 gumach, vymenili mu to ale uz to nema, a to ich mal 5 alebo 6 dni(dufam, ze to bol kord). Inak na tej vectre tie kola suchaju o podblatniky, zistene, overene :-) -
« Re: Re:
To skdd > mieris trochu vysoko. 9000-ka je fakt dobra guma, ale aj skoro najdrahsia. V rozmere 205/55 R16 stoji cez 9000 Sk, a to uz vacsina ludi si poklepe na celo. Ale otazka bola jasna "dobra guma" tak s tebou suhlasim je dobra, ale druha strana mince je tiez dolezita. Som zvedavy akurat dnes idem kupit dve Matadorky Aqilly, maju trochu podobny dezen ako 9000-ky a su rychlostne W. -
"-- skrytý --" 20.04.01 08:06
« Re: Re:
No suchaju aj 225ky myslim, ze to chce vytiahnut blatniky. A co sa tyka pneumatik, pokial niekto chce poriadnu gumu :-) tak odporucam Dunlop 9000. Ozaj, neviete o niekom kto ma v BA alebo blizkom okoli (to je aj brno :-) vytahovacku na blatniky? A naozaj s nou vie robit? -
« Re:
Myslim ze ano. Gumy radsej maksie ako tvrde. Rozhodne nedoporucujem Continentaly ContiSportContakty, ale tie uz asi ani nezozenies, uz sa robia asi tretej generacie. Zatial fain sa mi zdaju FULDY CARAT, ale dobrych gum je viac. Horsie je to uz s cenou v tejto kategorii. -
« Re: Chybove kody
Etzold vydal knihu k Tigre spolecne s Corsou, ale u nas vysla jen ta cast Corsa. Knihu mi privezl kamarad z Nemecka. Stala asi 40 DM. Jinak na amazon.de lze mozna objednat. A jeste mam jednu prosbu. V servisu Opel maji nejaky software, kde je detailne rozkresleno cele auto, vcetne objednacich cisel dilu. Nedal by se tento soft nekde sehnat ? V Etzoldovi totiz neni Tigre venovano zas tak moc prostoru. Ja mam do nejblizsiho Opla daleko a tak kdyz potrebuji neco objednat je to na prd. -
"-- skrytý --" 12.04.01 21:23
« Re: Vrzganie sedadla
Tak obcania, vrzganie sedadla v dalsom "nasom" pripade bolo uspesne odstranene po 30 minutach v servise. vrzgala (laicky povedane) tycka, ktorou sa nastavuje sklon operadla. Pre bratislavcanov snad netreba dodavat, ze v autotrende som nebol :-) Inak viete, ze na vectre 235R17/45 na vectre 'suchaju' o podblatnik? :) -
"-- skrytý --" 31.03.01 12:11
« Re: Vrzganie sedadla
Niekde som tu pisal, ze nevrzgajuce sedalo vodica na vectre som asi nevidel. Bohuzial je to tak, bez s tym do servisu a nedaj sa! Nie je mozne aby sedadlo po 8500 vrzgalo. ked ti budu tvrdit, ze je to ojedinele je to blbost. Ja by som to chcel opravit, nebodaj vymenit. -
"-- skrytý --" 27.03.01 22:55
« Re: Opel Vectra 2.0i, r.v. 1997
No ja mam bohatu skusenosti s tym istym motorom a 200tkm, takze ta upozornujem na nasledujuce: daj dobre, fakt dobre skontrolovat obe napravy, najma zadok. Ak s tym nejazdil nejaky brutalisimo driver tak bude motoricky dobra. Motoricky nam to auto vydrzalo 270tkm, viac sme uz nemali nervy a predali sme ho, pokial viem teraz ma nejakych 290 az 300 a majitel je spokojny. Netreba cakat, ze napr. sedadlo vodica nebude vrzgat tak to som este na vectre nevidel pri tej kilometrazi ale da sa to opravit. Potom take detaily stierace a podobne kravinky, nejak nam nikdy nevydrzali viac nez 15tkm :-) Ale najma napravy to je bolest vectier a omegy (aspon tych nasich). -
« Re: Opel Vectra 2.0i, r.v. 1997
Teraz si ma trochu vylakal, lebo mal som (a stale mam) problem v zime so zlym radenim. Nakoniec sme prisli v tejto disk. skupine ku konsenzu ze tim trpia (skoro) vsetky ople. Mimo to som sa na to pytal v servise nezavisle asi troch ludi na to kedy sa vymiena olej v prevodovke. S udivom mi kazdy povedal ze olej sa nemeni ze je tam jednorazova napln. Teraz si ma presvedcil aby som si tu vymenu tak ci tak spravil. Neviem si totizto predstavit ten olej po 150 tis km. Musi to byt plne kovovych pilin. Zaujimave je ze aj v Etzoldovi sa pise ze olej netreba menit. -
« Opel Vectra 2.0i, r.v. 1997
Toto auto bylo kupováno nové v ČR. Měl ho jeden majitel, technický antitalent. Nevynechal jednu jedinou prohlídku ve značkových servisech. Jezdit umí mnohem šetrněji k vozidlu, než leckterý "profesionál".Ptám se veřejně: Myslíte si, že je normální, aby ve 150 tis. najetých kilometrech, které nyní tento vůz má, byla totálně v háji obyčejná mechanická převodovka? (Po rozmontování bylo zjištěno, že jsou vadná ložiska na ozubeném kole diferenciálu, samozřejmě také toto soukolí.) Jenom díly na opravu přijdou bratru ma 50 tis. Kč. Nechce se mi věřit, že by kvalita této značky byla tak malá. Vysvětluji si to jedině odbornou zdatností mechaniků značkových servisů, kteří namísto kontroly stavu oleje v převodovce, provedou vizuálně kontrolu její těsnosti a pokud je suchá, usoudí, že tam je asi oleje dost. Vůbec mám pocit, že to v ČR s tou značkovostí moc nefunguje :-) -
« Viko rozdelovace
Jeste jednou, pridavam email: radeksenkypl@email.cz
Dobry den, shanim viko rozdelovace na motor Opel 1.6i NZ, jedna se o Opel Ascona, motor je identicky s Kadettem, Astrou, Vectrou , Pontiac LeMans, az asi do r.1991. To viko je made in USA.
Dekuji vam za radu, kde, za kolik bych ho mohl koupit.
Diky Senky -
« Viko rozdelovace
Dobry den vsem, shanim viko rozdelovace na motor Opel 1.6i NZ, jedna se o Opel Ascona, motor je identicky s Kadettem, Astrou, Vectrou , Pontiac LeMans, az asi do r.1991. To viko je made in USA.
Dekuji vam za radu, kde, za kolik bych ho mohl koupit.
Diky Senky -
« Re: Domontovanie klimy
Od tial poznam jednoho chlapika, je celkom fain a dost pozna aj technikov z MaH, tak celkovo maju skusenosti. Ako spomenul skdd chod sa tam pozriet a mozno sa s nimi aj na niecom dohodnes. Mozno skus spomenut ze mas aj na ruke tie veci okrem chladica.








