Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: změna rozteče z 4šroubů na 5šroubů /vectra b/
Myslim si, ze zmena na 5derove naboje a tudiz vetsi kotouce vpredu by sebou nesla nutnost vymeny
za vetsi (tandemovy) posilovac brzd. Nenapadejte me, fakt si to jenom myslim. Ale obavam se ze to tak bude.
Jinak mrkni na www.autokola.cz
Mam s nima fakt dobry zkusenosti a zasilaj expresne za smesny prachy.
Maji tam aplikacni katalogy a kola 7x17 a 7,5x17
jsou tam ve ctyrdire na Oply normalne a za celkem slusny ceny. Nepopiram, Steinmetz je Steinmetz, ale ta cena?? -
« Re: změna rozteče z 4šroubů na 5šroubů /vectra b/
Takze to je 1.6 16V, alebo 1.6i alebo 1.7td. Si uz plne rozhodnuty ze chces 17" alebo by mohli byt aj 16", a tam uz skor najdes vyrobcu. Urcite aj tie 17" ma v ponuke Steinmetz, ovsem za trochu vyssiu cenu, ale su fakt pekne, horsie je to uz s cistenim tych ploch po obvode disku. 17" disky myslim ma v ponuje aj Opel, ale neviem kolko maju dier. Dost sa podobaju na moje 16" MOMO. Bohuzial no to co si sa pytal neviem 100% odpoved, ale myslim ze by to malo ist vymenit. Kazdopadne uz by som ti doporuci rovno vymenit aj kotuce za vacsie, aj ked ja nevidim problem ani v tych stavajucich. Podtrzeno a secteno zaver by som dal taky ze za vymenu nabojov na vsetkych kolesach kupis nadherne 17" napr. spominany Steinmetz, momo.....(samozrejme 4 dierove) -
« změna rozteče z 4šroubů na 5šroubů /vectra b/
potřeboval bych poradit, sháním kola 17ˇ s pořádným ET, mám vectru B 1996 a ta má 4díry, všechna zajímavá kola jsou 5dírová, chtěl bych nechat zkusit vyměnit bubny a disky. Viděl jsem vectru /nejspíš novější typ / a ta měla 5děr.Nevíte někdo jestli to jde přehodit??
Změna rozteče podložkami nejde.Dík -
« Re: motor 1,8
Hmm, znamy pred par tyzdnami tento motor zadrel. Presnejsie odislo turbo, oil pumpa a jeden piest. Robil si to sam a uspesne, ale ze uz nikdy viac, je to celkom zaberacka. Asi aj preto ho v Opli a inych servisoch poslali rovno kupit nejaky polomotor alebo jazdeny. Ako to tak vidim asi to fakt nebude ten najstastnejsi diesel. -
« Pro campagnola- 1,8
Hlavu jsi mi nezamotal, něco o těch Vectrách už vím. Co se týče podvozků, tak mi bylo přímo v Opelu řečeno, že nemám kupovat Vectru B 1,6 do r.v.96, prý mají špatné podvozky, ale jinak jsem se žádné další omezení,nebo doporučení nedočkal. Bývají 1,8 s počítačem, nebo pouze vyjímečně ve výbavě? Dvoulitr ho má myslím úplně každý. -
« Re: motor 1,8
jezdil jsem do nedávna s omegou 2,5 td, co se motoru týče, výkon byl na diesela příjemnej, nebylo znát, jestli jede člověk sám, nebo v pěti lidech, ale spotřeba po městě 11-12litrů nafty a mimo město na delší trať 7,9-8,5.což už tak super není. navíc praskaj hlavy motoru, mě samotnemu praskla dvakrát-nechápu jak, ale praskly.Navíc hodně náchylný jsou čerpadla(těsnění),sami chlapi z oplu mi řekli, že to není nejštatnější motor v omeze - dost poruchovej(i když je to bmw) podle jejich slov "do omeg se montujou motory co v bmw spadly z pásu" Možná jsem měl špatnej kus, nebo ten přede mnou to hodně ničil, ale taková spousta poruch na motoru je hodně zarážející - znovu bych do toho nešel.Navíc můj známej má BMW 325tds - totožnej motor až na turbo a měl téměř identický problémy. Teď mám Vectru b s motorem isuzu a nic, žádný problémy, vše je v pořádku. Dokonce i pár přátel co maj áčkový vectry se stejným motorem jsou spokojený a bez poruch. To jsem se nějak rozepsal. :O) -
« Re: multidispay pro vectru B - poraďte
okamžitá spotřeba by mi stačila, jak je to časově a finančně náročný??máš nějakej konkretní kontakt??jo a navíc mi display lehce blbne, nějaká čísla nejsou úplná( jen kousky )chci se zeptat, jestli je display stejnej jako u omegy b?dík. -
« multidispay pro vectru B - poraďte
s tim predelanim nepocitej za predpokladu ze do toho nechces nastrkat spousty penez. jedine co lze vytahnout primo je okamzita spotreba ale i to vyzaduje rel. odborny zasah a dodelavani dratu. to lze poridit za rozumne penize... zatim cau... jsem na tom stejne jako ty. ptal jsem se na to u Opel servisu Ralik (Libchavy u Usti nad Orlici). Je to profik na elektriku... Ja osobne si tu spotrebu necham vytahnout... cau. -
« multidispay pro vectru B - poraďte
koupil jsem si vectru b, je to rok 1996, je to 1,7td ( motor isuzu ), vybavení CDX. Na multidisplay se mi ukazují jen radiostanice, teplota,datum,čas. Chci se zeptat jestli jde vyměnit, případně naprogramovat, aby se mi ukazovala spotřeba, dojezd, prům.spotřeba, okamž itá spotř.???Má s tím někdo zkušenosti?? -
« Re: Co si o ní myslíte?
No, dily nas snad nesezerou, (mame na to dobry dodavatele), aspon se pro to modlim. S kradezi to je fakt, pokud to bude bavor, asi skocime do vsemoznej vochran, coz zase nakup prodrazi )O: No uvidime. Jinak ta Vectra vypada na opravdu posledni Acko s tou 16kou 16V.. )o: -
« Re: motor 1,8
Dlohodobej prumer mas u 1.8 16V 85kW tak 7.5.
Pokud se vyhnes mestu mezes jezdit o litr min.
U 2.0 16V 100kW pocitej s mestem prumer 9 a bez mesta tak 7,5.
U 2,5 V6 s mestem tak 10,7 a mimo nej tak 9 ( umi ale i za 6,8l.eco-jizda).
Vsechny mam osobne odskousene. Pokud chces jo setrit kup si 1,6 16V. Jezdi s velkym podilem mesta v prumeru za 6.8)
Spotreby plati pro bezny spise umirneny provoz.
V zadnem pripade ne brzda plyn. -
« Re: motor 1,8
Do faceliftu B-ckova Vectra mela velke kotouce vpredu az od 2.0 16V a 2.5 V6.
S nastupem faceliftu uz je maji vsechny Vectry.
Proto se uz montuji jenom a jenom 15ky rafky a petiderove. Na starsich Vectrach(konec 95-98) najdes 14-ky a to ctyrderove (185/70). Byly pouzity i silnejsi stabilizatory a jine nastaveni geometrie. Osobne muzu rict, ze stara Vectra (1,6 -1,8) nedrzi dobre smer v rychlostech nad 170 km/h a pri sportovni jizde rychle odchazej kotouce.
Podvozek nove(facelift) Vectry je super. Pokud by jsi chtel kupovat predfaceliftovou tak jedine od 2.0 16V nahoru.(Za predpokladu ze cas od casu chces jet 2kila). Ta 1.8 se k nim dostava hodne dlouho a s tezi a mezi tim ti tam vzdycky jak na potvoru nekdo najede.
Na druhou stranu, jsi na tom u 1.8 lepe v Pov.Ruc..
Pokud mas prachy kup 1.8(92kW) od r.v.00(facelift).
Pokud ne kup 2.0 16V starsi(ma v podstate stejnej podvozek a TC(traction control) navic.
Ale sportovni svezeni od 1.8 16V(85kW) necekej. Napraska ti kazda 1.6i(74kW) Octavia.
Pro upresneni: 2.0 16V nahrazena 2.2 16V
a 1.8 16V 85kW nahrazena 1.8 16V 92kW.
Doufam ze jsem ti moc nezamotal hlavu.
-
« motor 1,8
Zvažuji koupi vozu Opel Vectra. Nevím ale, jakou má toto auto spotřebu. Uvažoval jsem o 1,8 s klimou atd. Jezdím především městem s celkem slušným počtem startů za den, sem tam jedu dálkovou. A tak se ptám, kdo mi upřímně odpoví na otázku ,,jaká je spotřeba?" Jezdím po městě klidně, ale po dálnici se nemíním ,,loudat" 140 km/h. A co 2,0 l ? Díky za odpovědi.
-
« Re: Co si o ní myslíte?
No je asi pravda ze zacali mozno koncom 95 roku, ja som bol v tom ze az od zaciatku 96, ale rad sa necham poucit. Nie som si ani uplne isty ci sa nahodou nerobili 1.6 16V aj do poslednych Aciek, mam tusenie ze ano. Som velky fanusik Vectry, a sam ju vlastnim, ale nie som z tych co ked si nieco kupia tak je to najlepsie na svete. Ja osobne som uplne spokojny s Bckom, ale aj uznavam ze ma nejake rezervy a male muchy. Tiez by som bol radsej keby ich bolo na ceste viac, ale to urcite neovplivnim. Octavku som porovnaval preto, lebo co poznam ludi ktori rozmyslaju nad vectrou tak ju porovnavaju s Octavkou, aj ked je to ina kategoria vozu. Ja dost jazdim s Octavkou, a teraz prichadzam na tie prave "dokonalosti" po 100 000km sa vsetko zacne kyvat, vrzgat....padat zadne okna ......strasne, zlata Vectra. Ale este raz pre noveho majitela: kto tvrdi ze je Vetra a aj ine auto bez chyby urcite "vie" o com hovori. -
« Re: Co si o ní myslíte?
nehnijou, vrzou sedacky - staci namazat mechanizmus vyskoveho nastaveni :o), vrze volant - resi to krouzek za cca 1500kc :o), z vydechu pred prednim sklem se ozyva praskani pri max topeni /plast je tepelne nestabilni/ jinak podvozek cool a na tech 17"kach fakt dost dobry .... po tech 120 tis. by to chtelo nove tlumice a pokud neznas presny puvod tak bych menil vsechny naplne plus rozvodovy remen a napinaci kladky - ty jsou slabinou techto motoru a meni se soucasne z rozvodakem /stoji to celkem cca 6000 tisic :o)/ spotreba dobra ... ovsem na spotrebu je idealni 1.8 motor - jete slusne a malo zere , sam mam 2.5 V6 a jsem moc spokojenej, chtelo by to mozna vymenit cepy na napravach - budou tam uz velke vule , ... .ta cena je dobra - s tou vybavou urcite dost dobra. Vectry B mely standartne ABS , airbagy .... a to je dost slusnej zaklad .... jo jeste nevim jestli to je 16V cca 100 koni nebo slabsi 8V cca 75 koni - ten je dost slaby a sepnes -li klimu jakobys zatahl rucni brzdu .o) -
« Co si o ní myslíte?
Opel Vectra 1.6 16V 1995 CD Hatchback
Nazdar kluci Oplácký, máme možnost koupit Vectru za 200tis. Je nebouraná, na 17kovejch elektronech, palub. poč., pětidvířko, šíbr, klima atd., v plný výbavě kromě kůže. Najeto 120.000km. Je to dobrá cena? A co neduhy týhle Vectry? Co zkontrolovat? S čím počítat, že budem brzo muset měnit? Jak je to s podvozkem Vectry, nikdy sem žádnou neměl. Oply maj prej hrozný kastle, platí to i o těch z roku 1995? Hnijou?
Diky moc za každou informaci, ať už dobrou nebo špatnou (o: Ahoja KaZaN -
"-- skrytý --" 27.06.01 12:03
« Re: automaticka klima
To som rad, ze konecne sa Opel spamatal a je digiklima. Ten 2.5 bude urcite BMW (ak sem zavita cokes tak myslim, ze o tom bude nieco vediet). Ten 1.9JTD by Vectre asi pomohol v predajnosti, pretoze ludia nejak saleju po dieseloch. Inak jazdil som easytronic v corse :-) Kto sa este vozil? Ake su dojmy? -
« Re: snizeni Vectry B
Mam 2,5 V6 r.v.10/99 provoz 14.2.00. Palivovy filtr jsem jeste nemenil (mam 15600 km), ten prijde na radu v 60000 km(stoji 515 Kc cislo dilu je 0818568). Pokud bych chtel vetsi delo nez mam, tak si koupim M3 ku. Filtr a koncovy tlumic dodaji spise na zvuku. Za ty prachy (filtr cca. 3000 Kc a koncovka cca. 15 -20000 Kc) to stejne zazracne litat nebude. A rambajs delam Suzuki Banditem GSF 1200 S s otevrenou koncovkou pro provoz na pozemnich komunikacich neschvalenou od MICRONu. A s tim bych to nandal i ty M3ce, ta se pod 3 sek z 0-100 nedostane ani kdyby se rozkrajela. -
« Re: Ksenony do Vectry
Chces li vymenit Halogeny za xenon musis pocitat s
montazi ostrikovacu svetel, pokud je nemas, silnejsi kabelazi,ridici jednotky a hlavne snimace polohy na predni i zadni naprave. Samo sebou muzou se tam dat pouze xenony bez serizovani podle naklonu naprav a i ostrikovace nejsou nutne. Ale pak to muze byt problem na STK pripadne v SRN na dalnici az te capnou.
Jinak xenonova zarovka vypada podobne jako H4 ale uzzi a delsi, ta je vsazena do cocky a lom svetla pred ni dela kus plechu s odskocenym uhlem nahoru. Zadna veda. pokud tam ale nedas automaticke sklapeni svetel, tak pri kazde akceleraci "vyfotografujes" protijedouci.
Xenony na vectre mam a zadnej zazrak to neni. Driv nez si je namontujes zkus se svezt s nekym
kdo je ma a to za deste, vidis stejne malo jako s klasikou. Za sucha je to efektni a sviti to hodne, ale o to min vidis za hranici kam xenon dosviti, protoze prechod je drasticky.(tam kam sviti je to jako denni svetlo, ale konci jako kdyz utne a pak je priserna tma. Tak strasne u normalnich svetel neni a prechod do tmy je pozvolnejsi.
Jinak o technicke dokonalosti montaze od "pšonků"
za ty prachy silne pochybuj. V Nemecku stoji dodatecna montaz xenonu ( u Opla) cca. 6000,- DEM. -
« Ksenony do Vectry
koupil jsen si v Polsku/pracuji v Katowicich/ inzertni casak a je tam nabidka montaze ksenonu i na beckovou vectru 1995-99 za 2000zlotych cca 20tis. kc ....... sli by jste do toho za ty penize ... jel jsem v Oktavce RS co mela xenony a byla to nadhera - v noci fakt super-kdo nevidel a nejel tak neuveri ! -
« Re: snizeni Vectry B
Diky za rady ...... ale me se porad zda ze ta 2.5ka je dost uhoupana .... nevim ale v jakem stavu mam tlumice ..... uvazuji o tom , ze tam dam nejdrive tlumice Monroe Sensatrac/mam je v garazi uz dva mesice/ a uvidim jestli to bude lepsi ...... fakt nevim, chtel jsem je tam dat ze snizenyma pruzinama ale uvidim .... jeste dotaz ktery rocnik je ta tvoje Vectra a jestli jsi uz menil palivovy filtr ... jinak mel jsem na ni kuzel. filtr od K and N a dal jsem ho pryc .... bez dodatecneho privodu studeneho vzduchu to nema cenu a ten baryton ze sani me taky zacal pekne * :o) -
« Re: snizeni Vectry B
S dodatecnym snizovanim zkusenosti nemam. Ale mel jsem cca. 1 rok Vectru 2.0 16V r.v.99 Sport. Ta byla z fabriky snizena o 20mm. Bylo to pekelne znat na nerovnostech (vcetne CD prehravace - original ve schrance spolujezdce). Ted mam 2.5 V6
CDX a doslova chrochtam blahem. Jedine co jsem prehodil byly sportovni sedacky (kuze) a trirameny volant. O sportovnim podvozku uz nechci nikdy nic slyset. Na obou autech jsem mel a mam Irmscher Twinspoke 7J x 16 a pneu 205/55x16.
Nemuzu si na naklony a chovani v zatackach stezovat. Rozdil v drzeni stopy jsem nepozoroval.
Byl jsem velkym fandou snizeni, ale jen do vlastnich zkusenosti.
Pokud prece trvas na snizeni zeptej se na Eibach. -
« snizeni Vectry B
mate nekdo zkusenosti se snizenim beckove Vectry ... je to 2.5 V6 ... chtel bych tech 30-40mm dolu ..... jake tlumice? ktere pruziny ? .... eibach tvrdi, ze jejich snizene pruziny lze montovat ze seriovymi tlumici - mate to tak nekdo ...... nechci s toho mit trakac ale Vectra tak jako je se mi zda moc uhoupana .... mozna to je tim , ze mam najeto 109 tis. km ? -
« Re: 2.2DTI
Holden ho asi pojede a to vcetne 5.7. Ostatni verze na bazi Omegy u Holdenu (hodne modifikovane)
asi taky. Nevim, Australie se Evropou neridi,
byt Astra, Vectra, Corsa a i Frontera je totozna, zato s Omegou delaj divy.
Ja mel spis na mysli Cadillac Catera 3.0 24V (ne 3.2 24V) v Americe, Kanade, Korea atp.,
Diesel 3.0 V6 ma byt od Isuzu. Ta 2.5 od Fiatu.
Co ale nakonec schvalej a pouzijou....?!?!?
To 4x4 by me taky zajimalo kde to vemou?? Treba jim to bude delat Audi :o) Ale jelikoz se proslycha ze Alfa ma zase delat 4x4 a patri pod Fiat, predpokladal bych ze to bude neco na bazi toho co uz koncern Fiat (Lancia, Alfa)drive delal.
Zajimave je i zavedeni novych modelu u Agily s celoplosnou textilni strechou.
-
"-- skrytý --" 20.06.01 21:42
« Re: 2.2DTI
Takze 2.5 by mal byt taky 2.4JTD upraveny? Mne sa zda, ze sa hovorilo o tom, ze 2.5 (aj 3.0) bude robit pre Opel Isuzu. Viem o 1.2JTD, ktory bude v Corse (o Agile pochybujem). U toho 3.0 zase nechapem preco od isuzu, ked Saab ako koncernovy bracek ma uplne novy 3.0DTI (a ako sam Saab tvrdi bude to motor skor "sportovejsich" kvalit). Nechame sa zase prekvapit :-) -
"-- skrytý --" 19.06.01 10:05
« Re: 2.2DTI
A co hovoris na to, ze omega by mala byt aj hatch? Hlavove airbagy ano, ale bohuzial len corsa, astra, zafira. K tomu corsaminivanu, myslim, ze sa to bude volat vivo. Nemas informacie od koho pochadza riesenie 4x4? A od koho bude 2.5 diesel? O frontere som nic nenasiel ani sa o nej moc nehovori. -
« Re: 2.2DTI
Podvozek u nove Vectry a Omegy bude pouzivat stejnou plosinu u Omegy prodlouzenou.
Je to vysledek spoluprace s Fiatem.
Pohon 4x4 ma byt i v Omeze, jinak pohon bude u Omegy predni. Fotky nove Vectry najdete na www.vectra.de, pak myslim aktuell nebo tak neco.
5.7 v Omeze nebude, "klon" Omegy ho sice dava, ale dny "klonu" jsou spocteny a nasledovnik uz je ryze americky. Jinak opel slibuje nove a prevratne
elektronicke doplnky pro novou Omegu.
Dalsi novinkou by mel byt van na bazi Corzy, zaplni mezeru mezi Agilou a Zafirou.
Co by ale Opel urcite mel udelat (muj nazor) je zabudovani 6-ti kvaltu a 4x4 do Coupe Turbo. Bez toho to auto nema stavu.
Nova Vectra snad uz konecne dostane el. stavitelnou sedacku ridice!
Opel zacne montovat hlavove airbagy, no uz bylo nacase. Tim ale taky avizuje zdrazeni modleu (vybranych) vyrobenych po srpnu 2001 o 1,2%.
Nevite nekdo ceho se budou tykat inovace Frontery??? Pry snad jeste letos. -
"-- skrytý --" 18.06.01 19:01
« Re: Zafira, 2skdd
Som ani netusil, ze budem tak sikovny a skoncim tak skoro :-) No jazdne vlastnosti zafiry ma milo prekvapili, cakal som nieco viac nestabilne (kvoli vyske) ale bol som naozaj prekvapeny celkovou stabilitou. Vedel som, ze nie som zadkom 10cm nad zemou a podla toho som sa aj spraval. Jedine co ma zarazilo bola ta pazravost 1.8 v kombinacii s AT. Na 2.2 MT sa mozem spytat, kolko to robi. S tou 1.6 neostava nic ine ako suhlasit. Raketa to nie je (aj ked som ju siel iba chvilu asi 100km). O 2.0DI a DTI nemam ani predstavu. Co sa tyka tej 2nd rady sedadiel, mas uplnu pravdu. Este to omrknem ako je to tam uchytene a ako rychlo sa to da vybrat s elektr. srobovakom. Podla mna je to vsak dan za flex7 system. Inak to povazujem za velmi sikovne auticko a moznost odpctu DPH ho robi este zaujimavejsie. -
"-- skrytý --" 18.06.01 18:48
« Re: 2.2DTI
Ten diesel bude nielen pre omegu ale aj pre vectru. Okrem toho bude aj vectra 4x4, co sa tyka zafiry 4x4 (snowtrekker) tak nejak to zaspalo. Opel sa zda sa chysta aj do gdi (2.0 alebo 2.2, musel by som mkrnut). Neviem co je pravdy na tom, ze omega 2003 bude mat iba predny nahon (to by ma vazne sklamali). Co sa tyka 5.7 neviem preco tolko otalaju vyjst s tym na trh, pretoze Holden tento motor ponuka veselo do svojho "klonu" omegy. A tema digi klima -> povedal som, ze to su "reci" ale ked sa na to tak pozrieme je hanba, ze neexistuje takato moznost do astry ani zafiry. Predsa len, dnes uz klima nie je taky luxus ako v 1990. -
"-- skrytý --" 18.06.01 16:07
« Re: Zafira, 2skdd
No moc rodinne auto nepotrebujem, moja rodina sa sklada so mna a mojho psa :-) a na to mi omega caravan staci :-) Inak k zafire ma vedu pohnutky typu odpis DPH :-) A k 2.2DTI ma vedie poziadavka jej buduceho vodica. Co sa tyka priestoru zafiry nejak som sa tym moc nezaoberal. Zajdem do predajne a vyskumam co a ako tam funguje. Co sa tyka spotreby drajvoval som iba 1.8 s AT a to bol v meste strasny pazravec! Viacej dojmov z jazdy pridam vecer alebo zajtra momentalne som naozaj busy. Ak chces mozme hodit pokec aj niekde pri pive a dotiahneme tam zafiru :) -
« Zafira, 2skdd
Skdd: pod pokecat o Zafire. Zjavne potrebujes, tak ako ja, nieco velke pre rodinu. Zafira mi vysla ako najpraktickejsia a vnutri najvacsia z jednopriestorovych aut jej kategorie, ale cena sa v podstate s kazdou slusnejsou vybavou splha k melonu, aj cez. To uz zacinaju velke MPV, a tie nemaju ani v zaklade najchudobnejsiu vybavu, snad okrem ESP. S dizlom mi to navyse pride draho aj v prevadzkovych nakladoch, pokial clovek ozaj nejazi vela (ale to zase kvoli jazdny vlastnostiam velkych vysokych aut nie je asi Zafira najrozumnejsia). Mas nejake referencie na spotrebu Zafiry s roznymi motormi? Mas s nou nejake skusenosti? Co som ju skusal (velmi malo, nepodstatne), tak motor 1,6 celkom OK, nebolo to delo, ale spotrebu som udrzal do 8 s prevahou po meste, 1,8 smadna az moc, dizel som nejazdil. Zadne dve sedadla su - podla mna - v pohode vyuzitelne aj dospelymi. Serie ma to, ze sa neda vybrat stredna lavica, to je u podobneho auta dost velky hendikep, obzvlast, ked sa clovek cenou dostava uz do kategorie aut, kde je to bezne. Tak sa rozpis, co ta vedie k dizlovej zafire a proste o vsetkom okolo nej. -
« Kadett
Mam problemek.Stava se mi obcas,ze mi muj Oplik nechce nastartovat.Starter toci,ale nenaskoci.Pomuze az to,ze zaradim jednicku a pres starter s nim trochu cuknu.Uz sem zkousel mnoho veci.kabely ke svickam i od civky,preizolovat draty v civce,teplotni cidlo,kontrola membrany regulatoru tlaku paliva,krokovy motorek volnobehu,potenciometr skrtici klapky... Uz si fakt nevim rady.Nestalo se vam to nekdy? -
« Re: Palubka
Zdravim, tak včera jsem ten displej celkem v pohodě vydoloval ven (dík za výtečnej popis), problém byl u mě v tomhle: Na tišťák jsou prilepený nebo jenom přitlačovaný vodivý pásky od displeje a tam to bylo zoxidovaný. Vyčistil jsem to lihem, znova pořádně přimáčknul a zacvakal umělohnotný úchytky (pod některý jsem přidal i podložky), a už to vesele svítí všechno, není to nic složitýho. Horší je, že mi k tomu svítí i kontrolka airbagů (dělala to už jednou) - po nastartování zhasne aasi tak za 5 sek. se zase rozsvítí. Prý to byl nějaký kontakt, ale mně se ho včera zatim najít nepovedlo ... -
« Re: kola :)
mam na Vektre B ... 17" hlinikace ET 47 ... a je to v pohode :o) sneslo by to i cca 15mm podlozky nebo i vice vystouple ET-cko/offset/ gumy mam 215/45/17 Dunlop 9000 :o) - sedi to jako pribite !!! ALE videl jsem na vectre i 18" ale ten profil je potom tak nizky, ze to neni na nase cesty ani skoro panelove dalnice .... a ten borec mel povytazene blatniky tak o 2 cm -
« Re: motor 2.5 V6
pokud se jedna o vectru A nebo B tak to jsou stejne motory ... davaly se i calibry ... mam vectru z 1998 roku najeto 108tis km. a zatim super, spotreba cca 8.8-12.5 litru podle stylu nebo i 15 litru/Ostrava -Praha za 1 a pul hodky :o))/ do 4 tisic otacek tahne prumerne ale pak jako bys ji nakopl ! dvojka jde do 115km/h, trojka do 175km/h ...... ma to variabilni delku sani .... nic me uz nenapada ... jo mohl byt drobet tissi a vizsich otackach