Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Omega
Interier Vectry mam na ulovenem fote z AutoBildu.
Je to na zpusob Passatu. Nemam to jak oskenovat, ale je to posledni Autobild(nemam ho v praci tak nevi cislo) v Tescu ho ale urcite budou mit. Vectra 3 je vyfocena na titulni strane. Jo tak je to cislo 41 a nahore je nadpis Der neue Vectra.
Omegu mam tez z autobildu pouze zvenku. Intros nemam a ani sem ho nikde nevidel.
Frontera: Ted udelali v Reichu novy akcni model "Olympus" - je pouze stribrnej nebo cernej.
Navic ma lakovany listy, cely narazniky a masku.
Calouneni ma kuze/latka. K autu dostanes fotak Olympus. Ma jiny elektrony. Jinak ma frontera jako takova skla reflektoru s cirou optikou a novou masku. Uz neni znak na kapote a napis Opel na masce, ale pouze znak opel na masce a od nej jdou stribrne linky po cely masce(jako Omega).
Zmenily se latkove potahy. Jinak nic.
Motory- stejny. Jo ten Olympus ma stribrny stredovy panel a jinak podkresleny budiky, ale nevidel jsem to.
-
"-- skrytý --" 22.10.01 15:55
« Re: Omega
Ked sme uz pri tej vectre C, nemas nejake foto interieru? A k omege 2003 mi chyba takisto interier. A este jedna vecicka, nejak nam zmizla kratka frontera z ponuky ale v nemecku stale je. nevies bude nieco nove? Nikde som o novej frontere nic nevyhrabal, iba famy. -
« Re: Omega
Ta staronova 1.6 62kW je podle vsech recenzi v SRN opravdu moc dobra a ticha. To si ani neumim predstavit, kdyz i ta 1.6 55kW singlepointinjection byla moc dobra.
No aspon ze sem zacnou vozit tu 1.2 16V 55kW.
To jim zase utece spousta potencionalnich zakazniku o tu 1.4 16V, uz jen kvuli povinnemu ruceni. -
"-- skrytý --" 22.10.01 13:25
« Re: Omega
Corsa GSI urcite jeden kus v SR a urcite bola objednavana z vyroby. Na cabrio urcite bude odbyt, aj ked to nebude masovka. Ono mne pri tom vybere modelov ide skor na nervy to, ze to urcuju podla nejakych zcestnych pravidiel, vid dovoz iba 16V motorov do Astry G, pritom v nemecku je 1.6 8V hadam najcastejsi motor (aspon bol), na moju otazku preco sa sem nevozi mi bolo odpovedane, ze statistiky predaja jasne urcili, ze zakaznik si radsej kupi 1.4 16V ako 1.6 8V a tu zrazu do Astry Van bol 1.6 8V dobry. A zmeny na poste riaditela (ci co je to) Opel C&S su tiez zaujimave. Ja som videl fotecku (podla mna ale skor celkom pekna retus) NGV vyzeralo to pekne, nieco ako hatch/combi vectra so spodkom Astry CTC. Som zvedavy najma na D3V6 co to bude za zazrak. Saab ma pekny motor v tejto kategorii mozno tak pockaj rok a mohol by byt aj v Opeli. No uvidime ako sa vrchnost v GM rozhodne. Ta strategia pokus/omyl presne vystihuje co si o tom myslim :)) -
« Re: Omega
Z toho co se nikde nepise vim ze ta V8 mozna??? bude v tom co je ted Signum. Ma to byt ale spis Van nez osobak, zde by padala do uvahy i ta 4x4ka.
Dale pak ma byt model (neco jako ma Alfa GTA), tam asi bude ta kastle co je mezi combi a hatch.
Dale se pak vyvyji motor u Isuzu 3.0 diesel 6valec s primym vstrikem. Primovstrikove benziny pujdou do serie predbezne 2004. Parametry nikde nejsou. Vypada to ze se zase ustoupi od 2.2 a prejde na 2.0. Strategii prodeje urcuje tuzemsky dovozce.
Je to neco jako pokus-omyl. Napr: Astra F GSi, Astra F Cabrio, Vectra Sport 2.5 V6 atd.
Otazka je jak dlouho se Corsa Gsi bude vozit. Zatim se u nas neprodal (v ČR) ani kus. Corsa B Gsi 1.6 16V se taky dlouho nevozila.
Jo ta 3.2 ve Vectre bude dobra. Tu meli davat uz do ty soucasny, to by bylo svezeni. Omega je uz preci jen trosku tlustsi macik na ten motor. -
"-- skrytý --" 22.10.01 10:14
« Re: Omega
Signum je pekny kus auta ale povedzme si pravdu, do vyroby sa to tymto tempom nedostane (4 roky je uz signum 1 a stale nic). Ja s urcitostou viem a mam potvrdene, ze vo vectre bude 3.2V6 o 5.7 nic neviem. A k OPC verziam: je skoda, ze sa to sem nedovezie, pretoze aj ked by sa ich vela nepredalo tak urcite by to viedlo k posilneniu image znacky. Najma ta zafira. Nerozumiem jednej veci: C&S ma nejaky plan co sa bude vozit, ale kto ten plan robi? C&S? Opel? alebo GM? Zase oproti minulosti sa paleta dost rozsirila a ked vidim Corsu GSI tak ticho dufam, ze nejaka ta OPC sa bude dat :-) O Vectre NGV (4x4) vies nieco ine akoze by mala byt? ;) A od priamovstrekovych benzinoch? nejake parametre/objemy? Jedine co som zachytil (aj to bolo JPP) je, ze bude 2.0 direct inject ale nic ine. -
« Re: Omega
No ta Omega je uz asi?? definitivne smetena ze stolu. Ale mam nemeckou verzi servisni knizky kde je uz i Omega V8. To uz asi byla vyroba vazne na spadnuti kdyz natiskly i servisni knizky s V8.
Jinak jdou ale zase famy ze se ma davat V8 do derivatu Vectry C (3) a to do toho cemu se dnes rika Signum 2. Pry ma byt i zvysena verze 4x4.
Pokud to tak ale bude, tak pravdepodobnost ze v nove Omeze V8 mozna?? bude, je velka.
Uvidime cim nas krmej a co pak ve skutecnosti udelaj. Oplaci jsou posledni dobou dost ukecany a skutek utek.
Ale Zafiru OPC 2.0T dotahli do konce. Ted by mela byt Astra Caravan 2.0 T a Cabrio 2.0T. Je to uz schvaleny, ale sem se to asi vozit nebude. -
"-- skrytý --" 21.10.01 12:36
« Re: Omega
Este k tym pneumatikam. Pozeral som kolko stoja tie gumy a cuduj sa svete su drahsie ako dunlop 9000 ale jazdne vlastnosti tomu nenasvedcuju. Asi som moc zhyckany 9000kami tieto micheliny sa pripominaju skor. No co uz odjazdime, vymenime :-) Nemas nejake info k Omege V8.com? Bude sa to robit alebo nie? A celkovo 5.7 motor? Holden ma nadhernu supercharged 3.8, ta by sa mi pacila :)) -
"-- skrytý --" 17.10.01 21:18
« Re: Omega
pes jazdi podla toho ako ma naladu, ked dobru tak potahy na zadnom sedadle a pes smiruje oklity svet :-) ked zlu, tak sklopim 1/3 zadnej sedacky a lezi v kufri a svet ma v trubke. Typicky zlaty retriever. Keby mal niekde sediet tak by asi okamzite zdochol, on sa musi korzovat aj v aute :-) V caravane v kufri, celu cestu BA-LM surfoval :-) Podla toho do akej zakruty som siel tak podla toho stal a naklanal sa. Inak je celkom zvyknuty na jazdu autom a ked vidi, ze stlacam S a kickdown tak ma tzv. high speed mode a dokaze sa uplne prisat k sedacke, pretoze uz mu je jasne, ze toto neustoji. -
« Re: Omega
Tak to jsi mel fakt stigro! Me poskodil nekdo zaparkovany auto pouze 1x(je to uz dyl) ale listecek, jak jinak, nezanechal.
Mas sedana nebo Caravan, se ptam kvuli psovi?
Ja mam sluzebaka Caravan a zeleznou mriz(orig. prislusenstvi)- fena Dobrman. Ta soukr. Vectra je 5door, takze jezdi s manzelkou pod nohama a prehazuje cumak podle toho co tam zaradim a ocividne ji to tam s..e. Jeste ze se nechaj vypnout ty vnitrni cidla alarmu, vzdy kdyz sel nekdo kolem auta, tak zacala blafat a auto troubit a blikat. Vypadalo to jak Berouskuv cirkus. -
"-- skrytý --" 16.10.01 17:38
« Re: Omega
Celkom som bol sokovany ked som vytiahol psa z auta a pozeram za stieracom listocek a na nom, prepacte bla bla a telefonne cislo. Stalo sa to o nejakej 18.00 a ja som si ten listocek vsimol po 56km (to ze je to oskrete a svetlo rozbite som si nevsimol vobec :-) o 21.15 ked som bol so psom na hradzi :-) Aspon, ze to bol slusny clovek. -
"-- skrytý --" 16.10.01 15:35
« Re: Omega
Na mojej starej omege (4 roky) sa take nic nestalo, ale zase mne ked nieco trosku vrzne tak uz je to v servise a musia to dat dokopy :-) No uvidime co vsetko prezije tato :-) Uz ma stihli "naburat", zadny naraznik a svetlo :-) Ale aspon mame ten "krst" uz za sebou :) -
« Omega
No, kdyz uz jsme u tech Omeg, tak se mi vyrval uchyt v plechu na ridicovych dverich na omezovaci pohybu (mezi panty). Tak to zavarili a uctujou 2.5hod prace. Dvere musely ven, odcalounit atd.
Prej se s tim ale uz setkali a u omegy nic zvlastniho to pry neni. Snad mi ma soukroma Vectrucha vydrzi dyl, nebo zebych zacal lezt do a z auta okynkem?? HiHi (abych to "nenamahal")
Pro vsechny majitele Omeg - otevirejte vrata s laskou a jemne!! -
"-- skrytý --" 15.10.01 19:16
« Re: 2campagnolo and others
Za ten "zamer" by som Opel nakopal niekam :-) chodim dost casto cez hranice a asi si vies predstavit ako na mna pozeraju :-) Ten problem english na radiu 2008 je vraj znamy, uvidim co s nimi vykseftim ked to neopravia. Dufam, ze sa Opel ako vzdy pochlapi a nieco mi supne do auta aby som bol spokojny (priznam sa ten telefon ma na figu mikrofon, oproti original nokia cark91 je to nebe a dudy). Kamos ma v 2.6 tiez CCRT700 a jemu "modre" CD hraju OK, presne tie co mne skacu (ten isty kus/kusy) jemu hraju OK, neviem preco. Dik za kontakty na servis ale v MaH ma uz "maju radi" a vedia, ze moj prichod nevesti nic dobre :-) a musim uznat snazia sa. Ano mam sedacky s pamatov a zrkadlo s cidlom ale radsej jazdim so zatiahnutou roletkou :-) -
« Re: 2campagnolo and others
S tim klicem to byl zamer. Jinak to proste nejde.
Zatim nevim jestli je moznost jinak nastavit Techem jednotku centralu aby se to dalo obejit.
Ani na foru www.vectra.de jsem se s nicim podobnym nesetkal.
Nevim. K tomu radiu. Ja mel problem u CCRT700 ze jsem ho chtel mit v nemcine a ne anglictine a oni mi ten jazyk nastavili Techem ale po nastartovani to vzdy spadlo zpet na anglinu. No a pak jsem prisel na to ze se to musi nastavit primo z radia v menicku, nastaveni, jazyk. Cestina tam bohuzel neni. Pokud se ale u tebe jedna o softovou zalezitost tak se pokus obratit na pana Vláška z GM v Praze tel. +420 2 61218821(ustredna), on ma primo +420 2 61311304, pripadne s nim sedi pan Švejnoha +420 2 61311306. S Vlaskem jsem asi rok daval dohromady soft na palubni pocitac do Frontery 3,2 ktery ukazoval mensi dojezd a misto rezervy nekompromisne vyhodil "F". Prislo asi celkem 8ruznych CD, uz jsem ani nedoufal v napravu a po roce se podarilo. Samotne nahravani softu provadel SRBA servis a uz me vazne litovali. Byl jsem neco jako pokusnej kralik. Dilo se ale podarilo. No doufam ze to nebudes mit podobny. To vis tady s temahle "fajnovostma" nejsou zkusenosti.
CD-cko, mam ho v kastliku u spolujezdce- Philips na 4CD (Vectra)v rozmeri DIN a to klasicke velke na 6CD v kufru (Blaupunkt). Obe mi bastej i paleny a to bez vyjimky. No ty mas ale to integrovane, takze ....nevim.
Urcite se nastavuje jazyk u ty 2008 pro telefon i radio jednim Menu, takze to nebude rozdilnym nastavenim telefonu a radia, proste kiks.
Jinak gratulace, at to dobre drandi.
PS: jak resis kartu do auta ( SIM k telefonu)
Ja si poridil DUO, ale to dost zlobilo, tak jsem si poridil takovou katru kam se sim´ka vsune a chodi to. S tou Vectrou moc nejezdim a v Omeze mam klasickou Hands-Free.
Ty Micheliny, ja jsi na ne nestezoval, vydrzely cca 40 tis. Zato nokiany(uz 2hy) co tam jsou ted jsou blato.Zajiste taky zimaky(ty mam ted uz 3ti) Ale za tu cenu, co by clovek nechtel.
(225/55x16) ty tam mas ale uz ty 235/45x17. To mas dobry tenhle rozmer dela i barumka (pokud se dostanes do financnich "obtizi".
Co se mi u nove Omegy neliby je dira po plnicim hrdle ostrikovace(stary model) zejici prazdnotou. Vy pada to tak nejak divoce. Stejne tak zaslepky po cidlech alarmu v bocnich sloupcich. Ted jsou cidla u svitilny na strope.
Mas pametovou sedacku + zrcatka venkovni + zrcatko vnitrni(s cockou)? Prima vec, vid! -
"-- skrytý --" 13.10.01 08:57
« 2campagnolo and others
Nebudem zakladat nove forum o Omege aj tak by zhynulo :-) tak to supnem sem. Po pociatocnych "zachvevoch" opustit Omegu som si ju aj tak znova kupil :-) 3.2 full option w/o nav. Sedan. Ale mam jeden problem, tusi niekto ako otvorit kufor ked je nastartovany motor? Tlacidlom z palubovky to nejde (logicke, aby to nikto neotvoril za jazdy), ale nejde to ani ked je zaradene P a dokonca to nejde ani tlacidlom na kluci. Musim vypnut motor, vybrat kluc!!! a potom ide jedno aj druhe (uplne super to je na hraniciach :). Dalsia velmi neprijemna vec je to, ze ked je radio v anglictine (BOSE/2008) tak nejde telefon (opel vraj o tom vie, ale s riesenim takychto problemov je na tom asi ako microsoft so service packmi), a dalsia neskonale vynikajuca vec je 4CD changer. Ten necita napalene CD ine ako "zelene". Kedze po tom co mi vybrali auto si uz CD do auta iba napalujem a originaly nechavam doma (no zase nemam vsetko originaly :)). Nevie niekto o interface, ktorym by som pripojil rozumny changer na toto radio? A este keby ten changer cital MP3 :-) Inak auto je super, uz som si zvykol na ten interier. Spotreba vynikajuca (12.5 v meste, co som mal aj s 2.5 Caravan AT). Je to o poznanie zivsie ako 2.5 :-) Akurat tie seriove micheliny nie su ziadny zazrak. Celkovo spokojnost. -
« Renocar ?
moje dalsi negat. zkusenost z firmou Renocar .... pred pul rokem jsem obednal vyfuk remus na Oplika a nebyli mi ho schopni dodat ani po 10 tydnech a ted jsem obednal predni masku od MS Design a uz to je treti tyden a nic i kdyz to slibili max. do 14 dnu :o( ................... proc nekdo umi delat obchod a jiny ne ? -
« Re: Re CD 500
Pokud ti nabizel 600 + orig. changer tak to byla super cena. Nova 600 stoji 16000 a orig changer
do kufru na 6CD stoji 19000. Propojovaci kabel stoji dalsich 5000 Kc. Pokud ti nabizel 800, tak je to to same jako 600 akorat je tam externe zabudovanej zesik Boose.(u limuziny dva basaky navic v plate a u Caravanu Subwoofer v kufru na boku) -
« Re CD 500
Rádio CD 500 v Annonci sháním neúspěšně už dlouho, sehnal jsem jedině člověka ve Strakonicích, který mi nabízel buď rádio z Omegy, nebo něco s kazeťákem+changer, sice kvalitu, ale nejméně za osmičku i s výměnou za mojí třístovku. Vrakáče totiž prý nedělá. Čím dál tím víc tuším, že budu muset do bazaru, koupit něco s CD a vykašlat se na displej. -
"-- skrytý --" 03.10.01 21:17
« Re: Radio Car 500
Ad 300 a Cd, take nieco neexistuje. Je to mozne iba cez FM modul. Kenwood ma radia, ktore funguju s displejom ale su nehorazne drahe (okolo 15 tis az do 25, sice videl som to minuly rok, ceny mozno klesli). Co sa tyka 500ky, tak to iste radio v Tigre skakalo (cd player) a v G astre islo bez problemov => tigra je asi tvrdsia a "drevenejsia". V mojej sukromnej astre som to vyriesil tak, ze som 300 vyhodil a dal som tam clarion, ma velky displej takze mi nevadilo, ze to nemam na multifunkcnom. Vtedy este nebol clarion s mp3 supportom, dnes uz je, ma vstavany zosik, velky displej, akurat ta cena este nie je to prave orechove :) -
« Re: Radio Car 500
No 300vku co umi ovladat CD changer jsem nevidel.
Muze to byt nejaky CD changer co beha pres FM modul, tzn. ze na predvobe radia treba 6. neni stanice radia ale hraje tam changer. K ovladani CDcka je extra vyvedeny panylek. Takovy changer muzes pripojit k libovolnemu radiu.
CAR 300 ale sam o sobe neni prispusoben k ovladani changeru, je to pouze prehravac MC/Radio s RDS.
Kenwood ma udelatka co skloubej jejich radio s Oplackym ovladanim na volantu a i displejem v pristrojovce, nevim co to ale stoji. -
« Re: Radio Car 500
A co koupit novýho Blaupunkta (www.blaupunkt.cz - celkem přehledně udělaný web)? Jinak CAR 500 stojí originál u Opela 15.000 Kč :-(
Já jsem vyhodil CAR 300 a dal jsem tam kazetovýho BP. Po drobné úpravě mi na displeji zůstává datum a rádio má vlastní displej. TomB. -
« Re: Radio Car 500
No, ja bych zkusil annonci byt to bude beh na delsi trat. Da se tam ale sehnat kolem 4 tis.
Nebo si tam primo loupni inzerat do poptavky.
Dale bych se pak pokusil obvolat vrakace Opel.
Nova 500ka stoji dost pres deset. Vyrobce 500ky je Delco Electrinics, ale tam ho nesezenes, dodavaj ho pouze do prvovyroby. Jinak vykon ma tusim 4x20W (drive 4x7W)a je celkem bezproblemova na provoz. Podporuje dalkove ovladani na volantu a nema vlystni display. Je kodovaci (blikaci cervena LED), takze k ni musi byt nutne kod. Nejsem si jist, ale tusim ze ma oddelavaci panel. Nevyhoda je ze nema zvlast basy a vysky, ma to skloubeny do jednoho otocnyho cudlu jako 300ka. -
« Radio Car 500
Zdravím vás pánové, sháním originál rádio do Oplika Car 500 s CDsem, máte prosím někdo nějakou představu kde ho sehnat, a vůbec jaký je Váš názor na něj? Samozřejmě vím, že můžu jít do Opla a koupit nový, ale to mi jaksi neumožňuje moje Cashflow. Díky za radu. DD -
« jen tak něco pro radost :o)
Tak jsem si pro radost nalakoval brzdiče na sve 2.5 ce :o) jsou teď červené a vypadá to celkem COOL .... barva MOTIP na brzdiče cca 250Kč + 4 hodiny práce ..... vrtačka s drátěným kotoučkem si z rzi poradila během pár minut-ručně bych to dělal 10x déle ...... ještě to schne v garáži ale dneska to projedu .o) -
« Re: Vectra vs Octavia
Jedna prakticka skusenost: kupili sme si s kolegom naraz auta - on Octaviu 1,9TDi 81kW a ja Vectru 1,8 benzin 92kW. Teraz maju obe cca 8 mesiacov a 30.000 km. Z Vectrou sa vozi coraz lepsie a s Octaviou naopak. Dojem z Octavky je ze je to skvely motor a nic k tomu. Vectra jazdi lepsie ako ked bola nova. Ale kedze ta Vectra nie je moja nie som objektivny, ale je to aj nazor ostatnych kolegov. -
« Re: Vectra vs Octavia
Tak tak. Jazdim firemnou Oktavkou, ale ked sadnem do mojej Vectry, je to uplne ine vozenie. Jasne, najdolezitejsiu rolu tu hraju peniaze a tych Octavka tolko nepotrebuje. Ale dovolim si drobnu radu. Ak mas moznost si predsa tu Vectru kupit, tak to neobanujes. Ovsem predpoklad na kupu Vectry je ze sa ti musi pacit a stat si za jej dokonalymi tvarmi. Ak sa ti rovnako paci aj Octavka, tak si kludne kup Octavku a budes tiez "spokojny" a este pritom usetris aj na nejaky benzin prip. poistku ...HOLD, VECTRA SA KUPUJE Z LASKY. :-)) -
« re: Motor je 2,5 V6 benzín, kolik tohle může žrát?
Mam sice Calibru, ale to bude stejny... Basti(lo) mi 8,5l/100km a to nejezdim zrovna pomalu. Na druhou stranu to ale nehoním. Mimo město běžně 120km/h a po dalnici okolo 160km/h po městě většinou dodržuju 50ku (vubec nechapu proc sou z toho ty stary pixly tak nervozni a chtej mermomoci predjizdet). Ovsem tedky pozor! Koupil sem K&N vzduchovy filtr (ne kuzel). A spotreba mi spadla o cca 0,5l. Takze tedky jezdím cca za 8litrů a to povazuji za bomba spotřebu. -
« Re: Vectra vs Octavia
To Mazal: Nechci te nejak moc ovlivnovat, ja sam vectru mam. Ale v praci casto jezdim s Astrou byt mam sluzebni Omegu. Opravdu na me ta Astra udelala moc dobrej dojem a to jak hatch tak i Caravan (oba vozy s motorem 1,6 16V.)
Tohle je ale jen potlach.
Zajdi k dylerum, povoz se v Astre, ve Vectre a taky s Octavii. Myslim ze to bude nejlepsi podpora pri zaverecnem rozhodovani.
Me osobne se v Astre libi mohutnost pristrojovky a velky naklon predniho skla. Vectra ma celni sklo vic postaveny a tudiz i uzsi pristrojovku.
Dale pak je ve Vectrach obecne vyssi posaz.
No a razeni ma Astra mnohem lepsi nez Vectra.
Na druhou stranu je Vectra vetsi(byt v interieru to v podstate nepoznas) a reprezentativnejsi, proste vic HOGO FOGO.
Jak jsem jiz psal, astra je mladsi a perspektivnejsi nez vectra, ale me se proste celkovy vzhled astry az tak moc nelibi, zato je technicky promakanejsi. Konec koncu design nove Vectry C je hodne podobny astre.
Naopak Octavie TDI,1.8T a urcite 1.6 74kW maji taky neco do sebe.
Me se na Vectre libi jeji ladnost a oblost tvaru,
ma pekny svetla a i zpetna zrcatka (nicmene nejdou priklapet, pokud se o neco otrou rozpadnou se jako LEGO), mam 5dverovou verzi a to mi pripomina tvary Calibry. Musis si koupit to co se ti nejvic libi, aby jsi pak byl spokojenej. -
« Re: Orig. rádio v Astře
to t.bacik: no alespon te moje rada donutila jit do Opelu a tam uz si vedeli rady. Omlouvam se pokud na tebe blbe koukali, kdyz si po nich chtel aby k tomu pouzili Tech. Nekde jsem o nejakym figlu uz slysel, jak jsem koupil tak jsem prodal. Tak at ti to pekne hraje. -
« Re: Vectra vs Octavia
Oktavka je asi jako volba rozumejsi. Servis, cena
a v neposledni rade hodnota pri prodeji.
Jedine velke minus je misto na zadnich sedadlech (za tim si stojim). To se z Vectrou neda merit.
Vectra, pokud sezenes (jako ze bys bez problemu mel) to co pises, tak by to melo byt taky bez problemu. Velky minus Vectry je rychla ztrata na hodnote i kdyz pokud koupis starsi, tak ta rana nebude tak velka. Pocitej s horsim razenim, zato ale se super podvozkem, mnohem komfortnejsi nez u Octavie.
Zvaz jedno: Vectra dostane nastupce na jare a Octavie bude taky jako model koncit. Nazveme oba kandidaty vybehovymi modely. Jinak jako alternativu bych videl Astru. Me osobne se Astra az tak moc nelibi, ale rozhodne je vic postavena pro ridice nez Vectra. Mista je v ni kralovsky, je hodne kvalitni(zpracovani) a cenove vyhodna.
A hlavne je to novejsi model a hned tak nebude koncit. Vis, ja kdyz se rozhoduju pro auto, vetsinou jsem si stejne koupil to co se mi nejvic libilo (s ohledem n kapsu). -
« Vectra vs Octavia
Zdravim vas,
dostal jsem se na tyto stranky a vidim, ze se tady pohubuji vetsinou "profesionalni" uzivatele Vectry. Chtel bych cca do mesice zakoupit mirne jete (ci spis predvadeci) auto v nekterem z autosalonu. Kvuli zaruce a tak. Chtel bych se vejit do 500 tis Kc a zvazuju, jestli slusne vybavenou Oktavku nebo Vectru. Poradite ?
Videl bych to na modely 2000, najeto max. 20 000km.
Diky moc
Jirka
-
« Orig. rádio v Astře
Zdravím fšechny. Neřešil jste někdo výměnu původního rádia v Opelu, které má externí displej ? Že nebude zobrazovat název stanice, je jasný, když není připojen k novému rádiu, ale mohlo by na střední části zůstat svítit alespoň datum, které tam je při vypnutém rádiu. Krajní segmenty (čas a teplota) fungují, prostředek po zapnutí rádia zhasne. Help. TomB. -
« Re: repro do zadu Vectry B sedan
Konkretni zkusenost s Vectrou nemam, zato ale s Audi 80. Plato slo ven po demontazi zadnich sedacek, a plechem jsem se prokousal primocarkou.
Pred tim si tam ale musis udelat otvor vrtackou z kufru. To te ale asi napadlo.
Levnejsi a mene narocne vsak bude vyndat ty repraky ze zadnich dveri(hrajou opravdu z donuceni) a poohlidnout se po nejakejch kvalitnich ve stejnym rozmeru.
Tak hodne zdaru.
PS: Ja po vsech svych dorosteneckych upravach HI-FI souprav ve vozidlech jsem dospel k zaveru, ze nejlepsi je to od vyrobce, byt kvatita zvuku (Volume doprava) neodpovida potrebam.
Nic mene v ty Audine jsem mel zesik Sencor a repro od Sinuslajfu, radio pioneeer tusim 7400 nebo tak neco a to dunelo doooooost dobre. Ted uz by me z toho bolela hlava. -
« repro do zadu Vectry B sedan
poradte prosim jake repro do plata pod zadnim oknem u Vectry B sedan .... je tam sice dost mista ale podivate-li se na to jak to vypada z kufru tak to moc optimisticky nevypada - je tam pricka nebo spise takovy prolis no a v zadnich dverich mam repro OPEL a hraje to priserne ... mate nekdo zkusenosti co s tim ? -
« Vectra 2.5 V6
V nedeli 2.9. jsem jel vecer domu do Prahy po podebradsky dalnici a jak to tak byva primotala se mi do cesty Felicie
SPZ PUN ..-... Jela asi 140km/h a zacala predjizdet, prvne jedno auto, pak druhy, pak treti a kdyz se stale nemela k uhnuti a tvarila se ze bude predjizdet i kamion v dali a me stale ignorovala (neblikal jsem , netroubil jsem), tak jsem v poklidu prislapl plyn a na 5ku ji v pohode podjel. Kdybych mel v ten moment strelnou zbran, asi bych toho vola (kravu) zastrelil. Ale mel stesti-byl jsem neozbrojen. Preji vsem malo takovych "špuntů". Zase se mi potvrdilo ze volba na V6 byla O.K.(Toho mista tam moc nebylo a s 2.0 16V vych si to troufnul maximalne tak na 4ku a to jeste s obavama) -
« Re: Omega 2,5td
...jo, jo taky to tak vidim mezi 300-350Kc, je to ten starsi model (skla jsou 95), ale prihlasil jsem to jako 97. Vzhledem k tomu, ze to ma nalitano 45, tak je calouneni jako novy a lak jakbysmet. Sibr to ma, manual, 2x airbag a dalsi picovinky. Chtel jsem auto max. do 250 a vyslo mi to tak nejak zhruba na 240 i s prihlasenim. S tim prihlasovanim me stejne nasstvali. Asi poslu na ministerstvo dopravy aspon 1000 mailu at odvolaji Schlinga, to bude sranda......fandim dovozcum a autoskolam, co ty? -
« Re: Omega 2,5td
45 tis., to je malo km. Zalezi taky na vybave,
xenony, el. sedacka s pameti, bez pameti nebo jen jezdi nahoru a dolu, automaticky zaclonitelne zpetne zrcatko (el. stavitelne- ulozenim do pameti), vyhrivane sedacky, kuze,
elktrony 15 nebo 16. Mezimodel s xenonama a plnejma operkama hlav se delal od konce 97 mas uz tento typ nedo ten starsi? To vse hraje do ceny.
Radio jenom 400 nebo neco lepsiho 600 nebo snad
800 Bose, co CD changer (u 600 a 800 standart)?
Alarm, automaticka klima? Stav calouneni, je spinavej strop? Ma to sibr? Airbagy 2x nebo 4x.
Automat manual?
Podle vybavy, stavu laku, vyplneni servisni knizky a dalsich malickosti bych cenu videl tak mezi 300-350Kc, pokude je to uz model s xenonem tak cca 380Kc.
-
« Re: Omega 2,5td
To: campagnolo, titel. Jo je pravda ma nalitany jenom 45tis (provoz 98). Mam to z Deutchu a jezdil v tom nejakej starsi chlap a melo to i servisku. Dokonce mi ten stav potvrdily i v Opelu. Jinak s tim prihlasovanim je to dost nechutny....to aby si clovek koupil druhy nervy, byrokraticky cur....(pardon). Nevite kolik to ma prodejku takova 97? Dival jsem se a ceny jsou dost rozdilny (Jinej kraj, jina cenovka). Nejlevnejsi jsou v AAAckach, ale kdyz jsem to tam videl tak bych to nekoupil ani za KA. Mimochodem jsem zalozil tema pro Omegy, ale zatim nic....asi na me pani admini ser..kaslou. -
« Vectra B
Zdravím vás pánové,
nerad narušuju vaše diskuze, jenom bych chtěl poprosit o radu. Mam služebni Vectru B r.1999, a dost mlátí zavěšení kol, máte-li s tím někdo nějaké zkušenosti, prosím poraďte co může být hlavním problémem a kolik bude stát oprava cca., nevím jestli to jsou kuláky nebo co?
Díky za odpovědi -
« Re: Omega 2,5td
Co jsi to mel za vyhnise? Ja mam taky Omegu 2.5TD, ale zadny problemy nemam. Jo a s tou spotrebou...mas asi dost tezkou nohu. Ja s tim po meste jedu za 8,5 az 9 litru a mimo mesto jsem mel jednou prumer 4,7 litru!!!!! (Jel jsem predpisove - NE 40cítkou!). Me zase vsichni rikaj, ze je to jedinej stastnej motor v OPELu, protoze OPELacky motory (kor ty novy) stoji za *...to vim z vlastni zkusenosti. Jezdim obcas jako ridic na tenis. akcich a mame dot casto puceny novy auta od OPELu. Snad kazdymu neco bylo (odesel pocitac, tece chladic, zere litr oleje na tisic kilometru atd.) Ja jsem s Omegou zatim velice spokojenej. Ten novej 2.5TD v Omeze je Opelackej, ale vypada uplne jak ten starej od bavoraka. Ma sice vyssi vykon podle technicaku, ale mel jsem ho moznost otestovat a tahl hur nez ta moje Omega. Z toho plyne zkusenost: nekupovat zadny vyhnisy!!! :-) -
« Vectra B - dalkove zavirani oken/strechy!!!
Panove, vsichni co mate original central na dalku u vecter B a touzite zavirat okna/strechu na dalku klicem jako to ma Omega udelejte nasledujici. (Z fabriky nastaveno pouze pridrzenim klice v zamku.)
Zajedte do opelu at auto napichnou na TECH a ridici jednotce centralu nadefinuji ze se jedna o Omegu B. ( jako ze je zamontovana v Omeze)
Tot vse, zvesela muzete zavirat okna a strechu klicem na dalku. RJ centralu je totiz stejna jako v omeze.
POZOR!!!!! Funguje jen ve vozech (Vectra B) ktere nejsou z fabriky vybaveny alarmem!!! Tzn. mas-li alarm z fabriky nebude frajerenicko!! (Mam alarm taky - bohuzel)
Dale pak, do nekolika vozu drivjejsiho data
95-97 se montovaly nepreprogramovatelne RJ, tito majitele maji taky smulu (to se da zjistit ale az v servise)mnoho zdaru.
-
« Re: autorádio
Tak za prve:
400 (vyrobce Philips) tu koupis v annonci za cca. 4000 Kc. Zrovna ted nedavno tam jedna byla. Jestli ma CODE (Car Pass) nevim.
Za druhy: Na co chces 400 ku kdyz tam mas 300ku (vyrobce Blaupunkt, pripadne Grundig)).
400ka neumi ovladat cd changer. To umi jen 600vka a vejs. (mluvime li o origos CD changerech)
CD pres FM modul muzes pripojit i na tu 300ku.
Takovy changery dela Kenwood, Pioneer, Sencor i Haitai. Vyvedes k radiu malej panylek a tim ovladas cajdo.
Pokud mas na mysli ale jen radio na jedno CD tak Opel dela poze 500ku. (Delco electronics) -
« autorádio
Taky všechny zdravím, rubriku čtu asi půl roku, zatím je perfektní, jezdím se třetí Vectrou, tentokrát béčkovou 1,6 16V a nestěžuju si. Marně ale sháním orig. autorádio Blaupunkt Car 400. No marně, v servisu za 13.000, což je moc. Mám tam třístovku s kazet. přehrávačem a chtěl bych CD, ale se zapojením na displej. Při parkování na ulici je to přece jenom bezpečnější. Ovládání na volantu bych klidně oželel. Poraďte, dá se to vůbec sehnat a je výměna tak jednoduchá, jak si představuju (vyndám, přepojím kabely, zandám)?
Díky za odpověď. -
« Re: Vectra 2.5 V6 pohoda
mam taky 2,5 ku a jsem moc ale fakt moc spokojeny .... spotreba super - jezdim za 8-10 litru ... dynamika perfektni/170 koniku je znat :-) / privital bych trochu mensi hlucnost motoru ve vyssich otackach ale jinak fakt cool :o) ... je to moje 14 -te auto /mam 31 let :o)/ a po citroenu XM V6 24V ktery jsem mel v 1994 roce/tenkrat to byla super kara/ je druha nejlepsi -
« Re: Vectra 2.5 V6 pohoda
Niekedy by som tiez bral 2.5, ale zase niekedy som strasne rad ze mam 1.6. Robim casto trasy okolo 500km a ta uz sa to trochu prejavi. Ovsem niekedy pri sportovejsej jazde a predbiehani by som ten motor bral vsetkymi desiatimi. Ma to vsetko ale viac stranok, ktore treba mat na mysli - zakonna poistka (PR), havarijna poistka, spotreba. Ja si spominam ked som kupoval moju Vectru tak vtedy nam tu hrozila Smegnerova danou z luxusu a ta sa odvijala od objemu a vtedy uz na 2.0 liter to bolo dost penazi. Nastastie sa z toho vyspala. -
« Vectra 2.5 V6 pohoda
Panove, jen jsem mel nutkani napsat ze jsem se svym autem moc spokojenej a ze mi dela samou radost! Jsem rad ze jsem pres vsechny obavy
nakonec zvolil 2.5 V6. Vim ze spotreba neni z nejnizsich, ale cekal jsem ze to bude mnohem horsi. Jsem taky rad ze jsem chytil jeste 2.5 ku a ne 2.6 ku kvuli povinnemu ruceni. Fakt jsem moc happy. PS: kocarek se vejde do kufru u 5ti dveraku mnohem lip nez u 4 dveraku. -
« Re: změna rozteče z 4šroubů na 5šroubů /vectra b/
To zralok: Nejlepsi bude, pokud by jsi mel zajem, jim zamejlovat nebo zavolat a oni ti reknou co vsechno v tebou pozadovanem rozmeru maji ceny ti taky reknou, nebo si je najdes na jejich webu a taky si tam prohlidnes jak ty kola vypadaji a usoudis jestli maji neco pro tebe nebo ne?