Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  12:33

    « Re: Tah motoru po třetí...

    Steiger to nejspis pochopil, jako ze chces zvednout vykon. V tom pripade je jejich verze pravdiva. Ale ze jim chodej updatovany CDcka s novejsim softem motormanagementu na tzv. TIS cedeckach a nahravaj se techem, by urcite vedet meli. Na masine mam akorat tem Micron a jde to lip za plynem, spontaneji se vytaci. Jo a rachot je klasa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  10:05

    « Cira optika

    Cetl jsem tady, ze se nekdo pta na moznost cirych svetel na starsi B. Takze, cira optika tam dat jde, ale ma to nekolik uskali.
    Predevsim je treba neco malicko vyriznout v blatniku, tam kde je drzak na blinkr. U tech cirych svetel je totiz blinkr integrovan. Druha vec je pak, ze konektor servomotorku nemusi pasovat do sveho protejsku na tech cirych svetlech. Myslim, ze kdyz koupis misto Valeo znacku Carelo (nebo tak nejak), tak by to pasovat melo. Ale tohle je fakt dulezity vedet dopredu. No a kdybys menil servomotorky kvuli svetlum, tak se zase priprav na spatnou spolupraci s ovladacem naklapeni. Cela ta snaha zavrsena chromovanou mrizkou z facelifta ovsem absolutne stoji za to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  09:06

    « Re: cudne zvuky

    Prej tam někde kondenzuje voda, která když zmrzne, tře se led o led, to je ten pazvuk. Ovšem kde ta voda kondenzuje a jak to odstranit, to fakt nevim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  09:04

    « Re: Tah motoru po třetí...

    Tak u Staigera prej software neuploadujou, prej se musí vyměnit celá epromka za 5.500,- Jinak prej Steinmetzovská koncovka je prý laděná hlavně na zvuk, kdežto Irmscherovská je počítaná a zvedá dost výkon (taky je dražší). Těžko říct. Na mašině mi výfuk s filtrem udělal 14% nárust.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.03.02  22:47

    « Re: Tah motoru po třetí...

    prida to tak max. pekny (jak pro koho :o) zvuk a mozna nejaky kun navic ale o tom pochybuji .... mam kuzel k and n a ladenou koncovku a o vetsim vykonu pochybuji . Vyfuk by musel byt ladeny cely hlavne prvni cast , chces vetsi vykon ? vytahni katalyzator nebo ho "vykuchej" a nech tam jenom jeho atrapu . Vice na to tema ti poradi ATX ve svem auditku. jinak zvuk z kuzeloveho filtru je cool fakt vzbuzuje pozornost a mam z neho radost. Pri delsich trasach to dokaze lezt na nervy ale zvyknes si :o) ... horsi je to z privodem studeneho vzduchu pro filtr ......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.02  11:13

    « Re: cudne zvuky

    nejaky napad ako to odstranit? :-) pri -25 sa tie zvuky ozyvaju dostatocne dlho a dostatocne hlasno na to aby to neslo na nervy :)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.02  11:08

    « Tah motoru po třetí...

    Nemáte někdo zkušenost, co udělá 2.5 po instalaci airboxovýho K&N filtru a laděnýho tlumiče vejfuku? Docela zvažuju, že bych do toho šel. U srby mi řekli, že to přidá tak 3-6k výkonu, u Staigera říkali, že tak 12-18k.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.03.02  11:05

    « Re: cudne zvuky

    Dělá to kdejaká Vectra. Zažil jsem to u dvou 1.6, u jedný 1.8 a moje 2.5 to dělá, jen když mrzne. Zdá se mi, že to pokaždý bylo zezadu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.03.02  03:18

    « Re: plasty na vectru

    web zatím nemá,ale bere díly od někoho z moravy,pozeptám se,třeba to máš za barákem. :O))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.03.02  19:15

    « Re: plasty na vectru

    jsem bohuzel z ostravska a do Pardubic to mam kapanek z ruky ... nevis jestli ta firma ma svuj web ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.02  14:10

    « Re: plasty na vectru

    ODKUD JSI??V PARDUBICÍCH JE FIRMA AZ TUNINIG A POSTAVĚJ TI JAKÝKOLIV PRAHY,(SAMOZŘEJMĚ I S LAKEM A MONTÁŽÍ) DOKONCE TAM JEDNU VECTRU MAJÍ A JESTLI MYSLÍŠ PRAHY PODOBNÝ STYLU RIEGER,TAK JSOU TAM.MĚ TAM DĚLAJÍ CELOU VECTRU DO EXTREMU A JSEM NAPROSTO SPOKOJEN.JINAK MAJ ZA SEBOU UŽ 6 VECTER(BÉČKOVEJCH) A JSOU DOBRY.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.02  13:01

    « cudne zvuky

    2all 2.5V6: kolega ma 2.6V6/AT/hatch, ked je chladno (objavilo sa to az tuto zimu) tak z napravy vychadzaju cudne zvuky (nie prave buchot ale vrzganie, take skoro az lodne :-) naprava je ok inak. Ked sa "to" zohreje tak to prestane. Neviete ci je to bolest 2.5 vectier alebo je to iba tymto kusom? Mali sme tu dost 2.0_16 ale ziadnu 2.6 takze toto je pre nas novinka. Samozrejme, ze zvuky to vydava iba pri prejazde nerovnosti, co teraz po "zime" v BA je kazda cesta. V mojej starej omege 2.5 to bolo ok. Servis sa naozaj snazi ale nedari sa mu :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  21:45

    « plasty na vectru

    chtel bych koupit na meho milacka prahove nadstavce ale takove ty "vrtule" .. uprostred jakoby zkroucene ..... nevite kdo to dela za rozumne penize ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  21:39

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    zitra to vyzkousim a dam vedet jak je to u moji 2 a pulky :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  21:38

    « Re: Světla na Vectru....

    ty tvoje puvodni tam byly uplne stejne :o) nejspis valeo. ty s cirou optikou tam pry nejdou dat .... leda ze jsi predek zboril hodne a dal bys tam jine predni celo tak mi to vysvetlili v opel adop car v OV.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  20:09

    « Re: Světla na Vectru....

    Díky za odpověď. Jo, taky jsem si všiml nějakého příspěvku na téma display ve Vectře, no já tam mám už třetí a zdá se, že ne na dlouho. Asi je to typická bolest Vecter, co?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  10:00

    « Re: Světla na Vectru....

    Jelikoz se Becka zacly prodavat uz koncem roku 95, budu vychazet z toho ze mas Becko.
    U Becek pokud mi je znamo jsou pouze tri druhy svetlometu. Predfaceliftove, sem patris ty, maji skla s brousenou strukturou.
    Od faceliftu se delaji jen skla s cirou optikou a to jak normalni tak xenony. Taky maji integrovany blinkr. U Acek- nevim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  20:46

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    Ještě se vrátím k tomuhle, je to fakt dost zajímavý. Mám zkušenosti, že když V6ce naložím plnej hned od začátku, jsou tam přesně ty díry ve zrychlení jako jste psali. Zkoušel jsem ale postupný přidávání plynu a když se to správně trefí, kope to do zad plynule a furt :))
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  20:36

    « Světla na Vectru....

    Zdravím, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Mám Opel Vectra 2,5 V6, r.v. 1995. Před měsícem mi ho jeden maník zbořil ze předu, včera jsem ho dovezl po opravě. Chtěl bych vědět, jestli už v tomto roce (95) byly Vectry osazovány předními světlomety, které mají výrazně šikmou horní část a až potom se svažují dolů (něco jako faceliftovaná Astra). Já je tam teď mám a fakt si nejsem jistej, jestli ty původní nebyly jiný...
    Díky, Petr
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  16:07

    « TO campagnolo

    nazdarek. diky moc za ochotu. na netu se mi taky nepodarilo nic najit. snad se mi postesti. cau.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  11:54

    « Re: spotřeba na display??

    ano je to motor isuzu, já bych však chtěl tu spotřebu stabilně na display, jen spotřebu, žádný přepínání.Je to možný provést.Kdysi dávno jsen tady četl,že to někdo umí provést,ale ten příspěvek nemůžu najít. A pak mám ještě jeden dotaz,co je v tomhle motoru za řídící jednotku?(teda jestli tam nějaká je), chtěl bych nechat motor přečipovat, chci vědět jestli je to vůbec možný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  10:45

    « najete km

    Chlapi, vy z vas, co mate Vectru B a nemate na ni najeto vic jak 100tis, podivejte se mi prosim na vase pocitadla kilometru, jestli vam tam sviti vsech 6 cislic. Zajima me, pokud mam najeto 90000, tak jestli ma svitit 90000, nebo 090000. Mne tam prave sviti ta nula vpredu a proto si nejsem uplne jist, jestli to auto uz nemelo pres 100tis. Koupil jsem ho totiz ted nedavno. Jinak je to 2,5 V6 z roku 97. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.02  14:51

    « Re: spotřeba na display??

    No jestli mas 1.7 TD, tudiz ISUZU zapomen na PC.
    I kdyby jsi si sehnal patricny display PC, packu s ovladacem (steracu), tak to neni vykabelovany, protoze se to k temto motorum nikdy nedelalo.
    Slo to az s motory DI a DTI.
    Obdelnikovy display je stejne nevhodny a musel by byt ctverovy vetsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.02  11:47

    « To Snecek

    Bohuzel, mam jen na posledni Fronteru, Astru G,
    Omegu B, Vectru B a nektere i v nemcine.
    Asi by bylo nejlepsi kdyby ti ji nekdo tady z fora kdo ma Acko pujcil na ofoceni. V netu jsem na manualy nikde nenarazil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.02  11:44

    « Re: Na co dát bacha ?

    1.8 V16 85kW - dobra volba. Auto bych nechal, pokud si sam netrufas odhadnout stav, prohlidnout odbornym servisem. Servisni knizka je dulezita.
    Pokud byl vuz skutecne dobre servisovan, mela by dalsi vymena oleje v servisni knizce korespondovat s udaji na visacce o vymene oleje.
    Bud je v motoru, nebo nalepena nekde kolem dveri, pripadne na boku pristrojovky. Radit ti jak vyzkouset funkcnost vsech elektrospotrebicu, klimy, poskozeni svetel, skel, rafku, pneu, laku a
    plastoveho torpeda na poskozeni od rohu kapoty, slicovyni dilu a velikost spar urcite nemusim.
    Za jizdy by se mely projevit vule rizeni, napravy, tlumice, uchyceni vyfuku atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  22:39

    « spotřeba na display??

    Mám na vás přátelé dotaz, mám vectru b, 1,7td, display vynechává(asi jako u většiny oplů) ale mám tam jen zakladní udaje, datum, čas, a teplotu + radio.
    Mám 2 otázky.
    1) kde, nebo jak se dá display opravit??
    2) jde dostat na muj display okamžitá spotřeba??
    poraďte kam se mám ozvat, nebo kdo to dělá. Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  10:08

    « Bez nadpisu

    ahoj vespolek. nedavno jsem koupil vectru A z 1995 1.8i. nemel byste nekdo nejakou prirucku tykajici se udrzby vozu a ruznych rad v cestine? za rozumnou cenu odkoupim. diky. a22061@volny.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.02  21:39

    « Re: Na co dát bacha ?

    do 100tis. km ? tak to bude skoro funglovka ... ja bych bral : koupeno v CR u ofic.dealera, nebourana, vybava i s klimatizaci, a mel by byt vymenen rozvodak - solidni prodejce bude mit servisni knizku ... kdyz ji nebude mit tak NEBRAT !!! radsi si mesic nebo dva pockej a kup trebas draz ale bez dalsich investic .... 1997-ka do 100tis. km se bude ale tezko hledat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.02  16:59

    « Na co dát bacha ?

    Zdravím všechny opláky vektráky a prosím Vás o radu. Chtěl bych si koupi ojetou Vectru 1800, ročník alespoň 1997 sedan, do sto tisíc km.Poraďte na co si mám dát nejvíc pozor,jak vybírat? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.02  12:53

    « Re: zatah motoru na podruhe

    Jo a mám tam všechno originál a má to jeto 35.000 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.02  12:51

    « Re: zatah motoru na podruhe

    Mně se zdá, že ta prodleva je docela výrazná. Skoro mám někdy pocit, že se to v těch místech dusí. Dával jsem si na to pozor, je to mezi 3500-4000 ot. Podom už to jede jak z praku až do 7000. Nejlíp je to zřetelný, když nemáš úplně podlahu, ale jseš plynem kousek pod. Nicméně i při podlaze je to tam a je to dost nepříjemný. Fakt mě to sere. Ptal jsem se na to u srby a tam mi řekli, že to způsobuje právě ta změna délky sacího potrubí. Příští tejden ocheckuju Autostaigera, tak uvidíme...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.02  12:45

    « Re: Vi to nekdo??

    Má. Prý se mění právě někde mezi 3-4 tis. ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.02  10:56

    « Vi to nekdo??

    Ma Vectra B 2.5 V6 promennou delku sani??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.02  16:35

    « Re: zatah motoru na podruhe

    Flexa, par rysek na kapote, pak trochu jisker a vzduchu bude habakuk:-)))
    Ted vazne, co tam nechat puvodni filtrbox a strcit tam namisto papirove vlozky tu sportovni.
    Prodava to treba Srba. Ta se pak uz nemeni, jenom se meje. Pry to zlepsi zvuk i ochotu jit do tocek, ale nemam s tim zadnou zkusenost. Ja radeji menim papirovou vlozku kazdejch 15000, byt dnes ma predepsanou vymenu dokonce az v 60000km a mam pokoj. Je fakt ze moc nezavodim. Proc? Manzelka, dite v sedacce a kocarek v kufru.
    Ma Vectra B 2.5 V6 promennou delku sani??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.02  13:26

    « Re: zatah motoru na podruhe

    hodil jsem tam dneska puvodni filtrbox .... a ten efekt tam je ale velice velice mirny ...... je fakt , ze auto asi lepe tahne od spoda ..... hmmmmmm u toho k and n kuzel. filtru nemam vyresen privod studeneho vzduchu k filtru :o( je tam malo mista a zadna hadice z pod narazniku nema sanci :o( u omegy je motor podelne ulozen a je tam mista habadej ..... ta vectra se pri 6500 ot. uz dusi zatimco s orig filtrem je to v az kolem 6750 otacek ...... zkousel jsem k and n filtr ze zdemontovanym svetlem takze napor cerstveho vzduchu byl az az a bylo to jine kafe .... nevim jak tam dostat ten vzduch normalne ponevadz jezdit bez svetla je trochu problematicke :o))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.02  12:32

    « Re: zatah motoru na podruhe

    2.5V6 v omege, s kn v boxe ale ziadny taky "efekt" som nespozoroval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.02  21:32

    « Re: zatah motoru na podruhe

    presnnnnnnneeeee ..... mam tam na 2.5 kuzel filtr od k and n a ta dira v zatahu motoru tam je zretelna !!! ale urcite to do tech 3000 otacek netahne hure nez z filtrboxem ... to spise od 3000 otacek ten motor tahne o hodne lepe ! meril jsem to na stejnem useku asi 20 x abych vyloucil /alespon relativne / chybu mereni a s kuzelem to je o cca 0,5 - 0,7 sec lepsi ... z 0 - 100 km/h u 0-160 coz je na trojku v pohode to dela cele 2,5 vteriny !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.02  15:02

    « zatah motoru na podruhe

    Tak me napada, nevymenil jsi nahodou filtrbox za
    otevreny filtrik?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.02.02  18:12

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    Díky. Za mám to za pár na prohlídku, tak to zkusim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.02.02  13:46

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    Ja makovice na to vzydycky zapomnel.
    Tak motor mam r.v 99/10 je to 2.5 ne 2.6, to aby nedoslo k omylu.
    Nahrano tam z tovarny bylo: 09153243.4961 a na zacatku teto zimi mi tam prcli ......5137. To ctyrcisli na konci je pry smerodatne. Je to soft co chodi na TIS cedeckach kazdymu dyleru relativne casto (na ruzne typy motoru). Treba uz je pro ty 2.5 novejsi verze, zeptej se a uvidis. V nemecku to prehravaj nekde zadaco, jinde za babku. U nas budou chtit asi money za pouziti Techu a "prace". No ale kdyz je ted Opel v krizi, pomozme mu, vzdyt jsme jenom rukojmi!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.02.02  09:55

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    To bych ti byl vděčnej. Za zkoušku by to určitě stálo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.02.02  15:55

    « VECTRA C

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  16:47

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    Libila nelibila, ja mluvil o kombinaci Vectra + 3.2V6, coz by zcela jiste sluselo i Vectre B.
    Videl jsem par zaberu z otvirani jiz bezici Fabriky na nove Vectry na NTV (D) a vypadala tam na lince lip nez na fotkach. Hodne vychazi z Astry G a ta me za oko moc netaha.
    Cabas
    Jo co takhle nechat prehrat jednotku novou Sofovou verzi z cedecka Techem. treba to pomuze?!?! Kouknu doma a hodim sem tu svou posledni verzi co jsem nechal prehrat na podzim.
    Tu ti pak nahrajou v servisu. Ja si to z hlavy nepamatuju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  13:13

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    Tak toho jsem se bál. Já tam ten propad mám, takže je to nějaká zkurvenost, na kterou ty lemra z Opelu asi nepřijdou a když, tak za bambilión.
    Nechci se tě dotknout, ale mně přijde nová Vectra tak nechutně hnusná, že bych si o ni neopřel ani kolo. Kdybych se měl v době jejího uvedení na trh rozhodovat pro střední třídu, jednoznačně by to byla Mazda 6.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  10:53

    « Re: Tah motoru 2.5 V6

    No, me to zatahuje bez mezipauzy nekde nad 3000. Do ty doby je to ale ubohoucky. Pak uz je to jakz takz. Nejvice me oslovilo zrychlovani ve vyssich rychlostech (kolem 180 km/h), to je dost dobry.
    Je to dano zprevodovanim. Me toci na 100 km/h 2400 ot/min a ve 125 je to na 3000 ot/min. Skoro jako diesel. Proto ma Vectra s timto motorem pri normalnim jezdeni prijatelnou spotrebu. To zrychlovani kolem 100km/h je podle me ale spis zalostne. Je jasny ze podle zkusenosti to nandam Skode 1.8 T kdy si zamanu, zvlaste pak do kopce, na druhou stranu jedu na doraz a riskuji zdravi motoru. Holt Vectra patri mezi baculky, zato ale dava pocit robustnosti a klidu pri jizde. No a to zrycleni patri taky mezi ty lepsi - koneckoncu.
    Kdyz jezdim s MV6 Caravan - manual je to jako s rychlym autobusem. To auto oceni clovek pri dlouhych jizdach na dalnici, neni to mrstny sportak. V tomto ohledu je Vectra mnohem prijemnejsi. Z toho plyne - uz aby tady byla nova Vectra C s motorem 3,2 V6. Snad nebude moc tezka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  08:05

    « Tah motoru 2.5 V6

    Mám Vectru B 2.5 V6. Když zrychluju od nízkých otáček, motor chytne první kopanec někde kolem 3000 ot., před 4000 ot. se mi zdá, že má trochu slabší místo a na 4000 ot. dostane druhej kopanec a pak už táhne plynule až do červenýho. Máte to taky tak?
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  15:18

    « xenon - kaput!!

    Tak panove, na Omeze(sluzebni) mi umrel levej xenon. Pricina - zarovka. Takze zivotnost je 4 roky a 215000 km. Vypada podobne jako H7 ale uzssi, dlouha cca. 7cm, konektor ma na patici kulatej (jako antenni od autoradia) a od spicky dozadu vede mimo sklo neco jako most, proste paralelni kus plechu. Uvnitr byla zacouzena a vypada to tam jako ze je v ni nahusto namackly perko z prupisky, po cely delce skla. Vyrobce PHILIPS. Vymena pro laika celkem jednoducha, nebylo nic potreba nastavovat, jen smazat chybovy registr. Ale cena to je bomba, s praci cca. 7litru. Zlaty H4ky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.02  16:16

    « Re:

    No bandoura jsem netunil, jen ma koncovku Micron diky padu a devastaci origose. po vikendu kdyztak neco napisu, ted mastim domu a na vikend.
    Je to cervena metla a provedeni S s polokapotazi.
    R.v. 96. jeden z prvnich prodanej u nas.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.02  11:54

    « Bez nadpisu

    Campagnolo: Nejseš já? Mám Vectru B 2.5 a Suzuki GSF 1200s. Docela zdařilá kombinace, ne? Banditka jsem ale vytunil až hanba! Má teď 135k na motoru a mám kompletně seřiditelný podvozek od Whitepoweru a ktomu tlumič řízení. Je to rázem o několik tříd jinde, než původní banďour.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  00:00

    « problémky

    Zdravím vás, příznivci tohoto dobrého auta:
    I dobrá věc (z roku 1996)má ale své vady jako třeba krokový elektromotorek, který chudák už neudrží 1000 ot./min. ale tak mu to občas kolísá až vypne úplně.8500,-za nový,to je drsný,neví někdo z vás,jak to vyřešit jinak?
    Spravovali jste někdo pošramocený displej (jehož čtení mě připomíná například teď tak populární Tolkienovy runy)podle pár měsíců staré místní rady "vyndat palubní desku a vyčistit kontakty"?Jak to dopadlo?
    Dík za vaše cenné (teď vážně) komentáře.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  10:57

    « Masina

    No, tricet uz mi bylo, ale na masine se svezu vzdycky rad, i kdyz ted uz opatrneji a obezretneji. Za lonsko jsem najel asi 600km.
    No neni cas, manzelka hlida potomka, tak se mnou taky nemuze, takze se omezuji na tvrzeni ze jsem biker co masinu ma a nejezdi. Ale alespon vypada porad jako nova a nic ji nechybi.
    Ale akceleraci ma pekelnou a to se opravdu v aute blbe vstrebava. Ale rad vzpominam i na dobu kdy jsem si koupil Jawu 350 639 v roce 1991 a byl to
    nadherny pocit i kdyz mi to na dalnici natrel kdejakej zigul. Ten pocit za riditkama je nadhernej, a taj ji neprodam ani kdybych se projel jen 1x za rok.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  08:33

    « Olej v prevodovce

    Zdravim. Nevite nekdo, jaky olej pouziva Opel do prevodovek? Diky za odpoved.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.02  12:45

    « to skdd

    Už jenom to, že se tak můžeš zeptat, svědčí o tom, že ti to nic neříká... Odpovědí je, bezprostřední pocit vnímání!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.02  10:54

    « Re: Zizaju a jak!

    Povedz mi co ma clovek z motorky? :-) Nejak mi to stale nejde do hlavy. Skusal som to ked som mal 20 rokov a nejak ma to nezobralo. Mozno som bol mlady sopliak ale ani teraz ma to moc nelaka. Asi som na to este nedorastol :))) Jedine co by ma "bavilo" je choper. Ked ja Ti mam taky neodbytny pocit nebezpecia na motorke ked idem velmi rychlo (raz som si vystrihol na kamosovej motorke 230 v zlej prilbe a odvtedy mam nejaky pocit ze mi chce niekto odtrhnut hlavu ked idem na motorke :))) Myslim, ze to bude mat asi take realne vyuzitie ako 200k motor v kabriolete :))) Ak je to pekne zbytocna vec a mas z toho iba radost tak by som to dokazal pochopit :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.02  10:22

    « Re: Zizaju a jak!

    No, je to tak! Vykon je tam hlavne aby jsi mohl zrychlit, pri predjizdeni a pod.. To je mnohem lepsi nez maximalka. No a maximalka v nasich ceskoslovenskych podminkach je stejne k pousmani.
    Vcera jsem protahl masinu ze zimniho spanku, to je zatah, to se mi pak zdaji i ty sestivalce jako liny lemry. (Suzuki Bandit S 1200 ). Pocasi je ted super, dalo by se jezdit v pohode i s kabriem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.01.02  16:38

    « Re: Zizaju a jak!

    200 by som urcite nesiel. Mne staci ked viem, ze tych cca 200k mam pod zadkom :-) Vyuzijem to naozaj malokedy ako top speed. Skor mam rad ten pocit ked zosliapnes v 80kmh pedal a rychlejsie akcelerujes :-) Jazdil som Hodnu S2000 a tam som nesiel viac ako 160kmh, to je hadam aj skoda jazdit cabriom tak rychlo. Pekne pomalicky zvesela, vsak sa nikam neponahlam :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.02  14:51

    « Re: Zizaju a jak!

    No ta 700 ovka se da nastavit Techem ale ze trech ruznych pokusu v ruznych casovych intervalech a od ruznych lidi se vzdy prehodila zpet do angliny.
    Tak sem si to musel udelat sam v tom menu.
    No Turbo a Cabrio - aby te nevycucl vitr az poletis 2kila bez hadru nad hlavou :-)
    Jsou to pekny auta, ale jestli jsi zvykly na Omegu, nevim nevim, je to rozdilek, ale peknej!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.02  12:20

    « Re: Zizaju a jak!

    Hehehehe som sa dobre pobavil :))) Heh, tie xenony z toho si nic nerob ten snimac odisiel aj mne. A chceli robit presne to iste co Tebe a vies preco? Nemecky Opel to tak kaze az potom nasleduje vymena. Ja im povedal OK urobme to tak ale odpojme svetla (cakal som, ze to spravi bud to ze svetla spadnu uplne dole alebo vylezu uplne hore). Svetla urobili hore dolu a zastali v strede a tak som jazdil. Potom Tech2 a situacia ta ista takze novy snimac. Inak vsimol som si ako nahle som stal vo vysokom snehu tak snimac odisiel (myslim tym sneh 30cm a podobne). To CCRT700 sa da aj v menu aj Techom, techom sa urobi to iste co v menu ibaze techom :-) A treba nastavit zaroven aj kod krajiny. Ja som to mal naopak, furt nemcina. Inak na 2008 nejde v anglictine mikrofon telefonu, iba v nemcine :). Po jednom coupe 2.2 (full option/full irmscher okrem volantu) poskulujem, zda sa ze to bude zobraty leasing takze dobra cena. Ale ked ja radsej cabrio a v turbe :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.02  10:43

    « Zizaju a jak!

    No, zacatkem r.99 kdy se bracha dockal nove Frontery 3,2 V6 tak nemohli furt pochopit proc dojezd na palubnim pocitaci je mensi nez ukazuje rucicka palivomeru, proc pri brzdeni motorem naskoci misto okamzite spotreby 0 Fko. Dale pak kdyz mi odesel na Omeze hned na zacatku snimac polohy na zadni naprave ke xenonum, nevedeli vubec nic a az za dva dny se mi ozvali abch tam prijel ze zatim daji ten predni na zadek (musel jsem jezdit na mlhovky, protoze xenony svitily na zabradli mostu nad dalnici. Dale pak kdyz jsem chtel po nich vloni aby mi zkontrolovali na garancce nivelaci podvozku, tak tupe zirali a ja kdyz videl ze namaji paru co po nich chci tak jsem toho nechal. O radiu CCRDT700 a jeho nastaveni do nemciny Techem II (pri kazdem zapnuti klicku to zase spadlo do angliny)- ono se to totiz nastavuje primo v menu toho radia (telefonu), bych mohl taky vypravet. Kdysi davno koupil bracha Astru F 2.0 16 a furt mu tvrdily ze nema alarm. Kdyz se ptal co ze je to za cudlik a senzor v cteci lampicce a kontrolku na vydechu mu hrdine rekli ze to ma "pripravu" na alarm.
    Jednoduse receno ja mam s proskolenym personalem Adama Opla a novinkami jine zkusenosti.
    Jo perla, jen tak jsem se vozil v nove Astre Coupe 2.2 a kdys se ptam jestli ma TC tak se prodavac rozhledl po pristrojovce a naprostou jistotou povida, ne! Tak jsem mu hrabnul a rozvitil kontrolku na pristrojovce a on nemohl pobrat to ze tam neni ten vypinaci cudlik jak tam ma byt!
    Jo uplna bomba byla veta prodavacky v roce 96 /unor kdy jsem kupoval prvni Vectru 2.0 16V CDX a doobednal jsem si drevenej volant od Irmschera. Tak mi uplne vazne vysvetlila ze prijdou jen ty kusy dreva, volant se vyrizne a to drevo se tam vsadi a zalepi, a to opravdu nedelam srandu!!! Uz chapes odkud moje skepse!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.02  09:19

    « Re: Nove SUV Opel

    Teda s tym, ze by mi mechanici zizali na novoty som sa nestretol :-) Vsetci chodia na skolenia a ked ziza tak asi na tom skoleni spal :))) Pravdou je vsak, ze ked je nejaka zavada (na 3dv astre som mal poistnu udalost) tak nejak chlapci nemaju od Opelu update do TISu a TechNetu :))) Mne sa spini v aute skoro vsetko (strieborny lak/cierna koza) ale pravidelne to davam jednemu typkovi, umyje, vnutri vytepuje, raz rocne natrie nejakym pripravkom, potom to uz iba wapkou oplachnem ked je to spinave a spina je dolu. Kompletka :)) stoji 2000 udrzba 500, rocne na skraslenie svojho kybliku prispievam velmi poctivo :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.01.02  19:43

    « VECTRA - zájem

    Rád bych koupil OPEL VECTRA 2.5V6 nebo 2.0 16V od roku výroby 1997. Může být i lehce havarovaná. Děkuji za nabídky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.02  13:52

    « Nove SUV Opel

    No jestli bude nova Vektrucha ve 4kolce nikdo nikde nezminil. Ale na stejnem podvozku bude spolecne s Fiatem vytvoren novy SUV (mensi nez Frontera)a prodavan pod obema znackami. U Opelu nahradi Fronteru, tusim 2004.
    K hygiene Omegy. Tu novou jsem nikdy nestacil uspinit protoze mi zadna nerikala Pane, ale ta ma MV6 je uvnitr bezova - kuze a jediny co se dost spini jsou koberce(svetle) a original svetle rohoze. Davam tam na zimu ty gumovy a v lete ty svetly latkovy cas od casu properu wapkou a koberce jsem zatim jednou nechal vytepovat a je to celkem O.K. Pristrojovku cas od casu vemu vlhkym hadrem, kaplicki Ironem a dvere kdyz je ukopu maji kobercovy potah (dole), tak to vykartacuji. Myslim ze zasadni rozdil oproti novemu provedeni neni, fakt je ze ta nova vypada moderneji.
    Novy vectry budou u nas v lete a na podzim ty GTSka. To zas budou mechanici u Opelu zizat na novoty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.02  13:38

    « Re: Radio

    Jsou 2 moznosti. Delco Electronics (CDR500) je nemocne a chce k doktoru, nebo je nemocny zroj impulzu k radiu ovladany zapalovanim.
    Zkusil bych podle navodu deaktivovat funkci pohodlneho vypinani klicem a po nejake dobe zase zprovoznit. Pokud to nepomuze, pak jen pan Adam Opel poradi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.02  20:06

    « Radio

    Zdravym, chtel sem se zeptat, jestli nevite, cim to, ze cas od casu samo zapina radio, mam Vectru B r.v. 96 raadio (Del...neco) s CD pehravac + ovladani na volantu...Stava se totiz, ze zamknu auto, radio vypinam vytazenim klice ze zapalovani a druhy den prijdu k auto a radio hraje...Nevim cim si to mam vysvetlit, jestli je to zavada na elektronice nebo co, ale je to neprijemne..Predem dik za odpoved !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.02  10:42

    « Re: 2.5 HB

    Zase pisem 20 veci naraz a potom to tak aj vyzera... ale pri saabe malo byt alebo :-) A k plastom na omege chyba veta: Skoro nikomu sa plasty na novej omege npacili (ani mne), teraz...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.02  10:41

    « Re: 2.5 HB

    Moje slova s tym 4x4, dufam ze to bude aspon vo vectre! Jedine coho sa "bojim" je aka bude kvalita plastov v interieri. Aj ked na omege starej (B pred face) sa mi zdal ten plast lepsi ako na novej, teraz ked uz mam 20tkm tak mozem povedat, ze nova ma lepsie plasty na udrzbu a je to cele praktickejsie. Stara omega nemala skoro ziadny odkladovy priestor a tato nova ma aspon nieco. Nova omega musi byt! Inaksie sa nemam na com vozit :)) (ledazeby Saab 95 ale naozaj bude signum). Ja mam take kuse informacie, ze vectra by mohla byt uz v lete mozno aj skor (u nas v CR/SR).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.02  09:42

    « Vectra C GTS

    Jen tolik. Pral jsem si aby dali motor 3.0 nyni 3,2 do Vectry B. Prestoze mam 2.5 v manualu umim si predstavit tu 3.2 v mym aute.
    Jo k tem rozdilum u Vectry, no nevim. Brzdy jsou stejny u 2.0 16V a 2.5 V6 u predfaceliftovejch. Slabsi varianty mely brzdy mensi a nektary i bubny. Ted maji vsechny typy bez ohledu na motorizaci vpredu 288mm a vzadu 286mm.
    Jediny znatelny rozdil co jsem si vsimnul je ze 2.5/2.6 maji na zadnich dverich pridavnou izolacni gumovou listu co je na zadnich dverich a jde od spodni hrany dveri kolem zamku ke sloupku, cimz se neumaze za deste blatnik co je vedle zadni sedacky. Ostatni auta maji jen tu gumu dole na prazich. Pak ma jeste 2.6 plasovy kryt v motorovem prostoru nad chladicem mezi reflektory ala Omega (predfaceliftova). Asi bude mit jine nastaveni podvozku a silnejsi stabilizatory, ale to jsou dohady a na podvozek jsem nikdy nic neobjednaval, tak nevim. Treba nekde skocim s autem na chodnik a bude vymalovano. Pak se to dozajista dozvim. Jo a jeste jeden znatelny rozdil - vyfuk-dvojita koncovka, to mi pripomina ze v nemecku maji ty Vectry Sport 2.6 dvojitou koncovku chromovanou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.02  09:24

    « Re: 2.5 HB

    No co se servisu tyka nevim, ja mam na ni nalitano jen 21000 km. Je to soukromy a jinak jezdim sluzebni MV6 (98). To ale vis.
    Problemy jsem mel jen s konektorem bocniho airbagu pod ridicovou sedackou a to nejspis proto lebo som si nechal vymenit cely interier z te predesle 2.0 16V Sport. Je to totiz v kuzi a se sportovnima sedackama navic vyhrivanyma. Ta 2.5 CDX byla v latce a bez vyhrevu sedacek. Kabely tam ale byly tak to nebyl problem. Menily se i tapecirunky dveri a zatim nic nerachta, povedlo se.
    Dalsi problem jsem mel minulej rok v zime s praskanim pristrojovky. Pritahla se a prelepilo se predni sklo a dobry. Jinak 1x garancka, vymeny zimnich plechacu za letni elektrony a 1x geometrie predni napravy (preventivne). Jinak je vse O.K..
    Nova Vectra se mi libi byt mi hodne pripomina Astru G a ta me zase moc neoslovila, byt je to velice slusny auto. jednoznacne je vsude videt ze C ko vyrostlo a bude mi veci co mela driv jen Omega. Takze to bude takova nahrada i za Omegu pokud nova Omega vubec nekdy prijde. Informace jsou zatim dost zmatecne a protichudne. Jo kdyz neni skvara blbe se planuje.
    Jeste k Vectre, libi se mi predni naraznik a maska chladice co se ted dava na Vectru Sport pro SRN. Ja mam sice masku od Irmschera ale naraznik je standart. On se jeste dela jinej nez mam ja a ten na tech Sportech je treti varianta. No 3 druhy narazniku na 1 auto je dobry.
    Ta Omega ted asi behem 1 mesice pujde do sveta, tak nevim jestli pockat na tu novou Vectru. Sem dostane nejspis nekdy na podzim. No to uz neni tak dlouho. No ale ja bych spis potreboval 4kolku a do Frontery na denodeni jezdeni se mi nechce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.02  23:19

    « Re: 2.5 HB

    Ozaj a ako sa stavaju k tej 2.5hb v servise? Kolega ma 2.6hb a minule chcel nieco so stabilizacnymi tyckami na prednej naprave a dozvedel sa, ze 2.5 a este k tomu v hb a AT je celkom exotika a ma to pramalo spolocnej s inymi vectrami (tym mysleli, ze 1.6 a 1.8, povedzme aj 2.2 sa aspon trochu podobaju a toto je "akosi" ine auto aspon co sa tyka napravy). A ked sme uz pri 3.2, pozri sa na www.manztel.de a tam sa mrkni na 2.6 vrtanych na 3.2 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.02  23:09

    « Re: 2.5 HB

    Ja nie som moc priaznivec sedanov (aj ked omega je teraz v sedan :-) ale keby som si mal vyberat ci sedan alebo hb vectra tak nevaham ani chvilu a berem hb. Hodim tam kridielko decentne a je to auto ako lusk. Sedan je taky nemastny neslany. Co hovoris na "C" hb??? v GTS?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  13:55

    « 2.5 HB

    Moje rv 99/10 koupeno 00/02 je HB. (Byla z konsignacniho skladu). Povinne ruceni spada do kategorie 1800-2500 ccm, z cehoz plyne ze kazdej kdo ma dvoulitra nebo u nas rozsirenou Octavii, Fabii dokonce Felicii v dieselu, plati stejne jako ja. To me tesi.
    U noveho motoru Vectra/Omega 2.6 je to uz spatne, platit jako za Omegu 3,2 nebo dokonce nejaky motor z USA o obsahu 8l je sila.
    Pry to ale uz nebude dlouho trvat a bude vsechno jinak, nejspis podle vykonu.
    No k prakticnosti hatchbacku oproti sedanu jen tolik. Pred tou 2,5kou jsem mel 2.0 16V.
    To ze ten 2litr nejel a zral. To jsem tu uz kdysi psal. Proto sel do sveta kdyz mel najeto 14000km, jo a byl to sedan. Moc jsem chtel sedana protoze se mi libil a stale libi, ale ty obruce v kufru a pruziny jak z gauce (stejne ma Astra sedan a Coupe) me pri kazdem otevreni kufru dorazily. Je fakt ze HB proti sedanu vyjde draz(nove), ale shodou okolnosti se dostavil potomek a to co dam do HB bych do sedanu nedal.
    Jo a trochu mi HB pripomina nostalgicky Calibru a tomu se nebranim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.02  20:30

    « Re: Vectra

    hb sa robil aj B pred faceliftom aj B po facelifte. Kolega ma jeden, dokonca 2.6 :-) Podla mna :-) HB vyzera dynamickejsie ako sedan a je fakt praktickejsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.02  00:00

    « kužel . filtr K and N , J and R , Green ,,,,,

    cetl jsem nekde prispevek o tom, ze v zime by studeny vzduch mohl vadit motoru pri sani prez kuzel.filtr ............ ja mam spise opacne obavy v lete jestli muj kuzel nesaje z motor. prostoru teplejsi vzduch nez okolni ...... dle meho nazoru cim studenejsi tim lepsi/ na co by byl jinak intercooler u aut s turbinou / ....... v lete se moje auto v horkem parnem pocasi podari natocit az na podruhe - pod kapotou je horko a kuzel saje teply vzduch ..... mimochodem nevite jak privest ke kuzelu studeny vzduch - jedna se o vectru B 2.5 V6
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.02  23:42

    « Re: Vectra

    no cenove ojete 2.5 nejsou nejdrazsi lidi se boji spotreby a vyse povinneho ruceni ..... ber urcite 1997 a vyse ... za 97ku v plne nalozi, nebouranou a ve velmi slusnem stavu od prvniho majitele zakoupenou novou v CR nezaplatis vice nez 300-330 tisic /porizovacky byly kolem 800 tisic/
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.02  23:37

    « Re: Vectra

    hatchback se tusim /urcite/ nedela .... asi kvuli tuhosti karoserie ... i kdyz nevim protoze kombi se dela urcite /hatchback je sice prakticky ale vectra v HB nevypada tak dobre jako sedan :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.02  21:23

    « Re: Vectra

    Tak už se začnu po nějaké 2,5 V6 ohlížet. Dělá se taky hatchback? Mám na mysli starší, málo jetou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.02  15:59

    « Vectra

    Jsem zvedav, zdalipak se otepleni odrazi na spotrebe?!? To jsem napsal blbost, ale nechci to nechat spadnout do archivu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  22:46

    « Re: 2.5 V6 - radost z jizdy!!!

    díky....! už se chytám drápkem...2,5 l V6 se mi teoreticky začíná líbit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  21:58

    « Re: 2.5 V6 - radost z jizdy!!!

    jo, jo ten zvuk je parada obzvlast kdyz vyhodis klasicky filtr sani vcetne te cerne krabice a namontujes tam jako ja kuzel.filtr od k&n .... zvuk je paradni 5x lepsi nez od remuse co mi couha zpod zadniho narazniku :o) , kdyz tomu dupnes tak ma zvuk jako 5 litrovy chevy V8 :-) no a na pneu dunlop sport 9000 225/40/17 to sedi jako pribite a jen tak to neodtrhnes :o) ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  11:10

    « 2.5 V6 - radost z jizdy!!!

    No, jednoznacne 2.5 V6 basti vic nez 1.8 16V.
    O tom neni zadna. Ja ale V6 okusil a ten pocit
    pri predjizdeni a respekt tech co me dojedou a kouknou na dva laufy vejfuku a napis 2.5 V6 bych uz nevymenil. Dale se pak ve 180 nezarazuji do praveho pruhu kdyz se v dalce neco blizi, ale muzu s klidem prislapnout plyn a nechtat ho zase v zrcatku zmensit. No a ten zvuk....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…