Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: TC Omega
Vypnul jsem ho dvakrat!!
Poprve kdyz jsem se vyhybal na ceste za vesnici a sjel jsem do nezpevneneho pole a zapadl az po naboj. Vypnul jsem TC a spolehal na diff. se zvysenou svornosti. Zacala protacet cela zadni naprava (i kolo co bylo na asfaltu), fungovalo to nadherne, ale ja zapadal cim dal vic. Nakonec me vytahnul staricky Kadetik. podruhe se opakovalo to same ve Spindlu ve snehu, Tahala me Frontera.
Pokud jedu ve Spindlu do kopce po ujetym snehu a vypnu TC, Omega zacne tancovat (zadek) a ustreluje hodne do stran. TC to pekne reguluje a to tak dlouho, ze kdyz je kopec strmy a dlouhy a casto se to smeka, uplne se auto nakonec zastavi. Satlo se mi to jen jednou diky mensi rychlosti.
Jinak bez novejch zimaku je to K.O..
Na suchu jsem to nezkousel. To uz by se muselo je hodne pod plynem aby zasahoval TC. -
"-- skrytý --" 18.05.02 10:22
« Re: ceny
Ano, mame najlacnejsiu vectru v europe :-) Situacia si vyzaduje taketo riesenie. Opel nam pada s predajnostou dolu, astra pomaly doziva, corse chyba nejaka vybava typu "spartan" za 299.990 (vsetko moj sukromny nazor). Na slovensku sa predavaju thalie a fabie. Firmy kupuju octavie a fabie a passat je modla slovenskeho managera. Takze ak chce opel prerazit s vectrou C musi ponuknut nieco co na slovenskeho zakaznika plati a to su peniaze :-) -
"-- skrytý --" 17.05.02 16:55
« Re: VECTRA C
Inak ked sa pozries na vyvoj cien koze a automatu u Opelu tak neviem ci to nechcu predavat alebo co je cielom "tejto kampane". Asi si pripravuju podu na novy 5 sp/AT s EasyTronic a na nejaku letnu "executive" akciu, koza a klima za XX SKK (kde XX nabuduce budem koordinovat postup podla toho kto pojde :))) -
« Re: VECTRA C
Nebudu rozebirat proc pises proti me a ne pro auto.Ja napsal svuj nazor. Nic vic, nic min. Co se mi zdalo pozitivni jsem napsal, co ne, to taky. Napis sve dojmy. Jde tu snad o VECTRU C a ne o me a me nazory. Mas-li jine hodnoceni a dojmy, sem s nimi. Ja jen neverim, ze tento vuz vytahne GM ze ..., no odtamtud kde se prave nachazi. Jo a nazaver, automat za 90000,-Kc. To je blba sranda!!! Zaverem-uvidime jak pofrci prodejnost. Zajem ze strany potencionalnich kupcu je spise vlazny, a to to auto nevideli. -
« Re: VECTRA C
Ber to tak "nemusis si ju kupi " :o) viem o com hovoris ja som na tom predstaveni bola treba to brat s rezervou to auto je stavane na svoje ucely,nemozes chciet od jedneho auta pohodlie,komfort,sportovy podvozok,dobru spotrebu a podobne...
pozri OPEL sa hadam spameta a urobi znovu nieco ako bola CALIBRA :o) ale to bude zase stat vela penazi a to bude zase problem na vytknutie alebo ked ludia kritizuju auto tak mi to pripada ako "nie ze by som na to nemal , ale napaci sa mi to a to ... papa inak pohoda aj ja niekedy bezdovodne kritizujem :o) je to fajn -
"-- skrytý --" 17.05.02 09:28
« Re: VECTRA C
V krumlove bola predvadzacka a ja som tam nebol :-) ale bol tam kolega, ktoreho som "konfrontoval" z tvojim postrehom: ovladanie sedadiel naozaj bieda, 1.8 sa mu zdalo slabe na to auto, 2.2 s AT moc lenive (naozaj jeho subjektivny pocit on je mlady a taky "akoze zavodnik") ale pochvaloval si 2.2DTI. Jazdne vlastnosti predpokladam dobre kedze to neroztrieskal :-) Plne potrvdil dojem "mohutnosti". -
« VECTRA C
V Krumlove byla predvadecka a ja tam byl.
Jezdil jsem s 1.8 16V 90kW.
Dojmy-pusobi robustne a masivne, nikoli vsak vymazlene. Je to takovy velky kus hmoty.
Pristrojovka - to same. Jako by to auto bylo delany bez lasky. Zpracovani kolem stredu pristrojovky, dost trystni. Hodne prvku pripomina Astru G, hlavne C sloupek a koncova svetla. Jinak takovy radoby Passat.
Jizdni dojmy-kdo rad spori ma k dispozici dlouhou petku. Ve 120km/h netocila ani 3000 ot/min.
Motor na muj vkus dost hlucny. (Na tachaku bylo cca. 400 km), dynamika vcelku dobra.
Prostor uvnitr - parada ve vsech smerech. Kufr-prumer. Ztvarneni budiku absolutne podprupmerne bez jiskry, podsviceni - katastrofa, jak u 10let staryho zigula. Regulacni knoflik reostatu fungoval na principu vymacknuti prupisky a pusobil ze jeste 3x a rozpadne se.
Novinka- blikace, tuknes a sam 3xblikne, jinak pridrzenim se rozblika normalne. Nema aretace.
No kdo strida auta, panbuh s nim.
Radio - z Omegy.
Podvozek-jako bych sedel dost vysoko a stabilita vozu tomu taky odpovidala. V zatackach jsem se necitil jako doma. (to jsem jel normalne svizne, sucho, teplota kolem 17 stupnu)
Hluckost aerodynamicka-subjektivne normal. maximalne jsem ale asi jen 140km/h. to nehluci zadny soucastny auto.
Zaver- auto do firem, velky robustni, neco (snad) vydrzi, hodne mista, az na kufr. Libilo se mi, rozhodne me vsak nenadchlo. Zpracovani vypadalo spis na Fiat. Ac sem sahnul na cokoli, chybela robustnost, zvlaste pak ovladani sedadel a pristrojovky. to je snad poprve u predvedeni noveho modelu, co musim rict ze skutecnost rozhodne neni mnohem lepsi nez dosud dostupna fota.
-
"-- skrytý --" 11.05.02 15:32
« 2 all omega owners
Ponara sa vam niekomu na Omegach predok pri prudkom brzdeni? Minule mi vletel v 130 do pruhu typek s DHL, si ma asi nevsimol, on mal takych 20, takze som isiel prudko na brzdy. Nejak sa mi vsak ponoril predok, na 2.5V6 som si to nejak nevsimol alebo to tam nebolo. Potom som to skusal a naozaj ten predok sa nejak moc ponara na moj vkus. -
"-- skrytý --" 06.05.02 12:01
« Re: Naftové motory
74 kW TDi mam v Astre a uprimne: je to na tom autu ta nejmin podarena cast. Vykon souhlasi, jede dobre, ale chce o cca 0.5-1 litr vic nafty nez 1.9 TDI od VW (cim vyssi rychlost, tim vyssi rozdil) a zere taky olej. Ne jen u myho kusu, ale obecne. Viz treba forum na www.opelclub.de, pro ty, kdo umi nemecky. -
« Coolant level
Zdravym, chctel bych pozadat o malo radu.. mame vectru r.v.96. motor 2.0 a nejak nevim cim, ale na palubnim pocitaci skace Coolant level...podle toho co to znamena..bych usoudil, ze se motor chladi, ale dnes sme byli na koupit a motor nebyl az tak zahraty a po kratsi ceste opet nabehla tato zprava...Proto by me zajimalo cim to je...jestli to muze byt i nedostatkem oleje..nebo je spatne cidlo...nebo sou jeste nejake dalsi moznosti...Dik za odpoved -
« Re: Spojka
No tak uz nevim, zbehlej v tom ale stejne moc nejsem. Posledni spojku jsem mel v ruce v roce 92 u AR 75 2,0TSz roku 1989. Mela nalitano cca. 180tis. Napriklad u Audi 80 1,8 S (rv90) mi hydraulicka spojka vydrzela 200tis a nic ji nebylo. Na Omeze(MV6 r.v.98 mam 220tis) a o spojce nevim. A na vetrach jsem nenajel vic nez 25tis. Takze nevim. Posledni auta s lankama jsem mel R18 a nejaky skodovky, ale ani krome starickeho R18 jsem krome praskleho lanka nemel problem se spojkama. Treba poradi nekdo jiny. -
« Re: Spojka
Auto mi spravuje kámoš, co tomu snad trošku rozumí, tak doufám že ten šroubovák nebo jiný typ spojky nebude to pravé.... Zkusím ty řadící tyčky. Blbé je, že jsem nepřišel na žádnou závislost, kdy to jde dobře a kdy ne. S tou teplotou, jak jsem původně myslel, to asi taky nebude ono.... včera jsem jel se zahřátým motorem a bylo to OK. Tak fakt nevím.... Mám strach, aby mi zas někde na cestě neprdlo lanko /jako se mi to už jednou stalo/.... -
« Re: Spojka
No, to je hezky. Tak pak uz mas jen dve moznosti.
Bud je to tam nejak blbe dany, coz je nepravdepodobny (vystavovaci valecek, nebo jsi tam zapomnel sroubovak???), pripadne to patri do jineho typu auta, coz by bylo horsi.
Jeste me napada sestelovat radici tycky, ale ty by nemely mit vliv na teplotu???? -
« Spojka
Nedávno jsem na mojí Vectře A /1.8i, 1992/ vyměňoval spojku , protože ta stará už byla hotová /šla dost těžko a občas se blbě řadilo/.
Ta nová /Sachs/ se ale chová nějak divně: když do toho sednu, tak jde stlačit docela v pohodě, ale po delší jízdě jde nějak ztuha a vrže. Jedná se o lankovou spojku a lanko bylo měněné taky /prasklo/. Taky mám občas problém zařadit zpátečku. Co s tím? Dík. -
« Vstrikovaci ventil a potenciometr skrtici klapky
Moje auto (Astra 1.8i) ma stale vadu ze obcas vynecha motor. Jiz jsem menil kdeco (snimac otacek, civku, svicky, kabely, paliv. cerpadlo, rele cerpadla). Po vymene rele cerpadla to vypadalo, ze je vse jiz v poradku. Auto ujelo 2000km bez problemu. Bohuzel nedavno se problem zase objevil. Chci se zeptat, je tezke vymenit vstrikovaci ventil a potenciometr skrtici klapky? (vstrikovani MULTEC - montovalo se i do Vectry, Kadetta). Nejsem zadny odbornik, ale kdyz jsem na to koukal, tak se mi zda ze oboji staci jen vysroubovat a vymenit. Ovsem muze tam byt nejaky zadrhel a mozna bych to mel sverit spis servisu. Ma s tim nekdo zkusenosti. Nevite na kolik ventil a potenciometr prijde? Diky za rady. -
"-- skrytý --" 14.04.02 16:29
« Re: To skdd
Len tak na okraj, ten zazrak c.1 od sonyho sa da na 99% namontovat do Opelu, este mi technicke oddelenie (aspon tak to nazvali v customer info centre) zistuje, akym zazrakom c.2 to prepojit. Stale sa ale neviem stotoznit s tym, ze sony... :) -
"-- skrytý --" 10.04.02 17:08
« Re: To skdd
stara dobra kacena :))) neuveritelne je to, ze som to hladal uz asi 100x a dnes som nasiel vecicku, ktoru robi blaupunkt, funguje ovladanie na volante na radiu (neviem ci lubovolnom, pretoze je to holandsky :-) No uvidime co najdeme teraz. Dik za radu. -
"-- skrytý --" 10.04.02 16:30
« Re: To skdd
Odkial je ten vycuc? Potreboval by som to cele, nech viem co hladat, ze sony ma cd&mp3 som zistil (ani mi moc nevadi, ze je sony) este by som potreboval co techom treba zmenit a najma (neviem ci som to dobre pochopil s nemcinou nie som moc velky kamarat) aky je to interface a tym padom ak je tam, tak musim ho zohnat. -
« To skdd
Treba te to bude zajimat:
Dem Radio muß über Tech2 mitgeteil werden, daß jetzt ein Wechsler dran hängt.
Ist das gleiche Spiel wenn du ein anderes Radio einbaust (von Opel). Auch dort muß Tech2 ran.
Aber das Radio kann über einen Adapter auch einen 6er bzw. 10er Sony-Wechsler (MD oder CD mit MP3) ansteuern.
-
« Funkce kompresoru u motoru Ecotec
U motoru 1.4/16V v Tigre se pri studenem motoru spousti kompresor, ktery prifukuje vzduch pro lepsi spalovani. Je tento kompresor u vsech motoru rady ECOTEC, nebo jen v Tigre ? Nevite nekdo, jak dlouho ten kompresor ma bezet? A je vubec jeho funkce nutna ? Mam totiz pocit, ze mam v kompresoru spatne lozisko, a proto je dost hlucny (piska). Novy je samozrejme drahy. Diky za odpovedi. -
« Fialove sklo.
Tak, REFLEXNI sklo je tam. Vypada to dobre, zvlaste pak s mou barvou NOCTURNO. Pruh a cerne oramovani nad zpetnym zrcatkem ma neco do sebe kdyz se jede proti zapadajicimu slunci.
Pri blizsim ohledani je to takova folie vsazena mezi vrstvy skla. Auto rychleji nejede, min nezere
a hlucny je taky stejne :-) -
« Re: Vyhrivane predni sklo (doplneni)
No, Opel nic takovyho nedela. U toho Forda je to jiz delsi dobu takova specialitka. Sklo ma ale v sobe takovou z blizka viditelnou strukturu, neco jako tenoucky vlnity huste vedle sebe skladany dratecky. Audi A8 to pouziva i u zadniho skla.
Reseni. Na skodovky a ziguliky se kdysi v Tuzexu prodavalo dodatecne vyhrivani. Je to takova asi 50x30cm folie (12V) s asi 0.5cm tlustejma prouzkama a to se prilepi na sklo. Skoro to nefungovalo a videt zkrz to taky nebylo. HiHi -
"-- skrytý --" 25.03.02 10:04
« Vyhrivane predni sklo (doplneni)
O vikendu jsem v Mondeu videl ekektni paradicku - ale soucasne i velmi uzitecnou vec - vyhrivane predni sklo. Nevidel jste to nekdo dobastleny na Astre nebo Vectre (nejaky no-name vyrobce, nebo dokonce Opel, i kdyz to pochybuju)? Nebo takova skla dela pouze Ford pro sve vozy? -
"-- skrytý --" 24.03.02 14:41
« Ceny zirafa OPC a astra cabrio
Videli ste ceny na zirafu OPC (1.309m SKK option je iba DVD 18.1" za asi 40t SKK zaroven nie je mozne stresne okna a dalej su option iba radia). No neviem, najskor oskusat potom budem tvrdit ci 1.3 je vela ci akurat. Cabrio 2.0T ta ista cena. Co vy na to? Malo? Vela? -
« Re: Je to na servis?
No, to bola prave moja skusenost s AGR ventilom. Ak si aspon trochu sikovnejsi tak si to vycistis aj sam, ale je k nemu uplne katastrofalny pristup (Je to na fakt dobre nervy). Ja som ho nedavno vymontoval a tal som tam plne tesnenie, aby bezal naprazdno a nezasieral sacie potrubie. S vysledkom som uplne spokojny a mozem doporucit !!. Mozno subjektivne, ale zda sa ze spotreba klesla o nejaky ten 1/2 liter. Najhlavnejsia ale zmena je v chode motoru na volnobeh, zda sa mi taky pokojnejsi a tichsi. -
« Re: Je to na servis?
Zdravim, na sve B Vectre 1,6 jsem mel podobny problem - mel jsem pocit, ze vyskyt poruch elektroniky zavisel na pouzitem palivu. Pockal jsem az do garancky (135 tis.), nechal si vycist registr zavad a bylo to zpusobeno tim, ze (dle technika u Oplu) motor obcas nezvladal provoz na hranici detonacniho spalovani, tak jak by mel. Nahrali me tam novejsi soft (zdarma) s trosku jinejma konstantama a od te doby je to OK. -
« Re: Je to na servis?
Myslim, že rozdíl mezi těmito oleji by se neměl tak dramaticky projevit na spotřebě. Jestli to časově nějak štimuje s tim AGR ventilem, sázel bych spíš na to. Jinak ta porucha AGR ventilu se občas projevuje i nevyrovnanym kolísavym během volnoběhu. -
« Re: Je to na servis?
Vdaka vsetkym za radu, mam uz dalsich 1000 km a teraz je to v pohode asi vydrzim do 105000 na dalsiu servisnu kontrolu.
Ale pravdepodobne nieco s palivom bude. Zacal som mat pocit, ze motor je o nieco hlucnejsi, tak do toho teraz capujem benzin s additivami, nech sa trochu precisti, ale asi kupim nieco koncetrovanejsie.
Este otazocka: Povodne som mal v motore olej -syntetiku od Shellu, ale posledne 2 vymeny mi tam dali vraj to iste ale od OMV. Spotreba sla hore asi o pol litra. Ake mate skusenosti? -
« Re: Je to na servis?
Ve starsich prispevcich jsem popisoval stejny problem , ale s motorem 1.4/16V. Diagnostika ukazovala na AGR ventil. Ale vzhledem k tomu, ze nemam 8litru na novy, tak jsme zkusil pripravek do paliva Wynns Injection Power 3 a potom trochu sviznych kilometru a uz pres 2 mesice se kontrolka nerozsvitila. Takze zkuste a uvidite. -
« Re: Je to na servis?
Neda se problem zjistit z kodu zavady? Ja mam Opel Astra F z roku 93. Uz delsi dobu hledam jeden problem. V servisu mi rekli, ze kod zavady se v tomto modelu neuchovava. V Kopp knizce a na Internetu jsem zjistil ze se uchovava. Stacilo zkratovat A a B pin konektoru diagnostiky, zapnout zapalovani (ale ne startovat) a kontrolka elektroniky zacala blikat - pocet blikani ma indikovat typ zavady. Ten se uchova po dobu 25 zapnuti zapalovani.Ale nevim, na Vectre to muze byt jinaci. Odbornik nejsem ;-)
Zde je vic:
[odkaz] -
« Je to na servis?
Zdravim vsetkych,
Na mojej B Vectre 1,6 som sa prave prehupol cez 100000, zatial k plnej spokojnosti. Prave minuly piatok sa mi na dialnici pocas pohodovej jazdy rozsvietila kontrolka elektroniky motora, nechal som to 1 km svietit a ked sa to neumudrilo tak som vypol motor a nastartoval, potom to uz bolo ciste. Na druhy den sa to stalo znovu.
Mate s tym niekdo skusenost? Treba to dat prekontrolovat, alebo ak to teraz nesvieti mozem na to zabudnut? -
"-- skrytý --" 09.03.02 17:44
« Re: Radio 2008
musi to mat nejaky vstup, pretoze v manuale k radiu je napisane, ze sa da nastavit hlasitost ext. laut. z toho pre mna vyplyva, ze ma vstup, len aby nebol mono. To radio ako nahr. diel je lacneeee :)))) Skoro som omdlel ked som sa dozvedel cenu. -
"-- skrytý --" 07.03.02 11:59
« Re: Radio 2008
ani moc nie, zbastlil som tu z toho co ostalo po suplikoch, taky ultra slim pc. Nie je az tak slim aby sa vosiel do odkladacej schranky ale urcite je tak slim aby sa vosiel do kufra tak aby nezavadzal. No a teraz ho bu supnem ako nejaky router niekam na net alebo do auta ked najdem line in (na mp3). Heh, este tak nejaky 15" LCD a mame kino v aute :))) -
« Re: Radio 2008
Radio CCRT 2008
Philips Stereo-Cassetten-Radio, 4 x 7 Watt, mit Dualband-Telefon, integriert, Freisprecheinrichtung, Mobilitäts-Service OnStar , Diebstahlcodierung, Auto Store, Verkehrsfunk, erweitertem RDS-EON, geschwindigkeitsabhängiger Lautstärkeregelung, einstellbarer Telefon- und Verkehrsfunklautstärke, automatischer Unterbrechung bei eingestelltem Verkehrsfunk und eingehendem Telefonsignal einschließlich: 6 Lautsprecher, Lenkrad mit Fernbedienung, Graphic Info Display (GID), monochrom, Dachantenne, 4fach CD-Wechsler, integriert
Na tvuj dotaz to zrejme neodpovida.
-
« Re: To Campagnolo
Ja se opravdu zadnym tunenim Bandoura chlubit nemuzu. Koncovka je tam jak jsem psal jiz drive
z duvodu padu a poskozeni puvodni. Ta je ted opravena (preplatovana) na polici. Jinak diky padu
sly oba predni plasty nove a zadni se strikaly.
No a jasne ze 3x blinkr. Po tehle zkusenosti jsem nechal namotovat jeste padaky. Ted se da rict ze uz 2 roky na nem skoro vubec nejezdim. Je v garazi pod igelitem a cas od casu dam dobit baterku. Ale sezonu 97,98 a 99 jsem si opravdu v lete uzival v sedle masiny.To byly zverstva.
No a k tomu softu. Techem ti prectou jakou tam mas verzi a nahrat nejnovejsi je otazkou 5 min.
Co za to? Tot otazka. Ale to vsecno jsem uz psal. -
« Tah motoru po třetí... to Neandrtalec
Mam sice Cali, ale taky 2.5ku. Mam vymeneny box filtr za K&N. Za prve jsem pozoroval efekt krasneho hlubokeho zvuku hlavne mezi 3000-4500 ot. To je ale vec nazoru. Pri decentnim slapani na plyn to takrka neni znat. Za druhe motor jde lepe za plynem hlavně odspoda, ve vyssich otackach pribyl snad i nejaky vykon. ALE!!! nedavno jsem zpod narazniku privedl studeny vzduch (jak je na tom konstrukcne Vectra opravdu nevim) a to je ten pravy efekt! Tato uprava je opravdu znat! Jo a jeste se mi zda ze pri klidne a predpisove jizde jde spotreba sice jen o malo ale DOLU. cau -
« Re: Tah motoru po třetí...
Jo, tak nakonec to u Staigera vědi, jen to nevěděl ten přijímací technik. Soft mám teda jinej. Jen jsem neměl čas to projet, tak ještě nevím. Já mám na mašině Lasera, DynoJet st.1 135k na motoru, kompletní pružení a tlumení od Whitepoweru (vzadu seřiditelnej pomalej doraz i odskok a rychlej odskok, tlumič řízení a kompletní airbrush (mám taky S), vzadu podsedlo a zadní panel s integrovanejma blinkrama od ErMaxe, vpředu taky integrovaný s LEDkama + pár na ztuženejch řidítkách, pancéřovaná hydraulika. Uf, snad je to všechno. Až bude hezky pořídím pár fotek a dám to na net. Omluva Vectristům za cancy o motorkách.
Jen se mi nelibi od prvopocatku tak jako Audi A4,
BMW 3, MB C. To je ale jina kategorie, byt GM si to az tak uplne nemysli. Ze by sebeduvera Made in U.S.A.. V Afganistanu si Amici taky verili a jak to dopadlo. No a ty detaily, to si opravdu vyvojovy tym nedal moc prace. Asi skrty v rozpoctu. No, Superb se taky neprodava a cekalo se, ze bude. Tak prejme nove Vectre C prodejni uspechy.