Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • 00 Reagovat !

    foto

    02.07.02  11:01

    « Vectra C

    Vectra C se mi nelibi stejne jako Astra G vc. Coupe. Muj osobni nazor! Tato auta z hlediska designu nehnula mymi emocemi. Osobne bych si ji nekoupil. Jako sluzebni zadarmo, bych je uzival s klidnym svedomim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.02  10:55

    « Re: Barva

    No, v Cechach pocitej v servise Opel blatnik + dvere v metalize tak bura a vejs. Zamatlavat neco tuzkou je na ....! To spis zajet nekam k Franovi Vonaskovi do Horni Dolni a on to zmakne treba i roztrikem. Brousit, kitovat, strikat plnicem bude ale i on a barvu stejne musi nechat namichat. Ta je taky draha. takze uspora bude u takovychto banalit minimalni a na vysledku se to nutne projevi. vychazim z toho, ze Vectra je zachovala a pekna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.02  10:48

    « Re: opel omega problem

    TECH II = diagnosticke zarizeni Opel. Vypada to jako laptop skrizeny s mobilem a ma asi 1m dlouhej kabel, kterej se zapoji pod kytku u rucni brzdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.02  08:54

    « Re: Barva

    Ja byt Tebou zajdem do servisu, kde maju dobru lakovnu a nech sa lakyrnici na to pozru, ked to budu vediet urobit tuzkou tak to spravia ale skor cakam, ze budu chciet lakovat :)Skus si stat "za svojim", ze to chces tuzkou. Farbu namiesaju este v ten den (ak je to slusna lakovna), rataj s tym, ze auto tam bude 48 hodin. Cena? Napr. komplet zadny naraznik na astru G 4000SKK.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  16:35

    « Barva

    Prosim o nutnou radu. Stala se me dost velka neprijemnost, skrabl sem otcovu Vectru, kdyz sem parkoval, poskodil sem lak i barvu, v miste u zadnich dveri za spolujezdcem a blizsi stranu blatnik k tem dverim (par car, blatnik je dost videt, ze je skrably).Je to videt, ale neni to zas tak hrozne. Mame doma nejakou fixacni barvu, ale ta po uschnuti je o neco svetlejsi nez je originalni barva (tmave zelena metaliza) a stejne asi po nejake dobe sama sleze (autoumivarny) Proto sem se chtel zeptatm, jesli to jde nejak rychle opravit, protoze, by me za tohle otec asi zabil. Pripadne, jak dlouho trva, nez v servisu sezenou puvodni barvu a lak, take prosim, zda byste mohli nekdo napsat cenu celeho ukonu, pokud s tim mate zkusenosti. MOC DIK, protoze, asi to uz nezachranim, ale aspon budu vedet na co se mam pripravit !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  14:55

    « Re: opel omega problem

    Jasne, mam od nich garanciu, tak tam zbehnem, nech sa na to znova pozru. Snad na to dojdu. Diky za odozvu, nejak mi tu chvilu blbol net. Tak sa ozyvam az teraz. Co myslis pod "chybovy registr Techem"? Zdravim vsetkych priaznivcov znacky Opel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.06.02  21:15

    « Vectra C 1.8

    Takze po weekedne so subjectom sem hodim par osobnych postrehov. Auto bolo vo vybave comfort/tempomat/klima manual/MT. Vynikajuce jazdne vlastnosti! Iste v zakrutach, trosku tvrdsie, priam by som povedal ze kontakt z vovozkou je bezprostredny :-) Podvozok je fakt excelentny. Motoru nemozem nic vytknut, jazdilo sa mi s nim lepsie ako so starou 1.8_16. Jazdil som iba v meste a auto bolo v totalnom zabehu (<1000km) takze nejake pocity elasticity a akceleracie som neprezival :-) Jedine co mi vadilo, bola hlucna kulisa radiacej paky, na tom by som popracoval byt Opelom. Skutocne tristny je volant, ktory nebol poiahnuty kozou a bol jedinym rusivym elementom v interieri. Interier bol spasovany velmi dobre, nenasiel som ziadne "nedorobene" veci. Ciastocny problem = smerovky. Spociatku som s tymi smerovkami blikal "po celej ceste" ale po 10 minutach som si zvykol a uz na to vypinanie smeroviek (treba povedat, ze fakt iba obcas ju bolo treba vypnut rucne) neobtazovalo. Pockame, kym sa zajazdi motor a skusime jej prehnat spalovaci priestor :-) Nechcem vynasat unahlene sudy ale 1.8 do mesta bude ideal medzi benzinovymi motormi. Buduci tyzden (ak bude cas) prevetrame 2.2DTI, uvidime co to bude, zatial vsetci spievaju ody na vectru s tymto motorom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.02  15:16

    « Re: opel omega problem

    Jako prvni bych si nechal v opelu vyjet chybovy registr Techem. Pokud tam nic nebude, tak bych vycistil snimac volnobeznych otacek a nechal nahrat posledni software z TISu. Lepe jezdit do nemeckych servisu jazykove vyzbrojen!!!! Ja, Ja die PKW Terminologie ist ziemlich kompliziert!
    Zajed primo do toho "Stajgra", a vyslov "KULANZ".
    Treba na to budou slyset. Konec koncu, "kram" ti prodali oni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.06.02  11:49

    « opel omega problem

    Ahojte, nasiel som tuto stranku, pobavil som sa s vasimi starsimi prispevkami a chcem sa nieco spytat. Kupil som tu v nemecku Omegu 2.0 16V, 3rocnu asi pred mesiacom a pol u Opel-Staiger. Som velmi spokojny so stavom, take velke auto som este nemal :-) Problem je ze mi auto zdochyna na volnobehu ked sa zohreje. Pri teplom motore sa otacky pohybuju niekde nad 500. Ked napr. pridem na krizovatku a postojim, stava sa ze sa motor z nicoho nic vypne, alebo zacne mat trhany chod a obcas to rozchodi,alebo zhasne. Uz som s tym raz bol v servise, nieco mi tlachali v nemcine o nejakej tenkej vzduchovej hadicke, nieco s tym urobili (zda sa mi ze mi aj trosku vytiahli volnobezne otacky), ale teraz sa to zacalo stavat znova. Auto ma len 45000km, a malo podla papierov len jedneho majitela. Myslim si ze 3rocne auto by nemalo mat taketo problemy a zvlastne sa mi zda ze si v nemeckom servise s tym nevedia rady. Uz asi dva krat sa mi to stalo aj pred zakrutou v case ked som sa snazil podradit z 3 do 2, v tom momente ako som stlacil spojku a pustil plyn, auto zdochlo a tocit volantom bez posilovaca neni sranda:-) Taktiez startovat auto v zakrute je dost zabavne...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.02  14:40

    « Re: AGR ventil

    U firmy Auto Teile Unger www.atu.de jsem v akcni nabidce videl repasovane AGR neco kolem 130 Euro.
    Je to asi dva mesice.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.02  14:01

    « AGR ventil

    Nemáte někdo tušení, kde se dá sehnat AGR ventil do Tigry 1.6 za nějakou rozumější cenu než v Oplu? Třeba nějaký vrakáč. Vyčištění nepomohlo a osm tisíc se mi do toho sypat nechce...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.02  10:05

    « Re: 5,7

    prave vcera sme viedli taku debatu s meracim nastrojom :-) ktora sa niesla v duchu: ako to narvat do corsy :))) ale bohuzial sa to tam naozaj nevojde :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.02  09:34

    « 5,7

    My congratulation!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.02  16:42

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    zafiry maju aj v australii :-) kamos to priviezol ako buracku odniekadial (malo to riadenie na druhej strane) a napasoval to do svojej omegy. On je taky skladatel vozidiel :-) Je to vraj robota na par dni :), prvykrat blahorecil GM za unifikaciu a za TIS :-) Ked prerobi brzdy a da to na znacky (ak vobec) tak nie je problem jazdit :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.02  13:25

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Jak to? Je to jen nejaka predvadecka? IDV? Jak se u nas octlo? Nebo jsi byl za morem? Ale tam zase namaj Zafiry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.02  11:36

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    este teraz som v soku tak stlacam vselico :))) Nenajazdil som moc, iba takych 90 az 100km ale aj tak stacilo :))) to je motor, ktory ma byt v omege! Aj vo vectre! :-) 8 valec je 8 valec. Prijemne ticho to ide, skoro ziadne otacky a ked tomu clovek prida tak ho to najskor upozorni tlakom, ze pozor ja nie som 2liter a ked vodic aj tak nechape co drzi tak motor nadherne zahuci. No proste parada. Brzdy maju svoje rezervy :-) ale inak mat to v omege tak si tam hrdo nalepin 2.0DTI a vyberiem sa na dialnicu robit hufoviny :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.02  11:31

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    kluci nebudete verit v com som sa viezol cez weekend! v omege (teda holdene) s 5.7l :))) to je vec, to je radost. preventivne som potom radsej pol dna jazdil v zafire 2.2 aby ked presadnem do mojej omegy aby som nebol sklamany :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.02  10:51

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Ja s ni jel nejvic 220 protoze jsem tenkrat jel v Rakousku na dovolenou a mel jsem najeto jen cca. 2000km. Od ty doby jsem s ni jezdil jen do Krkonos v patecnim provozu a to se s rodinou neodvazuji pokouset maximalku. Nicmene 200 jede jako prd a ani se to v ni nezda.
    Bandit: Nejezdil jsi nahodou v tech vedrech jen tak v tricku, nebo necem volnejsim(mikina apod.)
    Me se v tricku rozvli prebni kolo, ze se bojim jet vic nez 160km/h. Proste vse co vlaje na zadech te rozvlni. Doufam, ze to bude tato banalni pricina a ne nic jineho. Pokud ne, tak nevim? (Guma, vyvazeni,lozisko, hlavove slozeni)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.02  00:00

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Jak jsem tady psal otom boji s RS v Břežanech, tak si za tim stojim. Já samozřejmě nemůžu s jistotou tvrdit, že jel na doraz, ale situace tomu zjevně nasvědčovala, protože jsem slyžel odzadu hvízdat gumy... :-) a taky ode mně. Jinak mám 2.5 v naprostym standardu. Pravda je, a už jsem tu o tom psal, že mezi 3-4 tis otáček se mi tam objevuje znatelná díra v tahu a ani ten novej soft, co mi tu doporučil Campagnolo to příliš nevylepšil. Ale od těch 4 tis. to jede jak z praku až do 7 tis. Až mně to kolikrát překvapilo, že to ve vysokejch neztrácí. V těch Břežanech jsem to měl krásně na dvojku mezi 5-7 tis, místama trojku od 4,5. Třeba mi to v tom kopci vyšlo jen líp na kvalty, Bůh ví. Jinak, a to nevim jestli to nemá souvislost s tim tahem ve vyšších otáčkách, z toho fakt docela bez problémů dostanu přes 240.
    2 Campagnolo: Já mám teď s Banditkem potíže. Od 170 vejš se mi rozkmitává řízení, jsem z toho na prášky. Nemáš s tim nějaký zkušenosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  18:59

    « elektrické stahování

    Prosím o radu.Nejde vysunout pravé přední okno.Zůstalo zablokované v úplně dolní poloze,protože spolujezdec si vystrčil ruku za jízdy,já sem si toho nevšiml a zmáčkl tlačítko pro vytažení.Asi půl vteřiny bylo slyšet známé bzučení a potom už nic.Asi to způsobila váha spolujezdcovi ruky.Pojistky jsou v pohode,ale okno nereaguje.Po rozebrání výplňě dveři sem to vzdal a nechám to na servisu,ale pokud je to jenom prkotina tak je to škoda peněz.Nemáte s tímto průserem někdo zkušenost?Jde o vectru z roku 98.Diky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  12:43

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Asi mi zasili do sedadla hrasek, jako ty princezne. Nebo byl vitr a ja si toho nevsim a prisoudil to podvozku.kazdopadne bych osobne proti koupi RS nic nemel. Jenom ten jekl v kufru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.02  09:50

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    hm, ja som u RS mal dobry pocit az kym som nezacal robit veci ako prudke brzdenie plus zmena smeru, v tom mi prisla astra tak akosi viac do ruky. Mozno to bolo tym, ze je kratsia a poznal som jej vlastnosti. S tym RS som sa nejak nemohol stotoznit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  09:41

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Slava, je patek a ja mam tolik prace na vikend. Uz ani nevim co je rozdil mezi patkem a nedeli. Clovek se akorat stale nekam presunuje....
    No, ted k tem podvozkum. Se Skodou RS jsem jel 1x
    Bern a 1xKopar. Kola byly 16". Se Skodou 1.9 TDI(66)Elegance Combi, nekdy Prahu a 2x Decin. Pneu 195/65x15 Matador. U normalniho podvozku je auto prijemne mekky a houpavy. Nicmene uz ve 170 se dost pohupuje. O moc vic to stejne nejede. U ty RSky, jsem mel dobry pocit do 200km/h. Pak uz mi zacinalo lepit. S Omegou jsem si pripadal v pohode a bezpeci i ve 245km/h. Stejne tak v Allroadu. Se svoji Vectrou si nepamatuji, ze bych jel rychleji nez 220km/h. Tuto rychlost ale zvladala suverene. jak jsem ale uz nekde psal. U predfaceliftove 1.8ky to bylo neprijemne uz ve 170-180km/h. Pneu 185/70x14.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.02  09:04

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    este k tomu podvozku, ja mam nalietane na astre nejakych 60tkm ale na RS iba nejakych 2tkm. Je tu niekto kto jazdil obe auta dlhsie? Na astre som ma 16" 205/50, samozrejme nie je to ako 17" na RS. Ma niekto moznost porovnavat podvozok (seriu)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.02  19:12

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    :) v tomto mas pravdu (AT vs. MT maximalka) a este mas svatu pravdu aj v tom, ze rychlost v omege sa nezda byt dramaticka. To je vec, ktora ma strasne stve :-) ides 200kmh ani nevies... iba zelen akosi rychlejsie ide okolo. Nehovoriac uz o jazde v meste kedy mas na tacho 100 a cudujes sa preco ta zastavuju zelene zabky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  13:56

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Omega 3.0 v automatu oproti manualu byla pomalejsi na maximalku i zrychleni. To same plati u 2.5, potazmo 2.6ky. Nova Omega s 3.2kou se dela uz jen v automatu, tam se to porovnat neda. Mam na mysli 4rychlostni automat pouzivany u benzinovych Omeg. Jediny 5rychl. automat ma nova Omega s motorem 2.5 DTI(BMW motor). Ale i ten je pomalejsi na zrychleni nez manual. Stejny automat se montuje i do BMW. Sem smerovala narazka na "hendykep". Je jasny ze tva Omega vs. RS neni ovlivnena automatem. Taky je jasne ze auto (RS) nelita od pangejtu k pangejtu. Omega v teto rychlosti sedi jak pribita a rychlost se nezda byt tak dramatickou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.02  17:24

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    automat neratam ako handicap :-) ja s tym viem jazdit :-) k tej stabilite, nejak moc nelietal po ceste, bud mal iny podvozok alebo nefukal bocny vietor (ja neviem co je bocny vietor :)) 2.6 s AT konci na 225, tam koncila aj omega caravan 2.5AT. K tomu jazdeniu jednu ruka na volante: na dialnici ani vo vyssich rychlostiach tak nejazdim, najma sa snazim odhadnut manevre predomnou iducich vodicov, a niekedy je to riadna fuska :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.06.02  09:25

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Jeste by jsi mel podotknout ze mas automat a on mel manual. Coz ja osobne vidim jako "hendykep", nehlede na 2x takovou pohotovostni vahu. Ted prave si predstavuji ten hukot v ty RSce a smerovou stabilitu vzhledem k rozvoru naprav. Jelikoz obe auta znam, tusim ze jsi jel s jednou rukou na volantu a jemu nabihaly zily na prstech jak to krecovite drzel. Nic ve zlym, drzel se a o to tady jde. Superb bude taky jistejsi ve vysokych rychlostech. Ja se jen obavam ze se svou Vectrou 2.5 bych skoncil nekde kolem 220km/h. Pak bych jen sledoval jak mi mizi sportovni skodovka a vlajkova lod Opelu. Tady bych uz musel sahnout po svy zahalejici motorce :-) na to uz ale nemam fyzicku :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.02  18:28

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    tak dnes som mal na dialnici stastie na zavodnika v RS, zlta RS, BA879xx (xx doplnim na poziadanie). Tak som to prubnul ako to RS ide. Siel som omegou 3.2. Pri 230 chalan pochopil ze nemam 2.0 16V (nemam vzadu ziadne oznacenie), potom sme sa tak chvilu natahovali v pruznom zrychleni. Ked som prisiel ku kamosovi do firmy tak sme moju omegu odvazili. S tym vsetkym co v tom bolo (4xclovek, 1xnaklad) som mal 2122kg (plus nejake kilecko benzin co som spalil). On bol sam (teda ak tam nemal niekoho vzadu v kufri). Celkovo to vyslo narovnako aj co sa tyka maximalky (nohu z plynu som dal pri 240) aj co sa tyka pruzneho zrychlenia. Neviem ci mal auto chipnute alebo nie. Ja mam seriovku as-is. Som velmi spokojny s tym ako to islo. Ked si uvedomim, ze mam iba 160kw a 290Nm atmosferickych a nejake to kg naviac som viezol tak spokojnost najvyssia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.02  18:19

    « Re: loucim se

    nech ti to jazdi :-) bez problemov
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  16:02

    « Re: loucim se

    jo, nechal jsem tam dat 17" 225/45/17 Dunlop SP 9000 tak az uvidite stribrne mondeo v kombiku na PL znackach , ktere nizko leti tak to jsem ja :o))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  15:59

    « Re: loucim se

    pro mondeo me presvedcil hlavne komfort , jizdni vlastnosti a hlavne motor ..... vite, ze jsem z 2,5 ky dost rozmazlen ale 130koni a 325 Nm /1800 ot. me presvedcilo ...... dam tam chip a pak 155koni a tocak 380/1800ot. .... zrychleni na stovku bude 8,2 sekundy !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  15:50

    « Re: loucim se

    no to Mondeo se mi nejvic libilo po vsech strankach ..... projel jsem vsechna auta v te tride ale mondeo se mi nejvic libilo. No kecal bych ale v Polsku se VW , audi, merc. a BMW hodne kradou :o((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.02  10:54

    « Re: loucim se

    tak tak... najlepsie terenne auto? Firemne!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.02  09:49

    « Re: loucim se

    To kamil*: nezapomen, ze to bude sluzebni. :o))) Sluzebni auta podavaji obvykle vyssi vykony nez totozna auta v osobnim vlastnictvi - jako bys to z nasich silnic neznal. :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  18:33

    « Re: loucim se

    To Mondeo se mi nezda zrovna vyhra.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.02  22:12

    « loucim se

    tak, jednou to muselo prijit .... moje Vectra 2,5V6 z 1997 roku uz ma noveho majitele ...... odesla do sveta za 330 tisic ... pro ty co ji nevideli se to bude zdat moc ale pro ty co ji znaji spise malo / jenom kola a muzika me staly prez 100 tisic / ........ neprodal bych ale bossove rozhodli, ze dostanu novy manager vagen pro sluzebni a soukrome pouziti ... ma to byt Mondeo 130 koni TDCi Ghia + xenony+kuze+esp + proste v plne nalozi
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.06.02  09:31

    « VECTRA C

    Tak a v Angli jsou zase napred. Uz tam prodavaji
    Hatchback 3.2 V6. To jako kdysi jsem prave tam videl uz jezdit Vectru B Caravan, ktera nebyla jeste ani v Nemecku. Treba to bude zajo jako s Bckem, ze hatchback a caravan se delali jen v Anglii.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.02  09:18

    « Re: tlacitko ECO

    Jo, jo, presne jak pise skdd. Odpoji se kompresor klimatizace, rozsviti se na tlacitku ECO oranzova kontrolka, aby bylo videt ze nefachci a clovek jede ekonomicky az se z toho poti :-) Tim klima prestane ochlazovat a pracuje pouze se vzduchem z venku, pripadne ohriva. Ostatni fce jsou zacovany.
    Aktivovat kompresor je mozno opetovnym stiskem tlacitka ECO nebo AUTO na klime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.02  19:08

    « Re: tlacitko ECO

    vyradi chladiacu cast...
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  18:33

    « tlacitko ECO

    Dobrej, chtel sem se zeptat, na tlacitko ECO u Vectry B 2.0 mame automat. klimu. K cemu to tlacitko slouzi ? Dik za radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  16:31

    « Re: Vectra B 2.0

    Predne bych hledal po potrubi vyfuku. Vzhkedem ke stari by to melo byt ono. Kdyz se sehnes pod auto tak by to melo byt slyset zretelne. Jelikoz originalni vyfuky Opel nemaji zadnou extra zivotnost doporucuji pripadnou vymenu nemocnych dilu u prazske firmy Spei. Potom by to mohlo byt tesneni pod parozim, v horsim pripade praskle, zkroucene parozi. Neni-li to vyfukem, je zde cela rada dalsich moznosti. Ale jsem si jist ze zarval vyfuk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  14:20

    « Vectra B 2.0

    Ahoj všichni,potřeboval radu,jelikož jsem,jak by někteří z vás řekli,amatér :o) protože mojí Vectru hlavně řídím a hrabu se v ní minimálně.Né že bych neuměl vyměnit kolo,ale v motorech se moc nevyznám,tak se do toho "neseru" :o) Teď k problému.Když to řeknu stručně,začalo to mít zvuk trochu jako motorová sekačka nebo VW brouk z r.60,ale nemyslim že mám ruplej vejfuk.Prostě z motoru se ozývá takový pravidelný klapání.Je to hlavně v nižších otáčkách od takových 4000 už to neslyším.Jinak zhoršení výkonu nepozoruji.Nevíte někdo co by to mohlo bejt?A moc mě neděste :o)) Kdybyste někdo měl typ na dobrej neznačkovej servis v Praze a okolí dejte vědět.Díky moc za rady.Jinak jsem s mým Béčkem moc spokojenej,abych nezapoměl mam 2.0 XEV manuál,r.v. 96 a nalítáno 173000.Díkes
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  10:07

    « To: Srp

    Osobne se mi zdalo, ze ta RSka tahla min ze 160ti nahoru, at uz na 4ku ci 5ku. Mne toci ve 100 km/h 2400ot/min a ve 160ti 4000ot/min. To mi jako extra kratky kvalty neprijde. Aerodynamicky svist je podle mene opravdu vetsi. Ted jsem jezdil s novou Octavii Combi TDI 66kW Elegance a bylo to stejne. To Fabie mi prijde mnohem tissi.
    Me ta RSka prijde tak trochu jako auta co jsem v minulosti mel Alfa 75 TS 2.0 114kW a Astra F 2.0 16V 100kW. Tem kdyz se popustula uzda otacek, tak se divily i stivalce. Pred tou 6tivalcovou Vectrou jsem mel 2.0 16V Vectru. Jak jsem tu jiz nekolikrat psal, byl jsem z ni hodne zklaman.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.02  20:21

    « Re: to campagnolo

    :) kolko ludi tolko chuti :-) a to je len dobre. Inak mozno ma neandrtalec vectru od mantzela :-) a to je iny mazec :-) 190k/240Nm alebo radsej 230k/330Nm :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  16:34

    « to campagnolo

    Hm, dobry, ujela mi ruka. Tak tedy. Musim se priznat, ze me rozcili prispevek neandrtalce, takze jsem te s nim hodil do jednoho pytle. Za to se omlouvam :). Nicmene k tvemu prispevku - prave si nemyslim vubec, ze bys musel kmitat se saltpakou - diky dlouhym prevodum, ktery RS ma. Kvuli tomu je pocit zrychleni mirne utlumen, ale nemyslim, ze by to bylo jakkoli line vozitko. Vectra ma kratsi prevody, ale porad zastavam nazor, ze neandrtalcovo story o tom jak mu RS nestacila je nesmysl. A nevim jakou hlucnost myslis - aerodynamickou? Jel jsem s ni 225 /tacho/ a neprisla mi v ty rychlosti o moc hlucnejsi nez treba VectraB, Accord typeR nebo m3. Nema smysl se dohadovat, stejne se neshodneme :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  16:28

    « to campagnolo ...

    No,
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  10:41

    « To srp

    No jeden den tu nejsem a hned je tu zivo!
    Mily srpe, nemam nic proti skodovkam a ve svem zivote jsem osobne vlastnil 4 a sluzebne 3.
    Skoda RS ma jiste sve prednosti a urcite byla jako sportovni auto pojata. Nicmene hlucnosti a
    jizdnimi vlastnostmi me opravdu nepresvedcila. Vybavou a cenou uz ano. No a ten zpevnovaci jekl v kufru, to je opravdu bombicka. Kdyby byla skodovka Octavia vzadu vetsi a pohodlnejsi, asi bych si ji treba nekdy koupil. Zajiste bude motor dostatecne vykonny, ale kdyz chces zrychlit, musi se hodne kmitat s radici pakou. To me uz nebavi a radeji zustanu u sve (soukrome) Vectry 2.5 V6. Jeste jednou - nenapadam skodovky, vyjadruji jen svuj nazor, i kdyz se ti nelibi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  15:59

    « Servisy a prodejci Opelu v Praze? Ceny? Solidnost? Kvalita?

    Uvažuji o koupi Opel Agila, do užšího výběru, kde to koupit zbyli Auto-Staiger a Autotepas, kteří mi nabídli 3-letou záruku, ostatní nic navíc. Co si myslíte o těchto prodejcích, koho byste mi doporučili? Jak je to se servisem Opel v Praze, kde jsou nejmenší zločinci? Oba dva (Auto-Staiger a Autotepas) podmiňují 3-letou záruku servisními prohlídkami u nich, kdo mně víc zkrouhne? Nebo máte nějaký lepší tip na prodejce Opel v Praze či jejím okolí? Díky Radek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.02  22:52

    « Re: to skdd

    no ak by ste sli podla "papierov" do 100kmh tak ta musi urobit o 27m za 1s :-) po dosiahnuti 100kmh. Teda ak som to v tomto pozehnanom stave narychlo dobre zratal. :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.02  22:48

    « Re: to skdd

    :) ja som si to ani tak nezobral :-) Jazdil som v RS par km ale mne to auto nejak nesadlo, cele vo mne budilo dojem strechy, ktoru iba premalujes a povies si toto je nova strecha :-) Ked pojde kolega do ciech (2.6V6 AT) tak sa mozete spichnut a "zazavodit" si :-) Myslim, ze prehodnotis svoje poznatky o 2.5 potazmo 2.6 od Opelu. Ja si nejako tie postrehy o tom ake je ktore auto nepripustam, pretoze mam svoje naroky na auto a tie skoda nesplnuje akokolvek by sa snazila. Urcite by som veril tomu, ze v technickych usekoch RS bude narovnako s 2.5, pretoze 2.5 ma krapet inak odladeny podvozok ako povedzme 2.0 ci 1.8, akurat brzdy by mohli byt jedovatejsie na moj vkus. Samozrejme to spektrum v ktorom je krutak je u RS lepsie, pretoze ma turbo a tam sa da "carovat". Kto pozna 2.5 a ma ju v manuale vie drzat krok v beznej cestnej premavke s velkou vacsinou vozidiel. Je pravda, ze 220 je pre nu strop :-) ale kto dnes dokaze ist dlhsiu dobu 220 inde ako po dialnici?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  18:54

    « to skdd

    Tobe jsem nerekl, ze jsi amater. Nastvali me tihle pomlouvaci skodovky, kdyz rikali, ze RS je auto nanic. Vectra je prumerny auto jako jakykoli jiny v dany tride, o tom neni sporu. Ale RS ujede jak dvoulitru, tak V6ce.

    Ridic S2K se ksakru ponahlal, byl to kamarad a meli jsme zavod v Praze ve dve rano na dvouproudovce od svetel ke svetlum - asi 800 m. Jak rikam, do 100ky mi trochu ujizdel, ale drzel jsem se statecne a na konci jsem ho dotahnul na pul delky auta, coz je dobry, kdyz srovnas obe auta vedle sebe. A tohle je argument pouze na dynamiku a vykon, ne na jizdni vlastnosti a charakter auta, ktery je u S2K totalne odlisny od RS. :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.02  17:36

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    Vectra B 2.5V6 125kw(5800)/230Nm(3200), 1432kg, 8.5s (0-100), 12s (80-120/5st)

    OctRS 1.8T 132kw(5500)/235(1950-5000), 1325kg, 7.9s

    Honda S2000 2.0 177kw(8300)/208(7500), 1320kg, 6.2s

    Takze papierovo (podla vyrobcov) treba doplnit u hondy a octRS 80-120 a budeme vediet kde sme asi. A este jeden nezanedbatelny argument nikto tu netrvdil, ze 2.5 je nadpriemerne auto. Je to vykonovo dietny motor (staci sa pozriet na verziu i500, ktora tych 7.9s spravi na pockanie) z roku 1993/94 (ak sa nemylim) a nema turbo a opel ho nikdy ako ekvivalent k RS a podobnym autam neuvadzal. Takze zhrnute a podciarknute je to naozaj "priemerny" motor, ktory mne uplne vyhovoval. A najma vzdy som ako spravny amater s opelom nasiel tu svoju krabicu tam kde som ju nechal :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.02  17:14

    « Re: to campagnolo & Neandrtalec

    ono zvacsa je to o vodicovi, mam pocit ze ten v s2000 sa nejak moc neponahlal :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  15:56

    « to campagnolo & Neandrtalec

    Panove, nevim jak vy, ale ja s RS jezdil tri mesice a vectra B 2.0 a 2.5 se absolutne nechyta. Jen si lecte komplexy z prumernyho vozitka, jakym vectra bezesporu je a nadavejte na skodovku.
    Zavodil jsem s Hondou S2000 a i kdyz byla o neco rychlejsi, porad jsem ji solidne stacil (o delku auta). Takze prestane zvanit o pruznem zrychleni, protoze to ma RS dostatecny a hodne vyrazny.


    Tyhle amateri s oplama...tsss.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.02  13:48

    « Re: Vectra C

    Nechcem Ti kazit radost ale steinmetz na 3.2 nic nerobi a irmscher je na tom dost podobne :-) Chcel som od steinmetza [odkaz] specials/inhalt/catera.html toto na 3.2 a ze vraj nie je ani nebude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.02  12:07

    « Re: Vectra C

    Ja si vyzkousel zadni sedadla, ta jsou tvrda. Na prednich to neni tak strasny. Zafira byla 1.6 16V.
    No a k vykonu 3,2 V6 snad jen tolik, dvorni ladici Steinmetz a Irmscher by nemeli co delat.
    Ostatnim tem motor dlouho vydrzi :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.02  10:39

    « Re: Vectra C

    No ja som mal kozu a tam to sedadlo bolo sice tvrdsie ako v omege ale nie taka lavica ako v passate nebodaj fabii. Manual budem mat buduci tyzden (1.8) takze poreferujem potom. Prevodovky u zafiry moc skusenosti nemam, pretoze som jazdil iba 1.8 s MT a tam pri 140 na 5 to bolo relativne tiche k velkosti auta a ked jazdim zafirou tak 2.2 s AT a tam je to o inom. Skoda, ze vtedy este nebola 2.2DTI. Inak C je tazsie o 40-60 kg, u 3.2 bude nieco vazit motor. Jedna vec mi nie je vobec jasna, urobia GTS a je tam nejakych 211k/300Nm, to ma byt akoze co? Sport? Nepoviem keby tam dali nejake turbo na 2.6 (este lepsie 3.2 :)) to by som bral. Nebodaj keby sa posnazili a vytlacili z tej 3.2 nieco viac...
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.06.02  10:23

    « To Neandrtalec

    S Skoda RS jsem osobne jezdil. Byl jsem opravdu zklaman. Aerodynamicky hluk byl vysoky uz ve 160km/h. A subjektivne to zaclo tahat az nahore a to nevim kde tech 132 kW bylo. Libily se mi sedacky a volant, jinak nic moc sportovnoho to nebylo. To mam fakt vetsi respekt z VW TDIcek, nez z nejakyho RSka. Na pruzny zrychleni se opravdu nechyta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.02  10:18

    « Re: Vectra C

    No, uz jsem myslel, ze se s nama nepodelis o zazitky. Volant je opravdu jiny nez byvalo zvykem. Ale je to navrat ke starsim typum Opel.
    Ma v sobe kus sportovniho dedictvi i kdyz je 4 ramenny. Pro GTS bude 3 ramenny. Sedacky jsou tuhe jako u VW. To si Opel mohl odpustit. Vzadu je to opravdu dost tuha lavice. Jinak se tam ale sedi bezva. Sem se zase budou davat sportovni prevodovky. To musel zase objednavat na GM nejakej Fitipaldi. Ty auta pak v kile tocej 3tis/ot a napr. u Zafiry clovek ma ve 140km/h posit ze tam ma 3ku. Ty manualni prevodovky maji ty predvadeci C-ka dlouhy (nemecky verze). No u nas se holt jezdi sportovne. Jen at to poradne toci, hluci a zere. Dojezdove rezervy se v nasich autech taky neobjevi. To mi nevadi, ale ty prevodovky jo. Prima jsou ty vydechy na zadni sedadla- Omega Image. Uz se fakt tesim na V6 3.2GTS. Tipuji, ze to pojede asi jako 2.5 B, jelikoz auto je vetsi, tezsi a motor sesnerovany super emisnimi vysledky. Uvidime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.02  14:24

    « Re: Vectra C

    po weekende mozem povedat iba ze je to totalna konkurencia passatu, velka vnutri, dobre jazdne vlastnosti, ta AT je dobra, presne ako som cakal to +/- je tam pre mna naviac. Jedine co mi tam momentalne chyba je nejaky 2.0Turbo alebo 2.6/3.2 :))) Ale to len zhyralci ako ja nevedia jazdit s 2.2 :))) Inak super, az na ten volant ten sa mi nepaci. Klima ok, telefon funguje :-) mikrofon neblbne ked je to v anglictine :-) Smerovky super, nevadi ze nemaju aretaciu akurat to treba vypinat proticlickom. Konecne odkladacie priestory na napoje. Koza subjektivne kvalitnejsia ako v omege. Celkovy dojem (ako uz povedal campagnolo) mohutne auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.06.02  14:10

    « Re: Vectra B

    Tak já taky jednu přidám. Měl jsem prima utkání s Octavií RS. Přestože mám jen 15" kola, byl v zatáčkách rád, že se mě držel. To nejlepší ale přišlo v Břežanským údolí směrem nahoru (asi 5km docela rychlých zatáček do kopce). Prostě neměl nárok. Na rovině je to asi srovnatelný, ale v kopci byl v *. Natáh jsem ho v tom kopci o dost. Před Jesenicí jsem zpomalil a počkal na něj. Mávnul jsem na něj, jenže byl tak nasranej, že se na mě ani nepodíval... :-) Co se týče tý spotřeby 2.5-ky při maximálce, ukazuje mi to nějakejch 25l/100km...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.02  10:44

    « Re: Vectra C

    Vcera som si sadol do C a to auto je fakt robustne, jazdne vlastnosti neposudzujem, iba som sedel, jazdit budem cez weekend. Jedine vyhrady, ktore mam su dizajnoveho charakteru: chrom na prednej maske je hnusny (imho), tvar "volicov smeru" :))) je strasny (zase imho) a plasty na volante su nejake "cudne". Inak 2.2 full option AT, spasovana dobre, interier v poriadku, plechy tiez zlicovane, ziadne nedostatky som nespozoroval. Tesim sa na weekend kedy ju prebehnem, najma na stabilitu v zakrutach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.02  09:45

    « Re: Vectra B/OMEGA

    Jo, to je fakt, s Omegou se mi po Nemecku jezdilo moc pekne. Rychlosti (tacho) mezi 240 a 250 byla
    pohodova cestovni rychlost. Byl to korab. Budu vzpominat. Vectra jede taky pekne, ale ve 220 se uz skoro nic nedeje. Je spis na zatackovity useky,
    byt po dalnici leti 200 a v aute to skoro neni znat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.02  13:42

    « Re: Vectra B

    :) ja pridam iny :-) minuly piatok som potreboval otocit blava-nitra velmi rychlo a kedze bola dialnica prazdna (je to defacto cele dialnica) dovolil som si taku "hufovinu" :-) ze som siel kolko to da... 245 stabilnych, 255 dolu kopcom, cestou naspat ma napadlo akaze je odchylka rychlomeru? Tak som zresetoval palubak a kolega dostal bojovu ulohu odmerat kolko prejdeme za 1 minutu. Pri ustalenej 240 (bohuzial vtedy uz tempomat netempomati) nam vypoctom vyslo 237. Musim sa priznat predbehol ma 1ks... Audi S8... Na spotrebu sa nepytaj... :))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.05.02  09:22

    « Vectra B

    Minulej vikend jsem ji jel provetrat na chalupu,
    a na boleslavsky dalnici mi notnou chvili nechtelo uhnout BMW X5 (podle oblacku cerneho dymu pri prerazeni) asi diesel. Po chvili jizdy 200km/h konecne pochopil ze me nesunda a uhnul.
    Jede pekne moje maly Becko.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.02  08:57

    « Re: vectra 2.5 vs. passat cervene DI

    uz sa tesim kedy budem mat priamy vstrek a turbo aj na benzine :-) potom mi staci 2liter :)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.02  21:22

    « vectra 2.5 vs. passat cervene DI

    taky mam vlastni postreh: kamos ma cervene DI,prejed ho predjedu ale neujedu mu na normalni silnici ..... na dalnici ho setreses pri cca 200 km/h ..... nastesti mam 17" 225/40/17 a odjedu mu v zatackach DI je na 16" gumach :o)) ..... no a jeho bracha ma A4 2.8 a moje vektricka s nim drzi statecne krok a ta audina neujede ani o deset metru ..... a maximalku ma drobet mensi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.02  19:27

    « vectra C a 1.8

    vie niekto preco nova 1.8 (122PS) vo vectre ma 167Nm/3800 kym stara mala 118PS a 170Nm/3400? Su niekde priebehy krutiaceho momentu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.02  10:08

    « Re: TC Omega

    :) mas pravdu :-) stara 2.5 nie je nijaky vykonostny zazrak :-) Inak manzelka na sedadle je vzdy dovod ubrat, aj ked ta moja polovicka vydrzi vela, uz som ju raz pocul povedat "pomalsie" :-) Najma v zime sa boji ale nehovori nic len vnutorne "preziva hrozu" :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.02  09:44

    « Re: TC Omega

    No tabulkove hodnoty je jedna vec. V praxi jsem ho mel po vyjezdu z vesnice za zadkem do 140 km/h, pak zacinaly zatacky a manzelka se nelibe tvarila. Pak me predjel, protoze jsem zpomalil.
    Vetsinu aut setrepu, aniz bych jel naplno. Toto ani nahodou. Nejde o maximalku, tam bych mu ujel. Ale tady neni SRN. Tady clovek daleko vic oceni zrychleni a kroutak. Pri predjizdeni do kopce, kde se jizdni pruh rozdvoji a zanedlouho se zase spojuje do jednoho, by to byl boj o prsa a z praxe mu s Vectrou 2.5 V6 125 kW 230Nm neujedu.
    Zaver: Nepredjede me, ale ja ho nesetrepu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.05.02  18:00

    « Re: TC Omega

    nasiel som, teda ak vw pise maximalky tak ako opel (teda ze to sedi u tych vykonejsich motorov) tak maximalka je out, krutak 310 pekny... no hadam mojich 290 by mu stacilo... zprevodovane to asi tiez bude dobre... stretneme a ked bude kde, poprehaname...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.05.02  17:53

    « Re: TC Omega

    len tak na okraj kolko ma maximalku ten "passat s cervenym DI na zadku"? Aby nahodou ked ho stretnem som si nerobil zbytocne "blame". Mne to ide max. 245 s odrenymi usami (odchylka tacho je tam urcite). Skusil som to iba raz a dakujem uz neskusam, rychlo sa tam menilo okolie :)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.02  15:46

    « chyba

    Pred AUDI 80 patri "mel"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.02  15:45

    « Re: TC Omega

    Pokud bych mel charakterizovat tu dusi. Tak je nemecky nadrazena, suvereni a namyslena. Nedostatky se "schovaji" za IMAGE znacky. Krome ceny a tuhosti jsem na jine zatim neprisel.
    Kdysi jsem Audi 80, pocity jsou stejny. Proste Audi je Audi, at se to nekomu libi, nebo ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.02  15:36

    « Re: TC Omega

    Abych rekl pravdu, tak dojmy jsou jako z Passatu.
    Tuhy a strohy. Nic extra. Omega, to byl takovej autobusovej kocar. Tohle je bitelny drncadlo.
    Ja vim ze ty me primery jsou katastrofalne debilni, ale ja to tak citim. Co ale opravdu, opravdu senzace - motor. To jede jako "svine".
    Soukroma Vectra bude asi jeste vic zahalet. Ted jsem ji projel do toho Krumlova. Stve me, ze to nenandam blbymu Passatu s cervenym DI na zadku.
    Tento mindrak je s Audinou pryc. Uz dvakrat jsem tento druh hanebne zmensil ve zpetnym zrcatku. ale drzeli se statecne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.05.02  14:02

    « Re: TC Omega

    Aky mas zatial pocit z tej audiny, hovoril si, ze C je auto bez duse :-) Ma ten allroad dusu? AKy mas feeling z tej kary, ine je sediet v salone ine jazdit...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.02  10:52

    « VECTRA C

    Uz mam ten spravnej vyraz pro Vectru C. Porad mi to vrtalo hlavou. Zde je: "erarni auto".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.02  11:56

    « Re: TC Omega

    No, ja to uz asi nezkusim. Omega uz ma sve za sebou a jde pryc. Uz jezdim se sluzebni Audi Allroad 2.7 BiTurbo. Proti ty Omeze to vic leti, ale jinak nic extra. To se pozna az v zime.
    Omega byla fakt moc dobra a pohodlna. Ted si zvykam na 6ku. Mam v tech kvaltech malinko zmatek. Hlavne zpatecka je v audine dopredu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.02  10:32

    « Re: TC Omega

    TC & zima, to si nedovolim vypnut iba v tom pripade, ze potrebujem niekam "vyletiet" do kopca a TC mi v takom pripade, presne ako hovoris ty, zastavi auto. Ale aj tak mam vela prace udrzat to na ceste. Aj so zapnutym TC som zazil vesele situacie :-) Napriklad predbiehanie na donovaloch v noci kde som si nevsimol ten pas ladu v strede :-) Tak som si zatancoval :-) Mne ide prave o to jazdenie na suchu. Nemusis to mat moc pod plynom aby TC zaplo. Ked vychadzas z 90deg zakruty a mas 50 - 60 kmh tak mne TC preblikne. Necitim sice to "silne kopnutie" ale citim, ze elektronika pracuje. A ked to vypnem tak som sice v smyku ale lahsie sa z neho dostavam.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…