Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Vectra B 2.5 V6
Sám jsem před půl rokem prošel podobným rozhodováním a vybíráním auta, proto pár vlastních poznatků. Rozhodně doporučuji nechat otestovat řídící jednotku Vectry...vystřelení vaků atp. Pokud se auto kupuje z bazaru, nechat jej zkontrolovat v servisu v jiném městě. Servisáci jsou přeci jen lidi, a když vidí auto s podložkou SPZ-ky z toho či onoho autobazaru, tak tvrdí, jak je auto v bezva stavu. Já si vybral Vectru B 97' 1,8 16V caravan CD, nechal jsem ji projet na STK, emisích a zajel jsem na test řídící jednotky k autoelektrikáři (je to levnější než v originál servisu). Zespod nebylo po rzi na karoserii ani stopy, tak jak říkal campa, asi jde o neodborné opravy karoserie. U staršího auta je předpoklad výskytu stejné závady jako u mne, tzn. nečistoty na škrtící klapce (podrobný popis opravy je tady někde v historii). Jsem s ní spokojen nadmíru. Teď v zimně s popojížděčkama studeným motorem po měste se hýbu kolem 8,6 jinak při průměrně dlouhých cestách tak kolem 8-mi. Uvidíme co v létě, po obutí na nové gumy. S takovým motorem se nedá jezdit podle předpisů 90km mimo město, to je couračka :-))) Hodně štěstí při výběru :-)) -
« Re: Vectra B 2.5 V6
Jestli jsi uz uvazoval o 2,0 16V, tak bych uz sel spis do 1.8 16V. Mensi spotreba, povinne ruceni a dynamika srovnatelna. To nemluvim o 1.8 16V MR99, kde nema 85kW ale 92kW. Akorat se do 1.8cek nedaval TC (Traction control) a do jiz zmineneho roku mely jen 4srouby a mensi brzdy. Nejlepsi rozumna volby je podle me 1.8 16V 92kW MR 99.
Jinak V6 je upne jina liga. A na co si dat pozor?
No tak to je dlouhej seznam. Zacal bych kontrolkama airbagu a ABS, jestli se rozsviti a pak zhasnou. Projit poradne kastli, kde co nelicuje, kde je na laku pomeranc, stejkance stopy po plnici, zastrikane cerne plasty v podbezich barvou. Dale bych zkontroloval funkci vsech ovladacu, spinacu, podsviceni. Chtelo by to natlakovat chladici system, jestli nekudy netece voda, zkontrolovat tesnost motoru, prevodovky. Kouknout jak moc zdevastovanej je vyfuk. Jak jsou na tom kotouce na kontrolnich mistech. Poskozeni celniho skla, kompletnost klicu 2ks, servisni knizky. Jak vypadaj manzety kloubu, vule cepu, ulozeni ramen atd, atd. Nejlepsi je auto nechat za cca 500 Kc nechat zkontrolovat v servisu. Ono samotna koupe primo u prodejce neni taky 100% vyhra. Ale alespon se s nim "mozna" clovek pak nejak dohodne. -
« Re: Vectra B 2.5 V6
:( tak to ja myslel, ze celopozink uz maji vsechny beckove Vectry, no co uz, budu se o to muset trochu vice starat. Na co bych se tak mel nejvice zamerit pri kontrole tohoto auta? Rozhodoval jsem se mezi dvoulitrem a V6kou, ale asi pujdu do toho sestivalce. -
« Re: Vectra B 2.5 V6
Vectry maji celopozink prave az mod. roku 99 a zvysenou zaruku na proreziveni ze 6 na 10 let.
Astry G maji pro srovnani 12let. Nicmene ochrana i u starsich modelu Vectry B nebyla ochrana z nejhorsich. Pokud jsou nejake lemy hodne rezave, jedna se spis i neodbornou opravu nehody.
Predni naprava je uplne normalni. Pokud ma ale auto najeto 150000km, tak se musi neco vymenit na kazdym aute. Napr. Me na novem BMW 5 2.5 V6 odesly totalne predni tlumice v 80tis. km a na audine byly v limitu i po 210tis. km. Zato bylo ve 140tis. km v cudu ulozeni ramen. Proste stary auto = nejaka investice, chces-li mit auto tip top. Jinak co se tyka vybavy V6 tek, za priplatek bylo u modelu do MR99 radio 500,600, standard 400,
el. sibr, koule, kuze,vyhrivane sedacky a ostrikovace svetel. Jednu chvili se dala koupit i Vectra Sport V6, ale tusim ten motor se dal objednat jen do MR99. Takze v podstate V6 se = vybava CDX. -
« Re: Vectra B 2.5 V6
:) Ne ze by se mi vice nelibily Vectry po faceliftu v r.99, ale mam na to tak tech 200 klacku. Uvazuji o rocniku 96, 97, uz jich mam nekolik vyhlednutych, jen je musim poradne zkontrolovat. Zarazi me ale, jak hodne ty vectry rezavy. Myslel jsem, ze beckove vectry mely uz celopozinkovanou karoserii, ale ty zadni lemy, ty reznou jako blazen. Na techle V6kach se mi ale libi, ze jsou vsechny v plne palbe. Jo a jak je to s predni napravou, slysel jsem, ze je docela hodne namahana a rychle odchazeji cepy a silentblocky. -
« Re: Vectra B 2.5 V6
Mam 2.5 V6 petidver r.v. 99. Jsem moc spokojenej.
Mel jsem 1rok 2.0 16V. Zdala se mi lina a na to jak nejela moc zrala. Ta 2.5 jezdi normalne (podle predpisu)za 8.5, mesto 11-12,svizne kolem 9,5 az 10,5. Ale ten pocit jak zrychluje ve 180 je peknej. Umi jezdit i za 7.2. Zavady: Konektor bocniho airbagu zlobi jinak nic. Predchozi rocniky, hlavne 95 -98 meli "problem" s prevodkama rizeni(jakoby mala vule a lupani pri toceni volantem). Je hodne malo aut na nasich silnicich, kterym bys neujel. Dobre se s tim predjizdi i vic aut naraz. Proste nehodlam ho menit, byt s nim bohuzel moc nejezdim. Slusna 99 a 00 se da sehnat kolem 300000,- starsi modely do 2kil. Kup si ale nejakou s jasnou historii a serviskou. Usetris si neprijemna prekvapeni s neodbornyma opravama. PS za pul milose prodam tu
svou:-) najeto 27000km Kuze, xenon. -
« Vectra B 2.5 V6
Zdravim vsechny, mel bych takovy mensi dotaz. Uvazuji o koupi Vectry s sestivalcovym motorem. Vsichni z okoli mne od toho odrazujou, ze je to draha udrzba a ze dost zere. Zajimal by me vas nazor na tuto Vectru. A co lepe, pokud ji nekdo z vas ma, jestli by se se mnou nemohl podelit o sve zkusenosti s timto vozem. Diky vsem za rady. -
"-- skrytý --" 11.03.03 16:22
« Re: Dotaz na kotouče ATE Power Disc
Kotouče od Bremsy by měly jít koupit přímo (poštou) od výrobce, tedy pokud jim člověk poskytne číslo kreditky. V ČR výrobky této firmy (co je mi známo) nikdo neprodává. Upozorňuji jen na drobný nedostatek - ty kotouče nejsou z fabriky dynamicky vyvažovány, což může u aut s velmi citlivým řízením činit potíže. -
« Zkusenosti s kitem primeho sani
Nemontoval jste nekdo kit přímého sání do Opla? Konkrétně do Tigry. Vážně o tom uvažuju, ale zrazují mě problémy se sáním horkého vzduchu od motoru. Už teď v Tigře je sání vedeno přes chladiče. A místa tam moc není na vymýšlení jiné cesty pro vzduch. -
« Re: volnobezne otacky
To co popisuješ, způsobuje nejčastěji EGR ventil - recirkulace výfukových plynů. Nejčastější příčinou je karbon v palivovém systému, kdy ventil neotevírá tak jak by správně měl. Pokud to ještě není totálně zanešený, obvykle stačí demontovat, koupit Protec a nechat ho pořádně rozpustit. Občas se doporučuje nalít podobný přípravek přímo do nádrže, aby se vyčistil systém celý. Dobrý je i benzín Shell Power, který takové přísady obsahuje a protáhnout motoru brčka. Druhá méně obvyklá závada by mohla být ve váze hmotnosti vzduchu. S tou se bohužel nedá udělat nic a v peněžence je po ní slušnej průvan. Honza -
« Re: Help!
Pokud se pred tvou opravou kontrolka chovala normalne, t.j. pri otoceni klicem se rozsvitila a po nastartovani zhasla, pak je chyba bud v tom ze jsi nekde neco rozpojil a pocitac to vyhodnotil jako chybu a nyni se to musi vymazat Techem v Oplu. Je mozne ze nejaka chyba opravdu nekde shodou okolnosti nastala nezavisle na tvem zasahu. To spis ale vylucuji. Pak je tu jeste dalsi moznost, predtim byla z nejakeho duvodu odpojena (chyba) a ty jsi to ted zapojil a ono to zaclo svitit. No kazdopadne to vypada ze budes muset do oplu na tech - zjisteni chaby a jeji vymazani. -
« Help!
Zdar všichni,potřeboval bych radu.Mám Vectru 2.0 r.97.Včera jsem vymontoval přístrojovou desku (kvůli display) pak jsem ji bez problému namontoval zase zpátky,ALE od té doby mi začala svítit kontrolka airbagů.Chová se,jako by tam byla chyba,když nastartuju zhasne na dvě vteřiny a pak se rozsvítí a svítí pořád.Zřejmě to bude nějak souviset s mým "odborným" zásahem,ale do airbagů,jsem se samozřejmě nehrabal,jen jsem čistil kontakty na displayi..Nevíte někdo proč svítí?Díky moc. -
« volnobezne otacky
Prosim o radu. Vectra 99, motor 2 l,dosud pravidelne servisovana. Koupil jsem pred nekolika mesici. Pri neprohratem motoru volnobezne otacky 900-1000, jak se ohreje tak obcas motor na krizovatce zhasne. Nejdrive otacky spadnou na 600, na chvili vyskoci pres 1000 a znovu spadnou, pak to zdechne. Myslel jsem spatny benzin, natankoval jsem Shell V-pover, poradne to protahnul a za par dni to zaclo zase. Nevite nekdo co s tim, nez pojedu do servisu Opel kde za "dobry den" necham petistovku? Dekuji za jakoukoliv radu. -
« Re: Brzdy na omege
Ja nevim - ten pedal se zda tvrdsi, protoze ridic automaticky zacne na pedal vic tlacit, kdyz neciti odezvu.
Ventilem by to samozrejme mohlo byt takove, ovsem jen okamzite po nastartovani - na konci ulice uz musi motor "vygenerovat" dostatecny podtlak. -
« Podsvietenie palubovky
Viete ako sa menia ziarovky na podsvietenie palubovky v Omege? Uz mi svieti iba jedna stredna :-( Mam to dat urobit v servise ? Alebo sa to da urobit aj doma. Zo spodu ziadny pristup nevidim, vraj na to treba ist priamo cez palubovku, teda nejako vypacit ten tenky plastovy kryt okolo aj s tym plexisklom. -
« Re: Brzdy na omege
To MHPlus: Problem je ze aj pedal sa spraval inak, bol tvrdsi, ako keby "nebol dostatocny tlak". Teda ja si to tak predstavujem. Ked vypnes motor a potom pouzivas brzdu, tak povedzme 3 krat este mozes zabrzdit, a potom ti pedal stvrdne, a uz nezabrzdis vobec. Pri tomto probleme, bol ten pedal taky "polotvrdy" Isiel tazsie stlacit.
Bol som s tym v servise, vymenili nejaky ventil na vzduchovom vedeni, Vraj ten ventil sa ma uzavriet, ked vypnes motor. Moc som tomu nerozumel. Neviem totiz ako funguje posilovac, nevedel som ze to ma nieco aj so vzduchom?! -
« Re: Vectra '91
Já nevím, i když 1.6 možná nejezdí špatně, Vectra je přece jenom větší auto.
I když se v té době do Vectry dávala i 1.4ka či nepřeplňovaný diesel 1.7 a áčko je celkem lehké, sluší jí podle mne větší motor.
Ač jsem auta střídal přesně po roce, Vectru '99 s motorem 2.0 jsem si nechal 3 roky a ten motor byl super. -
"-- skrytý --" 22.01.03 15:33
« Re: Znovu - Otacky volnobehu pri dojezdu -
Jak je to provedeno konkrétně o tohoto typu motoru, to opravdu nevím. Ale přesně takhle by se to mělo chovat, poněvadž s rostoucí teplotou mj. klesají třecí ztráty v motoru. K tomu přistupuje, zda člověk svítí nebo ne, zda má zapnuto vyhřívání zadního skla, zda mu zrovna náhodou nejede větrák chlazení, zda zrovna neotáčí volantem, zda brzdí nebo ne atd. atd. Tzv. plně elektronický (někdy se také říká "pružný") volnoběh si umí dokonce přidat hned, jak člověk začne otáčet volantem. Aby bylo jasno, o čem hovořím - nemám na mysli, že si to "dorovná" volnoběh poté, co poklesne odběrem výkonu přes čerpadlo posilovače řízení, ale ještě předtím, než k tomu odběru výkonu čerpadlem vůbec dojde! -
« Re: Znovu - Otacky volnobehu pri dojezdu -
Dekuji za vysvetleni. Tomu rozumim, ale zajimalo by me jeste, jak je to provedeno konkretne u motoru 1.4/16V v Tigre. Duvodem je to, ze otacky jsou nepravidelne v rozsahu 1200 - 1500. Cim teplejsi motor, tim jsou vetsinou vyssi. Dik -
"-- skrytý --" 20.01.03 12:28
« Re: Znovu - Otacky volnobehu pri dojezdu -
Většinou je na škrtící klapce pomocný servomotor, který ji "podrží" pootevřenou. Nebo je to uděláno "elektronicky ovládanými ventilky" přídavného vzduchu do sání (pak se jedná nikoli o spojitou, ale skokovou regulaci). A proč je to tak uděláno? Inu prostě proto, že i za jízdy na volnoběh člověk potřebuje, aby mu fungoval posilovač řízení, aby alternátor dodával dost proudu, aby náhlé sepnutí kompresoru klimy nezpůsobilo chcípnutí motoru atd. -
« Znovu - Otacky volnobehu pri dojezdu -
Uz jsem se jednou ptal,a le zkusim znovu. U motoru 1.4/16V v tigre se pri seslapnuti spojky pri dojezdu treba ke krizovatce drzi volnobezne otacky mezi 1200-1500. Teprve kdyz uplne zastavim , tak spadnou na 700. Je to normalni ? Diky -
« Brzdy na omege
Mam zase mensi problem s mojou omegou. Ked rano nastartujem, prejdem na koniec ulice, mam obcas problem zabrzdit. Pedal ide tazsie stlacit, a auto horsie brzdi, potrebujem dlhsiu drahu na zabrzdenie. Stalo sa mi to uz 2krat. Potom uz auto bzrdi normalne. Je to dost neprijemne. Neviem ci to suvisi so zimou. Viete nieco o takomto probleme? -
« Vectra '91
Nazdar Oplaci. Rodice se chystaji na koupi Vectry '91 1.6, tak se chci zeptat, kdo s ni mate jake zkusenosti. Mel jsem ten motor v Astre '92 a tam mi prisel v pohode. Staci to na Vectru - na "rodinne" jezdeni? Co spotreba? Tak diky za info a vse nejlepsi do noveho roku. -
« Re: Ruční brzda
A ještě k té ruční brzdě - závada byla odstraněna :-) Celý problém je v tom, že prachovky na konci bovdenů brzdových lanek časem steří a jdou do kytek. Veškerý prach a hlavně voda vesele teče do bovdenu a v zimně to pak zmrzne. Než abych platil takové prachy za pitové lanka, tak jsem je vyndal - není to nic složitého, jen se musí povolit středová část výfuku, aby bylo možno se dostat do zakrytované částu středového tunelu, a u zadních kol se jen vyháčknout válečky ze spojky - oprvadu jednoduché. Pak ale nastává otrocká práce. Do svěráku upnout konce bovdenu přes jejich uchycení a injekční stříkačkou valit olej do bovdenu za neustálého popotahování. Použil jsem olej na šicí stroje a ještě jsem tomu pomohl, když jsem bovdeny nahřál hořákem. Jakmile to proteklo - trvá to minimálně čtyřicet minut na jedno lanko :-( tak jsem konce opatřil grafitovou vazelinou a vše namontoval změt. Zamozdřejmně je nutno vizuálně zkontrolovat, jestli bovden není někde proražen či prorezavěn - stačí izolepa na utěsnění. U vectry je uchycení bovdenu trošku neštastné, protože stačí trošku vykřivený poslední držák u zadních kol a lanko je prohnuté směrem dolů z pod karoserie a voda, která se do bovdenu vždycky nějak dostane tam pak zustává a nevytíká ven. Stačí použít plastové ztahovací pásky (ty kterými se uchycují kabely) a trošku si pomoci s uchycením bovdenu tak aby byl spádován směrem ke kolu. Byla to sice práce tak na čtyři hodiny, a bez místa z kanálem, kde jde pod auto pohodlně vléz bych si to nedovedl představit, ale myslím si, že to stálo za to. Lanka jsou v podstatě neopotřebována, takže s tímto promazáním vystačím dalších pár let :-))) -
« Re: Kola na Vectru
I když je tady přes svátky docela mrtvo, tak jen pro úplnost Všem diskutujícím oznamuji, že pasují disky z VW 6Jx15 ET35 4x100 na Vectru 97´. Doposud jsem však nemněl možnost zjistit, zda-li při maximálním zatížení nevadí posun 14mm osy pneumatiky směrem ven - jestli nedrhne plášť o blatníky. To zjistím až v létě. Jen jsem ověřil velikost náboje a celkové usazení na talíř :-) -
« Re: Kola na Vectru
Jeste k tem kolum, az ted jsem si vsiml ze byla rec o 4x100mm a ne 5x.... To meni situaci. Zde je roztec naprosto stejna. Rozdil je ale ve stredovem otvoru. To ET by melo byt O.K. V krajnim pripade by mohlo lizat vzadu o lem nebo plastovou vypln podbehu. V predu urcite ne. -
« Re: Kola na Vectru
K ty brzde: V zimne radeji pouzivam minimalne!!!
Stejne ten integrovany buben v kotouci moc nebrzdi. Ty desticky ty nemuzou primrznout, protoze na ty se rucni brzda nevztahuje, pouze a jen na pykny v bubnu uprostred zadniho kotouce.
Ta roztec. Opel ma 5/110mm, takze pouziti kol z Octavie ci Passatu je nesmysl!!! -
« Kola na Vectru
Jetš mne napadlo, jestli někdo z Vás netuší, zda-li by bylo možno použít ocelové kola z VW Passat na Opel Vectra. Jde o 6Jx15 čtyřděrové s roztěčí 100mm, což je u obou shodné, Vectra má předespáno ET49 a VW má ET35, což by snad nevadilo, že kola budou "vyčuhovat" 14mm směrem ven z karoserie, ale nezjistil jsem průměr nábode na VW a Oplu. Nemáte někdo katalog? Není to možno zjisti někde na webu? Díky :-) -
« Ruční brzda
V předvánočním čase zdravím všechny "opláky". Minulý týden se mi přihodil takový husarský kousek - totálně mi zamrzla ruční brzda. Myslel jsem, že jsou přilepené destičky, avšak bylo to lanko v bowdenu. Nějak se to podařilo v průběhu rozehřívání vrátit do původní polohy, ale teď na ni ani nešáhnu. Má význam demontovat lanko a hodit to do olejové lázně, nebo rovnou kupovat nové...udajně to vyjde tak něco přes 1000,- Kč. nemáte nějakou fintičku, třeba něco vstříknout do bowdenu vzadu u kol jak jsou prachovky? Díky za tipy :-) -
« Re: RDS a čas
Radia R100(R2001), CAR200(CAR2002), nemaji RDS, jenom prijem bazirujici na RDS. Cas nestrovnavaji.
Od CAR300(CAR2003), CAR400(CAR2004), CDR500(CDR2005), CCR600(CCR2006), CCRT700(CART2007) a CCR800, CCRT2008 maji RDS a funkci srovnani casu. Jde jen o to jak je Techem tato funkce spustena do displeje. -
« -10 stupnu a sterace
Ahoj vsichni,
mam mensi problem, mel jsem zamrzly komplet auto a nemohl jsem se do nej dostat, jedine prez pate dvere, jenze jsem nastartoval, coz porad bylo jeste OK, ale pri prelizani na spolujezcovo misto jsem "brnkl" botou o packu steracu, sterace na to okamzite zacaly stirat (nastesti nebyly primrznute k celnimu sklu), jenze se jiz nevratily do puvodni polohy, a ted po jakemkoliv pokusu "stirnout" se vubec ani nepohnou. Co by mohlo byt spatne?? Pojistka, zda se, je v poradku, ale radeji ji jeste prekontroluji.
Dik za odpoved.
Jiri -
« Re: brzdove dosticky, nastav.casu RDS
Ty kabliky jsou k indikaci opotrebeni. Maji se davat nove vcetne desticek. Na prednich kotoucich je navic zabrusene misto na kontrolu tloustky kotouce. Pokud desky sjedes rozsviti se cervena kontrolka na pristrojovce a pokud mac palubni pocitac tak se rozsviti CHECK a popis zavady. V
nemcine je to tusim Bremsbelag. -
"-- skrytý --" 05.12.02 09:47
« Re: brzdove dosticky, nastav.casu RDS
k RDS a hodinam, na SK to funguje (aspon mne na mojej omege a fun radiu). Co sa tyka brzd, este sa mi nestalo, ze by mi to niekde vypisalo (to, ze brzdy nebrzdia ako som zvyknuty zistim ovela skor ako sa ta hlaska objavi :-) ale na MFD to vypise nejaku hlasku. -
« brzdove dosticky, nastav.casu RDS
Zdravim Vas, chcem sa spytat ci ma Omega (r.v.99) nejaku indikaciu opotrebenia brzdovych dosticiek. Pri zimnom prezuvani sme zistili, ze predne dosticky asi bude treba coskoro vymenit a zbadali sme aj nejaky kablik co odtial vedie, ale na palubnej doske *nevidim* ziadnu kontrolku. Vypisuje sa to na displeji ? Alebo Omega nema takuto kontrolu ?
K tomu co sa tu pisalo o nastavovani casu, musim povedat ze u mna funguje bezchybne a presne na sekundu, ak na nejakom radiu odratavaju cas (ti, ti, tiiii) tak presne v okamihu *tiiii* sa mi zmeni aj cas v aute. Jazdim v nemecku, neviem ako je to v cechach, prip.na slovensku.
Prajem pekny den -
« Diagnostika motorů
Nepatral jste nekdo po moznosti, jak pomoci PC diagnostikovat a nastavovat ridici jednotky motoru rady Ecotec ?
Kolegovi se podarilo sehnat a rozbehnout software na nastavovani ridicich jednotek na radu VW. Ma nekdo s timto nejake zkusenosti ? Nechce se mi pri kazdem rozsviceni kontrolky diagnostiky motoru vysmrknout 500,-Kc v servisu za informaci, ze musim tohle a tohle. Diky -
« RDS přesnost seřízení času
Nějak to asi čas srovnává, ale úplně přesně ne, jde mi to tak o 2 minuty, poslouchám většinou CRo1 a F1, docela by mně zajímalo, jak často se to seřizuje na rádiu v autě a jak často si to seřizují oni, když jim to nejde úplně přesně. Zdravím Radek -
« Re: VECTRA B
Mel jsem to v Omeze. Misto toho preklapeciho camprdliku to ma v rohu nebo uprostred (podle typu auta) malou kulatou cocku (cca1.5mm), ktera prochazi celym zrcatkem. Kdyz nekdo oslnuje zezadu tak se zrcatko zabarvi do prijemny tmave zeleny barvy. Moc se mi to v Omeze libilo. Jenze odtamtud jsem ho nemohl premontovat, protoze bylo uchyceny ve strope a ne na skle. Navic melo servomotor na serizeni v ramci pametoveho nastaveni sedadla ridice. Proste, kdyz nekdo nastavil rukou zrcatko jinak a ty jsi si pak na sedadle zvolil svoji pamet, tak zavrcelo a nastavilo se do ulozene polohy.
Ja se do Vectry ale musim spokojit jen s tim samozatmivanim. Jinak se delaj i univerzalni.
Mozna ze neco nabizi primo Opel v prislusenstvi.
Staci tam napojit 12V(pres klic). Jo tu RDS funkci jsem nechal v Agile taky zapojit a funguje to. Kod Nemecka je 01. A symbolek sviti a cas to taky srovnava. Dik za prukopnictvi!! -
« Re: 2.2 DTI (Re: 1,7d)
Už to budou tak 2 měsíce, co se tu vedla diskuse o enormní spotřebě oleje opláckých dieselů 2.0DTI s tím, že s novějším motorem 2.2DTI nejsou zkušenosti.
Rozhodl jsem se tedy po 9.000km najetých s 2.2DTI zkontrolovat olej (...) a konstatuji, že výška hladiny je těsně pod horní rysku. -
"-- skrytý --" 08.11.02 01:25
« Re: Nějaké další opravičky :-)
O tomhle nic bližšího nevím, ale pochybuji, že kvůli displeji je třeba demontovat celou palubku. Spíš jde o to přijít na fígl, kterak ho odmontovat jednodušeji ("měniči dílů" v servisech to určitě vědí, ale nepovědí...). Navíc předpokládám, že ten displej tam není jako samostaný díl, ale že za ním je "pořádný kus elektroniky". Zkušenost z jiné značky: displej nebyl pouhým displejem, ale "kusem vcelku s celým palubním počítačem"! Tak bacha na to... -
« Nějaké další opravičky :-)
to Mitsi: se servisy asi máme stejné zkušenosti....plať, stejně tomu pord rozumíš, tak co....oni to už nejsou servismani, ale "mněniči součástek". Moji Vectru jsem kupo¨val jetou s tím, že prý je vypálený informační displej na palubovce. Nedávno se jakoby vzpamatoval, ukazoval podstatně více údajů a teď je opět "mrtvý". Servismani by ho klidně vymněnili, ale za pár tisícovek. Mám za to, že když se vzpamatoval, tak vypálený nebude, jen je asi někde zrada v kontaktech, nebo studený spoj. Prostudoval jsem kníčku o Vectře, tak se chystám na demontáž palubovky abych se dostal k displeji a zkontroloval kontakty. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Nejde o nějaký klasický problémek? Díky za tipy.