Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.99  15:17

    « Znate nekdo modely Vectry 1994-95?

    Nevite nekdo jaky je rozdil ve vybave a provedeni modelu Vectry A Select a Sport? Jezdite nekdo podobnym modelem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.99  15:13

    « Re: Calibra

    Peknou knizku od Koppa Vectra+Calibra nabizi Cokes v teto rubrice v prispevku z 9.9. (stejnou knihu mam doma).
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.99  12:45

    « Calibra

    Ahoj Opláci ! Je tu místo i pro Calibru ??
    Např sháním manuál v češtině atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.99  13:38

    « Opel Vectra tuning

    Prosím všechny příznivce
    Scháním všechny materiáli(obrázky, informace,ceníky)o možnostech tuningu Vectry rok výroby 1995 motor: 2.0 16V
    označení CD
    Předem děkuji
    muzete mailovat na koutsky@volny.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.99  15:35

    « Re: k Vectre 1,6i

    Dik za prispevek lombardo. Je videt, ze to nejsou az tak spatna auta jak se nam snazi namluvit ruzni novinari nebo i prispevky v jinych rubrikach. Vcera jsem s udivem cetl v rubrice Fabia "Opel - poruchova znacka - nebrat" -> nemam slov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.09.99  15:06

    « dodatok

    aaaaa zabudol som, je to '89
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.09.99  14:59

    « k Vectre 1,6i

    som tu prvy krat, čital som si vase postrehy a chcel by som sa k tomu tiez trosku vyjadrit.pred dvomi rokmi som kupil 1,6i z belgicka, mala najazdene 140 000/vtedy 185000,-Sk/, ja som na nej nabehal 40000 a okrem vymeny rozvodoveho remena,sviecok a 2x oleja a tento tyzden vymenenych brzdovych platniciek som nemusel do nej nic investovat.pritom ju vobec nesetrim, vonku jazdim na plny plyn, dlhodoba spotreba mi vychadza 5,9 l. suma sumarum som velmi spokojny :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.99  10:34

    « Re: kilometry u ojetin

    Na kilometry tu jiz drive mel peknou odpoved Grep - u 1.6 uvadel tusim 260tis (zjisteno tusim v AAAckach - byva tam vice Vecter A). S ujetymi kilometry v bazaru byva ale jedna potiz: je prilis mnoho lidi, kteri tachac radi pretaci zpet (dokonce byva i nekolik inzeratu v Annonci). Takze maly pocet kilometru na tachaci je spis podezrely. Sam nejsem zadny odbornik (a nevim ani jiste jestli kilometry v mem aute sedi) ale od "odborniku" slychavam rady - bedlive prohlizet opotrebeni celeho auta, zvlast napr.kontrolovat opotrebeni pedalu a jine... Takze na kilometry spis bacha :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.99  08:26

    « Dik a jeste par otazek

    Je nejaka hranice v ujetych kilometrech, za kterou by clovek uz nemel jit ? S tim, ze ta 1.6l bude uz utahana - to je mysleno tak, ze to auto je na tenhle objem moc tezke a navic uz ma hodne ujeto, nebo ten motor je na to blbej uz od zacatku ? Koukal jsem se po Vectrach 1.8 a 2l, a jedine ktere jsem objevil byly v autobazaru v Koprivnici, ale v Praze jsou akorat tak z 96 roku a stoji uz pres 300 000 ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.99  08:13

    « Re: Prosim o radu

    Parametry Vectry A 1.6: vykon 55kW, kroutak 125Nm/2800, max.rychlost 176km/hod, zrychleni 0-100 pres 14sec, spotreba mix.7l/100km (vetsina 1.6 u Vectry A jsou mirne dlouhozdvihy). Taky se klonim spise k doporuceni vetsiho obsahu (2.0 8V nebo v pripade setreni i 1.8), 1.6 bude asi dost uhonena... K spolehlivosti starsich rocniku se nemohu vyjadrit (jezdim roc.95). Podle kecu mezi lidmi byva lepsi sahnout po modelu po roku 92 nebo mladsi - "Oply pry dozravaji v case". Soude podle Grepa bude dost spokojenych majitelu i pred rokem 92 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.09.99  15:25

    « Re: Prosim o radu

    1,6 si nekupuj. Je to hodně kazový a radši si kup za ty peníze Golfa. Cena je tak akorát. záleží v jakém je stavu. Určitě se dá kouit levněji.
    Jinak co se týče oplů já jsem maximálně spokojen. Mám taky 92, ale dvoulitr. Je to dělo. Má celkem dobrou spotřebu, dobré jízdní vlastnosti a mám ho ve výbavě CD takže je to trošku i pohodlné.
    Takže rada zní, pokud ojetou Vectru tak jedině dvoulitr či potom něco po 95 roku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.09.99  19:13

    « Prosim o radu

    vyplati se mi koupit Vectru z roku 1992 s motorem 1.6l a ma najeto 120 000 km za 117 000 Kc ? Mate nekdo zkusenosti se starsimy modely Opel ? Muj znamy me strasi, ze ojety Opel je horsi nez stejne stary VW. Dela v autobazaru ... A netusite nekdo, jake parametry, tj. vykon a maximalni rychlost ma tenhle model ? Dik moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.99  11:38

    « Re: Cokes - co Nemci mysli pojmem "drsny motor"?

    Dik za preklad COKESi (s Nemcinou jsem na stiru): vubec nechapu co tim "drsny" chteli rict. "Hlucny" si dovedu predstavit jen od tech 3700rpm (jinak je to naopak fantasticky tiche - proto se mi nelibi dlouha 5-tka).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.99  10:08

    « Re: Otáčky ve 130 km

    Mateji, rauh und laut je německy drsný a hlučný...
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.99  09:57

    « Kdo chce knížku? part2

    Jo ta knížka stojí nová 599,- Kč a moje adresa je martin.kokes@email.cz.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.99  09:54

    « Kdo chce knížku?

    Nechcete někdo knížku "OPEL VECTRA (75 - 150 PS a diesel) 9/88 - 9/95 a CALIBRA" za 300 Kč? Měl jsem Calibru a už nemám, takže je mi knížka na nic.
    Jinak k těm olejům:
    - na léto stačí, pokud má odpovídající výkonnostní třídu (to je to C*/S*) i minerální olej s vyšší viskozitou (15W/40) nebo polosyntetika 10W
    - výhoda syntetiky 5W, 0W se projeví především v zimě
    - oleje lze míchat (nijak mezi sebou nereagují), pouze se tím potlačují specifické vlastnosti jednotlivých olejů
    - některá aditiva v konktrétních olejích mohou negativně ovlivňovat aditiva dodatečně přidávaná - proto je dobré zjistit, s jakým olejem byly prováděny ty a ty testy aditiva, které chceme koupit (Lubrifim, Slick, Xeramic... )
    - pro nepřeplňované zážehové motory s kompresním poměrem větším než 10:1 je minimální hranicí olej 10W v létě
    - to samé pro přeplňované motory
    - starší TD - 15W40 - 10W40 (např. 1,7 td Vectra)
    - výkonné TD, zpravidla 2.5 litru, 6-ti válec, výkon nad 90 kW (BMW, Mercedes) - 10W40
    - výkonné TDI - mezi ně nepočítám motory 1.9 s 66kW (VW, Opel, Fiat...) - 5W/40
    - 0W40 (30) je balzám
    - mám BMW 325 tds a jezdím na 5W/40 (protože déle vydrží - 12000 km - auto si o výměnu řekne samo)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.09.99  09:49

    « Re: Otáčky ve 130 km

    Ahoj Mateji,
    nekdy si clovek muze rict: na co jsem tam vlastne lezl? Ale tady jsem se i neco dozvedel. Diky. Ted vím ze mam Vectru A starsi model s dlouhou petkou, což je vec která mi nevadí, spíše naopak.Rocně udělám 30 000 km, prevazne dlouhé cesty do zahranici. Jsem druhy majitel , prvni byla zena v NSR. Celkove dobry stav auta mne do dneska nezklamal, krome provoznich nakladu a problemu nic cim by se Vectra negativne odlisovala od jinych vozu stredni tridy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.09.99  09:54

    « Otacky 1.8

    Ahoj Jando, jeste me napadlo, ze priblizne lze otacky motoru u tve 1.8 porovnat i podle hluku motoru na 5tku - u me zacina vyrazne rust prave okolo 125km/hod (asi 3600ot/min) do te doby je to fantasticky tichy brouk :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.09.99  09:50

    « Re: Otáčky ve 130 km

    Ahoj Grepe, otacky 3800 ve 130 se mi zdaji moc proto, ze jsou daleko za mym maximem kroutaku (145Nm/3000). Tve usporadani povazuji za idealni - mas naopak ve 130 temer maximum kroutaku (170Nm/2600), stroj Ti jede potichu a spotreba bude nejnizsi z moznych. Pokud Ti to nestaci - nemas problem, staci podradit za 4 - to je podle me parada :-))) Jinak na dlouhou 5-tku (asi u 1.8) si stezuje i clanek o Vectre A na Inetu [odkaz] - tam jsem se taky docetl o horsim dilenskem zpracovani starsich rocniku (i kdyz vzdycky nejvic zalezi na predchozim majiteli - u me to byla zena z DDR :-))) ). Docela dost nam tu Vectru stiraji i v Bildu 18/97 [odkaz] v clanku "Nicht ganz dicht Ein Opel Vectra A hält nicht ewig: Öl, Wasser und den Rost-Kampf verliert manch einer. Aber nicht alle". Myslim, ze ten testovany vuz bude trochu podprumer ale mozna ty problemy i trochu souvisi s vytkami na starsi rocniky v predchozim clanku. Zajimave je konecne doporuceni ohledne motoru: "Die beste Wahl: die sparsamen 75-PS-Vectra oder der flottere 2,0-Liter mit 115 Pferdestärken. Nicht empfehlenswert: der rauhe und
    laute 1,8-Liter-Motor, die Turbo-Varianten mit empfindlicher Allradtechnik und die V6-Aggregate, die im Alltag einen kräftigen Durst entwickeln." Tedy podle Bildu a me blbe Nemciny mas Grepe to nejlepsi :-))) Jinak vyraz na 1.8 "rauhe und
    laute" blby preklad: "tichy a hlucny" je docela srandovni - ta hlucnost (mozna i spotreba) totiz roste prave pri tech 3800ot/min... Ale uz moc kecam - zatim ahoj.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.09.99  09:21

    « Re: spotreba po vymenach a jine

    Asi Ti Jando se svou nedovtipnosti brnkam na nervy ale ja tomu porad nerozumim... Pokud je vyfuk deravy muze se to na spotrebe podepsat podle mych chabych vedomosti jedine pri proderaveni predniho dilu pred lambdou - pocitac vyhodnoti chudou smes (napr. u Favoritu to vede casto ke spotrebe az 12l/100km). Pokud jsou diry ve vyfuku dal - vic to sice rve ale motor by mel tahnout spis lepe. Z toho jsem teda jelen...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.99  21:40

    « Re: spotreba po vymenach a jine

    Ahoj Mateji,
    Výfuk nemusí být jen ucpaný, i naopak propálený a pak je zlé vyplachování. V mé skromné výbavě není otáckomer,nemohu posoudit.
    Obuté mám 185/65 na 14 Al.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.99  20:31

    « Otáčky ve 130 km

    Matěji tak díky za pochválení mé spotřeby. Já mám najeto taky nějakejch 132 tis. km a zatím bez problému motoru. Vše šlape jak má.Jinak co je zajímavé mě to točí ve 130 km/h asi okolo 2700 - 2800 otáček. Což se mi zdá málo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.99  14:47

    « Re: spotreba po vymenach a jine

    Ahoj Jando. Moc nechapu jak se vymena stredni a koncove casti vyfuku podepise na spotrebe? Nebo ten vyfuk byl ucpany? Ani vymena rozvodaku by podle mych skromnych vedomosti vliv spotrebu mit nemela... Jinak spotrebu mas opravdu skvelou - 6.6 jsem jeste nemel a asi nebudu (krome dlouhych kolon nevydrzim bez predjizdeni a tim mi to leze furt nahoru). Co me spis zlobi je prilis dlouha 5-tka, ve 130ti mi to toci uz 3800ot/min (obuti original elektrony 15'' 195/60). Toci Ti to taky tolik?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.99  13:20

    « Re: spotreba ve 160

    Mám Ačkovou Vectru rok 91, motor 1,8 i ( C 18 NZ ),právě jsem se vrátil z delší cesty do Německa a zpět. Tam jsem jem držel okolo 150 km/hod u nás okolo 120. Celková spotřeba 6,6 litu. Minulý měsíc na dlouhé štrece do Gdaňska a zpět jsem udržel spotřebu těsně pod šest a myslím že to lepší být nemůže. To jsem šel málokdy přes 100. Loni jsem měl spotřebu větší, zmenšila se po výměně střední a i zadní části výfuku a výměně rozvodového řemenu. Tolik má zkušenost ze starou Vectrou. Co se týká dílenského zpracování motoru nevím o ničem (nyní najeto 110 000 km).
    Zdravím všechny příznivce Vectry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.99  08:21

    « Re: spotreba ve 160

    Vim otom sice prd ale rekl bych, ze jet ve 160 za 7.3 je vykon velmi dobry - hodnota u modernich aut bude spis 1/2 az 1 litr horsi... Vetsina modernich a i mensich aut ma uz ve 120 spotrebu okolo 7l, nad 120 to vetsinou strme roste. Tvuj jediny handicap se spotrebou je zrejme ve meste - tam se asi pod 10 tezko dostanes - to ale plyne ze zvoleneho obsahu. Podle me je Tvuj 2.0 motor velmi povedeny (rozhodne vic nez ma 1.8). Jestli mas rocnik 92 nebo starsi tak bych spis ocekaval problemy s dilenskym zpracovanim (tyhle rocniky jsou tim povestne). V 95 uz byla kvalita OK, napr. casto kritizovane napinani rozvodaku tu je stejne jako u Vectry B.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.99  15:43

    « Re: Problem s dalkacem

    Matěji dík za radu. Jinak spotřeba je taková normální snad. Z Bohumína na prahu a zpět dělám tak 7,3 až 7,5 l/100 km. Což je celkem dost. Já to ale valím celou dobu na 160 km/h. Jinak tu spotřebu máš super. Já jsem docílil 6,9 jen když jsem jel do Chorvatska a to jsem teda huntoval pěkně. Myslím si, že se s Vectrou dá udělat na dálce, když tak jedeš do těch 3 tisíc otáček i pod 6 litrů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.08.99  08:57

    « Re: Problem s dalkacem

    Ahoj Grepe, dodatecne montovany imobilizer v aute nemam ale mam vlastnorucne montovany alarm s podobnymi funkcemi. U me to ale funguje tak, ze po vypnuti motoru alarm testuje otevreni dveri a az po jejich uzavreni provede automaticky po 1min uzamceni vozu a nahozeni alarmu. Pokud dvere neotevru nebo dokud jsou porad otevrene alarm se nenahodi. Myslim si, ze Tvuj Bosch by mel byt konstruovany podobne. Jestlize to tak je a pritom to zlobi jsou dve moznosti - ta lepsi - mas rozpojeny kontakt imobilizeru na spinac dveri (dratek by se mel najit), nebo ta horsi moznost - posrala se ti elektronika (potom me jedine napada, jestli je to jako u me - melo by to mit uvnitr imobilizeru nejake switche na odpojeni funkce samouzamceni - coz bude bez dokumentace asi lahudka)... Jinak co dela spotreba? Ja jel v nedeli s plne nalozenym vozem z Havirova do Prahy, na dalnici za Brnem jsem musel trochu zpomalit na vode na 110-120km (bylo to tam o hubu) a svete div se prumer za 400km jen 6.9/100km :-))) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.99  12:21

    « Re: Ma Vectra A imobilizer nebo ne?

    Pánové tak já mám taky problém s imbomilizérem.
    Mám Vectru A 92 rok. Na klíčích mám ovládač firmy BOSCH. Když stisknu spodní funguje mi jako dálkový centrál a zároveň odpojí imobilizér. Když ho opět zmáčknu tak mi zamkne auto a aktivuje imobilizér. Druhý cuplík se mi zdá zbytečný nic nedělá. Největší průser je když se po odemknutí po 1 minutě opět imobilizér aktivuje, musím to zase zamknout a odemknout tím i odkódovat. Je to *. Když jsem například ve frontě a vždy popojedu a vypnu motor musím pokaždé použít dálkáč na zamknutí a odemknutí. Neznáte někdo toto zařízení. Je to Bosch a ovládání to má takové šedé s dvěma zamáčknutými cuplíky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.99  08:02

    « Re: Ma Vectra A imobilizer nebo ne?

    Tomu imobilizeru v klici u Vectry A moc nerozumim - dival jsem se do prirucky Kopp na Vectru B. Pisou tam, ze ma imobilizer v klici - bezdotykove to snima kod a pri nesouhlasu to vubec nestartuje. Ja mam ale posledni Vectru A 95 rocnik a ta po odpojeni pridavnych deseti kontaktu ve spinaci skrince klidne nastartuje ale potom po dvou vterinach zase chcipne... Tak nevim. Klic ma kulatou plastovou cast s tlacitkem a zarovkou pro osvetleni. Kopp u Vectry A o imobilizeru mlci. Muj dojem z toho je, ze tu asi nejaky imobilizer bude ale ne na bazi bezdotykoveho kodu z klice - spis to asi mechanicky snima tvar klice a predava nejaky kod dal ridici jednotce?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.08.99  12:13

    « Re: Ma Vectra A imobilizer nebo ne?

    Má, v klíči, neřve to, ale nejede to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.99  09:57

    « Ložisko na zadní kola

    Sháním ložiska na zadní kola. Vectra A 92 rok. obsah 2.0.
    Nové stojí 1600 kč /1ks. Koupím i starší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.99  08:33

    « Ma Vectra A imobilizer nebo ne?

    Vite nekdo. jestli ma Vectra A imobilizer? Jezdim Vectrou z 95 rocniku - tj. posledni serie z let 94-95, ktere maji proti predchozim ruzne drobne upravy (napr. rozvodak podle motoru z Vectry B). Zda se mi, ze to ma i jakysi imobilizer - na oknech tehle Vecter (videl jsem jich vic) byva jakasi firemni nalepka s namalovanym houkajicim a blikajicim autem a postavickou utikajiciho zlodeje. Zkousel jsem se podivat na spinaci skrinku a on tam je pridavny modul na zapalovaci klic s asi deseti kontakty. Tak jsem ty kontakty rozpojil a zkusil nastartovat a ejhle ono to nastartovalo a po asi trech vterinach se rozsvitila kontrolka cerpadla a zase to chciplo. Zadnej rev, zadny blikani :-))) Nevite nekdo, je to imobilizer na klic nebo ne ? (dokumentace v prirucce Koppa o tom mlci).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.99  20:26

    « Re: typ oleje do benzinaku

    Tak to máš teda hodně drahý. U diesla musíš měnit olej co 7500 a to tě fakt vyjde na 6 tis. jedna výměna. No je to pálka. Ale zase levnej provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.99  09:33

    « Re: typ oleje do benzinaku

    Já mám TDi a nezbívá mi nic iného než tam cpat Plně sintetický olej a to se dost prohnu protože se tam vleze 5,5 l a ten mé stojí 6 tis.
    a používam Shell
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.99  20:34

    « Re: typ oleje do benzinaku

    Já tam také liju Mobil sice s nižší viskozitou , tedy polosynteticu 10w-40. Litr stojí, tedy samotný né ve velkém balení 270 kč. Je to pálka. Ale dneska jsou oleje velice kvalitní a mohou se míchat všechny dohromady. Tedy polosyntetika s polo, plná s plnou. Nesmí se vůbec míchat normální minerální olej s polo nebo plnou syntetikou. Myslím si, že pokud to není úplně nějaký neznámý olej je to prakticky jedno. Příště tam budu také lít něco levnějšího. Však si přečti tento článek a bude ti vše jasné.
    Jinak mi ted odesla Klima, musel jsem ji doplnit. Šílené 1100 kč. Chvíli pustil kompresor a za půl hodinky si účtoval 600 za práci. * na co jsem studoval.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.08.99  11:07

    « typ oleje do benzinaku

    Ahoj Grepe, dik za vycerpavajici odpoved s ujetymi kilometry. Soude podle tech hodnot bych mel mit tak 200tis km v klidu... Mam ale jeste jednu otazku - co lijes za olej do motoru? Ja mam na dokumentaci z NSR Mobil oil 15W/40 API SF. Kdyz jsem se shanel v Praze (neni to u nas asi moc rozsireny olej) tak mi ho nabizeli v jedne opravne za cca 170Kc/litr coz se mi zda vzhledem k uvadenym parametrum hodne. Nedalo by se to nahradit necim u nas dostupnejsim (nebo lepsim - napr. Pennzoil?). Vim ze zmeny vyrobce nebo parametru oleje u motoru se moc nedoporucuji. Na druhe strane jsem slysel, ze oleje nekterych vyrobcu (napr. Pennzoil a BP)jsou pry v pohode zamenne...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.99  06:25

    « Re: Napiste kolik ma nalitano Vase Vectra

    No tak co se týče dvoulitrů u Aček je to asi 280 - 300 tis., u 1.8 260- 280 tis., u 1.6 270 tis.
    To jsou skutečné zprůměrované údaje co jsem zjistil. Já mám jeto asi 128 tkm. tak doufám že mi to vydrží
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.08.99  14:29

    « Napiste kolik ma nalitano Vase Vectra

    Poridil jsem pred pul rokem bouranou Vectru A 95 rocnik. Podle tachometru ma snad jen 40tis km. Docela by me zajimalo, kolik km se tyhle benzinaky (1.6 1.8 2.0) dozivaji. Napiste tu sve zkusenosti...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.99  13:52

    « Re: Tak jaká je vaąe Vectra - spotreba 2.0

    No já mám u toho dvoulitru 3000 ot při rychlosti 140 km/h. Když jedu těch 100 km/h tak je tam nějakých 2000 otáček. Nejlepší je jezdit s tou vectrou kolem té 90km-100km/h. Tam se spotřeba pohybuje pod 6 l/100km. Jinak na dálnici je slušné se dostat pod 3000 otáček za minutu a spotřeba je hned nějakých 7 l/100 km. Je to celkem úsporné na to že jsou to staré šroty.Jiné dvoulitry žerou víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.99  09:54

    « Re: Tak jaká je vaąe Vectra - spotreba u A 1.8

    Jezdim Vectrou A 1.8 dost nalozenou (tri dospeli + dve deti + kufr) jsem mel spotrebu 7.8-7.9 (podil asi 50% dalnice 50% cesty se serpentinami v Krkonosich). To mi docela sedi na katalogove udaje Vectry A 1.8 mix: 7.6 l/100km. Ten zminovany dvoulitr bude taky asi dost realny nebot v katalogu je 2.0 mix: 7.7 l/100km. Navic je max kroutak 2.0 polozeny niz (2600 ot/min) nez u 1.8 (3000 ot/min) takze asi neni nutno ten dvoulitr tolik vytacet.
    Otazka - kolik obratli ma Vectra A 2.0 na 5tku pri 100km? 1.8 ma ve 100km rychlosti jiz 3000 ot/min coz se mi zda moc. Pri povolene 130ce uz mi 1.8 toci 3800 obratli coz si myslim, ze se podepise na spotrebe...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  21:51

    « Re: Opel - klimatizace

    skus servis :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  20:37

    « Opel - klimatizace

    Při zakoupení mého staršího opla bylo vše v pořádku. Asi po 1 měsící mi přestala fungovat klima. Nemůže mi někdo poradit ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.07.99  07:56

    « Re: Tak jaká je vaše Vectra

    No je určitě hezčí než ta moje stará. I když ten nový model je skoro stejný jako 97-98. Vůbec Vectra je docela hezké a pohodlné auto. Nejvíce se mi líbala v salónu ve výbavě CDX. Celá v elektronice včetně klimy.To už je auto na úrovni.
    Já už mám starou plečku. Pořád do toho strkám peníze. Jednou to je lanko. Podruhé výfuk. No hrůza. Na jakých gumách jezdíš ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.99  11:57

    « Re: Tak jaká je vaše Vectra

    No ona uš je teď taky vlastné stará protože teď udélali tu novou ,ale mě se teda ta nová moc nelíbí a tobě ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.99  11:01

    « Re: Tak jaká je vaše Vectra

    Hmm. u Diesla je to dost velká spotřeba.Ale podle mně je to asi díky jízdě ve městě né ? I když nové vozy berou více. Podle mne by ta spotřeba měla být u tvého vozu kolem 6 litrů a to maximálně. Já jsem se svou spotřebou také dost nespokojen. Ale už to beru že mám trošku starší auto. Jinak jaké jsou ty nové Vectry ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.99  10:31

    « Re: Tak jaká je vaše Vectra

    No já mám Vectru r.98 a je v DTI
    a jezdím za 7l v pruměru a spokojen moc nejsem.
    pokud je by bil zájem mohly bi sme to rozebrat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.07.99  07:31

    « Tak jaká je vaše Vectra

    Ahoj, toto téma za účel poradit všem, kteří mají vectru a snaží se sehnat levnější ND či levnější opravy nebo samoopravy.
    Já osobně jsem si zakoupil starší Vectru A 2.0 a řeknu Vám ta spotřeba mě zaskočila. Když jezdím normálně kolem komína tak to je 8.5 - 9 l/100km což je dost. Na dálnici kolem 7.5 l/100 km. Není to moc. Jakou máte vy spotřebu.
    Směle do toho.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…